Skocz do zawartości
IGNORED

POMOC :: Dorosłem, zmieniam KD na Stereo...

bartur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem amatorem, nie mam doświadczenia w komponowaniu zestawów a tym bardziej nie mam koniecznego osłuchania. Wychowałem się na kilku zestawach KD komponowanych trochę z przypadku, trochę na bazie sugestii marketowych "specjalistów". Synonimem dobrego sprzętu była dla mnie mnogość funkcji z których 80% i tak było mi zbędne oraz to żeby zestaw miał dobry (znaczy duży) bas. Bez pełnego 5.1 a w porywach 7.1 nie było dobrego dźwięku.

Obecnie jadę na Onkyo TX-SR505 i zestawie Tannoy HTS-200. Ampli gra chyba dobrze, za to kolumny... lepiej wyglądają niż grają.

Z przyczyn różnych przestało mnie bawić KD, surroundów praktycznie przestałem używać, centralny zdemontowałem zupełnie, zostały fronty jak patyczki i sub do tego.

Zwracam się do Szanownych Forumowiczów o poradę z nadzieją, że nie skreślicie wątku na wstępie tylko dlatego że co-piąty traktuje o podobnej sprawie. Otóż będę wymieniał RTV z ukierunkowaniem na stereo i żeby nie popełnić fundamentalnej wtopy już na wstępie - proszę o radę jak do tego podejść, żeby potem nie żałować.