Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  120 członków

Simaudio Klub
IGNORED

Simaudio CLUB


Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, DAWH napisał:

Posiadam teraz w moon i1 bezpiecznik ahp audio, nie za wiele na temat tych bezpieczników w sieci. Czy znasz je może? Warto je zmienić na coś "lepszego"?

W dac mam też zwykły szklany, chce go zmienić na aucharm czarny lub czerwony. Powiedz, warto isc w te bezpieczniki? 

Nie mam z tym żadnego doświadczenia niestety... 

no nie wiem... w końcu to zmiany "na granicy percepcji" 🙂 

A tak poważniej - to zależy jaki to bezpiecznik AHP. Jeśli to seria II (aktualna) to wymiana na coś lepszego albo będzie wiązała się z dużymi kosztami albo ... nie ma większego sensu. Seria II jest zdecydowanie lepsza od poprzedniej (bardziej "równa", szybsza, dźwięczniejsza).

Jednak, jeśli jest to AHP we wcześniejszej wersji (wolniejszej, dociążonej, ocieplonej, gęstszej, dość mało rozdzielczej i transparentnej), to wymiana może być sensownym rozwiązaniem. 

Moje anty-rekomendacje:

Nie rekomenduję SR Red, Black. Przy wysokiej cenie nie oferują niczego, co można dostać gdzieś indziej. Generalnie mam sporo uwag do firmy i jej produktów. Dużo szarlatanerii i bicia piany, słabe efekty. Ceny Blue i Orange są absurdalne (choć bezpieczniki są zdecydowanie lepszej jakości).

Niestety nie mogę zarekomendować również Furutecha. Cena nie jest niska a wpływ na brzmienie dyskusyjny.

Moje rekomendacje:

W relacji cena/jakość, zdecydowanie polecam HiFi Tuning Supreme3 Copper lub Silver. Copper - jeśli temperaturę barw, detaliczność, rozdzielczość trzeba utrzymać na obecnym poziomie (do zrównoważonych systemów). Silver, jeśli warto dodać powietrza, szybkości, dźwięczności i minimalnie schłodzić barwy (do systemów cieplejszych i bardziej dociążonych). Różnica między nimi nie jest szczególnie duża ale odczuwalna.

Ja używam właśnie HiFi Tuning w obu wersjach. W tej cenie nie widzę sensownej konkurencji.

Lubię sobie pogrywać ... 

47 minut temu, Pantaleon napisał:

no nie wiem... w końcu to zmiany "na granicy percepcji" 🙂 

A tak poważniej - to zależy jaki to bezpiecznik AHP. Jeśli to seria II (aktualna) to wymiana na coś lepszego albo będzie wiązała się z dużymi kosztami albo ... nie ma większego sensu. Seria II jest zdecydowanie lepsza od poprzedniej (bardziej "równa", szybsza, dźwięczniejsza).

Jednak, jeśli jest to AHP we wcześniejszej wersji (wolniejszej, dociążonej, ocieplonej, gęstszej, dość mało rozdzielczej i transparentnej), to wymiana może być sensownym rozwiązaniem. 

Moje anty-rekomendacje:

Nie rekomenduję SR Red, Black. Przy wysokiej cenie nie oferują niczego, co można dostać gdzieś indziej. Generalnie mam sporo uwag do firmy i jej produktów. Dużo szarlatanerii i bicia piany, słabe efekty. Ceny Blue i Orange są absurdalne (choć bezpieczniki są zdecydowanie lepszej jakości).

Niestety nie mogę zarekomendować również Furutecha. Cena nie jest niska a wpływ na brzmienie dyskusyjny.

Moje rekomendacje:

W relacji cena/jakość, zdecydowanie polecam HiFi Tuning Supreme3 Copper lub Silver. Copper - jeśli temperaturę barw, detaliczność, rozdzielczość trzeba utrzymać na obecnym poziomie (do zrównoważonych systemów). Silver, jeśli warto dodać powietrza, szybkości, dźwięczności i minimalnie schłodzić barwy (do systemów cieplejszych i bardziej dociążonych). Różnica między nimi nie jest szczególnie duża ale odczuwalna.

Ja używam właśnie HiFi Tuning w obu wersjach. W tej cenie nie widzę sensownej konkurencji.

Nie, no bezpiecznik mam wpięty w tor zasilania, więc jestem sobie jakoś racjonalnie wytłumaczyć jego znaczenie 😇

Kabla LAN nadal nie ogarniam 😉

Powiedz, jak jestem w stanie odróżnić ver 1 vs 2 ? 

17 minut temu, DAWH napisał:

Nie, no bezpiecznik mam wpięty w tor zasilania, więc jestem sobie jakoś racjonalnie wytłumaczyć jego znaczenie 😇

Kabla LAN nadal nie ogarniam 😉

Powiedz, jak jestem w stanie odróżnić ver 1 vs 2 ? 

Niestety na pierwszy rzut oka jest to dość trudne. Poza tym, nigdy nie trzymałem w rękach obu wersji tych bezpieczników, w tym samym czasie. Jedyne, co mogę poradzić, to kontakt z AudioForte w Wwie (z tego co wiem, wciąż oficjalny dystrybutor AHP) i zapytać. Być może jest coś napisane na tulejkach lub wytłoczone na "kapslach".

@DAWH - gdybyś planował zakupy, daj znać (albo priv albo tel.). Temat nie jest tak oczywisty, jakby się wydawało (mając na względzie choćby nominalny amperaż).

Lubię sobie pogrywać ... 

14 godzin temu, Pantaleon napisał:

W relacji cena/jakość, zdecydowanie polecam HiFi Tuning Supreme3 Copper lub Silver. Copper - jeśli temperaturę barw, detaliczność, rozdzielczość trzeba utrzymać na obecnym poziomie (do zrównoważonych systemów). Silver, jeśli warto dodać powietrza, szybkości, dźwięczności i minimalnie schłodzić barwy (do systemów cieplejszych i bardziej dociążonych). Różnica między nimi nie jest szczególnie duża ale odczuwalna

A ja mam w moim systemie przewagę Verictumów. W Moonach też mam Verictumy, oba X2.

 

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

4 godziny temu, Luxfer Fereg napisał:

Panowie, duży skok pomiędzy 280 a 390? Pytam głównie pod kontem streamingu.

Każdy mimochodem "broni" własnych gratów, więc chyba nie będę odosobnionym przypadkiem, więc powiem tak. 390-ta jest świetna - miałem u siebie wraz z moją 280tką. Funkcjonalność, oczywiście nieporównywalnie lepsza, brzmienie lepsze również wyczuwalnie. Był to moment, w którym cena 390 skoczyła z pierwotnych... 19,900 (tak.. taka była cena na dzień dobry), do 22.900. No i głupio zrobiłem, że nie kupiłem bo dziś dochodzi do 30kPLN. Jednak...

280DM2, czego nie wiedziałem w trakcie porównań, ma kilka ukrytych ("brzmieniowych") atutów:

1. Porównanie było RCA-RCA. Okazało się, że 280 przez XLR gra inaczej = lepiej - mniej "technicznie" a bardziej "lirycznie/analogowo", z drugiej strony jest mniej "stłumiona" i "płaska" (idąc tym samym w kierunku 390).

2. W odróżnieniu od 390 (a miałem to okazję również testować u znajomego, który kupił komplet 390/330A), 280 jest (mimo pojawiających się odmiennych opinii), bardziej podatna na zmiany okablowania (zasilającego oraz interkonektów). Podkreślam BARDZO. Umiejętnie dobierając zwłaszcza kabel zasilający można istotnie up-gradować 280. Ktoś kto poprzestaje na kablu "z kartonu" nie wie, co robi. 

3. Nie wiem jak to wygląda w przypadku 390 (nigdy nie sprawdzałem) ale wymiana bezpieczników w 280, robi z tego streamera o półkę wyższy model. Niestety w środku są 2, co podwaja inwestycję.

Kończąc - funkcjonalnie 280 nie ma najmniejszych szans z 390 (co jest oczywiste). Jednak po XLR, z właściwie dobranym kablem zasilającym, z wymienionymi bezpiecznikami, 280 niebezpiecznie zbliża się IMO do tego co oferuje 390 pod względem brzmieniowym. Mając na względzie, że różnica cenowa między tymi urządzeniami jest prawie dwukrotna, a ww. up-grady 280 wcale nie muszą być bardzo kosztowne, 280 wcale nie jest skazana na pożarcie w tej konfrontacji.

Lubię sobie pogrywać ... 

38 minut temu, Pantaleon napisał:

Każdy mimochodem "broni" własnych gratów, więc chyba nie będę odosobnionym przypadkiem, więc powiem tak. 390-ta jest świetna - miałem u siebie wraz z moją 280tką. Funkcjonalność, oczywiście nieporównywalnie lepsza, brzmienie lepsze również wyczuwalnie. Był to moment, w którym cena 390 skoczyła z pierwotnych... 19,900 (tak.. taka była cena na dzień dobry), do 22.900. No i głupio zrobiłem, że nie kupiłem bo dziś dochodzi do 30kPLN. Jednak...

280DM2, czego nie wiedziałem w trakcie porównań, ma kilka ukrytych ("brzmieniowych") atutów:

1. Porównanie było RCA-RCA. Okazało się, że 280 przez XLR gra inaczej = lepiej - mniej "technicznie" a bardziej "lirycznie/analogowo", z drugiej strony jest mniej "stłumiona" i "płaska" (idąc tym samym w kierunku 390).

2. W odróżnieniu od 390 (a miałem to okazję również testować u znajomego, który kupił komplet 390/330A), 280 jest (mimo pojawiających się odmiennych opinii), bardziej podatna na zmiany okablowania (zasilającego oraz interkonektów). Podkreślam BARDZO. Umiejętnie dobierając zwłaszcza kabel zasilający można istotnie up-gradować 280. Ktoś kto poprzestaje na kablu "z kartonu" nie wie, co robi. 

3. Nie wiem jak to wygląda w przypadku 390 (nigdy nie sprawdzałem) ale wymiana bezpieczników w 280, robi z tego streamera o półkę wyższy model. Niestety w środku są 2, co podwaja inwestycję.

Kończąc - funkcjonalnie 280 nie ma najmniejszych szans z 390 (co jest oczywiste). Jednak po XLR, z właściwie dobranym kablem zasilającym, z wymienionymi bezpiecznikami, 280 niebezpiecznie zbliża się IMO do tego co oferuje 390 pod względem brzmieniowym. Mając na względzie, że różnica cenowa między tymi urządzeniami jest prawie dwukrotna, a ww. up-grady 280 wcale nie muszą być bardzo kosztowne, 280 wcale nie jest skazana na pożarcie w tej konfrontacji.

Idąc dalej Michale. Jakie bezpieczniki (dane, firma)i zaserwować do 280 żeby uzyskać wspomniany przez Ciebie upgrejd. Na tą chwilę jadę z nią po XLR Prince + zasilający acrolin 5500. Chciałbym trochę stłumić jej jasność i dodać mięsiwa. Jest dobrze ale zawsze może być lepiej 🙂

Edytowane przez Luxfer Fereg
32 minuty temu, Luxfer Fereg napisał:

Idąc dalej Michale. Jakie bezpieczniki (dane, firma)i zaserwować do 280 żeby uzyskać wspomniany przez Ciebie upgrejd. Na tą chwilę jadę z nią po XLR Prince + zasilający acrolin 5500. Chciałbym trochę stłumić jej jasność i dodać mięsiwa. Jest dobrze ale zawsze może być lepiej 🙂

Sam mam XLRy Prince - wymarzony kabel do 280tki. Można się mocno spocić szukając konkurencji choćby w zbliżonej cenie. Nigdy nie miałem w rękach, ani uszach Acrolinka 5500 jednak to "poważna" rzecz więc mniemam, że dobrze wspiera 280tkę. 

Bezpieczniki polecam HiFi Tunning Supreme3, jak już pisałem wcześniej. Copper do zadań wszelkich, Silver to napowietrzenia i poprawy dźwięczności. U mnie "architektura" mieszana.

Jacek (sir.jax) ma u siebie Verictumy i bardzo sobie chwali. Ja niestety nie miałem z nimi styczności, więc trudno mi się odnieść. Z wielu źródeł słyszę, że są super. Ceny chyba nieznacznie wyższe niż HFT. 

Lubię sobie pogrywać ... 

1 minutę temu, Luxfer Fereg napisał:

Wyjdę na jęczybułe, jakieś parametry tych bezpieczników, coby kupić i zaaplikować. Już wiem że są dwa.

Po pierwsze - raczej polecam trzymać się wskazań producenta odnośnie typu bezpiecznika (zwłoczny - slow blow "T" / szybki - fast blow "F"). Oczywiście można dokonać przeliczenia wartości ale w przypadku zastosowania zwłocznego w miejsce szybkiego, będzie to najprawdopodobniej działanie kontrproduktywne (topik będzie cieńszy, co może ograniczy pozytywny wpływ bezpiecznika na "dźwięk" - wąskie gardło). W drugą stronę natężenie krótkotrwałe prądu może być zbyt wysokie w chwili przepalenia topika i sprzęt może ulec awarii (albo topik zareaguje za szybko i stracimy bezpiecznik, bez potrzeby).

Po drugie - większość producentów poważnie zaniża sugerowane parametry zastosowanych bezpieczników, kierując się zasadą - lepiej wymienić bezpiecznik niż realizować naprawę gwarancyjną podzespołów. Czasem to zaniżenie jest bardzo duże, co skłania niektórych użytkowników do instalowania bezpieczników o dwukrotnie wyższym nominale (znam takich co dali 4 razy - zastanawiam się dlaczego nie wstawili w miejsce bezpiecznika po prostu miedzianego mostka - efekt byłby zbliżony 🙂 ). "Muzycznie" ma to sens - topik jest grubszy, jednak pod względem bezpieczeństwa pomysł jest dyskusyjny. Konsultowałem się z Pawłem Panasewiczem z AriniAudio odnośnie moich Moonów. Jego rekomendacja była - w 280D (slow blow - "T": 100mA + 500mA),  + ok. 20%, w 340i (fast blow - "F" 3A) bez zmian. Dokładnie tak zrobiłem 280D - 5x20 HiFiTuning Supreme3 Copper 125mA, Silver 630mA, 340i  - 6,3X32 Silver (3A).

Lubię sobie pogrywać ... 

3 godziny temu, Luxfer Fereg napisał:

Chciałbym trochę stłumić jej jasność i dodać mięsiwa. Jest dobrze ale zawsze może być lepiej 🙂

Czytam jak grają 280 i 390, to poszedłbym raczej w Verictum.

Masz na  nich lekkie dociążenie w pozytywnym sensie, gładsza,  ale perliście brzmiącą górę.

Verictumy są 3 rodzaje tutaj raczej poszedłbym w X Fuse x2, od lat bawię się bezpiecznikami i na razie w tej cenie, nie miałem lepszego. Nie miałem tych HiFi-Tuning Supreme³, ale nie widzę potrzeby zmian. Zresztą, kiedy zapytałem o wypożyczenie, nie było opcji, trzeba kupić i nie podlega zwrotowi.

Verictum daje 18dni na testowanie, po tym czasie zwracasz lub zostawiasz sobie bezpiecznik, a oni wystawiają fakturę.

No i jak to w audio, trzeba się pobawić w odwracanie bezpiecznika i wiedzieć jak powinien  brzmieć, kiedy jest prawidłowo włożony. Ja verictumy mam obczajone i w zasadzie wiem po piktogramie na bezpieczniku jak, go włożyć żeby był prawidłowo. Ale i tak, to sprawdzam w zależności od typu gniazda.

Poczytaj trochę:

http://wpszoniak.pl/portfolio/bezpieczniki-w-audio/

http://wpszoniak.pl/portfolio/bezpieczniki-w-audio-2-2/

 

Edytowane przez sir.jax

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

2 godziny temu, Pantaleon napisał:

Po drugie - większość producentów poważnie zaniża sugerowane parametry zastosowanych bezpieczników, kierując się zasadą - lepiej wymienić bezpiecznik niż realizować naprawę gwarancyjną podzespołów. Czasem to zaniżenie jest bardzo duże, co skłania niektórych użytkowników do instalowania bezpieczników o dwukrotnie wyższym nominale (znam takich co dali 4 razy - zastanawiam się dlaczego nie wstawili w miejsce bezpiecznika po prostu miedzianego mostka. Muzycznie" ma to sens - topik jest grubszy, jednak pod względem bezpieczeństwa pomysł jest dyskusyjny.

Nie, nie jest to pomysł dyskusyjny, jak ma się trochę wiedzy o czym rozmawialiśmy zresztą, a wiesz że ja od prądów jestem. 😉

Tak się składa, że w Moonie może tak być z tym zaniżaniem.

Pamiętasz zresztą naszą rozmowę, że 380 D DSD w nominale ma 200mA, a z praktycznie z taką samą elektroniką inny ich DAC ma już 2A, czyli 10x więcej. 

Skądinąd wiem, że można nawet 10x przewymiarować i będzie też dobrze, co zresztą uczyniłem. Prąd zwarciowy ma taką wartość natężenia,  że nie ma obawy i tak wywali taki 10cio krotnie przewymiarowany. Zresztą tak też załatwiłem jeden z bezpieczników Verictuma przewymiarowany o 10x.

Już kiedyś w temacie bezpieczników wstawiałem informację zależności i warunków jakie muszą zaistnieć by bezpiecznik zadziałał, ba bywają sytuację, że zwłoczny może zadziałać szybciej niż ten o charakterystyce szybkiej. Ale to temat rzeka.

Swoją drogą znam takich, co mostkują zamiast bezpiecznika i twierdzą, że nie ma nic lepszego 😁

 

 

Edytowane przez sir.jax

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

W dniu 12.01.2022 o 13:17, g88 napisał:

Zamówiłem na testy kabel z Solid Core 😉 
Jestem sceptyczny, ale jak nie spróbuje, to nie będę spał po nocach 😛

No i kable dotarły, grają od wczoraj. 

Niestety żadnych różnic nie słyszę, podłączyłem je zarówno do wzmacniacza jak i odtwarzacza Cd. 

Drugą próbę zrobiłem już na samym odtwarzaczu CD, bo wiem jak gra w porównaniu np. do Maliny - wnioski te same - żadnych różnic.

Wg mnie kable zasilające nie grają 😉 

1 godzinę temu, sir.jax napisał:

Czytam jak grają 280 i 390, to poszedłbym raczej w Verictum.

Masz na  nich lekkie dociążenie w pozytywnym sensie, gładsza,  ale perliście brzmiącą górę.

Verictumy są 3 rodzaje tutaj raczej poszedłbym w X Fuse x2, od lat bawię się bezpiecznikami i na razie w tej cenie, nie miałem lepszego. Nie miałem tych HiFi-Tuning Supreme³, ale nie widzę potrzeby zmian. Zresztą, kiedy zapytałem o wypożyczenie, nie było opcji, trzeba kupić i nie podlega zwrotowi.

Verictum daje 18dni na testowanie, po tym czasie zwracasz lub zostawiasz sobie bezpiecznik, a oni wystawiają fakturę.

No i jak to w audio, trzeba się pobawić w odwracanie bezpiecznika i wiedzieć jak powinien  brzmieć, kiedy jest prawidłowo włożony. Ja verictumy mam obczajone i w zasadzie wiem po piktogramie na bezpieczniku jak, go włożyć żeby był prawidłowo. Ale i tak, to sprawdzam w zależności od typu gniazda.

Poczytaj trochę:

http://wpszoniak.pl/portfolio/bezpieczniki-w-audio/

http://wpszoniak.pl/portfolio/bezpieczniki-w-audio-2-2/

 

Miałeś do czynienia z bezpiecznikami AMR Gold? Wczoraj zmieniłem bezpiecznik w DAC oraz w zasilaczu streamera, i... No właśnie

 

Godzinę temu, g88 napisał:

No i kable dotarły, grają od wczoraj. 

Niestety żadnych różnic nie słyszę, podłączyłem je zarówno do wzmacniacza jak i odtwarzacza Cd. 

Drugą próbę zrobiłem już na samym odtwarzaczu CD, bo wiem jak gra w porównaniu np. do Maliny - wnioski te same - żadnych różnic.

Wg mnie kable zasilające nie grają 😉 

czekałem na twoją opinię, chociaż ja wnioski wysuwalem po 3 tygodniach a nie po dniu... 

Miałem SC no 6, no 2, no 1. Niestety po wielu tygodniach obcowania z tymi kablami, nawet no 1 pro za 2300zl, bardzo trudno miałbym okreslic różnice między nimi, zmiany może były, ale w ślepym teście na 100℅ bym poległ. 

Specjalnie cię podpuszczałem żebyś wypożyczył i sam posłuchał tych SCA. 

Obawiam się jednak że to że ich "nie słychać" nie świadczy że kable nie grają. Bo wczoraj zmieniłem bezpieczniki i różnica w stosunku do kabli SCA porażająca, przynajmniej w skali jaką można przypisać bezpiecznikom 😛

Przed jaka kolwiek zmianą DAC kup sobie bezpiecznik AMR Gold do swojego wzmaka, jak szukasz dociążenia możesz być w szoku. 

 

Swoją drogą wydaje mi się że bezpiecznik to na tyle duże ograniczenie, że przed wymianą kabla zasilającego priorytetem powinna być zmiana bezpiecznika.

Co do kabli SCA jedynym jaki się u mnie sprawdził to no 2 premium, wpięty w DAC, efekt świetny. 

Edytowane przez DAWH

Nie ma moim zdaniem opcji, żeby bezpiecznik zmienił dźwięk, jeśli różnicy nie usłyszę od razu, to dalszy odsłuch to efekt placebo. Mózg sam zakoduje, że ma być lepiej, a będzie tak samo 😉 Szukam dalej Daca 😜

2 godziny temu, g88 napisał:

No i kable dotarły, grają od wczoraj. 

Niestety żadnych różnic nie słyszę, podłączyłem je zarówno do wzmacniacza jak i odtwarzacza Cd. 

Drugą próbę zrobiłem już na samym odtwarzaczu CD, bo wiem jak gra w porównaniu np. do Maliny - wnioski te same - żadnych różnic.

Wg mnie kable zasilające nie grają 😉 

Szczęśliwiec... 

gdybym miał podobnie, zamiast tych wszystkich gratów, kupiłbym boomboxa 🙂

Lubię sobie pogrywać ... 

6 minut temu, g88 napisał:

Nie ma moim zdaniem opcji, żeby bezpiecznik zmienił dźwięk, jeśli różnicy nie usłyszę od razu, to dalszy odsłuch to efekt placebo. Mózg sam zakoduje, że ma być lepiej, a będzie tak samo 😉 Szukam dalej Daca 😜

Nie grają, ale mocno degradują dźwięk. Bezpiecznik siedzi między kablem zasilajacym a transformatorem. Tam powinien być wysokiej jakości przewodnik a nie topik, cienki drucik wątpliwej jakości. 

1 godzinę temu, DAWH napisał:

Miałeś do czynienia z bezpiecznikami AMR Gold? Wczoraj zmieniłem bezpiecznik w DAC oraz w zasilaczu streamera, i... No właśnie

Mam w słuchawkowym Cayinie,  Verictum to nie jest.

 

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

4 godziny temu, g88 napisał:

No i kable dotarły, grają od wczoraj. 

Niestety żadnych różnic nie słyszę, podłączyłem je zarówno do wzmacniacza jak i odtwarzacza Cd. 

Drugą próbę zrobiłem już na samym odtwarzaczu CD, bo wiem jak gra w porównaniu np. do Maliny - wnioski te same - żadnych różnic.

Wg mnie kable zasilające nie grają 😉 

Cierpliwości, po jednym dniu grania świeżynką to raczej nie wyciągałby żadnych wniosków.

5 godzin temu, g88 napisał:

No i kable dotarły, grają od wczoraj. 

Niestety żadnych różnic nie słyszę, podłączyłem je zarówno do wzmacniacza jak i odtwarzacza Cd. 

Drugą próbę zrobiłem już na samym odtwarzaczu CD, bo wiem jak gra w porównaniu np. do Maliny - wnioski te same - żadnych różnic.

Wg mnie kable zasilające nie grają 😉 

Według mnie trzeba wiedzieć na co w muzyce zwracać uwagę.

Metodologia też jest ważna, może jesteś mało osłuchany.

Pożycz z TopHifi Isotek evo PREMIER, najwyżej oddasz.

10 minut temu, Luxfer Fereg napisał:

Cierpliwości, po jednym dniu grania świeżynką to raczej nie wyciągałby żadnych wniosków.

To też, ale myślę, że jak ktoś ma sensownie złożony system,  a nie z przypadkowych pierdół zasłyszanych na forum, to jest trudniej.

Gatunek muzyki też jest nieobojętny, małe składy jazzowe etc.

 

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

5 minut temu, sir.jax napisał:

Pożycz z TopHifi Isotek evo PREMIER, najwyżej oddasz.

To dobry trop. Przewód dobrej jakości, a nie nie wiadomo co od zaplataczy kabli, ukrywających wszystko pod oplotem i koszulkami termokurczliwymi.

Jeżeli oszczędzasz na coś przez pięć lat, to znaczy, że Cię na to nie stać.

2 minuty temu, Franz-007 napisał:

To dobry trop. Przewód dobrej jakości, a nie nie wiadomo co od zaplataczy kabli, ukrywających wszystko pod oplotem i koszulkami termokurczliwymi.

Ja już nie chciałem tego pisać, bo kolega miał te kable i wie też z jakich są skręcane, ale od komputerowego hmmm... powinno być lepiej.

Pytanie, co z resztą w tym systemie, co z akustyką etc.

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

5 minut temu, sir.jax napisał:

Ja już nie chciałem tego pisać,

Pisz śmiało. "Nie bójmy się słów" 😉.

Jeżeli oszczędzasz na coś przez pięć lat, to znaczy, że Cię na to nie stać.

Może z innej beczki. Kto oglądał serial "Ostre przedmioty" 🙂
Polecam, występuje tam jeden bardzo zacny bohater drugiego planu, przedstawiany w bardzo dobrym świetle 🙂

obraz.thumb.png.09b4b7379621d8361d231cea89e84264.png

33 minuty temu, sir.jax napisał:

To też, ale myślę, że jak ktoś ma sensownie złożony system,  a nie z przypadkowych pierdół zasłyszanych na forum, to jest trudniej.

Gatunek muzyki też jest nieobojętny, małe składy jazzowe e

Czyli mam system z przypadkowych pierdół? Sprawdzałem na Japonskich wydaniach Megadeth, Black Sabbath które są znakomicie nagrane. Chyba nie twierdzisz, że gdybym słuchał Jazzu, to bym jednak wpływ kabla usłyszał?

36 minut temu, sir.jax napisał:

Według mnie trzeba wiedzieć na co w muzyce zwracać uwagę.

Metodologia też jest ważna, może jesteś mało osłuchany.

Słuchałem kilkanaście razy, zwracałem uwagę na bas, górę, średnicę czy szerokość i głębokość sceny. Za każdym razem zwracałem uwagę na coś innego. 

10 minut temu, g88 napisał:

Czyli mam system z przypadkowych pierdół? Sprawdzałem na Japonskich wydaniach Megadeth, Black Sabbath które są znakomicie nagrane. Chyba nie twierdzisz, że gdybym słuchał Jazzu, to bym jednak wpływ kabla usłyszał?

No to wszystko jasne....

A  mówiłem raz to metodologia, dwa trzeba wiedzieć jak podejść do tematu, a trzy nie taką muzykę.

Zatem nie usłyszysz wpływu kabli.

Różnice wychwycić można od razu, ale na muzyce gdzie są małe składy, ale też symfonice z dużym składem muzyków.

Wybacz, ale  nie szukaj na siłę jakości w muzyce jaka repreentuje Megadeth, czy Black Sabath.

Chcesz to podam ci playlistę do Tidala mam taką do testów, jak na tych utworach nie usłyszysz różnicy, to już nie wiem. 

Tylko jak będziesz gotowy, to daj znać, to podpowiem jak podejść do takiego odsłuchu. 

 

Edytowane przez sir.jax

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

1 minutę temu, g88 napisał:

Czyli mam system z przypadkowych pierdół? Sprawdzałem na Japonskich wydaniach Megadeth, Black Sabbath które są znakomicie nagrane. Chyba nie twierdzisz, że gdybym słuchał Jazzu, to bym jednak wpływ kabla usłyszał?

O jakich parametrach masz swoje głośniki ???
Pytam ponieważ słuchając takiej muzyki ich skuteczność w odniesieniu do moon 240 musi być dość wysoka.
Sam daje w palnik na sprzęcie raczej mega ciężką muzyką i wiem żeby wydobyć pełnego kopa musi być między wzmakiem a głośnikami pełna symbioza. Grałem na moon 240 i jak już wspominałem przy dynka excite 44 nie dawał rady otworzyć czeluści piekieł.

15 minut temu, g88 napisał:

Słuchałem kilkanaście razy, zwracałem uwagę na bas, górę, średnicę czy szerokość i głębokość sceny. Za każdym razem zwracałem uwagę na coś innego. 

Bardzo dobrze, ale rozumiem, że te same utwory z każdym podejściem i np pierwsze 2min lub po całości utworu.

Powiedz z czego składa się twój system stereo, czym połączyłeś i jak masz ustawione kolumny.

Co z akustyką?

Racja jest jak dupa, każdy ma swoją.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.