Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

To co chciałeś przekazać,wklejając linki z ogłoszeniami mazd ?

eh no bez jaj ;]

 

Po co były te filmiki ?

by pokazać że nie ma silnika bezawaryjnego i każdy ma swoje problemy. Ogólnie takie konstrukcje na naszym ściekowym paliwie mają ciężkie życie.

by pokazać że nie ma silnika bezawaryjnego...

 

...w nowych samochodach niemieckich. Trudno sie z tym nie zgodzic.

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

No przeciez sam napisales

by pokazać że nie ma silnika bezawaryjnego i każdy ma swoje problemy

 

A ja nadal uwazam, ze honda robi bezawaryjne i bezobslugowe silniki. Jeszcze!

Nie wiem jak bedzie z tym nowym turbo w type R.

Jak oddawalem Civica zony VIII generacja 1.8iVTEC w rozliczeniu w salonie to diler sprawdzil jedynie czy dziala klima i lusterka skaladane elektrycznie.

Przebieg 130000 rocznik 2007 z wrzesnia.

Nigdy nie bylo, zednego problemu z jednostka napedowa. Nigdzie tez nie znalazlem na forum notatki na ten temat.

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

co się w tych TSI tak strasznie psuje ?

Widocznie stałeś nie przy tych autach co trzeba. Co się w nich psuje? W niemieckich? W niemieckich przecież nic psuć się nie może.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Nie ważne czy japoński czy niemiecki - wpadki zdarzały się i będą zdarzać (czy to Toyocie w VVT-i, D4D czy VAGowi w starych 2.0 TDI czy TSI). Problemem jest zmiana podejścia producentów - nie naprawiać, wyłgać się od naprawy gwarancyjnej, zrobić wszystko żeby nic nie robić. Dla mnie to jest problem, bo wpadki były i będą - tylko nie chciałbym być zostawiony z nimi sam na sam.

Przebieg 130000 rocznik 2007 z wrzesnia.

czyli 1/2 albo i 1/3 tego co większość importowanych TSI

 

Nigdy nie bylo, zednego problemu z jednostka napedowa. Nigdzie tez nie znalazlem na forum notatki na ten temat.

czyli wolnossący silnik się udał... podobnie jak stary FSI problemów ma bardzo niewiele (o których użytkownicy często nie wiedzą) albo wcale. Niestety jak już sobie spojrzymy na coś trudniejszego czyli diesla Hondy to mamy:

- pękanie kolektora wydechowego

- problemy z zaworem EGR

- turbosprężarka (200+)

- 2mas (200+)

- filtr cząstek stałych

- rozciągający się łańcuch rozrządu.

 

na bazie Civic VIII, źródło internet 4 link w G. Nagle TDI nie taki straszny.... a co nie jeden wychodzi na zwykłego hipokrytę.

 

Tu nie chodzi o awaryjność a o wadliwe konstrukcje a w tych ostatnich to vag niestety królował.I do tego to podejście do klienta.

Awaria każdemu może się przytrafić.

Masz 100% racje (lol), problem tylko w tym że nie tyczy się to tylko VAG'a a wielu producentów z różnych kontynentów, mimo jawnych fuszerek nie są to "błędy fabryczne". Podejście do klienta w cywilizowanych krajach nie było najgorsze, żeby nie było nieporozumień polska do nich nie należy a producent i tak za friko wymieniał silniki.

 

Widocznie stałeś nie przy tych autach co trzeba. Co się w nich psuje? W niemieckich? W niemieckich przecież nic psuć się nie może.

i właśnie takie pierdolnie jest najgorsze, przeczytałeś w gazecie że dane silniki się sypią, mają wady ale już nie doczytałeś że produkują je 10 lat i obecnie jest trzecia jak nie czwarta generacja. Jak ktoś zapyta Cie o coś konkretnego to musisz walić głupim tekstem bo nie wiesz co masz odpowiedzieć.

 

BTW: na podstawie kilku wątków, masz lancera.. miałeś toyotę z 300 tyś km przebiegu i niedługo kończysz 18 lat ?

 

Gdyby VAG / PSA / BMW i kilku innych kilka lat temu (~2005 rok) w gamie silników popularnych nie zrezygnowali ze sprawdzonych wolnossących konstrukcji na rzecz Turbo i co najważniejsze downsizing'u to nie mielibyście o czym pisać. Niestety wasze Japończyki powoli też wchodzą w turbo więc za kilka lat będziemy się mogli przekonać jak im to wyszło. Patrząc na ichnie diesle to nie jeden nabierze wody w usta i tyle żeśmy se pogadali.

 

Problemem jest zmiana podejścia producentów - nie naprawiać, wyłgać się od naprawy gwarancyjnej, zrobić wszystko żeby nic nie robić. Dla mnie to jest problem, bo wpadki były i będą - tylko nie chciałbym być zostawiony z nimi sam na sam.

jak już mamy taki koncert życzeń, to ASO albo powinni zamknąć albo zacząć zatrudniać w nich ludzi kompetentnych z wiedzą i doświadczaniem. Niestety to oni są bezpośrednio odpowiedzialni za stan wielu wozideł.

i właśnie takie pierdolnie jest najgorsze, przeczytałeś w gazecie że dane silniki się sypią, mają wady ale już nie doczytałeś że produkują je 10 lat i obecnie jest trzecia jak nie czwarta generacja. Jak ktoś zapyta Cie o coś konkretnego to musisz walić głupim tekstem bo nie wiesz co masz odpowiedzieć.

No tak, to cały świat motoryzacyjny pier**li głupoty, wymyśla na złość Niemcom i fetkowi z AS same przypadki uszkodzeń. W prasie motoryzacyjnej zapewne ma miejsce jakiś spisek, w czasie którego pisze się, że psują się właśnie te silniki. Od 10 lat już nic się nie wali, a wszyscy przepisuja tylko internet. Fetuś, daj spokój. Jak na zwykłego domorosłego majsterkowicza to za bardzo się napinasz. Kupiłeś TSI i nie dasz sobie złego słowa na niego powiedzieć, czy może klepiesz Niemce i pisząc prawdę odbieramy ci klientelę?

BTW: na podstawie kilku wątków, masz lancera.. miałeś toyotę z 300 tyś km przebiegu i niedługo kończysz 18 lat ?

A co to ma do TSI?

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

A co to ma do TSI?

Skoro kłamiesz w takich prostych kwestiach to należy się zastanowić przez jaki pryzmat postrzegać Twoje pozostałe wypowiedzi.

 

No tak, to cały świat motoryzacyjny pier**li głupoty, wymyśla na złość Niemcom i fetkowi z AS same przypadki uszkodzeń. W prasie motoryzacyjnej zapewne ma miejsce jakiś spisek, w czasie którego pisze się, że psują się właśnie te silniki. Od 10 lat już nic się nie wali, a wszyscy przepisuja tylko internet. Fetuś, daj spokój. Jak na zwykłego domorosłego majsterkowicza to za bardzo się napinasz. Kupiłeś TSI i nie dasz sobie złego słowa na niego powiedzieć,

Nie od 10 lat tylko 10 lat temu, TFSI/TSI produkują od 2003 roku czyli na dzień dzisiejszy 12 lat. W prasie masz zbite usterki wielu generacji, o najnowszych nie masz ani słowa bo gdy pisano większość "recenzji" tych silników jeszcze nie było, albo były zbyt młode.

 

Po raz kolejny wychodzisz na hipokrytę, zdecyduj się w końcu czy rynek lansuje auta niemieckie, czy je smaruje.

 

BTW: Świat motoryzacyjny to nadmuchany marketing który tak pier**li głupoty, nie ważne czy mowa o ekonomi, ekologi, jakości czy awaryjności.

 

Kupiłeś TSI i nie dasz sobie złego słowa na niego powiedzieć

tylko że jako jedyny napisałem o jego najgorszych i najbardziej kosztownych problemach.....

 

czy może klepiesz Niemce i pisząc prawdę odbieramy ci klientelę?

Nawet jeśli tak jest to naprawdę uważasz że przejmowałbym się zamkniętym działem i to na forum które z motoryzacją nie ma nic wspólnego ?

Nawet jeśli tak jest to naprawdę uważasz że przejmowałbym się zamkniętym działem i to na forum które z motoryzacją nie ma nic wspólnego ?

On ma swoj swiat. Taki typ.

?👈

Naprawdę nie dostrzegasz tego, że motoryzacyjne media w Polsce są pod wyraźnym wpływem Niemiec?

ależ są....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

wszystkie z pierwszej strony google i wszystkie negatywne, znajdź mi taką ilość negatywnych artykułów o silnikach japońskich.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A ile mamy tych jednostek japonskich z silnikiem wysokopreznym?

Toyota rzeczywiscie awaryjny, subaru awaryjny, mazda to chyba silnik fordowski, w nissanie od renault no i CDTi,, ktory podawales jako przyklad zreszta uznany za jedne z lepszych diseli zaraz po 1.9 TDI.

A japonskie benzyny, hybrydy tez takie awaryjne jak TSI?

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

bez przesady, japońskie diesle (o ile są japońskie) to takie same gówna jak niemieckie benzyny.

Japończycy w większości produkują silniki benzynowe, nieliczne egzemplarze diesla są tylko wymogiem wynikającym z umów międzynarodowych. Dlatego w większości te są adoptowane po najniższych kosztach. Takie zło konieczne.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

no tak, przecież cała japońska motoryzacja to Mitsubishi z jednym swoim silnikiem benzynowym, który w wersji z turbo wcale nie stwarza problemów..

 

BTW: Jak pisałem o Twoim lancerze to mógłbyś mnie poprawić że pomyliłem silniki (GDI), chyba że sam nie wiesz "co rodzicie kupili".

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.