Skocz do zawartości
IGNORED

"Lampowe" CD - jestem zielony


IGNAC

Rekomendowane odpowiedzi

witam, pomyślałem że może wejść w coś nowego, czyli CD z analogowym stopniem lampowym.

osobiscie wolałbym cos firmowego ale co ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę pamiętać, że w wielu przypadkach mamy do czynienia z normalnym stopniem na wzmacniaczach operacyjnych a lampy są wstawione jako bufor ( taki prosiaczek MF X10-D) a chyba nie o to w tym "Lampowym CD" chodzi. Mamy nawrót mody na lampy i często firmy wciskają je na siłę eksponując ich blask w plastikowych okienkach (na dodatek psują efekt wizualny żarzących się lamp oświetlając je od spodu LED-ami). Czasami mam wrażenie, że za chwilę zaczną do lamp podłączać tylko obwód żarzenia bo urządzenia "na lampach" są bardziej "trendi". ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

„W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakże byśmy to mogli dowodami obalić?”

- Friedrich Nietzsche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość StaryM

(Konto usunięte)

Za taką sumę to najwyżej jakiś używany. Vincent akurat nie wstawia kitu z lampami, ale za nowy dasz bliżej 5 tysięcy niż dwóch. Sorry Winnetou, znam ten ból. ;)

Za taką sumę to dostaniesz świetny odtwarzacz Denona lub Nada, a może Cambridge Audio? Tak czy inaczej nie lampa. Spróbuj się rozejrzeć po Allegro, jest kilka modyfikowanych na lampowe, może ci się coś spodoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taką sumę to najwyżej jakiś używany. Vincent akurat nie wstawia kitu z lampami, ale za nowy dasz bliżej 5 tysięcy niż dwóch. Sorry Winnetou, znam ten ból. ;)