Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Bayerische Motoren Werke (BMW)


Rekomendowane odpowiedzi

Aczkolwiek na drogach to się dzieje NAPRAWDĘ.

Faktem jest, że gdy widzę w swoim otoczeniu beemkę, od razu włącza mi się dodatkowa porcja ostrożności. Nie pomnę już, ile razy matadorzy spod znaku okrągłej szachowniczki o mały włos nie zrobili mi z d...y jesieni średniowiecza (w tym parę razy, gdy byłem pieszo na pasach).

Edytowane przez argus

Czyli jakich opel czy peugeot, a co pan powie o właścicielach toyoty supry, lancera, czy chociażby ferrari czy, widać jakaś zależnośc, ech ta skłonnośc do oceny innych to chyba nasza cecha narodowa

 

To nie jest kwestia skłonności do oceny, a raczej komentarz do niezbyt wesołej rzeczywistości. Faktem jest, że kierowcy wozów o "agresywnej" naturze (beemki, Toyki celica, subaryny, niektóre amerykany, generalnie sporo marek "usportowionych") mają skłonności do kozaczenia na drogach. Trochę badań w tej kwestii było prowadzonych (np. analizy wypadkowości prowadzone przez tow. ubezpieczeniowe, paru socjologów też się przymierzało do tego tematu), a ich wyniki nie napawają optymizmem. Stąd każda dyskusja o ostrożności na drodze jest IMO wysoce pożądana. Stąd cytowany filmik ku przestrodze.

Aczkolwiek na drogach to się dzieje NAPRAWDĘ.

Faktem jest, że gdy widzę w swoim otoczeniu beemkę, od razu włącza mi się dodatkowa porcja ostrożności. Nie pomnę już, ile razy matadorzy spod znaku okrągłej szachowniczki o mały włos nie zrobili mi z d...y jesieni średniowiecza (w tym parę razy, gdy byłem pieszo na pasach).

Jak maja moc to jada. Tak samo jest z mercami, hondami i innnymi samochodami, ktore maja wiecej mocy. Tak to juz jest.

?👈

Jak maja moc to jada. Tak samo jest z mercami, hondami i innnymi samochodami, ktore maja wiecej mocy. Tak to juz jest.

Pewnie ze tak. Co tu ma do rzeczy BMW? Jedyna rzecza do ktorej sie mozna przyczepic ze duzo tych samochodow ma naped na tyl/duza moc, co przy braku umiejetnosci i brawurze skutkuje duzymi konsekwencjami.

Auta lepszej jakości takie np. Jak bmw które bynajmniej nie jest jedyne dają kierowcy wrazenie lepszej kontroli nad pojazdem i słusznie tylko część idzie o krok dalej i szuka swoich i auta maksymalnych możliwości na drodze co powinni robić na torze , podobnie jest z jazda scigaczem po drogach, maszyna ma ponad 150 km i waży tylko 150 kg jak tu takim czymś przestrzegać przepisów, nie mal cały czas trzeba było by jezdzic 1 lub 2,

[...] jak tu takim czymś przestrzegać przepisów, nie mal cały czas trzeba było by jezdzic 1 lub 2,

 

Jak ktoś nie potrafi opanować maszyny w każdych warunkach, to niech się przesiądzie na hulajnogę. Na drodze NIE JESTEŚ SAM !!!!!!!!!!! Odkręcić, to sobie możesz na autobahnie, gdzie wysokie prędkości są dozwolone. Dla mnie takie wyczyny, jak np. jazda powyżej 100 albo na jednym kole po zabudowanym, to czysty kryminał. Jak komuś energia cojones rozrywa, to niech se wskoczy na crossa i się wyszaleje w terenie z dala od ludzi. A w mieście - grzecznie pięćdziesiątką (chyba, że znaki pozwalają na więcej).

  • 6 miesięcy później...

Kark mam gruby, dres jakiś w szafie się znajdzie, kajdan mogę sobie dokupić... czemu więc nie BMW? ;)

Stoi sobie u Beshoffsa w Howth takie cudeńko do przytulenia:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Auto absolutnie niezwykłe, fabrycznie modyfikowany silnik, składany ręcznie u Saubera, limitowana seria tylko 2600 egzemplarzy. Szpera, zawias wytrzymuje przeciążenia boczne 1.10 G!!! Miodzio.

Już mi ślina poleciała, niestety opinie na necie nie są optymistyczne - autko ma 86 kkm a podobno silnik delikatny i pada pomiędzy 90 a 110 kkm.

Ludzie ratują się wymianą oleju co 5000km, mogę to zaakceptować, w końcu model nie byle jaki, ale kurka jest ryzyko.

Czy jako znawcy Bolidów Młodzieży Wiejskiej byście polecali 320Si czy raczej sobie odpuścić?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Tak, tylko ze względu na podatek drogowy w IRL piątka mało się opłaca, a z kolei modele z 2009 i młodsze oraz diesle są bardzo drogie.

A tu masz wolnossącą dwulitrówkę kręcącą się do ponad 7000! Jak w moim kochanym Twinsparku kiedyś... jazda zaczyna się od 5000 a potem jest lepiej i lepiej... ech - pomarzyć! :)

Z kolei normalne 320 są mułowate, a jak większy motor to już lepiej brać Piątkę.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Dźwięk silnika mnie rozwala... TO JEST TO! :)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Jezeli chcesz piratowac bierz te trojke ... ale ile razy bedziesz nia szalal ... A wygoda z codziennej jazdy piatka bezcenna... wystarczy diesel ok 2007-08.... Polecam...

Może to truizm ale dla mnie zawsze BMW zaczyna się od 6 garów wzwyż. Dźwięk silnika auta na poprzednim filmie ma się nijak do takiej R6. Ot, zwykła kosiarka. Z resztą, co jo bede godoł...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Sz@tynbury

Xavian XN 250 EVO | Sony TA-N7 | Wiim Pro Plus | AQ Midnight 2 | Sun Audio Reference | Tomanek TAP8

No tak, a V8 jeszcze fajniejsze... :) Oczywiście że jeździłem rzędowymi szóstkami BMW i to jest bajka. Jedyne co mogę skrytykować to nadmierne wygłuszenie. :)

Ale jako zaprzysięgły fan Alfy kocham wysokoobrotowe czwórki.

A dźwięk wcale nie jest szlifiierkowy. Ani w Alfie ani w BMW - to nie Honda! :)

Edytowane przez il Dottore

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Jeszcze tylko drobiazg... jakieś 45-50 tys €. ;)

Jakbym miał taką kasę do wydania to i tak bym wolał kupić sobie apartament na Teneryfie.

A jakbym dobrze poszukał to i na szeregówkę by starczyło w Adeje koło Los Christianos.

Ale design fajny - co tu gadać.

Edytowane przez il Dottore

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Kark mam gruby, dres jakiś w szafie się znajdzie, kajdan mogę sobie dokupić... czemu więc nie BMW? ;)

Stoi sobie u Beshoffsa w Howth takie cudeńko do przytulenia:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Auto absolutnie niezwykłe, fabrycznie modyfikowany silnik, składany ręcznie u Saubera, limitowana seria tylko 2600 egzemplarzy. Szpera, zawias wytrzymuje przeciążenia boczne 1.10 G!!! Miodzio.

Już mi ślina poleciała, niestety opinie na necie nie są optymistyczne - autko ma 86 kkm a podobno silnik delikatny i pada pomiędzy 90 a 110 kkm.

Ludzie ratują się wymianą oleju co 5000km, mogę to zaakceptować, w końcu model nie byle jaki, ale kurka jest ryzyko.

Czy jako znawcy Bolidów Młodzieży Wiejskiej byście polecali 320Si czy raczej sobie odpuścić?

Mamy rok 2013. Co za miodzio? 7-mio letnia bryka z 173KM (ktorych jest pewno juz mniej).

 

Może to truizm ale dla mnie zawsze BMW zaczyna się od 6 garów wzwyż. Dźwięk silnika auta na poprzednim filmie ma się nijak do takiej R6. Ot, zwykła kosiarka. Z resztą, co jo bede godoł...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dobrze mowisz. Dla mnie Bimmery sie zaczynaj od modelu 335 (6-tka z doladowaniem).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Mamy rok 2013. Co za miodzio? 7-mio letnia bryka z 173KM (ktorych jest pewno juz mniej).

 

Miodzio z powodu, że za psi grosz można wejść w posiadanie niezwykłego modelu.

A czy trzyma 173KM czy nie to akurat łatwo sprawdzić, nie?

Ja mam teraz 160KM więc dla mnie to byłby postęp. :)

Tylko obawiam się awaryjności tego silnika - wszystko zalezy od poprzednich właścicieli.

Bo potem naprawy moga dobić - to nie jest seryjna 320. Sama karbonowa pokrywa zaworów kosztuje 2500€. A bebechy silnika? Strach się bać.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Dokładnie - tak też sobie pomyślałem. Odpuszczam sobie to auto.

Gdybym był kolekcjonerem i szukał czegoś niezwykłego do garażu - to OK.

Ale jeśli ma to służyć do codziennego użytku - lepiej się nie pchać.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Dokładnie - tak też sobie pomyślałem. Odpuszczam sobie to auto.

Gdybym był kolekcjonerem i szukał czegoś niezwykłego do garażu - to OK.

Ale jeśli ma to służyć do codziennego użytku - lepiej się nie pchać.

W dalszym ciagu nie wiem co ty w tym widzisz? Honda juz na poczatku lat 90-tych wyciagala 100 koni z 1 litra. Taka Acura Integra Type-R to byl samochodow na owe czasy!

Co z tego ze wyciagala. Nie rozumiem tej podniety. Duzo mocy z malej pojemnosci to zawsze nic dobrego. Smiac mi sie chce ogladajac reklame rodzinnego forda z 1.0 pod maska.

?👈

Co z tego ze wyciagala. Nie rozumiem tej podniety. Duzo mocy z malej pojemnosci to zawsze nic dobrego. Smiac mi sie chce ogladajac reklame rodzinnego forda z 1.0 pod maska.

A jezdziles kiedys tym modelem?

A co ma jazda do tego? Moze byc elastyczny i wogole (choc watpie), ale z samego faktu nie chialbym go miec. Nie nawidze minimalizmu w motoryzacji jak i wogole. Prawda jest taka ze korzysci z takiego silnika sa zadne. Rozsypie sie po kilkudziesieciu tys km, zjesc tez swoje musi. Korzysci z takich rozwiazan maja tylko producenci, bo rozsypie sie to szybko i ktos zaraz kupi nowe.

?👈

A co ma jazda do tego? Moze byc elastyczny i wogole (choc watpie), ale z samego faktu nie chialbym go miec. Nie nawidze minimalizmu w motoryzacji jak i wogole. Prawda jest taka ze korzysci z takiego silnika sa zadne. Rozsypie sie po kilkudziesieciu tys km, zjesc tez swoje musi. Korzysci z takich rozwiazan maja tylko producenci, bo rozsypie sie to szybko i ktos zaraz kupi nowe.

Opowiadasz pierdoly. Acura dawala gwarancje na 5lat/100tys km. Kilkadziesiat tys km to dawne skody 'wytrzymywaly'. Auto mialo 195 koni z 1.8 lekkie i jak na te czasy swietne przyspieszenie. Do dzisiaj sie uwaza ze byl to najlepszy przedni naped jaki kiedykolwiek wyprodukowano. Mialem podobny model (dawno temu) i zrobilem nim 300kkm. Praktycznie zero problemow przez 10 lat tylko wymieniane rzeczy ktore sie zuzywaja. A mialem zrobionych 'pare' rzeczy i dawalem po gazie az milo.http://www.bing.com/images/search?q=acura+integra+type-R&qpvt=acura+integra+type-R&FORM=IGRE Edytowane przez jackk

Mimio to przyjemnosc uzytkowania duzej pojemnosci zawsze zwycieza. Nigdy nie bede lubil turbo doladowanych kosiarek. Jak komus to frajde sprawia to niech sie tarza tymi wynalazkami, ale prawda jest taka ze wolnossace V8 czy cokolwiek innego zawsze bedzie trwalsze i tansze w uzytkowaniu. Niestety dzis juz nawet w salone BMW tego nie dostaniemy. Trzeba zadowalac sie doladowanym R4. Koszty produkcji sie licza i tyle.

?👈

Mimio to przyjemnosc uzytkowania duzej pojemnosci zawsze zwycieza. Nigdy nie bede lubil turbo doladowanych kosiarek. Jak komus to frajde sprawia to niech sie tarza tymi wynalazkami, ale prawda jest taka ze wolnossace V8 czy cokolwiek innego zawsze bedzie trwalsze i tansze w uzytkowaniu. Niestety dzis juz nawet w salone BMW tego nie dostaniemy. Trzeba zadowalac sie doladowanym R4. Koszty produkcji sie licza i tyle.

A ty dalej swoje... Type-R to nie bylo turbo! Choc obecnie jezdze turbodoladowanym silnikiem (tylko 2.5) i zjadam na sniadanie wiekszosc 8-mek. Wszystko zalezy od aplikacji. Samo V8 albo lepiej nie gwarantuje super osiagow. Pewnie taka Panamera mi sie podoba ale jak na razie to troche a drogo dla mnie.

Duzo mocy z malej pojemnosci to zawsze nic dobrego. Smiac mi sie chce ogladajac reklame rodzinnego forda z 1.0 pod maska.

 

 

To jest poważna wypowiedź dorosłego człowieka?

W dalszym ciagu nie wiem co ty w tym widzisz?

 

Niezwykłe auto, nie mające wiele wspólnego z serią.

Widziałeś wartości przyspieszeń bocznych na filmiku?

Na prostej to każdy z byle czym jest kozak, żeby tylko miał duuuuuużo KM.

Ale te duuuuużo KM można sobie w d*** wsadzić już na pierwszym zakręcie! Wtedy kozaki wymiękają. Ja swoją 147 robiłem na zakrętach Merole AMG, bo chłopaków elektronika hamowała a Ala szła jak po szynach... :)

Alfy czy Beemki... te samochody nie muszą mieć duuuuuużo KM, bo prawdziwa przyjemność z jazdy leży w zakrętach a nie na prostej.

Od japońskich szlifierek czy mastodontów V8 już wolałbym coś takiego...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Niezwykłe auto, nie mające wiele wspólnego z serią.

Widziałeś wartości przyspieszeń bocznych na filmiku?

Na prostej to każdy z byle czym jest kozak, żeby tylko miał duuuuuużo KM.

Ale te duuuuużo KM można sobie w d*** wsadzić już na pierwszym zakręcie! Wtedy kozaki wymiękają. Ja swoją 147 robiłem na zakrętach Merole AMG, bo chłopaków elektronika hamowała a Ala szła jak po szynach... :)

Alfy czy Beemki... te samochody nie muszą mieć duuuuuużo KM, bo prawdziwa przyjemność z jazdy leży w zakrętach a nie na prostej.

Od japońskich szlifierek czy mastodontów V8 już wolałbym coś takiego...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ja nie neguje tezy ze auto powinno sie dobrze prowadzic! Ale moc i jak jest 'dostarczana' to jest b. wazne. W dobrych autach elektronike mozna wylaczyc. Nie wiem o jakich modelach mowisz ? Dla mnie MB AMG to jest wzor auta (no moze brakuje AWD ale to moja opinia). Te 400+ koni to jest to. Fizyki sie nie oszuka. Alfa to przy tym maly fiat. Sorry.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.