Skocz do zawartości
IGNORED

V-DAC II + Jakie Źródło, PC, Tablet ?

acid1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zdecydowałem się na podłączenie w najbliższym czasie V-DAC II do mojego systemu. Trochę poczytałem ale nie do końca wiem co wybrać(jakie źródło).

Jestem jeszcze w epoce CD :).

Wiem, że Laptop z win7 lub 8 to najprostsze rozwiązanie(przez USB) ale... może jakiś tablet czy coś podobnego co jest bardziej poręczne od laptopa. Niestety w tym zakresie jestem zielony.

Proszę o propozycję źródła z którego przy wykorzystaniu V-DAC II mógłbym odtwarzać muzykę.

1/ Jako użytkownik urządzenia z serii V Musical Fidelity z radością witam kolejnego Forumowicza, który zdecydował się na "High-End myślącego człowieka". Gratulacje! : )

2/ PC wydaje się na dziś optymalnym źródłęm.

Lapek, netbook, albo (jak w moim przypdaku) nettop.

Zalety nettopa:

1/fanless - bezgłośny

2/ konsumpcja energii zaledwie 20W

3/ prosta konfiguracja, jak w moim poradniku "Pierwsze kroki" w tym dziale

Nie wiem, jak Win8, ja mam na Win7 - zero problemów.

Kabel USB może być byle jaki - nie pakuj kasy w kabel USB bo nie usłyszysz różnicy. Próbowaliśmy w ramach Dublin Audio Club i kabel od drukarki gra dokładnie tak samo jak "audiofilski" kabel USB ze znanej firmy.

Konwertera USB/SPDIF nie potrzebujesz, bo V-DAC II ma już wbudowany odpowiednik V-Linka.

Zalecałbym natomiast dokupienie extra zasilacza. Albo ten dedykowany z serii V, albo Tomanek (zależy co tańsze, bo nie znam cen). Wszak "zasilanie, głupcze!". :)

Jeszcze raz gratulacje i miłego słuchania.

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

z tabletami/smartfonami musisz byc ostrożny - tam obsługa usb jest nieco inaczej potraktowana niz w standardowych komputerach i może Ci się nie udać w ten sposób odtworzyć muzykę. chyba że ten tablet byłby na windowsie, wtedy może?