Skocz do zawartości
IGNORED

Wybór kina 2.1

Artur_51923

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem początkującym forumowiczem jak widać. Potrzebuje wybrać kino domowe 2.1. Nie chcę się bawić w kino 5.1, jest to zbyt małe pomieszczenie aby je zastosować czy też rozmieścić. Wybrałem dwa poniższe:

www_redcoon.pl/B446913-Harman-Kardon-BDS-330_Kino-domowe-21
www_redcoon.pl/B451360-Philips-HTB9225D-Fidelio_Kino-domowe-21

Może polecicie coś może lepszego? W tej samej cenie czy też może nawet niższej co mogłoby być wystarczające. Pokój to około 14m. Do niego będzie podłączony za pewne konsola(XBOX), telewizor i komputer (zastanawiam się czy przez HDMI czy przez np tylko optyczne). Wszelkie propozycje mile widziane. Zastanawiałem się jeszcze nad soundbarem ale nie jestem jakoś do nich przekonany.

Jak patrzyłem to ewentualnie ten soundbar:

www_redcoon.pl/B455905-Philips-HTL9100-Fidelio_Systemy-All-in-one

tylko pytanie czy będzie lepszy od tych systemów powyżej jaka różnica?
Z góry dziękuje za wszelkie opinie!

https://www.audiostereo.pl/topic/107847-wyb%C3%B3r-kina-21/

3000zł za taki szajs ? - litości :-/

Przemyśl czy potrzebujesz HDMI. Czy ma grać jak najlepiej muzykę stereo czy może głównie do TV i Konsoli.

Do wyboru masz stereo + Subwoofer lub kino domowe za pół ceny tego HK i znacznie większych możliwościach na przyszłosć
resztę głośników możesz dać psu do zabawy a i tak się opłaca.

Np.
[url="http://allegro.pl/onkyo-ht-s4505-kompletny-system-kina-domowego-5-1-i3787718119.html"]http://allegro.pl/onkyo-ht-s4505-kompletny-system-kina-domowego-5-1-i3787718119.html[/url]

[quote name='Artur_51923' timestamp='1386861745' post='3018455']
Jestem początkującym forumowiczem jak widać. Potrzebuje wybrać kino domowe 2.1. Nie chcę się bawić w kino 5.1, jest to zbyt małe pomieszczenie aby je zastosować czy też rozmieścić. Wybrałem dwa poniższe:
[/quote]