Skocz do zawartości
IGNORED

Który rower lepszy ?


czester15.30

Rekomendowane odpowiedzi

Żywotność układu podnosi także jeżdżenie na dużych kołach zębatych, zamiast ciągle na małych. Jak się jedzie na małych, to występuje większy obrót wewnątrz ogniwa i większa siła w miejscu akcji, bo mniej jest wtedy zębów i ogniw będących w akcji.

 

Na dużych kołach zębatych na kasecie? No bo tutaj to jest też druga strona medalu. Ludzie mają różne preferencje, to samo przełożenie końcowe możemy mieć dla powiedzmy 3 biegu na korbie i 7 na kasecie lub 2 na korbie i 9 na kasecie, tak samo ciśniemy tak samo jedziemy, ale dla 3-7 mniej się łańcuch napina bo mniejszy lewar na korbie. Ja raczej jeżdżę na największym kółku z przodu chyba że blisko ekstermalnych ustawień i łańcuch idzie bardzo na skos.

Niemożliwe że nastąpiła taka zmiana ciśnienia między temperaturami lata i zimy przy ciśnieniu powietrza w oponie średnio 2 atmosfer . Zmiana powinna wahać się w dziesiątych atmosfery , na każde 10 stopni 0,1 atmosfery .

Nastąpił błąd w pompowaniu poprzez nieprawidłowy odczyt ( np. manometr któryś przekłamywał ) .

Błąd nie nastąpił, chodziło firmie wulkanizacyjnej o częstsze serwisowanie tak ciężko wyczuć intencje serwisu :)

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Może nie sam rower, ale zespół na pewno.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ciągną ci , którzy biorą niedozwolone środki , a ciągnięty nie bierze .

 

Błąd nie nastąpił, chodziło firmie wulkanizacyjnej o częstsze serwisowanie tak ciężko wyczuć intencje serwisu

Kiedy to wiąże się z pompowaniem , lub spuszczaniem powietrza , w celu uzyskania odpowiedniego ciśnienia w oponach , a to można zrobić na każdej stacji paliw , zresztą jeśli np. jeździ się dwa razy w roku do tego samego serwisu , to można w okresach między wymianą i wyważaniem kół skontrolować ciśnienie opon za darmo .

Ciągną ci , którzy biorą niedozwolone środki , a ciągnięty nie bierze .

 

 

Kiedy to wiąże się z pompowaniem , lub spuszczaniem powietrza , w celu uzyskania odpowiedniego ciśnienia w oponach , a to można zrobić na każdej stacji paliw , zresztą jeśli np. jeździ się dwa razy w roku do tego samego serwisu , to można w okresach między wymianą i wyważaniem kół skontrolować ciśnienie opon za darmo .

Przeciez widzisz ze facet glebe zaliczyl.

Ciągną ci , którzy biorą niedozwolone środki , a ciągnięty nie bierze .

 

 

Kiedy to wiąże się z pompowaniem , lub spuszczaniem powietrza , w celu uzyskania odpowiedniego ciśnienia w oponach , a to można zrobić na każdej stacji paliw , zresztą jeśli np. jeździ się dwa razy w roku do tego samego serwisu , to można w okresach między wymianą i wyważaniem kół skontrolować ciśnienie opon za darmo .

To może jeszcze prościej dajesz na zimę do przechowania opony letnie a oni ci na dzień dobry nabijają 2x wyższe ciśnienie niż zalecane i po pół roku oddając takie opony przy zmianie na letnie masz te letnie z deczka nadwyrężone za dużym ciśnieniem-jaśniej nie potrafię wybacz!

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Kiedy to Ty chaotycznie wszystko opisujesz , najpierw " każesz " domyślać się , jaki " interes " ma w tym serwis , a interes może mieć więcej niż jedną " usługę " . To Tobie psują świadomie , lub nieświadomie opony i każą kupować u nich nowe ?

 

3ba39ea316f6379ba55722200344aaf3.jpg

Ciekawi mnie ten układ przednich zębatek . Pewnie dla tego zwiększają się , aby wszyscy mieli " jednakowo ciężko " ?

To może jeszcze prościej dajesz na zimę do przechowania opony letnie a oni ci na dzień dobry nabijają 2x wyższe ciśnienie niż zalecane i po pół roku oddając takie opony przy zmianie na letnie masz te letnie z deczka nadwyrężone za dużym ciśnieniem-jaśniej nie potrafię wybacz!

Warsztat do dupy nie chce im sie sprawdzic jakie byc powinno. Nie mowiac ze po zalozeniu powinni jeszcze raz sprawdzic.

Warsztat do dupy nie chce im sie sprawdzic jakie byc powinno. Nie mowiac ze po zalozeniu powinni jeszcze raz sprawdzic.

 

Może mają darmowych stażystów :)

Tak poważniej wroga dla klienta robota.

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

przekładam na przyszly rok zakupy dwóch rowerow i w cieple dni wyprawy rowerowe w tym roku chce dopracować do końca swoje lokum klimatyzacje i koncowki wystroju wnętrz itp. zmiany a wycieczki w tym roku tylko samochodowe a w przyszłym już i rowerowe.... wiec powoli czas zacząć sledzic watek żeby zorientować się w temacie, jeszcze bez zadawania pytan

chwilowy brak działalności w audio.

Szukam roweru trekkingowego lub ewentualnie górskiego dla mamy. Damska rama konieczna, lekki. Może być coś używanego. Cena do 1500 PLN.

Czy moglibyście coś podpowiedzieć, czy wpadły Wam w oko jakieś ciekawe modele? Ja ok. 8 lat temu dla żony kupowałem rower, a od tego czasu nie śledziłem rynku, więc mam braki.

Powrót po dłuższej przerwie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Rower dla kobiety powinien być przede wszystkim ładny ;-)

 

W/w Giant to rower rekreacyjny . Szerokie , wygodne siodło , amortyzator pod nim, , regulowany kat podniesienia kierownicy , wysoka pozycja . Koła 28 cali (700x38c) . Sprawdzony na wycieczkach do 50km

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Rower dla kobiety powinien być przede wszystkim ładny ;-)

 

W/w Giant to rower rekreacyjny . Szerokie , wygodne siodło , amortyzator pod nim, , regulowany kat podniesienia kierownicy , wysoka pozycja . Koła 28 cali (700x38c) . Sprawdzony na wycieczkach do 50km

Dzięki, ale...

Jeśli masz na myśli ten rower Bingo Diana to odpada - moja mama jest b. aktywną kobietą i na takim dupowozie nawet by się nie dała posadzić. To co pokazałeś to rower na miejskie wypade na targ (wiem, przesadzam). Chodzi o coś nie łądnego, a lekkiego i funkcjonalnego. Estetyka na 3 miejscu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Powrót po dłuższej przerwie...

przekładam na przyszly rok zakupy dwóch rowerow i w cieple dni wyprawy rowerowe

Najlepiej zakupy rowerów robić w sierpniu i we wrześniu , o tej porze roku spadają ceny , mój przykładowo za 2600 PLN spadnie o 500 PLN , tylko nie wiem czy z ceny katalogowej , czy tylko w sklepie w którym stoi rower . Jeśli jest zakup w sierpniu lub we wrześniu to można śmiało jeszcze pojeździć .

 

Damska rama konieczna, lekki. Może być coś używanego. Cena do 1500 PLN.

Jeśli mieszkasz w Polsce , to wpadnij na giełdę samochodową w której sprzedają dużo rowerów ( jest np. to tak na giełdzie w Białymstoku ) , jest na prawdę z czego wybrać , mile widziany doradca znający się na osprzęcie , no i koniecznie przejażdżki próbne mamy .

Giełda samochodowa, hmm... Jeśli chcesz mieć dużą szansę aby zostać paserem, czemu nie. Niestety duża część rowerów, sprzedawanych w takich miejscach, pochodzi z kradzieży. Smutne ale prawdziwe.

Wielu moich znajomych kupiło rowery na giełdzie , sam kupiłem za 250 PLN ( był wadliwy , naprawa głupstwo , prawdopodobnie z wystawki ) . Nie namawiam do paserstwa , ale rowery z zagranicy są " bezpieczne dla kupującego " , tak sądzę , jednak nie wiem na pewno czy tak jest .

Rowery z zagranicy, to głównie kradzione. Czasami słyszę jak mendy z Polski przyjeżdżają tutaj busami i kroją jak leci, a jest co. Rowery dziesiątkami przypięte tanimi linkami, a czasami i bez. Sam ostatnio widziałem w nocy średniej klasy GT, oparty tylko o barierkę, ot tak bez zapięcia i rano stał dalej.

 

Czekaj, czekaj. Dopiero do mnie doszło co napisałaś. Czyżbyś sugerował, że jak kradzione z zagranicy, to luz i nie ma się czym przejmować? Mam nadzieję, że jednak źle, to odczytałem.

Co myślicie o rowerach sprzedawanych pod nazwami takimi jak Kands, Scud, Lazaro - ktoś może na tym jeździł, kupował? Nie ma tega raczej w sklepach, tylko w kilku hurtowniach, zwykle na południu Polski z tego co widziałem, dostępnie głównie w sprzedaży przez internet. Na forach rowerowych opinie raczej pozytywne - że jak za niezłą jakość osprzętu dobra cena, z rzadka jakieś negatywne uwagi - ile w tym wszystkim marketingu a ile prawdy?

Dzięki, ale...

Jeśli masz na myśli ten rower Bingo Diana to odpada - moja mama jest b. aktywną kobietą i na takim dupowozie nawet by się nie dała posadzić. To co pokazałeś to rower na miejskie wypade na targ (wiem, przesadzam). Chodzi o coś nie łądnego, a lekkiego i funkcjonalnego. Estetyka na 3 miejscu.

 

Chodzi o Giant Cypress

Czyżbyś sugerował, że jak kradzione z zagranicy, to luz i nie ma się czym przejmować? Mam nadzieję, że jednak źle, to odczytałem.

, a skądże znowu nie popieram paserstwa .

Co myślicie o rowerach sprzedawanych pod nazwami takimi jak Kands, Scud, Lazaro - ktoś może na tym jeździł, kupował? Nie ma tega raczej w sklepach, tylko w kilku hurtowniach, zwykle na południu Polski z tego co widziałem, dostępnie głównie w sprzedaży przez internet. Na forach rowerowych opinie raczej pozytywne - że jak za niezłą jakość osprzętu dobra cena, z rzadka jakieś negatywne uwagi - ile w tym wszystkim marketingu a ile prawdy?

 

Pierwsze słyszę o takich markach. Dobra cena i "dobre opinie" w Internecie nie mają znaczenia.

Zastanawiam się nad zakupem roweru transportowego. Transport będzie polegał na przewożeniu surowców wtórnych ze śmietników (przede wszystkim gazety, puszki aluminiowe, rozmaita stal – to rzeczy najpowszechniejsze, największe gabarytowo i wagowo wśród regularnie zbieranych przeze mnie, chodź nie pogardziłbym, gdyby nagle w jeden dzień spadło na mnie 100kg mosiądzu, miedzi, niklu czy brązu), do skupu złomu przez 3 do 10 godzin dziennie, w środowisku miejskim. Do roweru planuję doczepić przyczepkę rowerową. Konieczne wymagania wobec roweru: przede wszystkim wytrzymałość i niezawodność, a także kultura pracy pod obciążeniem (zjazdy, podjazdy pod krawężnik i niewielkie wzniesienia asfaltowe). Podstawą jest więc solidny bagażnik przedni i tylny, solidne koła z grubą oponą z wkładką antyprzebiciową (przy śmietnikach normą jest porozbijane szkło na betonie/asfalcie), podwójna wytrzymała nóżka (aby się mi rower nie kiwnął przy parkowaniu z towarem), porządny łańcuch, pedały. Do tego przydałyby się duże kosze na przedni i tylny bagażnik, mogą być wiklinowe, plastikowe, metalowe – byle wytrzymałe i z mega solidnym zapięciem na rower. Wskazany komplet oświetlenia (ach, te nocne wojaże po kiblach) – najlepiej zasilane dynamem w piaście.

Dużą wagę przywiązuję do wyglądu – trochę szalony i „charyzmatyczny” design wskazany.

Takie rzeczy jak waga roweru czy szybkość mają czwartorzędne znaczenie (oczywiście bez przesady, lepiej żeby bicykl nie ważył więcej niż 25kg i nie był na maksymalnym przyspieszeniu wolniejszy od truchtu człowieka).

Budżet: około 3600zł na kompletny rower (z bagażnikami, oświetleniem, dzwonkiem, błotnikami itp.). Plus ok. 400zł na dwa kosze/skrzynie – na bagażnik przedni i tylny.

 

Co do koszy, to takie mi wpadły w oko:

 

1.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - tylny, szkoda, że nie zamykany.

2.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) – wygląda solidnie.

3.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - względnie tani, pojemny i górną klapą zamykaną.

 

Przyczepce rowerowej poświęcę osobny wątek.

 

Jeśli chodzi o clou programu, dokonałem pobieżnej analizy rynku i wśród faworytów są głównie „mieszczuchy” holenderskie:

 

1.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - tu na plus dizajn

2.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - kolorystycznie bardzo ciekawe wrażenie, trzeba by dorobić bagażnik tylny.

3.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - fajny projekt.

4.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - jeden z liderów w kategorii „oryginalność”, ale trochę za drogi i trza kombinować z tylnym bagażnikiem.

5.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - bardzo z wyglądu się mi podoba, ale trzeba by pokombinować z bagażnikami.

6.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) – ładny rowerek, acz znowu trzeba pomyśleć nad solidnym przednim bagażnikiem.

7.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - interesująca rama.

8.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) – trza by wymienić nożkę i dodać przedni bagażnik.

9.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) – wizualnie czad, ale nie wiem, czy chce się mi główkować nad montażem odpowiednich bagażników, nóżek, oświetlenia.

10.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - fajny patent z numerem identyfikacyjnym.

11.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - w kategorii „wygląd” to jest to, co bym chciał. Czepiam się tylko braku oświetlenia i podwójnej nóżki. Koła też mogłyby być 28” a nie 26”...

12.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - fantastyczny wygląd, w sumie ma wszystko czego potrzeba, oprócz podwójnej nóżki. Trzeba tylko jeszcze zapytać o cenę...

13.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - w sumie gra gitara, ale niuanse decydują, że wolę model poniżej przedstawiony.

14.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) - i na końcu mój osobisty faworyt, przede wszystkim wrażenie robią na mnie bagażniki (szczególnie przedni) i ich dopasowanie do wyglądu całości, która sprawia wrażenie wyjątkowo solidnej – na oko taki rowerowy czołg. Wersja z ramą „damską” – wygodniej będzie zsiadać/wsiadać przy ołożeniu towarem. Do kompletu szczęścia brakuje tylko, aby lampka tylna tak jak przednia, zasilana była z dynama (w piaście) oraz trochę szaleństwa w wyglądzie. I jeszcze jedna kwestia – warto by dopłacić 400zł za wersję z Shimano Nexus 7 (zamiast Nexus 3)?

 

Ktoś z Was szanownych forumowiczów miał w praktyce do czynienia z powyższymi lub podobnymi przedstawicielami rowerowych hipopotamów transportowych i może podzielić się konstruktywną opinią?

A może warto trochę zaoszczędzić i zamiast rasowego Holendra (tudzież Duńczyka), postawić na polską „podróbę” roweru miejskiego (np. coś z Krossa), często na podobnych podzespołach (przerzutki, łańcuch, opony itd.) a potrafiącego kosztować nawet połowę taniej?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

No właśnie zapomniałem napisać, że te ciekawe wynalazki typu 'Cargo' nie wchodzą w grę, gdyż:

 

- primo -- taki rower przypuszczam, że ciężko byłoby wygodnie zaparkować w blokowej piwnicy o standardowych drzwiach i ciasnych korytarzykach.

- secundo -- drogi taki cyklopojazd, tak ze dwukrotnie przekracza planowany budżet...

 

Może jak się dorobię jakiegoś domku z garażem, to pomyślę o takiej inwestycji.

Nie za bardzo rozumie jaka idea przyswieca temu projektowi. Czy rower za 4 tysiace zarobi na siebie ze zbierania surowcow wtornych? Jezeli na ulicy widze osoby, ktore z tego zyja to najczesciej uzywaja starych rowerow gorskich z przyczepionymi koszykami "sklepowymi" lub jakimis plastikowymi skrzynkami. Jezeli chodzi ogolnie o recycling, to jednak poszuklabym starszy rower na ramie stalowej (moim faworytem na rower uniwersalny jest Trek z serii MultiTrack) i zrobil maly remont plus kupil nowe ogumienie.

 

Rama typu damka bo ciezko sie wsiada na rame meska z bagaznikiem z tylu, chociaz raz widzialem pania, ktora wsiadala na rower robiac szpagat nad kierownica prawie dotykajac kolanem do czola.

Nie jestem na biezaco z oswietleniem zasilanym z dynamo, ale czy te lampki dzialaja jeszcze jakis czas gdy rower nie jedzie? To moze byc problemem gdy w nocy zatrzymasz sie na swiatlach lub gdzies na poboczu i bedziesz slabiej widoczny bo swiatlo przestalo swiecic. Obecnie lampki ledowe zasilane bateriami (lub akumulatorkami zeby nie wydawac pieniedzy na baterie) moga dzialac czasem nawet ponad 100 godzin.

 

Co do koszykow, to mi osobiscie nie podoba sie idea wozenia duzego ciezaru bardzo wysoko. Wole rozwiazania takie jaki stosuje sie w turystyce rowerowej, czyli sakwy zamontowane po bokach kol. Moglbys sobie np kupic takie skrzynki druciane, ktore mozna zlozyc kiedy sa niepotrzebne. Poskladane nie zajmuja praktycznie wiecej miejsca niz sam rower i nie musisz ich zciagac z roweru jak ich nie potrzebujesz. Przyklad widac na tym zdjeciu:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dzięki Kubańczyku za merytoryczną odpowiedź. Te skrzynki druciane to bardzo dobry pomysł, w moim przypadku chyba lepszy niż sakwy. Co do inwestycji 4 kółek w 2 kółka lub 5 kółek w cztery (rower + przyczepka) - to przy wzięciu się porządnie do roboty, po 2 miesiącach inwestycja może się zwrócić - kwestia dobrze zaopatrzonych kibli na dzielnicy.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.