Skocz do zawartości
IGNORED

Jak zabezpieczyć LP do wysyłki?

il Dottore

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam, jeśli moje pytanie brzmi głupio, ale kupiłem mojemu wujkowi który jest przysięgłym analogowcem kilka LP pod choinkę i chciałbym wysłać te płyty do Polski.

Nie mam żadnego doświadczenia z wysyłaniem LP, może więc Koledzy bardziej doświadczeni na tym polu podpowiedzą mi kilka tricków, jak zabezpieczyć paczkę z płytami, by owe dotarły w całości i ucieszyły ucho wujaszka a widok kawałków połamanego winyla nie przyprawił go o zawał pod świątecznym drzewkiem? :)

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Na YT masz mnóstwo tutoriali jak to zrobić profesjonalnie. Wpisz w wyszukiwarkę "How to package and ship LP Records".

Ile czasu ja będę jeszcze miał potrzebować, by zarobić to wszystko, wygrać i pokupować.

Ważną rzecz Ci podpowiem,doktorku - na zgodę:)

Przed zapakowaniem MUSISZ wyjąć płyty (w koszulkach wewnętrznych) z okładki. Inaczej rozcięcie którejś z krawędzi okładki, lub wszystkich - gwarantowane.

Po wtóre: karton, który użyjesz do pakowania: daj większy o 5-7 cm z każdej strony. Unikniesz(?) szpetnego załamania rogów okładki/ek.

I po trzecie: kartonu daj dwie warstwy.

A! Ja zawsze pisałem: "proszę nie zginać.Fotografie!!! Dziękuję".

Jeśli nawet nie pomoże, chyba nie zaszkodzi.

Ps - choć gdy pani Gienia pierdolnie stemplem...:((( Ogólnie wiadomo, że to jedyna rzecz twardsza od diamentu:)

Pozdro - Jacek.

PsII: wszystkie krawędzie "jedziesz" taśmą klejącą - szeroką.

A nigdy nie zamawiałeś?

Nie. Ja mam wszystko na plikach.

Przyznaję ze wstydem, że wczoraj kupiłem pierwsze winyle od czasów licealnych, bo studia to już była era CD.

O, widzicie!

Bardzo dziękuję za podanie mi namiarów na ten filmik!

Czyli okazuje się, że wysyłać płyty LP też trzeba umieć!

Głupio, że trzeba wyjąć płyty z okładki ale mus to mus - nie wiedziałem o tym.