Skocz do zawartości
IGNORED

Muzyka klasyczna dla....?

dejf

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Od niedawna zacząłem się interesować się muzyką klasyczną (wcześniej i do dziś- jazz ) . Jestem początkującym słuchaczem tej muzyki .... ale wymagającym :) Nie za bardzo wiem od czego zacząć . Nie zadowalam się ładnymi i lekkimi melodiami . Lubię ciężkie i wymagające utwory z rozmachem !!! Polecicie coś ??? jak narazie spodobał mi się Varese , Penderecki ale może coś z klasyków ??

https://www.audiostereo.pl/topic/119572-muzyka-klasyczna-dla/

Od niedawna zacząłem się interesować się muzyką klasyczną (wcześniej i do dziś- jazz ) . Jestem początkującym słuchaczem tej muzyki .... ale wymagającym :) Nie za bardzo wiem od czego zacząć . Nie zadowalam się ładnymi i lekkimi melodiami . Lubię ciężkie i wymagające utwory z rozmachem !!! Polecicie coś ???

Hmm… Ciężkie i rozbudowane, ciężkie i rozbudowane… No dobra, poleciłbym:

1. Antonio Vivaldi - Concerto 'l'Inverno', RV 297 (Allegro non molto) John Harrison / Janine Jansen

2. Carmina Burana: O Fortuna — John Williams & The Boston Pops Orchestra (performed by Tanglewood Festival Chorus) / London Philharmonic Orchestra, David Parry, London Philharmonic Choir & The London Chorus

3. III Symfonia pieśni żałosnych, Op.36: I. Lento - Sostenuto tranquillo ma cantabile — London Sinfonietta, conductor: David Zinman, soprano: Dawn Upshaw (Henryk Mikołaj Górecki)

O Mozarcie i jego Requiem In D Minor, K 626, ani o Toccacie i Fudze D moll (BWV 565) Bacha nawet nie wspominam… :)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

w szczególności:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) artist/edgard-var%C3%A8se-mn0000734199/related

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) wiki/Edgard_Var%C3%A8se

Ukryta Zawartość