Jump to content
IGNORED

Einstein


plustek

Recommended Posts

Czesc,

czy ktos z Was slyszal a moze i uzytkowal sprzet niemieckiej firmy Einstein.Interesuje mnie glownie hybrydowa koncowka mocy i przedwzmacniacz.Do tej pory uzytkowalem Leema Acoustics kompilacje Hydra II i Pyxis.Poniewaz dysponuje CD Meitner 2 i glosnikami Duette od Wilson Audio, to odnosze wrazenie,ze to wzmocnienie jest u mnie najslabszym ogniwem a reszta posiada jeszcze spory niewykorzystany potencjal.Pozdrawiam plustek

Link to comment
Share on other sites

Sluchalem kilka razy w Monachium wzmakow Einsteina i musze pochwalic ten sprzet, a malo co chwale zazwyczaj.;)

Dziekuje za opinie,wlasnie rozwazam zakup a nastepnie jako kolejny krok - zamiane Duette na Audiomachina Pure MK III.Co sadzisz o takim zestawieniu? Pozdrawiam plustek.
Link to comment
Share on other sites

Nie znam tego sprzetu. Sluchalem tylko elektroniki Einsteina w kilku zestawienia i zawsze gralo dobrze, powyzej tego co oferuje konkurencja w tej cenie.

 

Ja sluchalem w jednym ( zreszta razem ze Stasiem ), zestaw zagral wysmienicie imo. To chyba byla integra, jesli dobrze pamietam - z glosnikami Acapella i ich firmowym gramiakiem z drewnianym ramieniem.

Konto w trakcie usuwania

Link to comment
Share on other sites

Ja sluchalem w jednym ( zreszta razem ze Stasiem ), zestaw zagral wysmienicie imo. To chyba byla integra, jesli dobrze pamietam - z glosnikami Acapella i ich firmowym gramiakiem z drewnianym ramieniem.

No coz, moge powiedziec tylko ze zaluj ze nie slyszales Einsteina z TechDAS-em, to byl zupelnie inny, duzo wyzszy poziom. To byl dzwiek ktory lubie, naturalny, prawdziwy, barwny, bylo prawie wszystko jak trzeba.

Link to comment
Share on other sites

Nie znam tego sprzetu. Sluchalem tylko elektroniki Einsteina w kilku zestawienia i zawsze gralo dobrze, powyzej tego co oferuje konkurencja w tej cenie.

Panowie, teraz bez hec i na powaznie,bo o spora kase chodzi: moim zdaniem Einstein to elektronika aktualnie jedna z najlepszych za wymagane pieniadze. Audiomachiny sluchalem i subiektywnie napisze ,ze mnie porazila swoja jakoscia brzmieni-cena tez,ale mam wrazenie,ze konkurencja za te same pie niadze nic wiecej a nawet chyba mniej oferuje.Brzmienie tych glosnikow ,zwlaszcza MKIII do 60m2 przyprawilo mnie o powazne watpliwosci,czy to nie jest juz ten wlasciwy koncowy punkt poszukiwan.Wiem ,mozna ciut lepiej ,ale trzeba byc zarabistym milionerem.Jesli ktos sluchal i ma cos w tym wzgledzie do napisania,to prosze o sugestie.Pozdrawiam Plustek. P.S.Czy sadzicie ze warto dolozyc(calkiem sporo do lampowych koncowek mocy Einsteina,czy lepiej pozostac przy hybrydowej dwokanalowej?) pozdrawiam plustek
Link to comment
Share on other sites

Ciezko powiedziec czy lepszy tranzystorowy czy lampowy, musisz posluchac obu u siebie. Ale chyba ta lampa gra lepiej...chyba.;)

Zgadzam sie co do tego ze to jedna z najlepszych elektronik.

 

Nie skojarzylem, ze to:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sluchalem ostatnio na HiFi deluxie z AF2 zagralo fajnie, ale podobny system z AF1 z glosnikami Blumenhofera zagral nieporownywalnie jeszcze lepiej. Ale i tak oba systemy graly bardzo dobrze na tle tej przecietnosci ktora otaczala wystawe. Nie mowie tu o takiej perle w koronie jak Audio Tekne, ma sie rozumiec, bo to jeszcze inny duzo wyzszy poziom.

 

Jest tu jedno wielkie ALE, ja zawsze Einsteina sluchalem ze zrodla analogowego, w Monachium wykorzystali w obu przypadkach najlepsze zrodla jakie sa na tym globie. A Ty masz zamiar z czego sluchac, bo jesli z cyfry, to ten system moze i na pewno zagra zupelnie inaczej, trzeba to potestowac moim zdaniem. No chyba ze bedziesz lecial z vinyla, wtedy droga jest prosta!

Link to comment
Share on other sites

Ciezko powiedziec czy lepszy tranzystorowy czy lampowy, musisz posluchac obu u siebie. Ale chyba ta lampa gra lepiej...chyba.;)

Zgadzam sie co do tego ze to jedna z najlepszych elektronik.

 

Nie skojarzylem, ze to:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sluchalem ostatnio na HiFi deluxie z AF2 zagralo fajnie, ale podobny system z AF1 z glosnikami Blumenhofera zagral nieporownywalnie jeszcze lepiej. Ale i tak oba systemy graly bardzo dobrze na tle tej przecietnosci ktora otaczala wystawe. Nie mowie tu o takiej perle w koronie jak Audio Tekne, ma sie rozumiec, bo to jeszcze inny duzo wyzszy poziom.

 

Jest tu jedno wielkie ALE, ja zawsze Einsteina sluchalem ze zrodla analogowego, w Monachium wykorzystali w obu przypadkach najlepsze zrodla jakie sa na tym globie. A Ty masz zamiar z czego sluchac, bo jesli z cyfry, to ten system moze i na pewno zagra zupelnie inaczej, trzeba to potestowac moim zdaniem. No chyba ze bedziesz lecial z vinyla, wtedy droga jest prosta!

No coz, moim zrodlem jest Meitner 2 a wiec cyfra i nie zanosi sie na zmiane.Kwestia glosnikow jest jeszcze otwarta,ale co do elektroniki,to raczej zostaje hybryda Einsteina i preamp tej samej firmy.Jestem jednak otwarty na sugestie.Pozdrawiam plustek
Link to comment
Share on other sites

No coz, moim zrodlem jest Meitner 2 a wiec cyfra i nie zanosi sie na zmiane.Kwestia glosnikow jest jeszcze otwarta,ale co do elektroniki,to raczej zostaje hybryda Einsteina i preamp tej samej firmy.Jestem jednak otwarty na sugestie.Pozdrawiam plustek

No coz....:( Meitner to nie jest moj faworyt, ale jesli juz musi byc, to wydaje mi sie ze do niego to jakas lampa musi byc na przodzie, wiec hybryda powinna byc ok, pokombinowalbym z kabelkami w tym miejscu, moze koledzy cos doradza co tam wstawic?

Link to comment
Share on other sites

[

No coz....:( Meitner to nie jest moj faworyt, ale jesli juz musi byc, to wydaje mi sie ze do niego to jakas lampa musi byc na przodzie, wiec hybryda powinna byc ok, pokombinowalbym z kabelkami w tym miejscu, moze koledzy cos doradza co tam wstawic?

A czym podpadl Ci Metner ma2,bo ja uwazam go za naprawde dobre zrodlo i choc cyfrowe,to nie tak sterylne jak nie jeden nawet sporo drozszy odtwarzacz?
Link to comment
Share on other sites

A czym podpadl Ci Metner ma2,bo ja uwazam go za naprawde dobre zrodlo i choc cyfrowe,to nie tak sterylne jak nie jeden nawet sporo drozszy odtwarzacz?

Generalnie nie lubie tego dzwieku, dla mnie jest chropowaty malo harmoniczny i najzwyczajniej malo muzykalny.

Juz duzo bardziej wole Metrum Acoustics czy tez CAD.

Link to comment
Share on other sites

A Twoj faworyt-jesli wolno spytac?

Faworytami sa ultra drogie gramiaki bo cyfra dalej nie daje rade.ale jesli juz mam na cos wskazac to zdecydowanie caly stack DCS Vivaldi to najlepsze zrodlo cyfrowe jakie istnieje moim zdaniem. Ale i on potrafi zagrac dretwo jesli nie gra ze wzmakiem lampowym w stylu VTL, musi byc tez dobrze okablowany, dobra kupa kabli i dopiero wtedy gra OK ;)

Numer dwa Metronome C8+ z napedem i na trzecim miejscu wydaje mi sie ze CD Ypsilona, ale to zrodlo tylko raz sluchalem.

Link to comment
Share on other sites

Faworytami sa ultra drogie gramiaki bo cyfra dalej nie daje rade.ale jesli juz mam na cos wskazac to zdecydowanie caly stack DCS Vivaldi to najlepsze zrodlo cyfrowe jakie istnieje moim zdaniem. Ale i on potrafi zagrac dretwo jesli nie gra ze wzmakiem lampowym w stylu VTL, musi byc tez dobrze okablowany, dobra kupa kabli i dopiero wtedy gra OK ;)

Numer dwa Metronome C8+ z napedem i na trzecim miejscu wydaje mi sie ze CD Ypsilona, ale to zrodlo tylko raz sluchalem.

No to mnie zjechales z moim Meitnerem,a ja naprawde sadzilem,ze jest niezly...
Link to comment
Share on other sites

Nie przejmuj się plustek. Co prawda nie miałem u siebie MA-1 ale miałem tą trochę lepszą wersję EMM Labs DAC 2-X i było to bardzo dobre granie. Twój Meitner to tak 80% tamtego czyli nadal bardzo dobrze. Przywoływanie zestawu dCS za 400 tys.to trochę nie fair dla dużo tańszego Meitnera. I gdybym miał wybrać dla siebie sam DAC to wolałbym tego EMM Labs niź dCS-a. Wolę dżwięk soczysty i gęsty, choć dCS Vivaldi też potrafi dobrze zagrać z dobrą lampą lub gęstym tranzystorem.

Link to comment
Share on other sites

Nie przejmuj sie ponoc sie na High-Endzie nie znam, wiec moje zdanie nie ma znaczenia. ;)

Taa,myslisz,ze ja sie znam?! Slucham troche i tyle.No gonie oczywiscie jak kazdy za tym naj,ale chyba nie dogonie...

 

Nie przejmuj się plustek. Co prawda nie miałem u siebie MA-1 ale miałem tą trochę lepszą wersję EMM Labs DAC 2-X i było to bardzo dobre granie. Twój Meitner to tak 80% tamtego czyli nadal bardzo dobrze. Przywoływanie zestawu dCS za 400 tys.to trochę nie fair dla dużo tańszego Meitnera. I gdybym miał wybrać dla siebie sam DAC to wolałbym tego EMM Labs niź dCS-a. Wolę dżwięk soczysty i gęsty, choć dCS Vivaldi też potrafi dobrze zagrać z dobrą lampą lub gęstym tranzystorem.

Dzieki za pocieszenie,bo juz po whiski siegalem a tu jutro do pracy trzeba...
Link to comment
Share on other sites

Co prawda nie miałem u siebie MA-1 ale miałem tą trochę lepszą wersję EMM Labs DAC 2-X i było to bardzo dobre granie.

Radzilbym posluchac sobie jakies zrodlo analogowe i zweryfikowac w ktora strone powinien isc dzwiek. A najlepiej pojsc na koncert na zywo. Oczywiscie sa rozne gusta...Meitner daje pozorna rozdzielczosc co niby jest synonimem klasy, ale jak sie temu przygladnac na klasyce i na trudnym materiale temu DAC-owi bardzo brak oglady, taka oglade dostaniemy z CAD-a, czy tez Metrum Acoustics oczywiscie kosztem szczegolow i wejscia glebiej, cos za cos. Ale ja juz wole calosciowa oglade niz szczegoly ktore rania uszy na fortepianie operze klasyce.

Link to comment
Share on other sites

W audio nie ma mądrych. Są tylko mniej lub bardziej osłuchani. Poza tym są różne konfiguracje sprzętu, różna akustyka pokoi i różne gusta.

 

 

Radzilbym posluchac sobie jakies zrodlo analogowe i zweryfikowac w ktora strone powinien isc dzwiek. A najlepiej pojsc na koncert na zywo. Oczywiscie sa rozne gusta...Meitner daje pozorna rozdzielczosc co niby jest synonimem klasy, ale jak sie temu przygladnac na klasyce i na trudnym materiale temu DAC-owi bardzo brak oglady, taka oglade dostaniemy z CAD-a, czy tez Metrum Acoustics oczywiscie kosztem szczegolow i wejscia glebiej, cos za cos. Ale ja juz wole calosciowa oglade niz szczegoly ktore rania uszy na fortepianie operze klasyce.

 

Słuchałem różnych gramofonów i Techdas zagrał najlepiej ale nie lepiej niź dobra cyfra...moim zdaniem. Jeszcze topowy Avid też dobrze zagrał. Reszta poniżej oczekiwań, gorzej niż cyfra.

Link to comment
Share on other sites

Słuchałem różnych gramofonów i Techdas zagrał najlepiej ale nie lepiej niź dobra cyfra...moim zdaniem.

Sa aspekty w ktorych cyfra przy TechDAS-e jest cienka, tych aspektow jest sporo: fzjologicznosc, plynnosc, bas, rozdzielenie dzwiekow, muzykalnosc, ostrosc gory-prawdziwa ostrosc, dynamika! Ale i TechDAS w stosunku do cyfry ma swoje minusy, sa pewne problemy barwowe, pewne specyficzne problemy z basem, brak rozdzielczosci to najbardziej daje w kosc. Ale i tak TechDAS-a lepiej sie calosciowo slucha niz najlepszej najdrozszej cyfry, tak ja to slysze.

Link to comment
Share on other sites

Kolego plustek,

Nie przejmuj sie ,jestes na forum o wiele dluzej od tych " znafcow" ktorzy Eda Meitnera poprawiaja przy sniadaniu, ale jakos swiat o nich nie slyszal.

Ciesz sie muza i ufaj wlasnym uszom, masz wystarczjace doswiadczenie.

Diekuje i pozdrawiam-plustek
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.