Jump to content
IGNORED

Serwis TRIMEX


pinio

Recommended Posts

Chciałbym dzisiaj opisać działanie tzw. serwisu TRIMEX. Mam CD NAD C565BEE na gwarancji. No i urządzenie padło, po włączeniu za chwilę wyłącza się samoczynnie. Po rozmowie z serwisem kazano mi przesłać go do nich. Wysłałem CD 5 maja 2015 roku. Czekałem cierpliwie (zgodnie z opisem w warunkach gwarancji) 14 dni roboczych i zadzwoniłem do nich. Poinformowano mnie, że awaria jest poważna i trzeba ściągnąć części aż z Kanady ( wcale w to nie uwierzyłem:)). Ok mają w takim przypadku 31 dni roboczych. W ubiegły czwartek (31 dzień roboczy) dzwonię i dowiaduję że sprzęt ma nową część jest testowany i część musi się "zintegrować" z CD. Obiecali że jeżeli do dzisiaj (poniedziałku) nie naprawią to pomyślą nad zmianą sprzętu, bo NAD nie produkuje tego modelu. Dzisiaj tj. poniedziałek dzwonię i mówią, że sprowadzają procesor i po ocleniu wstawią i na pewno będzie działać. Dzisiaj jest 33 dzień roboczy. Już prawie 2 miesiące bieżące jestem bez sprzętu, ale drażni mnie cwaniactwo z ich strony. Działają tak, aby jak najmniejszym kosztem pozbyć się problemu, a nie przestrzegają norm przyzwoitości. Jeżeli w gwarancji jest napisane, że ostateczny termin to 31 dni roboczych, to honorowa firma oddała by pieniądze i powiedziała jeszcze PRZEPRASZAM. A oni łżą w żywe oczy. Sprzedają drogi sprzęt a dziadują na budżetowych klockach. Ciekawe jak traktują klientów którzy mają ten droższy sprzęt. Może ktoś ma w tym momencie jakieś doświadczenia? NIE POLECAM FIRMY TRIMEX OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

Link to comment
Share on other sites

Ale oni dwa lata temu sprzedali ten sprzęt przez innego sprzedawcę. Dlatego kombinują. Oddają sprzęt gdzieś do naprawy. Nie wiadomo czy do fachowców czy do cechu "PARTACZY". Teraz handlują sprzętem z wyższej półki. Jak będą traktować klientów droższego sprzętu tak jak mnie to im nie zazdroszczę.

Link to comment
Share on other sites

Dwukrotnie wysyłałem do Trimexu NAD-a C356 - 1 raz w celu wymiany tranzystorów mocy w spalonej końcówce - trwało 1,5 tygodnia.

2 raz na wymianę spalonych diód - czas usprawnienia 4 dni.

Miałem obawy, ale złego słowa nie mogę powiedzieć na serwis, akurat w moim przypadku.

Ale jak widać każda sprawa jest indywidualna.

Link to comment
Share on other sites

Nie sa już dystrybutorem ale jak ktoś kupił jeszcze z ich dystrybucji mają obowiązek przyjąć sprzet.

Ja też złego słowa nie powiem Miałem 326 BEE którego odesłałem. Nie równo grały głosniki. Jeden ciszej drugi głosniej. Za darmo zrobili testy i odesłali na swoj koszt. Niestety nie naprawili gdyz NAD ma w regulaminie że dopuszcza różnice w brzmieniu kanałow dochodzącą do 20%!! przesłali oficjalne pismo. A u mnie dochodziło do 9%.

 

Ale badania zrobili wyniki przysłali, odesłanie na ich koszt. Mimo że był już poza okresem gwarancji.

U tych większych dystrybutorów spotkałem się z gorsza obsługą.

Link to comment
Share on other sites

Niestety nie naprawili gdyz NAD ma w regulaminie że dopuszcza różnice w brzmieniu kanałow dochodzącą do 20%!! przesłali oficjalne pismo. A u mnie dochodziło do 9%.

 

 

 

Potencjometry Alps-a dopuszczaja 20% roznicy miedzy kanalami . Precyzyjna regulacja to cyfrowa lub drabinka.

Link to comment
Share on other sites

Proponuję sprawę zgłosić do UOKiK.Myślę,że rozwiązanie problemu nabierze przyśpieszenia.Prawo zostało złamane,terminy przekroczone.

Zgadzam się z powyższym wpisem.

W innym serwisie czekałem 3 miesiące na naprawę tabletu, po interwencji pani z UOKiK na następny dzień dostałem całkowicie nowy tablet z nową gwarancją.

Telefon, mail do UOKiK z opisem w/w sytuacji nic Cię przecież nie kosztuje. Spróbuj :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest kennijczyk

(Konto usunięte)

NAD modelu kompaktu C565BEE już nie produkuje. Zostaje zwrot pieniędzy, a to im chyba nie pasuje.

 

Za to pasuje im wstawianie Wielkich Focali do pokoju 12m2 ;)))

Link to comment
Share on other sites

Guest Tubatoon

(Konto usunięte)

Spalone tranzystory w końcówce mocy, potem spalone diody (Boro53) i nierówno grające kanały (5z0p3n).

 

Chciałem kupować NADa, C326BEE albo C356BEE, a tu takie klopsy??!!!

 

I tylko 12 miesięcy gwarancji????

 

Nie za dobrze to wygląda :-(

Link to comment
Share on other sites

Spalone tranzystory w końcówce mocy, potem spalone diody (Boro53) i nierówno grające kanały (5z0p3n).

 

Chciałem kupować NADa, C326BEE albo C356BEE, a tu takie klopsy??!!!

 

I tylko 12 miesięcy gwarancji????

 

Nie za dobrze to wygląda :-(

To są skrajności ...Użytkownicy piszą głownie o problemach . Wszędzie i w każdym segmencie nawet w tym tzw."Hi -End" awarie sie zdarzają i wg mnie nawet częściej .

Nie ma co generalizować i najlepiej kupować to co ma w Polsce dystrybucję i sprawny serwis .

Link to comment
Share on other sites

Potencjometry Alps-a dopuszczaja 20% roznicy miedzy kanalami .

 

czy to jest jeszcze stereofonia?

"Stereofonia – elektroakustyczna metoda odbierania, zapisywania, transmitowania i odtwarzania dźwięku, tak aby u słuchającego wywołać wrażenie przestrzennego rozmieszczenia jego źródeł."

Link to comment
Share on other sites

Zwykle wina złej "akustyki pomieszczenia" :)

 

ludziska se prąd ciągną osobnymi kablami, przebudowują domostwa, wtranżalają na ściany i sufity dziwaczne ustrojstwa, wreszcie zrozpaczeni biegną do laryngologa, powiększają WAF przez redukcję "W" do zera - a tu takie coś...

"Stereofonia – elektroakustyczna metoda odbierania, zapisywania, transmitowania i odtwarzania dźwięku, tak aby u słuchającego wywołać wrażenie przestrzennego rozmieszczenia jego źródeł."

Link to comment
Share on other sites

Guest Tubatoon

(Konto usunięte)

Spalone tranzystory w końcówce mocy, potem spalone diody (Boro53) i nierówno grające kanały (5z0p3n).

Chciałem kupować NADa, C326BEE albo C356BEE, a tu takie klopsy??!!!

I tylko 12 miesięcy gwarancji????

Nie za dobrze to wygląda :-(

To nie kupuj NAD-a.

 

Taaaa, lepiej kupić lemurową Zagrę. Serwis i obsługa klienta na poziomie Szpitcenklase.

Link to comment
Share on other sites

Z NAD-a mam również wzmacniacz C370, dlatego kupiłem CD też NAD-a. Nie powiem grało to dla mnie dobrze jako klocki budżetowe. Ze wzmacniaczem nie mam żadnych kłopotów, a napędza wymagające kolumny Infinity Renaissance 90. Ja ostrzegam przed TRIMEX-em bo kupując np. drogie Focale czy sprzęt UNISON RESEARCH to w przypadku awarii można się zdziwić. Być może droższy klient będzie lepiej obsłużony, ale TRIMEX to tylko dystrybutor a nie żaden serwis. Kombinują i łatają jak ostatni dziad.

Link to comment
Share on other sites

Mnie Trimex potraktował swietnie, właściwie to żaden serwis nigdy nie potraktował mnie lepiej. W czasach kiedy był dystrybutorem Nada zepsuty Nad 372 został wymieniony na nowy Nad 373 bee, bez żadnej dopłaty. W dodatku było juz dawno po okresie gwarancyjnym Nada 372. Inni mogliby sie uczyć.

"To co teraz, ha?"

Link to comment
Share on other sites

Bo NAD372 miał wadę konstrukcyjną i wzmacniacze paliły się. Podejrzewam, że NAD przyznał się do błędu dystrybutorom i wymieniał sztukę za sztukę. TRIMEX tylko pośredniczył, nic ich to nie kosztowało.

Link to comment
Share on other sites

Bo kompenenty w NADach to niestety guano z Chin - potencjometry, kondy to wsio Chiński chłam. Czasami dla niepoznaki nadrukują na nie ich własne logo.

W wyższych modelach cedeków jest już trochę lepiej, m.in Nichicon Fine Gold.

 

Sprzęt gra dobrze, nawet bardzo dobrze jak za tą cenę ale wykonanie jest nienajlepsze.

Link to comment
Share on other sites

Chciałem kupować NADa, C326BEE albo C356BEE, a tu takie klopsy??!!!

 

I tylko 12 miesięcy gwarancji????

 

Nie za dobrze to wygląda :-(

Gwarancja jest na 24 miesiace. Gorsze rzeczy sie dzieją z innymi urzadzneiami :) dlatego mimo awary kupiłem wyzszy model 356 BEE i jestem bardzo zadowolony.

 

czy to jest jeszcze stereofonia?

no wlasnie już nie...

Link to comment
Share on other sites

Wczoraj w południe kurier UPS przybył z paczką. CD naprawiony. Wysyłka była 26.06.2015 czyli dwa dni po obiecanym terminie. Po dzisiejszych testach na razie jest OK. Szkoda tylko, że TRIMEX nie potrafi mówić prawdy i czaruje swoich klientów. Może gdybym był bogatym klientem a nie budżetowym to traktowali by mnie inaczej. Wymieniono na szczęście płytkę z procesorem jako moduł, więc jest cień nadziei że będzie działać. Na CD czekałem 35 dni roboczych a kalendarzowo prawie 2 miesiące.

Link to comment
Share on other sites

ja mam moj rower w serwisie juz ponad 2 tygodnie :(

i też cisza ...

 

powiem Ci z mojego doświadczenia czasem lepiej poczekac dluzej ale mieć dobrze zrobione. Znam przypadki gdzie robili szybciej ale pozniej glosniki obite albo wcale nie działa itp. niestety takim zachowaniem poteguja tylko ze nie warto kupowac z gwarancja. Lepiej taniej za granicy lub uzywane.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.