Skocz do zawartości
IGNORED

Audi-Firma śmieciowa! Jak działa Audi Polska i jak traktuje się klientów!


sly30

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Kolega kupił sobie ostatnio nowego Golfa VII. Silnik 1.4 150KM. Auto obecnie ma 9tkm przebiegu. Oczywiście turbodoładowany.

Wyjąłem bagnet, żeby zobaczyć stan oleju i jak wygląda. W dawnych wolnossących benzynowych autach miałbym problem w nowym silniku żeby ten olej na bagnecie zobaczyć. Tutaj stan już był w połowie bagnetu i olej był normalnie brudny, wyglądał jak mocno zużyty. Prawie czarny! A normy wymiany to 30tkm. Nie chciałbym go po takim przebiegu oglądać. Jeśli całkowicie czysty, nowy silnik benzynowy doprowadził olej do takiego stanu po przejechaniu nie całych 30% interwału wymiany oleju, to nikt mi nie powie że to jest trwała jednostka.

eee 3 litrowe silniki ze stajni VW / BMW mają się bardzo dobrze, coraz więcej tego na drogach.

 

turbo musi być...a zobaczymy ile te dokoksowane mazdy wytrzymają.

Jeszcze nie dawno w ofercie BMW była jeszcze jedna trzy litrowa rzędówka bez turbo. 204, 258 i 272KM. Nie wiem jak teraz. Ale pewnie w nowym modelu juz z niej zrezygnują, chyba że miała wzięcie.

?👈

na pewno dłużej niż turbo

nie mówiłbym hop... GTB w dieslach bardzo trudno zajechać, nawet jak dostaną lekko w dupę i tak trzymają setki tysięcy. Nowe mają inne lepsze łożyska, są wykonane z innych materiałów i znoszą bardzo wysokie EGT. Mniejsze wariaty też nie są takie złe.

 

Silniki mazdy mają mega koks, a problemy z głowicami i szczelnością w swojej historii mieli i to całkiem niedawno. zobaczymy przy 200, 300 tyś km. Choć prawdę mówiąc gdybym był pierwszym właścicielem miałbym to głęboko gdzieś :) nieliczny azjata który mi się bardzo podoba.

 

Jeszcze nie dawno w ofercie BMW była jeszcze jedna trzy litrowa rzędówka bez turbo. 204, 258 i 272KM. Nie wiem jak teraz. Ale pewnie w nowym modelu juz z niej zrezygnują, chyba że miała wzięcie.

ale kto by to kupował.. nie wiedzę targetu.

 

Tutaj stan już był w połowie bagnetu i olej był normalnie brudny, wyglądał jak mocno zużyty. Prawie czarny!

wolisz czysty olej który syf zostawi w silniku czy brudny olej który spełni swoją funkcję i go zgarnie ?

 

Prawie w połowie czyli spalił mu jakieś 0,5 litra (zapomniałeś o kształcie miski), na 10kkm to nie jest dużo, po za tym oleje fabryczne powinno się wymienić po 5kkm, nie jest to olej dedykowany do pełnego interwału. Należy kupić dobry olej i udać się do ASO na wymianę.

 

Praktycznie każda benzyna turbo w mieście chleje olej i nie jest to nic dziwnego, na dobrym oleju ubytki będą małe, bez konieczności wymiany. Jeśli auto lata w trasie to nawet średniej jakości olej ogarnie temat. Ze swojej strony do 1,4 polecić mogę valvoline synpower 5w30, nawet na krótkich trasach brak dolewek, oczywiście wymiana co 10-15kkm (max).

Gość Gosc

(Konto usunięte)

wolisz czysty olej który syf zostawi w silniku czy brudny olej który spełni swoją funkcję i go zgarnie ?

 

Prawie w połowie czyli spalił mu jakieś 0,5 litra (zapomniałeś o kształcie miski), na 10kkm to nie jest dużo, po za tym oleje fabryczne powinno się wymienić po 5kkm, nie jest to olej dedykowany do pełnego interwału.

Wolę taki silnik który po tak symbolicznym przebiegu nie wykazuje ,, organoleptycznie'' żadnych oznak zabrudzenia silnika. To jest silnik benzynowy a nie diesel.

Taki stopień zużycia oleju w nowym silniku to moim zdaniem porażka. A i zużycie powyżej 1,5 litra pomiędzy wymianami małe nie jest. W nowym silniku dodam. Ile będzie brał jak będzie miał 100000km nalatane?

W książce serwisowej tego VW nie było przewidzianej wymiany po 5tkm. Dopiero po 30tkm.

ale kto by to kupował.. nie wiedzę targetu.

Wole takiego niż podwójnie doładowaną dwu litrówkę.

?👈

Kolega kupił sobie ostatnio nowego Golfa VII. Silnik 1.4 150KM. Auto obecnie ma 9tkm przebiegu. Oczywiście turbodoładowany.

Wyjąłem bagnet, żeby zobaczyć stan oleju i jak wygląda. W dawnych wolnossących benzynowych autach miałbym problem w nowym silniku żeby ten olej na bagnecie zobaczyć. Tutaj stan już był w połowie bagnetu i olej był normalnie brudny, wyglądał jak mocno zużyty. Prawie czarny! A normy wymiany to 30tkm. Nie chciałbym go po takim przebiegu oglądać. Jeśli całkowicie czysty, nowy silnik benzynowy doprowadził olej do takiego stanu po przejechaniu nie całych 30% interwału wymiany oleju, to nikt mi nie powie że to jest trwała jednostka.

A widzisz ja mam Nową Mazde 6 skyactiv 2,0 benzyna i tam przed każdą wymianą w serwisie sprawdzam bagnet jak właśnie wygląda olej i zawsze jest czyściutki bez sadzy i smrodu.

A zmieniam co15 tyś około, zmieniałam2 razy do tej pory bo mam lekko ponad30 tyś nalatane.

O tym że stan oleju prawidłowy pisać nie muszę

Wole takiego niż podwójnie doładowaną dwu litrówkę.

tylko że ta 2l nie dość że spali mniej to jeszcze objedzie te 3 litry, Do tego konkurencja w postaci 6 garów z turbo i mocnych diesli.. marketingowo nie ma to żadnego sensu.

 

W książce serwisowej tego VW nie było przewidzianej wymiany po 5tkm. Dopiero po 30tkm.

w instrukcji (nie książce serwisowej) masz podane dwa typy interwałów (na samym końcu). Nie znajdziesz tam informacji o "docieraniu podzespołów" które należy wykonać w przypadku zakupu nowego pojazdu, (pamiętaj że nie każdy producent dociera silniki na hamowaniach) ani o szybszej wymianie fabrycznego oleju.

 

Taki stopień zużycia oleju w nowym silniku to moim zdaniem porażka. A i zużycie powyżej 1,5 litra pomiędzy wymianami małe nie jest.

od blisko 20 lat wiadomo że benzyna turbo może spalać 1L oleju na 10 000 km, jest to rzecz w 100% normalna a dokładna ilość zależy od eksploracji pojazdu (w tym stylu jazdy) i stosowanego oleju. Powtarza się to do usranej śmierci a i tak zawsze się znajdzie wielki znawca który nigdy takiego silnika nie miał a pozjadał wszystkie rozumy i oczywiście wie lepiej.

 

W nowym silniku dodam. Ile będzie brał jak będzie miał 100000km nalatane?

o ile nie będzie miał żadnych uszkodzeń to tyle samo.
Gość Gosc

(Konto usunięte)

A widzisz ja mam Nową Mazde 6 skyactiv 2,0 benzyna i tam przed każdą wymianą w serwisie sprawdzam bagnet jak właśnie wygląda olej i zawsze jest czyściutki bez sadzy i smrodu.

A zmieniam co15 tyś około, zmieniałam2 razy do tej pory bo mam lekko ponad30 tyś nalatane.

O tym że stan oleju prawidłowy pisać nie muszę

Właśnie mazda to chlubny wyjątek jeśli chodzi o downsizing. I efekty jak sam piszesz są widoczne od razu.

fetkowe gadanie o zgarniającym oleju pozostawię bez komentarza.

A widzisz ja mam Nową Mazde 6 skyactiv 2,0 benzyna i tam przed każdą wymianą w serwisie sprawdzam bagnet jak właśnie wygląda olej i zawsze jest czyściutki bez sadzy i smrodu.

A zmieniam co15 tyś około, zmieniałam2 razy do tej pory bo mam lekko ponad30 tyś nalatane.

O tym że stan oleju prawidłowy pisać nie muszę

zalej inny olej i też będzie czarny, po za tym nie porównuj silników n/a do turbo

 

ile razy można trąbić to samo...

 

Właśnie mazda to chlubny wyjątek jeśli chodzi o downsizing. I efekty jak sam piszesz są widoczne od razu.

oceniasz silnik po 30 tyś km ? gratuluje ...

 

fetkowe gadanie o zgarniającym oleju pozostawię bez komentarza.

jakim ?
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Kolejne ciekawe newsy na temat oszustwa VV/Audi.

Okazuje się, że oszukańczy soft opracowali już w 99r:

http://www.stopvw.pl/oprogramowanie-oszukujace-badania-opracowano-1999-roku/

 

A tu jeszcze lepsza nowinka. VV/Audi broniło się jak mogło ale nic to nie dało. W USA zostali zmuszeni do odkupu od klientów 500000 aut!

Sama ta jedna akcja będzie ich kosztował 10 mld USD.

http://www.stopvw.pl/volkswagen-musi-odkupic-500-000-aut-oszukanym-oprogramowaniem/

szybka zmiana tematu.

 

sory miało być 1 l/1000 km w każdej instrukcji masz podane zużycie dla danego typu silnika (nie w książce serwisowej).

 

W USA zostali zmuszeni do odkupu od klientów 500000 aut!

Sama ta jedna akcja będzie ich kosztował 10 mld USD.

Volkswagen przyparty do muru przez władze USA zaoferował, że odkupi 500 000 samochodów z „oszukanym” oprogramowaniem.
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Kolejne fajne informacje.

Była specjalna prezentacja szkoląca jak oszukiwać na pomiarach spalin:-)

http://www.stopvw.pl/prezentacja-oszukiwac-testach-emisji-spalin-zostala-przygotowana-volkswagenie-juz-2006-roku/

 

Nic dziwnego, że mimo obietnicy VW, że na koniec kwietnia opublikują pełny raport na temat oszustw jakich dopuścił się koncern, tego nie zrobili.

 

„Ujawnienie obecnych wyników śledztwa stanowi zbyt wysokie ryzyko dla Volkswagena, a zatem nie może nastąpić teraz”

 

 

http://www.stopvw.pl/raport-vw-o-skandalu-bedzie-pozniej/

Właśnie Mitsubishi przyznało się do fałszowania wyników pomiarów spalania. Od 25 lat:)

Dotyczy to własnej produkcji ale większości /ok pół miliona/ jednak aut wyprodukowanych dla Nissana. Sprawa wypłynęła do podobno Nissan się skapnął.

A to gamonie , 25 lat nic nie zauważyli:)

A tak naprawdę to obstawiam że Nissan zesrał się jak zobaczył konsekwencje Volkswagena i oskarżył Mitsubishi. Coś w stylu to nie my , to oni, my nic nie wiedzieliśmy:)

 

A tu jeszcze lepsza nowinka. VV/Audi broniło się jak mogło ale nic to nie dało. W USA zostali zmuszeni do odkupu od klientów 500000 aut!

Sama ta jedna akcja będzie ich kosztował 10 mld USD.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Jestem przerażony, czeka nas zalew tanich przystosowanych do warunków amerykańskich VW bez ocynkowanej blachy, to już 10 latek nie pojeździ!

 

A tak naprawdę to obstawiam że Nissan zesrał się jak zobaczył konsekwencje Volkswagena i oskarżył Mitsubishi. Coś w stylu to nie my , to oni, my nic nie wiedzieliśmy:)

 

Klientów to nic nie obchodzi, wasal mojego wasala nie jest moim wasalem. Będą tam reklamować od kogo kupili.

 

Żeby było bardziej na temat, niedaleko domu rozkraczyło się właśnie A4 drzwi pootwierane a kierowca wk. dzwoni i się z pomocą drogową nie może dogadać

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

  • 2 tygodnie później...
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Jak można się było spodziewać, nowy soft wgrany do VW Amarok spowodował pogorszenie osiągów samochodów i zwiększone spalanie. VW nie udało się rozwiązać tego problemu. Termin ,, naprawy'' programowej innych modeli przesuwa się w czasie. Jak widać VW w dalszym ciągu nie ma pomysłu jak naprawić swoje auta bez pogorszenia ich właściwości.

 

http://www.stopvw.pl/vw-spieszy-sie-aktualizacja-oszukanego-oprogramowania/

Albo rybka albo akwarium.

Gdyby to było możliwe bez trudności, to nie musieliby oszukiwać.

Less is more

Everything Should Be Made as Simple as Possible, But Not Simpler ...

Gość Gosc

(Konto usunięte)
  • 2 tygodnie później...
Gość Gosc

(Konto usunięte)
  • 2 tygodnie później...
Gość Gosc

(Konto usunięte)
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Pamiętacie zapewnienia kierownictwa VW jak to chcą się przyczynić do całkowitego wyjaśnienia afery?

Tu kolejna informacja jak to wygląda w praktyce:

http://www.stopvw.pl/volkswagen-kazal-niszczyc-kompromitujace-dane-o-aferze-spalinowej-prokuratura-wszczela-sledztwo/

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Coraz lepiej.

VW nie chce u nas w kraju odpowiedzieć na proste pytanie, ile samochodów do tej pory udało im się naprawić:-)

Rzeczniczka odmówiła odpowiedzi na to pytanie.

http://wyborcza.biz/biznes/1,148286,20235910,volkswagen-i-skoda-milcza-na-temat-losu-zmanipulowanych-silnikow.html?disableRedirects=true#BoxBizLink

  • 2 tygodnie później...
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Tu jest ostro.

Posadzili dyrektora VW w Seulu za aferę spalinową! A aresztowany zeznaje, że polecenia otrzymywał bezpośrednio z centrali VW w Niemczech.

http://www.stopvw.pl/dyrektor-volkswagena-aresztowany-seulu-bedzie-nastepny/

Gość Gosc

(Konto usunięte)

I już jest jasne, że VW stanowczo odmawia wypłaty odszkodowań dla oszukanych europejskich klientów, tak jak to zrobił w USA.

Czyli jesteśmy dla niego gorszy sort:-)

http://wyborcza.biz/biznes/1,148286,20350804,porazka-bienkowskiej-volkswagen-nie-zaplaci-odszkodowan-w-europie.html#MTstream

Wszyscy narzekają na wszystkich w około a sami nie sa lepsi.

Panowie kupcie sobie hulajnogi lub przesiadzcie się na MPK zanim całkowicie te wasze tylki przyrosną do siedzeń. I po problemie.

 

Nie macie wiekszych problemów ?

Gość Gosc

(Konto usunięte)
Gość Gosc

(Konto usunięte)

Nissan oszukuje - nic się nie stało

Renault oszukuje - nic się nie stało

Mitsubishi oszukuje - nic się nie stało

VW oszukuje - wielka tragedia ! skażenie w USA największe do stuleci. Tak w każdym razie twierdzi hamerykańska firma finansująca cały ten przekręt i jednocześnie będąca głównym inwestorem autek na baterie.

 

A Tobie HQ kto płaci ? przecież nie frajerujesz się za free..

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.