Skocz do zawartości
IGNORED

Audi-Firma śmieciowa! Jak działa Audi Polska i jak traktuje się klientów!


sly30

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Hamerykanie dostali kasę i siedzą cicho

No nie wydaje mi się, żebyś wiedział o czym piszesz:

https://www.stopvw.pl/16-grudnia-bedzie-wyrok-sprawie-silnikow-3-0-tdi/

 

,,Już za 10 dni amerykański sędzia Charles Breyer wyda wyrok w sprawie oszustw i manipulacji Volkswagena przy poziomach emisji szkodliwych substancji. Warto podkreślić, że największa w historii amerykańskich skandali motoryzacyjnych ugoda z VW, która będzie kosztowała niemiecki koncern przeszło 16 miliardów dolarów, dotyczyła jedynie silników dwulitrowych. Tym razem, chodzi o wysokoprężne jednostki o pojemności trzech litrów (3.0 TDI), które były montowane w Audi, Porsche i Volkswagenach. Na terenie USA sprzedano łącznie 80 tysięcy aut z tymi silnikami i cały czas trwają negocjacje związane z odszkodowaniami dla ich nabywców.''

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Robi się coraz ciekawiej.

 

,,Niedawny wyrok niemieckiego sądu nie pozostawia wątpliwości. Volkswageny oraz inne auta koncernu z wadliwymi silnikami diesla EA189, przekraczającymi normy emisji tlenków azotu, nie mają homologacji i nie powinny jeździć po naszych ulicach.''

 

W oparciu o ten wyrok np. towarzystwo ubezpieczeniowe może odmówić wypłaty odszkodowania za szkodę komunikacyjną. No bo przecież poruszaliśmy się samochodem niedopuszczonym do ruchu!

,,Sąd w Monachium w przełomowym wyroku nakazał zwrot samochodu do salonu Volkswagena i stwierdził, że homologacja pojazdu jest nieważna a twierdzenie firmy Volkswagen, iż program oszukujący pomiar toksyczności spalin jest zgodny z prawem są w sposób oczywisty błędne. Sędzia podkreślił, że naprawa, którą proponuje Volkswagen, jest dla klientów nie do przyjęcia. Producent miał przyznać przed sądem, że wciąż testuje nową wersję oprogramowania, co zdaniem Sądu oznacza, że nie można przewidzieć wpływu tego oprogramowania na codzienne użytkowanie pojazdów.

 

W ocenie prawników wyrok niemieckiego sądu otwiera drogę do unieważnienia homologacji także w Polsce. „Mając na uwadze analogiczność stanu faktycznego a także znaczne podobieństwo systemu prawa cywilnego w Niemczech i w Polsce, podobne postępowania sądowe można skutecznie przeprowadzić przed sądami polskimi, powołując się na nieważność sprzedaży wadliwych aut z powodu nadużycia prawa podmiotowego. Możemy nawet mówić o niezgodności z zasadami współżycia społecznego” – mówi profesor Dariusz Czajka z Europejskiej Wyższej Szkoły Prawa i Administracji. Niezależnie od tego należałoby przeprowadzić administracyjną procedurę unieważnienia homologacji.

 

https://www.stopvw.pl/kolejne-klopoty-wlascicieli-volkswageny-wadliwymi-silnikami-maja-homologacji/

Ciekawe czy w niedalekiej przeszłości ktoś kupi grupę ?

Tak, Chińczycy ;-). Tak jak Volvo.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Producent miał przyznać przed sądem, że wciąż testuje nową wersję oprogramowania, co zdaniem Sądu oznacza, że nie można przewidzieć wpływu tego oprogramowania na codzienne użytkowanie pojazdów.

co to za mało maślane ? to miał czy przyznał ? zdaniem sądu ? to on się nagle super zna na motoryzacji ? gdzie byli biegli ?

 

i tak w każdej publikacji.

 

Ciekawe czy w niedalekiej przeszłości ktoś kupi grupę ?

bardziej bym się martwił o diesla, obecnie jest straszna nagonka, wyższe podatki dlatego wielu posiadaczy mocnych diesli przesiądzie się na mocne benzyny.. czyli audi, bmw, lexus.. Z drugiej strony niedługo zmieniają się opląty za emisję CO2.

 

Po dieslu mam mgły i smogi, po benzynie mam raka.. od 2011 roku unia jest świadoma że spaliny z silników benzynowych są bardziej szkodliwe dla ludzi, mimo to silniki ciągle mają taryfę ulgową... jakąś mnie to nie cieszy

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Komisarz UE Elżbieta Bieńkowska wszczęła postępowanie o naruszenie przepisów przez Niemcy, Wielką Brytanię, Hiszpanię i Luksemburg za to, że nie nałożyły kar na Volkswagena za spalinowe szwindle.

Komisja Europejska poinformowała, że rozpoczęła postępowanie przeciw siedmiu państwom UE w sprawie naruszenia przepisów dotyczących karania koncernów samochodowych za manipulacje emisjami spalin. Kluczowe zarzuty dotyczą Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Luksemburga. Te państwa wydały homologacje dla aut Volkswagena potwierdzające ich zgodność z europejskimi normami i dzięki temu dopuszczające te samochody do sprzedaży w UE.

 

Według KE te państwa nie nałożyły kar na Volkswagena za manipulacje emisjami spalin, chociaż takie kary przewidują przepisy obowiązujące w tych państwach.

Komisja o dodatkowe złamanie prawa podejrzewa Niemcy i Wielką Brytanię. Mimo wezwań Brukseli państwa te nie ujawniły KE danych technicznych o emisji spalin z silników Diesla aut grupy Volkswagena i innych koncernów zebranych podczas przeprowadzonych w tym roku kontroli.

http://wyborcza.biz/biznes/1,147749,21092807,bienkowska-grozi-pozwami-za-poblazliwosc-dla-volkswagena.html#MTstream

Komisarz UE Elżbieta Bieńkowska wszczęła postępowanie o naruszenie przepisów przez Niemcy, Wielką Brytanię, Hiszpanię i Luksemburg za to, że nie nałożyły kar na Volkswagena za spalinowe szwindle.

 

Bravo Bienkowska!!

Skorumpowana Merkel i jej ludzie nie zrobila nic zeby ukarac oszustow z wlasnego podworka!

W Niemczech istanieje potezna korupcja !!

jednak Niemcy korumpcje nie nazywaja slowem "korumpcja" , uzywaja innych zamiennikow takich jak lobby, praca lobbistow itd.

Ba!! niektore zjawiska korumpcyjne uregulowali nawet przepisami , i wedlug prawa niemieckiego nie istnieje "korumpcja" poniewaz wszystko jest zgodne z przepisami buhaha

Np. lekarze jawnie moga dostawac prezenty, pieniadze , wczasy i jest to w Niemczech ok (w innch krajach niektorzy za to musieli siedzec za kratkami)

W Niemczech sprawdzasz legalnie wyciagi z wplywami na twoje konto :)

Niemcy korumpcje nie nazywaja slowem "korumpcja" ,

I słusznie. Po co wymyślać zupełnie nowe słowa, kiedy stare spełniają swoje funkcje całkiem dobrze.

Less is more

Everything Should Be Made as Simple as Possible, But Not Simpler ...

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Tu im poszło gładko bo to tylko kolejne 200 mln USD:

https://www.stopvw.pl/200-milionow-dolarow-kary-oszukane-silniki-3-0-tdi-usa/

 

ale za to w Kanadzie następna gruba kwota do zapłacenia:

https://www.stopvw.pl/dieselgate-volkswagen-zaplaci-2-miliardy-dolarow-kanadzie/

 

Za 105 tysięcy aut z oszukanym softem 2 mld dolarów kanadyjskich.

  • 3 tygodnie później...
Gość Gosc

(Konto usunięte)

,,Władze Walonii jako pierwsze w Europie pozwały na drodze cywilnej Volkswagena za oszustwa związane z emisją szkodliwych substancji. Minister Środowiska Walonii Antonio Di Carlo wydał oświadczenie w którym stwierdza, że próby negocjacji z niemieckim koncernem w sprawie zapłaty m.in. za szkody wyrządzone środowisku nie powiodły się, a sam Volkswagen nie chce zrekompensować Europejczykom poniesionych strat, mimo że bez mrugnięcia okiem zrobił to w USA. Niemiecki producent sprzedał na terenie Walonii ponad 100 000 „oszukanych” samochodów.''

https://www.stopvw.pl/walonia-pozywa-volkswagena-dieselgate/

Gość Gosc

(Konto usunięte)

A teraz pozew zbiorowy w Wielkiej Brytanii. Chcą po 3 tysiące funtów dla właściciela oszukanego auta.

https://www.stopvw.pl/30-milionow-funtow-odszkodowania-dla-10-tysiecy-oszukanych-volkswagena-brytyjczykow/

 

Mało tego Agenci FBI aresztowali dyrektora Volkswagena w związku z dieselgate.

https://www.stopvw.pl/agenci-fbi-aresztowali-dyrektora-volkswagena-zwiazku-dieselgate/

 

Wygląda na to, że afera zamiast wygasać nabiera rozpędu.

jesli dane o Europie nie zostały przerobione przez dziennikarza to ilosc aut jakie mieliby wezwac do serwisu jest przerażajaca , to chyba niewykonalne

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Gość Gosc

(Konto usunięte)

,,169 lat więzienia dla menedżera VW za dieselgate?''

 

,,Byłemu menedżerowi Volkswagena Oliverowi Schmidtowi postawiono 11 zarzutów w związku dieselgate czyli z oszustwami i manipulacjami jakich dopuścił się niemiecki koncern. Został oskarżony o nadużycia i działania w zmowie w celu zatajenia przed władzami USA, że Volkswagen przez 6 lat sprzedawał samochody wyposażone w oprogramowanie fałszujące testy emisji spalin. Schmidtowi za popełnione czyny grozi aż 169 lat więzienia, co w praktyce oznacza dożywocie.''

 

Najlepsze jest to:

 

,,Oliver Schmidt nie jest jedynym menedżerem Volkswagena, którym zainteresował się Departament Sprawiedliwości USA. Zarzuty otrzymało także pięciu innych pracowników niemieckiego koncernu. Z obawy przed aresztowaniem, firma poradziła im aby nie podróżowali do Stanów Zjednoczonych.''

 

Jeszcze niedawno czytaliśmy jak to VW deklarowało pełną współpracę z organami ścigania, bo też oczywiście zależy im na pełnym wyjaśnieniu afery a teraz już widać jak wygląda to w praktyce:-)

 

https://www.stopvw.pl/169-wiezienia-dla-menedzera-vw-dieselgate/

 

To też dobre.

 

,,Szef Volkswagena znał nawet liczbę aut objętych dieselgate!

 

FBI ujawniło nowe dokumenty dotyczące afery spalinowej. Okazuje się, że były szef Volkswagena, Martin Winterkorn wiedział o oszustwie, a nawet znał dokładną liczbę samochodów z oprogramowaniem fałszującym parametry emisji spalin. Dwa miesiące przed wyjściem na jaw dieselgate odbyło się spotkanie kryzysowe w Wolfsburgu z udziałem Martina Winterkorna. Podczas zebrania, pracownicy zaprezentowali zarządowi Volkswagena przeznaczenie i charakterystykę instalowanego oprogramowania w samochodach koncernu. Właśnie z powodu tego dokumentu, aresztowano niedawno Olivera Schmidta.

 

Pracownicy przekonywali zarząd Volkswagena, że Amerykanie nie są świadomi obecności urządzeń. Wymieniono nawet dokładną liczbę 505 874 pojazdów wyposażonych w oprogramowanie fałszujące na rynku amerykańskim.''

 

https://www.stopvw.pl/szef-volkswagena-znal-nawet-liczbe-aut-objetych-dieselgate/

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Teraz jak wysoko postawionym menedżerom z VW, opływającym w luksusy grozą kary nawet dożywotniego więzienia, śledztwo chyba ruszy z kopyta.

 

,,Szefowie VW kazali pracownikom kontynuować oszustwo.

 

Szefowie Volkswagena wiedzieli o oszustwie, a w dodatku nakazali pracownikom zatuszować sprawę i trwać w kłamstwie. Śledztwo FBI wykazało dalsze nieprawidłowości w sprawie dieselgate.

 

W sobotę aresztowano Oliviera Schmidta, szefa biura ochrony środowiska i inżynierii Volkswagena w USA, który obejmował to stanowisko od 2012 do lutego 2015 roku. Schmidt został oskarżony o celowy spisek mający na celu wprowadzanie w błąd zarówno klientów, jak i urzędników. Jak poinformowało FBI tuszowanie nieprawidłowości trwało przynajmniej od maja 2006 do września 2015 roku.

 

FBI współpracuje przy śledztwie z dwoma byłymi pracowniami Volkswagena oraz dwoma urzędnikami do spraw środowiska''.

 

https://www.stopvw.pl/szefowie-vw-kazali-pracownikom-kontynuowac-oszustwo/

Gość Gosc

(Konto usunięte)

BTW: co z tą aferą ? jakąś dziwna cisza, HQ z roboty wyleciał ?

Popatrz się fetek. Rok minął a afera zatacza coraz szersze kręgi.

 

VW już oficjalnie w USA przyznał się do trzech przestępstw: spisku, utrudniania pracy wymiarowi sprawiedliwości oraz import samochodów do USA przy użyciu fałszywych zaświadczeń za co koncern zgodził się zapłacić 4,3 mld dolarów kary.

 

https://www.stopvw.pl/volkswagen-mogl-oszczedzic-miliardy-uniknac-dieselgate/

Użytkownik fetek dnia 08.01.2016 - 13:20 napisał

Nie no szacun, długo kopałeś ? Nie bądź idiot kup pan bardziej trującą benzynę, wszyscy padaniem szybciej.

 

BTW: mija rok a VW dalej żyje i ma się dobrze. TDI jako jedyne diesle na świecie niespijające norm dalej się sprzedają...

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Nie no szacun, długo kopałeś ?

Wcale nie. Dosyć łatwe to było, bo takich bzdurnych Twoich wpisów w tym temacie jest sporo.

Ty masz prawo wierzyć mediom we wszystko co piszą i podbudowywać swoje ego monologiem. Ja mam prawo pisać bzdury (ok nie wyleciałeś z pracy).

 

Masz czas to go marnuj jeśli chcesz, lubisz być olewany i pisać do kotleta, to pisz masz do tego pełne prawo! Zobaczymy jak długo.

Masz czas to go marnuj jeśli chcesz, lubisz być olewany i pisać do kotleta, to pisz masz do tego pełne prawo! Zobaczymy jak długo.

Jak Cię nie interesuje co pisze HQ150 to nie wchodź tutaj i nie czytaj. Ja akurat zaglądam do tego wątku i interesuje mnie co on wkleja więc wcale nie jest to pisanie do kotleta - jeśli w ogóle takie sformułowanie istnieje w języku polskim.

 

Jak Cię nie interesuje co pisze HQ150 to nie wchodź tutaj i nie czytaj. Ja akurat zaglądam do tego wątku i interesuje mnie co on wkleja więc wcale nie jest to pisanie do kotleta - jeśli w ogóle takie sformułowanie istnieje w języku polskim.

Nie dość że do kotleta to na dodatek in blanco... fetek wie takie rzeczy bo w szkole był prymasem ;-)

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Zaczyna się chyba katastrofa dla VW.

 

To co spotkało ich w USA było ogromnym ciosem finansowym, ale przecież tyczyło się pięciuset tysięcy sprzedanych aut z oszukanym softem. Za te 0.5 mln auta VW musiał zapłacić 11 mld USD ugody. W Europie takich aut zostało sprzedanych 8,5 mln!!!

Popatrzcie na wyroki jakie zapadają nawet w Niemczech jak klienci z pozwu cywilnego zdecydują się skarżyć VW. Za jedną Skodę Yeti musieli zwrócić klientowi całą kwotę zakupu! Na 100% to pociągnie za sobą następne pozwy.

 

,,Każdy konsument może skorzystać z cywilnego prawa o czynach niedozwolonych. Zgodnie z przepisami, oprócz postępowania, które rozpatruje pojazdy Volkswagena jako całość i jedno oszustwo, zezwala na pozwanie koncernu także pojedynczym posiadaczom samochodów. W tym miesiącu zakończyły się już w Niemczech dwie sprawy sądowe wykorzystujące takie prawo w związku z aferą Volkswagena. Ostatnia z nich, dotyczyła właściciela Skody Yeti z silnikiem TDI o pojemności 2 litrów, zakupionego w 2013 roku. Wyrok został orzeczony na niekorzyść koncernu. Sąd w Hildesheim nakazał wypłatę odszkodowania w wysokości 26 500 euro dla właściciela pojazdu czyli tyle, ile wynosiła wartość w momencie zakupu.''

https://www.stopvw.pl/volkswagen-coraz-wieksze-klopoty-klienci-wygrywaja-sadach/

 

U nas też zaczyna się robić VW coraz duszniej. Postępowanie przeciwko ich nieuczciwym praktykom wszczął UOKiK.

 

,,Postępowanie UOKiK zostało wszczęte w związku z faktem, że koncern Volkswagen stosował w samochodach VW, Audi, Seat i Skoda produkowanych po 2008 r oprogramowanie, które w warunkach testowych pozwalało zaniżać wartość emisji tlenków azotu. Sprawa dotknęła dużej liczby użytkowników samochodów – zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców w Polsce i w całej Unii Europejskiej. Działania koncernu mogą wiązać się m.in. z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów, przestrzeganiem norm środowiskowych oraz technicznych.

 

W trakcie postępowania wyjaśniającego Urząd przeanalizował m.in. materiały reklamowe dotyczące pojazdów z systemem umożliwiającym manipulowanie emisją spalin, a także wyciągi ze świadectw homologacji i treść świadectw zgodności WE. UOKiK sprawdził, czy zawierały one informacje dotyczące poziomu emisji tlenków azotu lub szczególnych właściwości w zakresie stopnia emisji spalin (np. deklaracje przyjazności dla środowiska). Jak ustalił Urząd, ich poziom w warunkach drogowych odbiegał od wartości przekazywanych konsumentom przez przedsiębiorcę. Mogli więc oni zostać wprowadzeni w błąd.

 

UOKiK zakwestionował także działania Volkswagen Group Polska odnoszące się do procesu rozpatrywania przez sprzedawców reklamacji z tytułu rękojmi lub niezgodności z umową.

 

– Przeanalizowane przez nas reklamy, oferty i dokumentacja zawierały informacje podkreślające ekologiczne walory samochodów grupy Volkswagen. Wskazywały one, że emitowane przez nie ilości szkodliwych substancji, mieszczą się w limitach normy Euro 5 – mówi Marek Niechciał, Prezes UOKiK.

 

– Nie ulega wątpliwości, że informacje te mogły wprowadzać konsumentów w błąd. Mieli oni ograniczoną możliwość podjęcia świadomej decyzji o zakupie samochodu. W dodatku, po ujawnieniu problemu, przedsiębiorca podjął wobec sprzedawców działania, które mogły mieć wpływ na dochodzenie przez konsumentów roszczeń wynikających z tytułu rękojmi albo niezgodności z umową – dodaje Marek Niechciał.

 

Postępowanie w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów może zakończyć się wydaniem decyzji stwierdzającej naruszenie zbiorowych interesów konsumentów. Na przedsiębiorcę może zostać nałożona kara pieniężna do 10 proc. obrotu. Może ono także zakończyć się przyjęciem zobowiązania do podjęcia działań usuwających niekorzystne dla konsumentów skutki naruszenia.''

https://www.stopvw.pl/uokik-wszczal-postepowanie-przeciwko-volkswagen-group-polska/

lepszy dobry link niż mądrości internetowych specjalistów

Na jednej stronie masz kompendium propagandy od faktów po plotki i wymysły dziennikarzy, forum jest w 100% zbędne. Jesteśmy na forum audio gdzie nikt tak "rzetelnie" nie racjonuje tego działu, nawet na forach motoryzacyjnych nie ma takich numerów.

 

pamiętaj że spółka się sama finansuje, ludzie wszytko robią charytatywnie łącznie z dokumentacją i reprezentowaniem Ciebie w sądzie... jakie to piękne i wspaniałe. Informacje zawsze są rzetelne przedrukowane generalnie z innych mediów różnej maści.

 

Od 2011 roku OFICJALNIE wiadomo że najbardziej szkodliwa dla ludzi jest benzyna z wtryskiem bezpośrednim i to kilkukrotnie bardziej od silników diesla nawet poprzedniej generacji. Badania w ruchu są wykonywane cyklicznie co jakiś czas na zlecanie rządów. Bez problemu można znaleźć wyniki testu przeprowadzane przez TÜV w którym wszystkie testowane auta drastycznie przekraczały normy (łącznie z japończykami). Na zlecanie rządu UK zdaje się że rok temu postaw drugi raport z którego wynika że wiele firm stosuje różnego rodzaju oszustwa na testy, od softu po dodatkowe czujniki i nie jest to żadną tajemnicą.

 

Skoro vwsztop się tak bardzo troszczy o nasze zdrowie to czemu skupia się tylko na VW, tylko na dieslach i jedynymi autorytetami są osoby związane ze spółka ? Czemu słowem nie pisneli o tym że unia i rządy są od lat świadome problemu i totalnie nic z tym nie robili ? Dlaczego silniki benzynowe cały czas miały taryfę ulgową ? przecież truli nas wszystkich z premedytacją.

 

A dymy z kominów ich już nie ruszają ? choroby nawet zatrzymanie rozwoju dzieci, astmy i wiele innych ? SMOG nie zabija ! sadza tak! a jej najwięcej produkuje komin sąsiada i silnik benzynowy

 

ile zarabiają na akcji ?

No widzisz, czyli jednak wcale nie taki nudny ten wątek.

Mnie nikt nie musi reprezentować bo ja VW nie jeżdżę. I pewnie masz rację, że wiele jest innych źródeł zanieczyszczeń, takich jak palenie byle czym w piecach, kominy fabryk czy metan z krowich dup.

Co nie zmienia faktu, że z pewną przyjemnością patrzę jak nadziali na hak cwaniaków z VW i powolutku im upuszczają krew.

Bo co by nie mówić, z pełną premedytacją dokonali oszustwa i teraz za to bekną.

A fakt, że za oceanem płacą bez szemrania ile im kazali, jednocześnie w Europie wijąc się jak piskorz żeby się wkręcić od podobnych świadczeń wzmaga tylko we mnie sympatię do organizacji typu stopvw.

I w ogóle nie obchodzi mnie kto i ile z tego wyciągnie na lewo.

Co nie zmienia faktu, że z pewną przyjemnością patrzę jak nadziali na hak cwaniaków z VW i powolutku im upuszczają krew.

Ta afera jest trochę naciągana. Ilu kupujących diesle w Polsce chwilę po wyjechaniu z salonu jedzie "zawirusować" komputer żeby podnieść moc i moment i pokazać co potrafią pod światłami. Oczywiście tych manipulacji nikt nie ściga a w Polsce są dosyć popularne. Możliwe że za granicą też. Taki tuning na pewno też ma wpływ na emisję syfu, ale kto by się tym przejmował.

I w ogóle nie obchodzi mnie kto i ile z tego wyciągnie na lewo.

VW ma darmową reklamę. Zauważyłem że u mnie na osiedlu przybyło samochodów z tego koncernu. Nawet sąsiedzi z za ściany kupili nowe Audi. Pewnie teraz się opłaca.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Bo co by nie mówić, z pełną premedytacją dokonali oszustwa i teraz za to bekną.

inni też z premedytacją oszukują (nadal) i nie poniosą z tego tytułu żądnych konsekwencji. To nie jest trzech muszkieterów, jeden nie może oszukiwać reszta możne ?

 

Ta afera jest trochę naciągana. Ilu kupujących diesle w Polsce chwilę po wyjechaniu z salonu jedzie "zawirusować" komputer żeby podnieść moc i moment i pokazać co potrafią pod światłami. Oczywiście tych manipulacji nikt nie ściga a w Polsce są dosyć popularne. Możliwe że za granicą też. Taki tuning na pewno też ma wpływ na emisję syfu, ale kto by się tym przejmował.

auta salonowe mają gwarancje a nas nie stać na drogie box'y. W krajach euro wywalenie 10-12k pln to żaden problem. Firmy na tym robią naprawdę sensowne pieniądze, zwłaszcza w erze benzyn turbo. Benzyna nie dymi wiec jest "ekologiczna", taki cichy zabójca którego nie widać.

 

Nawet sąsiedzi z za ściany kupili nowe Audi. Pewnie teraz się opłaca.

liczyłem na obniżki a tu figa z makiem... ceny były wysokie i są wysokie.

 

Zauważyłem że u mnie na osiedlu przybyło samochodów z tego koncernu.

nowsze audi, skody.. pełno tego, samego VW zdecydowanie mniej.

inni też z premedytacją oszukują (nadal) i nie poniosą z tego tytułu żądnych konsekwencji. To nie jest trzech muszkieterów, jeden nie może oszukiwać reszta możne ?

Postuluję zakończyć produkcję aut z turbinką na świecie. Nikt nie będzie oszukiwał.

Benzyna nie dymi wiec jest "ekologiczna", taki cichy zabójca którego nie widać.

Tlenki azotu z diesli też nie mają formy dymu. Mają małe stężenie a są groźne jak cholera. Dlaczego świat ma teraz tendencje do odejścia od diesla skoro jest taki ekologiczny a benzyna nie ? Zwariowali czy co ?

 

auta salonowe mają gwarancje a nas nie stać na drogie box'y.

Piszę o tych dla których bycie pierwszymi na następnych światłach jest bezcenne ;-).

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

...

Od 2011 roku OFICJALNIE wiadomo że najbardziej szkodliwa dla ludzi jest benzyna z wtryskiem bezpośrednim i to kilkukrotnie bardziej od silników diesla nawet poprzedniej generacji. Badania w ruchu są wykonywane cyklicznie co jakiś czas na zlecanie rządów. Bez problemu można znaleźć wyniki testu przeprowadzane przez TÜV w którym wszystkie testowane auta drastycznie przekraczały normy (łącznie z japończykami). Na zlecanie rządu UK zdaje się że rok temu postaw drugi raport z którego wynika że wiele firm stosuje różnego rodzaju oszustwa na testy, od softu po dodatkowe czujniki i nie jest to żadną tajemnicą.

...

 

Nie sądzę aby to była prawda. Każdy z nas wie jak potrafi napier*** turbodiesel. Życia nie oszukasz, to co tutaj piszesz wygląda na niezły materiał propagandowy.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.