Skocz do zawartości
IGNORED

Żargon


jozwa maryn

Rekomendowane odpowiedzi

  • Redaktorzy

Ciekawe zjawisko. Ile razy widzę wpis w którym słowo bas występuje w formie Bass (często z dużej litery), to z góry wiem jakiej klasy będzie wpis. To samo dotyczy zapewne paru innych słówek-wytryszków. Czy macie podobne wrażenie? Jakieś dobre przykłady?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czaderski BASS, no full wypas normalnie, nie? wyczesany systemik ziomal, jak odkrece na fula to szklanki skaczom. pianka sie posypala, ale dalem tasme i czyma, bas sie nawet poprawil. normalnie centralnie szyby sie trzensom. piszczyk sie zacial, ale jak wbilem gwozdzia to jakos cyka, jest gites kolo.

;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cykacze i nie piszczyki tylko "syczki": zobaczcie ostatnia "recke," (to tez lubie zamiast recenzji) Altusow 140 w opiniach:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja słyszalem określenie ,gwizdki na wysokotonowce.Ale to było wtedy kiedy nie miałem pojęcia o audio.Choć pamiętam,że wtedy faktycznie wszystko w kolumienkach gwizdało.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze zwracacie na to wszystko uwage, ciekawe kiedy sami zaczniecie uzywac tych slowek mimowolnie ;). Ja sie zawsze bronie, ale przesiaklem juz kilkoma "zwyrodnialkami" i nic na to nie poradze :}

 

Pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale full wypaśny wateczek! ale szkoda qrde zem tak pozno tu trafilam. bo ja juz normalnie ziomalowi odpisalam. wiecie, o tego kolo chodzi co to bassem sypie z minidyska techniksikiem eleganckim z topowego kofiga.

ale o co łazi? ile paskow?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qrwa mam taki zajefajny wzmachol i do tego 500wattowe estradówy od wujka że normalnie bassior tak starych wqrwia bo szklanki latają , ale ja lubie bass jak jest duży i głośny . A tak wogóle to które kolumny zagrają głośniej....

 

 

Ależ mnie fantazyja poniosła :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.