Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  173 członków

Haiku-Audio Klub
IGNORED

Klub Haiku-Audio


Rekomendowane odpowiedzi

Mógłbym śmiało żyć z Brightem trójką (ja miałem jeden z pierwszych Brightow 2 w wersji końcówki, ale słyszałem kilka 3-jek i kilka razy 2 SOLe). Najlepiej w wersji końcówki. Za nieduże pieniądze dźwięk ze nie mam pytań. I to by było najlepsze z budżetowych znanych mi rozwiązań. Ale się napiąłem trochę i wszedłem w najwyższą możliwą w danym momencie opcje.

Edytowane przez Maki

I pewnie najlepsza, zawsze tak jest, ja również jak tylko trochę kasy uzbieram to coś wymieniam, jak nie kolumny to kable czy klocki, tak to już z naszym hobby jest, choć żona mówi ze to choroba :)

Miałem spory zgryz, bo nawet tanie Brighty dają tak dobry dźwięk, ze myślałem czy nie kupić trójki i zamknąć temat, a resztę kasy na płyty i rowery, ale się wysiliłem i w sumie nie żałuje, temat wzmocnienia definitywnie zamknięty na dłuższy czas. Słucham. Jestem duzo bardziej melomanem niż audiofilem.

 

Lampka w topowym Haiku trochę brumiła ale Sol to bardzo dobry wzmak

?

A ktora linia - bright czy sol lepiej buduje dalsze plany sceny? Po mece z in100se i jego graniem tylko pierwszym planem i przestrzenia (glownie gorna srednica) wypchnieta na "kilometr" przed linie bazy nie moge drugi raz popelnic bledu i kupic wzmaka tak ofensywnie grajacego. Oczywiwcie moze idzie dobrac kolumny pod Atolla, ktore maja doline na gornej sredni i wtedy bedzie ok ale nie o to chyba chodzi, zeby latac wady pieca wadami kolumn...

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

Słabo u mnie z kwiecistymi opisami, ale mówiąc prostymi słowami Brighty jakby lepiej rysowały i umiejscowiały źródła, a SOLe grały większa przestrzenią, moze dlatego ze odrobine jaśniej w najwyższych rejestrach.

W Brightach jest zawsze jeszcze jakaś tam możliwość wpływu na rodzaj dźwięku poprzez dobór lamp na wejściu.

Edytowane przez Maki

<p>Dzieki za odzew Maki, wlasnie do moich monitorow potrzebuje sporo najwyzszej gory, do tego bardzo rozdzielczej zeby "uciec" z najwiekszej wady moich glosnikow czyli posklejanej, miekkiej papki na sopranach ze scieta najwyzsza gora (nie wiem czemu Dynaudio zrobilo na wysokich takiego farfocla...). Czyli jezeli chodzi o gore to kierunek na sol-a a teraz Maki jak mozesz mi powiedziec, ktory z piecy tj sol czy bright gra przestrzenia blizej sluchacza to bede wdzieczny bo jak juz pisalem, jestem wymeczony tym nachalnym graniem na twarz "rockowego Atolla"...

Edytowane przez Adam 38

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

Oj... co ja tam pamietam... żaden nie gra męcząco, podejrzewam ze jeżeli Cię zmęczyły inne sprzęty, to to były słabe sprzęty. Za słaby ja ekspert. Jeżeli chcesz maksymalnie sie wpasować, gadaj z producentem i bierz na odsłuchy. Kontakt jest bardzo dobry, wiec dogadasz sie na pewno.

  • 1 miesiąc później...

 

Wkrótce premiera na Audio Video Show wzmacniacza Hommage á Williamson 6CA7 Ultralinear, gdzie będzie grał z głośnikami Bodnara.

 

Jest już test:

 

http://www.highfidelity.pl/@main-3105&lang=

 

Obecnie można też posłuchać go w salonie Audio-On w Czechowicach.

 

Na Audio Video Show oprócz tego Williamsona zagra flagowy komplet Ganymede/IOVITA.

 

 

"Lampa nie umiera nigdy"

 

Wkrótce premiera na Audio Video Show wzmacniacza Hommage á Williamson 6CA7 Ultralinear, gdzie będzie grał z głośnikami Bodnara.

 

Jest już test:

 

http://www.highfidelity.pl/@main-3105&lang=

 

Obecnie można też posłuchać go w salonie Audio-On w Czechowicach.

 

Na Audio Video Show oprócz tego Williamsona zagra flagowy komplet Ganymede/IOVITA.

 

Dopiero kupiłem Haiku Sol ll a tu taka niespodzianka trzeba jechać na

Audio Show i posłuchać

Wkrótce premiera na Audio Video Show wzmacniacza Hommage á Williamson 6CA7 Ultralinear, gdzie będzie grał z głośnikami Bodnara.

 

Jest już test:

 

http://www.highfidelity.pl/@main-3105&lang=

 

Szkoda , że mnie w tym roku nie będzie na Audio Show.

Zawsze mi się podoba schludny montaż urządzeń Haiku.

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Mnie Sol II z Harbethami w ogole się nie podobał... ale słuchałem 7 i 30.1... no i Sol II ma zupełnie inną , bardziej przejrzystą charakterystykę. Przypuszczam, że dopiero z Harbethami 5 miałby prawo się zgrać, natomiast hybryda może je całkeim fajnie wypełnić. Powodzenia!

  • 2 tygodnie później...

Ja mam. SOL II modzika dual mono i SOL MM i oba cudownie graja z moimi starymi B&W 603 ;)

Ech, chciałem spróbować Sol II z B&W bo przypuszczałem, że może być nieźle - niestety nie znalazłem ciekawych ogłoszen kiedy byłem na etapie poszukiwań.

 

Nabyłem Tannoye LGM12 i w najbliższym razie spróbuję sparować jest z Williamsonem oraz SOL I (mają zdaje się 90db efektywnosci - myślę, że może być ciekawie :)

Byłem w sobotę na AV S 2017 miałem możliwość posłuchać muzyki

w różnych miejscach i tak wysoki poziom jaki reprezentuje Haiku

można spokojnie porównać z o wiele droższymi wzmacniaczami

bardzo znanych firm .

Spotkałem P . Wiktora Krzaka choć krótko mogłem osobiście podziękować

za Haiku Sol ll Signature Edition.

 

Dziękuję miłej Pani która mi w tym pomogła.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.