Jump to content
IGNORED

Problemy z RN803D


ghostek
 Share

Recommended Posts

Witam,

Jestem po zakupie tego amplitunera stereo i mam pewien problem z połączeniem amplituner -> aplikacja musiccast na androidzie.

Mam ustawione połączenie wifi na ampli bezproblemowo się łączy. Jest widoczny na liście klientów oraz otrzymał adres IP. Udało mi się go również zaktualizować do najnowszej wersji jak również odtwarzane są pliki audio z serwera NAS. Jednak po połączeniu z aplikacją na androidzie po pewnym czasie link jest usuwany. W menu Network-Information-MC NET jest status Ready. Aplikacja na androidzie nie widzi amplitunera i wymaga ponownej konfiguracji. Jednak wymuszenie linkowania nie pomaga. Aplikacja Musiccast zwraca error 20305. Pomaga zresetowanie amplitunera do ustawień fabrycznych. Jednak po kolejnym dniu jest to samo. Wyłączyłem również opcje usypiania sieci w amplitunerze ale to też nie pomaga. Tylko reset do ustawień fabrycznych. Co jeszcze mogę spróbować czy wymieniać na inny egzemplarz?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

na mój nos problem jest po stronie telefonu, nie urządzenia. mam ten amplituner, jeżeli coś odp... to telefon. moze wyczysz dane z pamieci podrecznej aplikacji w telefonie /powinno byc w ustawieniach aplikacji/, ewentualnie tel na infolinie yamahy /worldwide ?/

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Według mnie też, wina prędzej po stronie telefonu, musiccast działa naprawdę dobrze i rzadko się spotyka problemy z nim.

 

A może przez aktualizację wyskakuje błąd ?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź.

Dane w aplikacji usunięte jak również aplikacja odinstalowana i zainstalowana na nowo. Jak traci się połączenie i w menu Yamahay (MC Link) jest ready to nie da rady podłączyć. Próbowałem sparować przy pomocy tableta gdzie aplikacja była instalowana pierwszy raz, również ten sam błąd. Ciekawostka, jeżeli wyczyszczę tylko ustawienia sieciowe i MC Link ma wartość "---" to nie sparuje. Ale jeżeli zrobię pełen reset ustawień i MC Link również ma wartość "---" to aplikacja od razu łączy z ampli, tyle że na następny dzień znowu to samo :/

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

w samej aplikacji music cast na smartphonie jest także ustawienie czy połaczenie ma być skompresowane czy nie. Ja bym stawiał na router, telefon itp nie na ampli. Masz połącznie wireless czy z kabla. Ja uzywam kabla podłączonego do routera i bez problemu.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

w samej aplikacji music cast na smartphonie jest także ustawienie czy połaczenie ma być skompresowane czy nie. Ja bym stawiał na router, telefon itp nie na ampli. Masz połącznie wireless czy z kabla. Ja uzywam kabla podłączonego do routera i bez problemu.

 

Tylko wifi, kabla na razie nie mam możliwości doprowadzić. Co do routera to muszę to sprawdzić i pewnie zresetować do ustawień fabrycznych :/

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Spróbuj z routerem. Na 99% wina po jego stronie.

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Link to comment
Share on other sites

Tak więc po całym dniu walki z routerem bez zmian. Router wyczyszczony, wgrane nowe oprogramowanie.Jedyna poprawa jest taka, że nie muszę resetować Amplitunera by załapał połączenie po utracie. Jednak po połączeniu działa kilka godzin a jak jest wyłączony to po jakimś czasie już połączenia nie odzyska. Trzeba na nowo łączyć z aplikacją. Jeszcze sprawdzę kabel i chyba pozostaje mi się skontaktować z jakimś supportem albo wymienić na inny egzemplarz :/

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Mam jedną prośbę. Czy ktoś mógłby sprawdzić czy pod ip urządzenia wyświetla mu się strona yamahy. Dla przykładu mój amplituner dostał ip 192.168.0.10 i jak wchodzę pod adres przy użyciu chrome to dostaje timeout. Jednak gdy włączę na ampltunerze połączenie wifi direct i połączę się z siecią utworzoną przez R-N803 to yamaha ma adres ip 192.168.183.1 i wchodząc pod ten adres widzę stronę konfiguracyjną. Myślę że coś jest nie tak z oprogramowaniem 1.12 dla tego modelu że nie odpala strony konfiguracyjnej po pobraniu adresu z sieci innej niż 192.168.183.*

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Bez problemu po wpisaniu IP przechodzimy na stronę konfiguracyjną. IP wpisuję to samo co w informacjach w aplikacji MusicCast

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Link to comment
Share on other sites

A jaki firmware masz w swoim modelu?

Wychodzi na to że albo coś z moim egzemplarzem albo coś nie tak z tym fw. Probowałem znaleźć starszą wersje ale yamaha chyba udostępnia tylko ostatnią. Jeszcze przetestuje jak zachowa się ampli gdy router przestawie na to by dawał IP z zakresu 192.168.1.*.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Ten sam firmware - 1.12

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Link to comment
Share on other sites

Nic urządzenie idzie na zwrot. Na połączeniu kablowym strona ustawień jest. Na wifi nie mogę się połączyć. Musiccast działa na kablu tak że po połączeniu działa do momentu wyłączenia aplikacji. Potem twierdzi że urządzenia nie ma w sieci mimo że ono jest, odtwarza pliki z serwera nas i radia internetowego. Ma to samo IP. Jedna dziwna rzecz, że po połączeniu z aplikacją na stronie ustawień pokazuje się sieć Extend(1) i od tego momentu przestaje działać. Muszę znowu przestawić na wired, dać connect, wyczyścić aplikację i próbować połączyć się jeszcze raz. Po tygodniu walki poddaje się :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Udało ci się rozwiązać problem ? mam to samo tylko że MusicCast nie traci połączenia gdy yamaga podłączona jest kablem do routera, po Wifi często po pewnym czasie, urzadzenie nie jest widoczne. Mam router z wgranym Tomato.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, anubis76x napisał:

Udało ci się rozwiązać problem ? mam to samo tylko że MusicCast nie traci połączenia gdy yamaga podłączona jest kablem do routera, po Wifi często po pewnym czasie, urzadzenie nie jest widoczne. Mam router z wgranym Tomato.

Raczej odpowiedzi od ghostek już nie uzyskasz .

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

A uzyska ? To nie była wina routera, tylko firmware. Po aktualizacji na wyższą wersję firmware problemy z wifi zniknęły i od tej pory jest  już wszystko ok.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.