Skocz do zawartości
IGNORED

studio16


terror twins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Swoją drogą, nie mogę się doczekać chwili kiedy Pan Grzegorz wprowadzi do oferty kolumnę, która godnie zastąpi Minasy i wszyscy dotychczasowi użytkownicy kupią nowe/lepsze i zaleją rynek używanymi "starymi" Minasami za pół ceny (gif żyda zacierającego ręce)...

 

 

...marzenia ściętej głowy :-/

 

Wybaczcie, to zazdrość ;-) Piękne są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość rydz

(Konto usunięte)

Jest dokładnie 190 cm. Więcej jak 200cm nie dam rady rozstawić.

 

190 cm mierząc od zewnętrznych ścianek zapewne .

Szkoda troszkę potencjału , zagralo by co najmniej lepszym budowaniem sceny .

 

Ps kolumny faktycznie zrobione pięknie.

 

Edit , Przy 3 m odsłuch to , 190 cm mało / sporo za mało , i jeżeli jest jak napisałem ( a raczej jest ) mierzone od zewnętrznych ścianek to nie wesoło . :(

Edytowane przez rydz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odsłuch mam w odległości 3 m od kolumn.

Sprobuj posłuchać z odległości 1,8-2m powinno być o wiele lepiej. A jak ustawisz kolumny i miejsce odsłuchu w odpowiednich modach pomieszcenia to będzie nirwana.

Edytowane przez choina

Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

190 cm mierząc od zewnętrznych ścianek zapewne .

Szkoda troszkę potencjału , zagralo by co najmniej lepszym budowaniem sceny .

 

Ps kolumny faktycznie zrobione pięknie.

 

Edit , Przy 3 m odsłuch to , 190 cm mało / sporo za mało , i jeżeli jest jak napisałem ( a raczej jest ) mierzone od zewnętrznych ścianek to nie wesoło . :(

 

pomiar rozstawu od wewnętrznych ścianek

 

A wysunąć na pokój możesz?wówczas przy tym samym rozstawie baza troche się zwiększy

 

wysunąć nie mogę, mogę spróbować przysunąć max 30 cm.

Zapewniam kolegów, że przy obecnym ustawieniu jest całkiem nieźle. Zdaje sobie sprawę, że nie perfekcyjnie ale niestety pewnych rzeczy nie przeskoczę.

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewniam kolegów, że przy obecnym ustawieniu jest całkiem nieźle. Zdaje sobie sprawę, że nie perfekcyjnie ale niestety pewnych rzeczy nie przeskoczę.

Tak ci się może tylko wydawać

Jak jeszcze ni jeździłeś kolumnami po pokoju to polecam. Sprobuj zmienić ustawienie, to nic nie kosztuje może sporo poprawić.

Sam walczýłem z ustawieniem i powiem ci, że się opłaca powalczyć. Można sporo zyskać nie wydając przy tym złotówki :)

Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie spotkałem Minasów z drugiej ręki za połowę nowych i nie nastawiałbym się

Nawiązujac do wypowiedzi

Ja też zapisałem się do klubu niecały rok temu mam nadzieję że niedługo nadrobię zdjęciami. Ale do rzeczy.

Chwilę wcześniej stałem się posiadaczem kolumn Focal Chorus 816 kupione z2 ręki za 2,5 k zł

Wyglądały jak nowe ze sklepu poprostu piękne. Nowe w tym czasie kosztowały 8,5 k zł. Jak posłuchałem w domu przez tydzień załamałem się bo to nie moje granie (syczenie i jeszcze raz syczenie) i natrafiłem na Minasy na które zachorowałem. Ale nigdy nie wydawałem na moje audiofilskie zakusy dużych pieniedzy więc Minasy przekraczał y budżet. Ale Focale sprzedałem za 3,5 i wziąłem na raty Minasy i jest super. Tzn Focale kupiłem za mniej niż 30% wartości a Minasy nie ma szans. W grudniu last rata za Minasy i żona zadowolona (o ratach nic nie wie lepiej śpi) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minas Anor to model najbardziej rozpoznawalny on będzie i jest co pewien czas udoskonalany na przestrzeni lat jego produkcji.

 

Informacje podawane przed kilku laty obecnie mogą być częściowo nieaktualne z racji zmian konstrukcyjnych kolumn.

 

Czy będzie Minas IV ? pewnie będzie lecz nie czas jeszcze na to .

 

Z pewnością będą rozwijane droższe modele będące rozwinięciem Minas Anor jak Arcada 2,5 i 3.0 i inne . Ale jeszcze to potrwa bo trafią zupełnie specjalne głośniki których nikt nigdy nie kupi na wolnym rynku zewnętrznie inne . Mam na myśli głośniki nisko średnio tonowe i średnio tonowe bo nie sposób mieć w małych firmach wszystkich głośników specjalnych .Nie ma możliwości takich jak duże korporacje. A w sprawach modyfikacji głośników można poruszać się w polu tolerancji co ma w zbiorach swoich dany producent głośników i z tego składać to co pasuje nam do wersji specjalnych . Jeżeli membrana ukształtowana jest pod cewkę 25 mm nie można zastosować cewki 32 lub 38 mm bo pewne rzeczy do konstrukcji byłyby korzystniejsze ,stąd rewelator na basie w Arcada 2,5 .

 

Borykamy się cały czas ze zleceniem większej produkcji obudów głośnikowych ,gdzie jest to zdecydowanie wąskie gardło przy wytwarzaniu kolumn głośnikowych i tym samym brak jest prototypów skrzynek do strojenia nowych konstrukcji kolumnowych . A w droższych projektach skrzynki są i będą sandwichowe to tez droższe i bardziej problematyczne dla firm które na linii produkcyjnej chcą jak najszybciej wykonać partię skrzyń.

 

Powracając do midwooferów VIFA XT18WO09/08 (08/08) ,ScanSpeaka 18W OEM oraz naszego montowanego w Mians Anorach stosowanego od pewnego czasu 18W zamieszczam zdjęcia z parametrami technicznymi Thielle Smalla i wykresem charakterystyki przenoszenia . Nasz głośnik 18W pomierzony grudzien 2014 w fabryce Scanspeak ,to są TRZY inne elementy zmieniające T-S pod konkretny zestaw.

 

Gdyby postawić obok siebie Minasy od Pana Ricambi z 2010 r.do aktualnie produkowanych to różnica będzie w basie ,dynamice i gładkości średnicy .Nawet po modyfikacji zwrotnicy na 2,5 R.

Zapraszam na odsłuch porównawczy ,płacę 2 tyś zł jeżeli różnic nie będzie i pisze to publicznie .Kolumny trafiły do modyfikacji w zeszłym roku.

 

Co do jakości wykończenia skrzyń tutaj stać w miejscu nie można ,oczywiście podwykonawcy dostarczający stolarkę muszą być coraz lepsi,najlepsi ,dotyczy to sposobu wykonania skrzynki i trwałości przede wszystkim. Mimo wszystko ciesze się z faktu iż poprzednie wersje cieszą się zainteresowaniem na rynku wtórnym począwszy od Minasów I.

 

 

Katalogowy Zmieniony

Fs- 38-40Hz 35,7 Hz

VAS- 35-38 47,4 Hz

SPL-88 89,2 dB

Bxl-6,20 6,50

Qts- 0,37 0,30

 

Panie Grzegorzu, mam kilka pytań i liczę na merytoryczne odpowiedzi. Kolumny, które kupiłem są w idealnym stanie technicznym i wizualnym, grają rewelacyjnie i stosunek cena/jakość jest trudny do pobicia. Elementy w zwrotnicy są bardzo dobrej jakości, także wewnętrzne okablowanie, które jest osobne dla każdego głośnika i jest bardzo przyzwoite. Bardzo poważnie zastanawiam się nad wymianą głośników wysokotonowych na te z wersji Premium i tutaj mam spory zgryz, czy warto kupić Esotec`a D 260, czy raczej Morel`a ET 338? Słucham raczej klasycznego rocka, muzyki klasycznej i spokojnej elektroniki. Czy zwrotnica w wersji premium różni się od zwykłej i czy podzieli się Pan ewentualnymi zmianami publicznie lub w prywatnej wiadomości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do klubu przystąpiłem już jakiś czas temu, teraz nadrabiam zaległości i wrzucam fotki.Załączona grafika: IMG_7450-1.JPGZałączona grafika: IMG_7441-1.JPGZałączona grafika: IMG_7413-1.JPGZałączona grafika: IMG_7446-1.JPGZałączona grafika: IMG_7452-1.JPGZałączona grafika: IMG_7453-1.JPGZałączona grafika: IMG_7454-1.JPG

Cortes pogratulować, świetne zdjęcia, świetnych kolumn których nie bój się przestawiać po pokoju, bo dużo można polepszyć, ale i popieprzyszyć ;) No i może skręć je na próbę do osi trochę. Ja mam ostatnio ustawione podobnie jak u Ciebie w sensie odległości czyli miedzy kolumnami tylko 220 cm mierzone od kopułki do kopułki, a słucham z odległości 280 cm od linii frontu kolumn i pięknie mi to gra oj pięknie. Tyle, że u mnie skręcone więcej do osi niż u Ciebie i dalej od ścian wszystkich.

ps.

Jak ktoś będzie fotografował Minasy to zróbcie z maskownicami, bo ja na śmierć zapomniałem do swoich zdjęć założyć, choć taki miałem plan. Maskownice są przemyślnie zrobione z tymi magnesikami oraz podkładeczkami co by forniru nie rysowały.

Edytowane przez robin102

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Powracając do midwooferów VIFA XT18WO09/08 (08/08) ,ScanSpeaka 18W OEM oraz naszego montowanego w Mians Anorach stosowanego od pewnego czasu 18W zamieszczam zdjęcia z parametrami technicznymi Thielle Smalla i wykresem charakterystyki przenoszenia . Nasz głośnik 18W pomierzony grudzien 2014 w fabryce Scanspeak ,to są TRZY inne elementy zmieniające T-S pod konkretny zestaw.

 

Gdyby postawić obok siebie Minasy od Pana Ricambi z 2010 r.do aktualnie produkowanych to różnica będzie w basie ,dynamice i gładkości średnicy .Nawet po modyfikacji zwrotnicy na 2,5 R.

Zapraszam na odsłuch porównawczy ,płacę 2 tyś zł jeżeli różnic nie będzie i pisze to publicznie .Kolumny trafiły do modyfikacji w zeszłym roku.

 

Co do jakości wykończenia skrzyń tutaj stać w miejscu nie można ,oczywiście podwykonawcy dostarczający stolarkę muszą być coraz lepsi,najlepsi ,dotyczy to sposobu wykonania skrzynki i trwałości przede wszystkim. Mimo wszystko ciesze się z faktu iż poprzednie wersje cieszą się zainteresowaniem na rynku wtórnym począwszy od Minasów I.

 

 

Katalogowy Zmieniony

Fs- 38-40Hz 35,7 Hz

VAS- 35-38 47,4 Hz

SPL-88 89,2 dB

Bxl-6,20 6,50

Qts- 0,37 0,30

 

Rozumiem, że wszystkie wcześniejsze wersje są bardzo nieudanymi konstrukcjami, złożonymi z kiepskich głośników, badziewnej stolarki i przypadkowych zwrotnic! Jest Pan chyba pierwszym producentem na świecie, który się tak negatywnie wypowiada o poprzednich wersjach własnych produktów. Przyznam , że po tym wpisie i wcześniejszej korespondencji mailowej, nie kupię już żadnej Pana konstrukcji, nawet gdyby grała wybitnie. Chęć zarabiania na modernizacji i sprzedaży nowych produktów zupełnie przesłoniła Panu całokształt istnienia firmy. Publicznie krytykuje Pan własne wyroby z przed kilku lat, co jest zupełnym ewenementem w skali świata! Czy Pan się zastanowił, co Pan napisał i jak to wpłynie na sprzedaż Pana kolumn? Kto będzie chciał zapłacić za nowe, w przypadku, kiedy przy odsprzedaży usłyszy, że to stary szrot?

 

Moje Minasy są na sprzedaż, stan idealny, zwrotnice po modernizacji na 2,5 drogi. Przetworniki i stolarka bez wad. Kontakt na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam całe Szanowne Grono!

Wstępuję w szeregi wszystkich zadowolonych posiadaczy znakomitych kolumn.

Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Minas Anor IIIs Signature. Nie mam jeszcze skompletowanego całego systemu, ale już wiem że będzie znakomicie.........dla mnie oczywiście.

Ta biała donica to po złości mojej drugiej połówki ;) stwierdziła, że jest tam wystarczająco dużo miejsca na jeszcze jednego kwiatka :)

i zaznaczam TV nie jest za wysoko ;)

Pogratulować paczek, już ktoś prosił o to , ja też się dołączę- wrzuć jakieś fotki Twoich Minasów robionych w świetle dziennym! dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już nie byłyby minasy:)

 

 

 

Pan Grzegorz:)

 

 

 

Dostałem info od Pana Grzegorza odnośnie buraczkowego Scan Speaka i ten midwoofer nie jest kalką Vify.

Parametry TS są różne i wzrosła efektywność względem protoplasty.

Można spokojnie mówić/pisać o poprawionej, specjalnej wersji dla Studio16Hz.

 

Donosiciel - i tak to forum się kęci!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że wszystkie wcześniejsze wersje są bardzo nieudanymi konstrukcjami, złożonymi z kiepskich głośników, badziewnej stolarki i przypadkowych zwrotnic! Jest Pan chyba pierwszym producentem na świecie, który się tak negatywnie wypowiada o poprzednich wersjach własnych produktów. Przyznam , że po tym wpisie i wcześniejszej korespondencji mailowej, nie kupię już żadnej Pana konstrukcji, nawet gdyby grała wybitnie. Chęć zarabiania na modernizacji i sprzedaży nowych produktów zupełnie przesłoniła Panu całokształt istnienia firmy. Publicznie krytykuje Pan własne wyroby z przed kilku lat, co jest zupełnym ewenementem w skali świata! Czy Pan się zastanowił, co Pan napisał i jak to wpłynie na sprzedaż Pana kolumn? Kto będzie chciał zapłacić za nowe, w przypadku, kiedy przy odsprzedaży usłyszy, że to stary szrot?

No co ty gdzie tam jest napisane że poprzednie wersje to szrot? Czytam i widzę że głośniki z 2010r. nawet po przeróbce na 2,5r nie są tak dobre jak dzisiejsza produkcja. I co dziwi cię to ? To chyba logiczne że firma robi coraz lepsze a nie coraz gorsze produkty.

Edytowane przez dlmtb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Grzegorzu, mam kilka pytań i liczę na merytoryczne odpowiedzi. Kolumny, które kupiłem są w idealnym stanie technicznym i wizualnym, grają rewelacyjnie i stosunek cena/jakość jest trudny do pobicia. Elementy w zwrotnicy są bardzo dobrej jakości, także wewnętrzne okablowanie, które jest osobne dla każdego głośnika i jest bardzo przyzwoite. Bardzo poważnie zastanawiam się nad wymianą głośników wysokotonowych na te z wersji Premium i tutaj mam spory zgryz, czy warto kupić Esotec`a D 260, czy raczej Morel`a ET 338? Słucham raczej klasycznego rocka, muzyki klasycznej i spokojnej elektroniki. Czy zwrotnica w wersji premium różni się od zwykłej i czy podzieli się Pan ewentualnymi zmianami publicznie lub w prywatnej wiadomości?

Rozumiem, że wszystkie wcześniejsze wersje są bardzo nieudanymi konstrukcjami, złożonymi z kiepskich głośników, badziewnej stolarki i przypadkowych zwrotnic! Jest Pan chyba pierwszym producentem na świecie, który się tak negatywnie wypowiada o poprzednich wersjach własnych produktów. Przyznam , że po tym wpisie i wcześniejszej korespondencji mailowej, nie kupię już żadnej Pana konstrukcji, nawet gdyby grała wybitnie. Chęć zarabiania na modernizacji i sprzedaży nowych produktów zupełnie przesłoniła Panu całokształt istnienia firmy. Publicznie krytykuje Pan własne wyroby z przed kilku lat, co jest zupełnym ewenementem w skali świata! Czy Pan się zastanowił, co Pan napisał i jak to wpłynie na sprzedaż Pana kolumn? Kto będzie chciał zapłacić za nowe, w przypadku, kiedy przy odsprzedaży usłyszy, że to stary szrot?

 

Moje Minasy są na sprzedaż, stan idealny, zwrotnice po modernizacji na 2,5 drogi. Przetworniki i stolarka bez wad. Kontakt na priv.

 

hahaha, o jakże jest krótka droga od miłości do nienawiści!

 

Znając niebywale pozytywne podejście Grzegorza do nabywców swoich produktów, zadziwiające są wyznania Ricambi jedno po drugim i raczej świadczy to o jego problemach emocjonalnych i myślę, że bez żalu należy pożegnać tego klubowicza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ricambi wogole nie zrozumial tego co napisal Pan Grzegorz.

Ja akutat jestem bardzo zadowolonym uzytkownikiem Minasow i ciesze sie ze konstruktor ma ochote udoskonalac juz sprzedane kolumny. A nie probuje wciskac nowej wersji starym nabywcom.

Do tego wszystkiego tewelacyjne podejscie do klienta, sam jak chcialem polepszyc swoje Minasy, bo wydawalo mi sie ze bedzie super i zaplacic Panu Grzegorzowi, to odpowiedzial mi ze to nie ma sensu. Nie poprawie za wiele i nie potrzebnie wydam pieniadze. I to jest szczere i otwarte podejscie do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby postawić obok siebie Minasy od Pana Ricambi z 2010 r.do aktualnie produkowanych to różnica będzie w basie ,dynamice i gładkości średnicy .Nawet po modyfikacji zwrotnicy na 2,5 R.

 

Moje Minasy są na sprzedaż, stan idealny, zwrotnice po modernizacji na 2,5 drogi. Przetworniki i stolarka bez wad. Kontakt na priv.

 

Panowie co się dziwicie, facet zaoszczędził kasy, kupił starszy model i myślał, że jak podłubie przy nich, to zagrają tak jak Minasy Anor lll. A tu się do końca tak nie da i teraz żal tyłek ściska.

Ricambi bardzo dobrze, że Grzegorz wprowadza zmiany (faktyczne zmiany) na lepsze i informuje o tym tak jak jest, bez ściemy jak robią inni producenci.

Chciałbyś żeby napisał: Zmiany takie i takie.......ale stareszy model gra równie dobrze. Albo wymień to i to, zrób tak i tak i będziesz miał wersję lll.To by cię uspokoiło? :) Normalnie ręce opadają.

Edytowane przez choina

Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Rozumiem, że wszystkie wcześniejsze wersje są bardzo nieudanymi konstrukcjami, złożonymi z kiepskich głośników, badziewnej stolarki i przypadkowych zwrotnic! Jest Pan chyba pierwszym producentem na świecie, który się tak negatywnie wypowiada o poprzednich wersjach własnych produktów. Przyznam , że po tym wpisie i wcześniejszej korespondencji mailowej, nie kupię już żadnej Pana konstrukcji, nawet gdyby grała wybitnie. Chęć zarabiania na modernizacji i sprzedaży nowych produktów zupełnie przesłoniła Panu całokształt istnienia firmy. Publicznie krytykuje Pan własne wyroby z przed kilku lat, co jest zupełnym ewenementem w skali świata! Czy Pan się zastanowił, co Pan napisał i jak to wpłynie na sprzedaż Pana kolumn? Kto będzie chciał zapłacić za nowe, w przypadku, kiedy przy odsprzedaży usłyszy, że to stary szrot?

 

Moje Minasy są na sprzedaż, stan idealny, zwrotnice po modernizacji na 2,5 drogi. Przetworniki i stolarka bez wad. Kontakt na priv.

To dlaczego nie kupiłeś nowych minasów? Ile zoszczędziłeś na starych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Grzegorzu, mam kilka pytań i liczę na merytoryczne odpowiedzi. Kolumny, które kupiłem są w idealnym stanie technicznym i wizualnym, grają rewelacyjnie i stosunek cena/jakość jest trudny do pobicia. Elementy w zwrotnicy są bardzo dobrej jakości, także wewnętrzne okablowanie, które jest osobne dla każdego głośnika i jest bardzo przyzwoite. Bardzo poważnie zastanawiam się nad wymianą głośników wysokotonowych na te z wersji Premium i tutaj mam spory zgryz, czy warto kupić Esotec`a D 260, czy raczej Morel`a ET 338? Słucham raczej klasycznego rocka, muzyki klasycznej i spokojnej elektroniki. Czy zwrotnica w wersji premium różni się od zwykłej i czy podzieli się Pan ewentualnymi zmianami publicznie lub w prywatnej wiadomości?

 

 

Dziś odczytuję dopiero posty.

 

 

Cieszy mnie fakt iż kolumny grają bardzo dobrze .Esotec D260 stosowany był do aplikacji 2 drożnej ,natomiast Elitte 338 do aplikacji 2,5 drożnej . Zdecydowanie taki typ filtrowania był korzystniejszy . Wykonywane byly aplikacje 2,5 R dla Esoteka bodaj ze trzy ale filtracja w dolnym midwooferze był a12db/octawę ,nieco inne filtry .klasycznie dolny bas 6db/octawę .Morel i Dynaudio nie są takie same inaczej się sumują z midwooferami.

Komponenty w wersji Premium są nieco lepsze jak 630 V kondensator Audyn ,w wersji "umownie Signature" są Audyn Plusy 800V ,cewki intertechnika 1,40mm powietrzne korzystniejsze niz powietrzne polinkowskie. Okablowanie solid core +płaska miedz 6N. Trzy płytki drukowane ,jedna miedziowana i cynowana .

 

 

Rozumiem, że wszystkie wcześniejsze wersje są bardzo nieudanymi konstrukcjami, złożonymi z kiepskich głośników, badziewnej stolarki i przypadkowych zwrotnic! Jest Pan chyba pierwszym producentem na świecie, który się tak negatywnie wypowiada o poprzednich wersjach własnych produktów. Przyznam , że po tym wpisie i wcześniejszej korespondencji mailowej, nie kupię już żadnej Pana konstrukcji, nawet gdyby grała wybitnie. Chęć zarabiania na modernizacji i sprzedaży nowych produktów zupełnie przesłoniła Panu całokształt istnienia firmy. Publicznie krytykuje Pan własne wyroby z przed kilku lat, co jest zupełnym ewenementem w skali świata! Czy Pan się zastanowił, co Pan napisał i jak to wpłynie na sprzedaż Pana kolumn? Kto będzie chciał zapłacić za nowe, w przypadku, kiedy przy odsprzedaży usłyszy, że to stary szrot?

 

Moje Minasy są na sprzedaż, stan idealny, zwrotnice po modernizacji na 2,5 drogi. Przetworniki i stolarka bez wad. Kontakt na priv.

 

 

Nic z tych rzeczy ,chcę tylko zasygnalizować iż kolejne wersje zawsze korzystały na jakości dźwięku ,taki był sens ich wypuszczania .Czy to były duże różnice ? Największe z przejścia z Minas I na Minas II gdzie zupełnie zmieniły się głosniki z VIFY M18WH 08/08 na XT18WH09/08 tu przeskok był najwiekszy bo zmieniła sie membrana zupełnie inna sztywna z lepszą dynamiką niż miękkie celulozowe M18WH (stosowane z powodzeniem w latach 90 tych przez szereg firm w róznych odmianach .) .Kolejne wersje Minas II i wzwyż to dźwięk po tej samej lini z tym samym charakterem dźwięku lecz zawsze dopieszczany.Nie raz ktoś zamieniał poprzedie wersje na nowsze jak terror twins to pamięta jaka była różnica ,stały jedne obok drugich .Podkreślam jeszcze raz od modeli Minas II wciąż jest włókno drzewne w membranie które to dostarcza Kurt Muller z firmy DKM zatem mianownik dzwięku bardzo podobny pomimo iż w XT18WH był karkas z aluminium ,kolejne otrzymały z włókna szklanego. Wydaje mi się też iż mogę być bardziej krytyczny wobec swoich produktów niż klasyczny nabywca bo nie raz się zdarzyło że ktoś kupował wersje II lub III i mówił że graja genialnie i tutaj powinienem zawsze postawić kropkę i zatwierdzić zakup. Jeżeli chodzi o rynek wtórny to są czasem kolumny Minas prawie nowe które po zakupie nie spasowały się nabywcy lub nie podobały i je sprzedaje ,wówczas jeżeli cena jest atrakcyjna to wydaje się być to najlepsza propozycja rynku wtórnego.

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.