Skocz do zawartości
IGNORED

Atmos 5.1.2 - kto ćwiczył ?


p0is0n

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

ostatnio mnie naszło i nie wiem, czy poczekać aż przejdzie :-) ...czy może jednak spróbować takiego setupu...

Porównywał ktoś wrażenia ze standardowym 5.1 lub 7.1 ? A zwłaszcza 5.1.2  z głośnikami nie wiszącymi na suficie, a wycelowanymi z dołu w sufit (bo oczywiście tak łatwiej).

Jakieś polecane głośniczki specjalnie do Atmosa? Myślę ew o ampli Yamahy lub Denona z obecnych serii.

Zapraszam do dyskusji.

--

Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/142663-atmos-512-kto-%C4%87wiczy%C5%82/
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Poczytaj tutaj 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , opisują zastosowanie głośników Atmos Enabled na ścianie pod sufitem zamiast odbicia dźwięku od sufitu. Z tego co czytam, efekty są bardzo dobre. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sony XW-5000 / Kauber FRAME LITE VELVET Grey Flex 110" / Arcam AV40 + PA720 + PA410 / Panasonic DP-UB9004 / Apple TV 4K / Klipsch: 2 x RP-600M, 1 x RP-504C, 4 x RP-500SA, 4 x PRO-180RPC, 2 x SPL-120

z opiniami, z którymi ja się spotkałem, tymi atmosami w postaci "odbijanych" wynalazków, nie należy zawracać sobie głowy. Szkoda pieniędzy. To, co ja słyszałem (a raczej nie słyszałem) nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia.

Więc zrobić to jak należy, z montażem kolumn/głośników na/w suficie, albo sobie odpuścić

Tu się zgodzę, większość opinii na temat atmosa to "jeśli chcesz dźwięk dochodzący z jakiegoś kierunku, to zamontuj tam głośnik". Z tym, że nie zawsze jest to możliwe. Też w którymś momencie rozważałem odbicie od sufitu, ale mi przeszło.

Sony XW-5000 / Kauber FRAME LITE VELVET Grey Flex 110" / Arcam AV40 + PA720 + PA410 / Panasonic DP-UB9004 / Apple TV 4K / Klipsch: 2 x RP-600M, 1 x RP-504C, 4 x RP-500SA, 4 x PRO-180RPC, 2 x SPL-120

Gość Marcinos89

(Konto usunięte)

To już bym wolał 5.2 porządne niż jakieś 7.1 to raz 

a dwa nie wiadomo jaki metraż, co jest w pokoju, czy to typowy pokój tylko kinowy...

malo danych...

Ale ja bym szedł w 5.2

Chyba 5.1.2, a nie 7.1 :)

Ja muszę sprawdzić u siebie co daje 7.1, ale już się przymierzam do 7.1.2, albo 5.1.4. Na sufitowe chce Magnat IC82, albo IC62 jeszcze nie wiem. Chciałem do kompleto Focale, ale są oczywiście mega drogie, a nie wiem jaki to da efekt.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Krytycznym parametrem dla montażu sufitowego jest separacja pionowa pomiędzy głośnikami "dolnymi" a "górnymi", przyjmowana różnie 2-3x wysokości kolumn frontowych lub wysokości uszu w sweet spot lub. ok. 2,5 mtr +. W przeciwnym razie górne głośniki mogą 'przeciągać' uwagę oglądającego....Po prostu czasami lepiej jest pozostać przy 5.1 czy 5.2 szczególnie w małych i niskich pomieszczeniach......W każdym raie warto to mieć na uwadze.

, ale przecież można skalibrować głośniki górne i je troszkę wyciszyć.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

NIe wyciszyć całkowicie tyko dopasować dźwięk, ab był równomierny - odpowiedni z resztą toru.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Mysle, ze nie rozumiesz - zadaniem kalibracji jest osiągniecie, jak to nazwałeś równomierności, tego samego poziomu w jednym albo wielu tzw. sweet spot’ach. I to jest odpowiednie działanie. 

Natomiast ja pisze o nakładaniu sie stref na wskutek braku parametrów pomieszczenia - stad wyciszenie jednej spowoduje utratę zamierzonego rezultatu....Czasami po prostu lepiej na sile nie pchac słonia do składu porcelany. I tyle...

No, ale to juz indywidualny wybór.

 

 

Czyli co w pomieszczeniach o wys 220cm nie ma sensu? Pytam bo planuje właśnie w takim zrobić atmosa.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Filmów 7.1 nie ma aż tak dużo a efekt jest uzależniony od pomieszczenia i warunków. Często dobry zestaw 5.1 robi lepszą robotę niż 7.1

Według mnie, dobre 5.1 w chociaż lekko zaadoptowanym pomieszczeniu naprawdę robi robotę, nie ma problemów z wypełnieniem góry ani tyłu. Chcesz więcej zrób z tego 5.2. Chcesz jeszcze więcej to masz problem bo przeskok z utrzymaniem jakości na atmosa to spory wydatek i nie mówię tu o głośnikach tylko sercu sytemu.

Z drugiej strony jeśli mamy średni market w salonie to atmos może nas trochę uratować ale i tak zagra to przeciętnie.

Ponadto co wy chcecie oglądać? W grę wchodzą tylko nośniki 4k czyli dwu, czasem trzykrotnie wyższa cena. Ewentualnie VOD ale tam każda ścieżka dźwiękowa jest po prostu gówniana, zaś DBA jest tylko z nazwy.

Dawno takich glupot nie czytalem... 

 

Jak masz mozliwosc 7.1 to smialo idz w 7.1. Nie ma porownania do 5.1. No chyba ze masz salon 16m^2 to wtedy mooze bym sie zgodzil z teza ze dobre 5.1 sa plynne przejscia. 

Brednie typu lepiej dobre 5.1 niz gorsze 7.1 nie sluchaj tego. (niech fetek poda przyklad setu 5.1 i setu 7.1 w tej samej cenie to porownany czy ma racje.), Bo to stare legendy, dzisiaj kupisz dobra pare glosnikow na surround za 700zl. Ze ktos bedzie porownywal plastikowy set samsunga 7.1 do focali 5.1 wtedy mozemy sie zgodzic lepsze focale 5.1 niz samsung. 

 

 

Logiką myślenia zabijasz ludzki intelekt. To w końcu brednie czy nie ? bo z grubsza napisałeś to samo co ja.

4 godziny temu, Lolo2 napisał:

Bo to stare legendy, dzisiaj kupisz dobra pare glosnikow na surround za 700zl.

W tym budżecie kupujesz plastik o którym piszesz niżej. Z resztą głośniki to nie problem, nie jeden stary amplituner nie mający hdmi zjada dzisiejsze zabawki a często kupno czegoś fajnego to solidna dopłata nawet na rynku wtórnym.

Posłuchaj starego procesora za 1000 a posłuchaj nowego amplitunera za 2-3 tyś (albo nawet więcej) zł to Ci szczena opadnie. 

 

5 godzin temu, fetek napisał:

Logiką myślenia zabijasz ludzki intelekt. To w końcu brednie czy nie ? bo z grubsza napisałeś to samo co ja.

W tym budżecie kupujesz plastik o którym piszesz niżej. Z resztą głośniki to nie problem, nie jeden stary amplituner nie mający hdmi zjada dzisiejsze zabawki a często kupno czegoś fajnego to solidna dopłata nawet na rynku wtórnym.

Posłuchaj starego procesora za 1000 a posłuchaj nowego amplitunera za 2-3 tyś (albo nawet więcej) zł to Ci szczena opadnie. 

 

To dla twojej informacji ja u siebie mam glosniki surroind z tego przedzialu cenowego. 

Amplituner obojetnie jaki nie kupi dzisiaj to 7.1 bedzie mial w gratisie. 

No oczywiscie ze te stare avr sa najlepsze, szczegolnie te bez kalibracji, bo po co nam ona, no i bez nowych kodekow bo te tez sa nie potrzebne. A HDMI? To przezytek. 

Miejsce starych avr i procesorow jest w muzeum lub na smietniku. 

Wątpię, że co roku specjalnie firmy pogarszają dany model :) A rozwój DAC w amplitunerach i złączy jest bezcelowy? Musi być progres, tak samo było z DACami w stereo. Kiedyś były takie sobie, później lepsze, a teraz to już kosmos co potrafią.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

9 godzin temu, fetek napisał:

Posłuchaj starego procesora za 1000 a posłuchaj nowego amplitunera za 2-3 tyś (albo nawet więcej) zł to Ci szczena opadnie.

Wg mnie obie rzeczy są nieporównywalne z założenia. Albo porównujemy dwa procesory, albo dwa amplitunery. A jeśli chcielibyśmy patrzec przez pryzmat jakości, to powinniśmy porównywać tę samą półkę cenową. Stary procesor kosztujący teraz 1000pln kilka lat temu pewnie kosztował wielokrotnie więcej, być może był nawet z wyższej półki, dlatego do porównanania należałoby wziąć nowy amplituner z wyższej półki, który nie kosztuje 2-3 tyś. Wtedy moim zdaniem oprównanie miałoby sens.

Jeśli patrzymy przez pryzmat samej ceny, to fakt, w porównywalenj cenie lepszy może okazać się starszy sprzęt z wyższej półki niż nowszy z niższej.

Sony XW-5000 / Kauber FRAME LITE VELVET Grey Flex 110" / Arcam AV40 + PA720 + PA410 / Panasonic DP-UB9004 / Apple TV 4K / Klipsch: 2 x RP-600M, 1 x RP-504C, 4 x RP-500SA, 4 x PRO-180RPC, 2 x SPL-120

Obawiam się, że do kina to jednak nie tędy droga, W kinie jest zbyt wiele zmiennych i nieustannie nowości, a w stereo jest ciągle to samo.

 

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

2 godziny temu, kivlov napisał:

Wątpię, że co roku specjalnie firmy pogarszają dany model :) A rozwój DAC w amplitunerach i złączy jest bezcelowy? Musi być progres, tak samo było z DACami w stereo. Kiedyś były takie sobie, później lepsze, a teraz to już kosmos co potrafią.

Teraz rozwój to jest wifi, bt, usb-data i inne zbędne gadżety. Co tu wiele mówić, zobacz jak wygląda trafo w nowych AV, jakie tu są zasilacze ?

4 godziny temu, Lolo2 napisał:

No oczywiscie ze te stare avr sa najlepsze, szczegolnie te bez kalibracji, bo po co nam ona, no i bez nowych kodekow bo te tez sa nie potrzebne. A HDMI? To przezytek. 

Te sprzęty ponad 15 lat temu kosztowały po 15-20 tyś zł, obsługiwały rzeczy które wtedy nie były standardem (np 6.1), mają certyfikaty THX, kalibracje, solidną metalową obudowę, EKRANOWANE sekcje, bi amping, często dwie strefy, dotykowe piloty i porządne zasilanie, ważą po 35-40KG.

Taki sprzęt w 5.1 zjada dzisiejsze zabawki, gówniane 7.1 najczęściej robione z 5.1 Cie nie uratuje.

Mój pierwszy amplituner miał zasilacz 1200W! i obsługiwał tylko 5.2 teraz masz 9-12 kałów z 500W, co Ty fizykę zaklinasz ?

15 minut temu, kivlov napisał:

Obawiam się, że do kina to jednak nie tędy droga, W kinie jest zbyt wiele zmiennych i nieustannie nowości

Ale nie ma przeskoków, rewolucji. Wielu mimo wszystko woli zostać przy bardzo dobrym FHD i 5.2/7.2 niż katować się gównianym 4k. Kupno dobrego sprzętu 4k/atmos to naprawdę spory wydatek i nie każdego na to stać. Z resztą nawet dzisiaj dobry projektor FHD to wydatek 8-9 tyś zł.a nie jest to żaden top.. gdzie 4k.

 

Nie wiem co ludzie widza w tej wadze i trafo....  Kolejne legendy. Czyli mam rozumiec ze takie wzmacniacze Primare, MF, i inne konstrukcje za dziesiatki tysiecy na klasie D sa dla debili. Bo za 1500zl mozna kupic 15kg denona 1500ae. 

 

Wiesz co to znaczy Postep technologiczny?  Wiesz ze dzisiaj mamy klase D w avr? Na cholere w niej olbrzymie trafo. Mozesz mi to wyjasnic? Jaki jest tego cel? 

1 godzinę temu, Lolo2 napisał:

Na cholere w niej olbrzymie trafo. Mozesz mi to wyjasnic? Jaki jest tego cel?  

dynamika, zniekształcenia, żywotność, zamulony bas i kilka innych, nic bez solidnej rezerwy prądowej nie zagra dobrze.  W wątku obok masz kolegę z amplitunerem za 10kpln, który wspomaga się końcówką mocy bo avr nie ogrania.

AVR nie mają dużych traf i nigdy nie miały. W kinie używam końcówki która daje 200Watt/8Ohm i 300Watt/4Ohm pod pełnym obciążeniem i się nie zagrzeje bo ma solidną rezerwę prądową.

1 godzinę temu, Lolo2 napisał:

Wiesz co to znaczy Postep technologiczny?  Wiesz ze dzisiaj mamy klase D w avr?

G i H znajdziesz je w amplitunerach za 20xxx pln np AVR850, po za tym nie jedna A gra lepiej od D a D lepiej od A. Podpierasz się efektywnością energetyczną a wiesz co to jest ?

Im większe obciążenie tym gorsza efektywność energetyczna (a więcej ciepła), skrajne obciążenia nie są dobre i powodują wiele problemów. Sprawność zasilaczy jest podana dla konkretnego obciążenia, najczęściej średniego/wyższego i w tym zakresie powinny pracować. Jak plastik ma 80% to jest dobrze. Mówiąc najprostszym możliwym językiem, 100W zasilacz pod pełnym obciążeniem będzie pobierał więcej prądu, wydzielał więcej ciepła i dostarczał prąd "niższej jakości" niż analogiczny przykłąd z zasilaczem np 180-200W.

W amplitunerze, który jest urządzaniem do wszystkiego, prócz głośników musisz zasilić pierdoły w postaci wi fi, pre-amp, dsp, dac i wiele innych elementów. Zajrzyj sobie do działu PC-audio albo stereo i poczytaj jak ważne jest zasilanie w konwersji cyfrowo - analogowej. Poczytaj dlaczego w komputerach do audio stosuje się PICO PSU a nie zwykły tani zasilacz.

Kiedyś zacny user forum wszystko opisał i wytłumaczył, mi się nie chce nie mam chęci ani wiedzy.

 

 

Co z tych twoich 200w na koncowce skoro sprawnosc dupowata.

To tak jakbys mial 20 litrowe wiadro wody i dno podziurawione jak sito. A ja mialbym butelke 5litrowa. Kto wiecej wody przeleje? 

 

Stare wzmacniacze AB maja sprawnosc na poziomie nawet 20%, Wzmacniacze klasy D to sprawnosc na poziomie 80%.

Z twojego olbrzymiego trafa 200w w klasie AB otrzymamy moze 40wat - reszta pojdzie na straty i ogrzewanie pokoju. 

Natomiast z mojego 100W w klasie D uzyskam 80w. Czyli majac 2 razy mniejsze trafo uzyskam nadal 2 razy wieksza moc. 

 

Klasa D

class-d-reprezentacja-sinus.jpg

Moim grzejnikiem (stratami mocy) jest pole powierchni tych prostokatow.  Zobacz jak wyglada sygnal na glosnik - czerwona linia. Zmienia sie jej tylko szerokosc, a jest podawany maksymalny prad. 

 

Natomiast w klasach A, AB itp

klasy-wzmacniaczy.gif

Twoim grzejnikiem (stratami) jest pole powierzchni zaznaczone na czerwono.  Tutaj sygnal na glosnik to tez czerwona linia. Jaki masz prad, w danym momencie? Tylko w piku masz maksymalny prad a dalej malej do zera. 

 

Calkowita niespodzianka klasy D jest to ze prad jaki napierdzielasz na cewke jest maksymalny. Przeciarzasz glosnik kilkukrotnie, nadajesz mu dynamiki, natomiast nic mu sie nie stanie fizycznie bo te przeciazenia sa krotkotrwale.

Wiec w teori, tak jak ja to rozumiem nie juz miejsca dla audio z duzymi trafami, z klasa A, AB itp. To juz bedzie tak samo jak z plytami CD czy Vinylem. Jest, bo ludzie maja do tego sentyment, ale zapis cyfrowy moze wiecej i lepiej. 

Dlatego duzym zasilacza mowie baj baj. 

 

Zaznaczam ze nie jestem elektrykiem i to tylko moje rozumowanie na podstawie kilku ksiazek i ogolnej wiedzy z elektroniki. Moze byc mylne. 

Ja do stereo mam monobloki lampowe 8 watów mocy i napędzają kolumny jak chcą.  Każdy po 30kg wazy nie ukrywam, że gra to fenomenalnie, ale w AV oczekujemy od dźwięku całkowicie czegoś innego.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

4 minuty temu, kivlov napisał:

Ja do stereo mam monobloki lampowe 8 watów mocy i napędzają kolumny jak chcą.  Każdy po 30kg wazy nie ukrywam, że gra to fenomenalnie, ale w AV oczekujemy od dźwięku całkowicie czegoś innego.

Oczywiscie. 

Od AV oczekujemy plynnego przejscia dzwieku, prawidlowego odkodowania/zakodowania poszczegolnych kanalow, upmixu, prawidlowej kalibracji, prawidlowej korekcji dzwieku, modow, otoczenia, rezonansow itp. 

A tego nie dadza nam stare avr czy procesory. Do tego potrzebny jest nowy sprzet. 

 

 

A ile twoje dwa monobloki pobieraja pradu z gniazdka? 

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.