Jump to content
p0is0n

Atmos 5.1.2 - kto ćwiczył ?

Recommended Posts

Hej,

ostatnio mnie naszło i nie wiem, czy poczekać aż przejdzie :-) ...czy może jednak spróbować takiego setupu...

Porównywał ktoś wrażenia ze standardowym 5.1 lub 7.1 ? A zwłaszcza 5.1.2  z głośnikami nie wiszącymi na suficie, a wycelowanymi z dołu w sufit (bo oczywiście tak łatwiej).

Jakieś polecane głośniczki specjalnie do Atmosa? Myślę ew o ampli Yamahy lub Denona z obecnych serii.

Zapraszam do dyskusji.


--

Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolumny: Xavian XN360 ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: MIT MH 750E PLUS 2x3m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 3x Wireworld stratus 5.2 : MIT MH 750E PLUS 2x3m, Ekran: 120" Projektor: Benq W1070::: Amplituner: Denon AVR X3300 Kolumny Dolby Atmors 5.1.2: Focal Chorus 826V (front), 705V (tył, sufit), CC800V (centralny), SW800V (Subwooferr)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istotnie,jednak za wiele tam na temat nie powiedziano.


--

Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytaj tutaj https://www.avforums.com/threads/dali-alteco-c1-or-kef-r50-atmos-speakers.2126740/, opisują zastosowanie głośników Atmos Enabled na ścianie pod sufitem zamiast odbicia dźwięku od sufitu. Z tego co czytam, efekty są bardzo dobre. 


Kino: Denon AVC-X6500 / Denon DBT-3313UD / Klipsch RP-8000F, RP-600M, RP-504C, SPL-120

Stereo: Cayin A-55TP, Klipsch RP-8000F

Share this post


Link to post
Share on other sites

z opiniami, z którymi ja się spotkałem, tymi atmosami w postaci "odbijanych" wynalazków, nie należy zawracać sobie głowy. Szkoda pieniędzy. To, co ja słyszałem (a raczej nie słyszałem) nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia.

Więc zrobić to jak należy, z montażem kolumn/głośników na/w suficie, albo sobie odpuścić

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu się zgodzę, większość opinii na temat atmosa to "jeśli chcesz dźwięk dochodzący z jakiegoś kierunku, to zamontuj tam głośnik". Z tym, że nie zawsze jest to możliwe. Też w którymś momencie rozważałem odbicie od sufitu, ale mi przeszło.


Kino: Denon AVC-X6500 / Denon DBT-3313UD / Klipsch RP-8000F, RP-600M, RP-504C, SPL-120

Stereo: Cayin A-55TP, Klipsch RP-8000F

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym chetnie posluchal kogos kto dal glosniki pod sufit jednak na scianie nad frontami, czy efekt jest zamierzony, sam najchetniej bym tak zamontowal bo najwygodniej

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie lepiej klasyczne 7.1 ?  

Miałem nad frontami , ale lepszy efekt nad kolanami :) Nie idź tą drogą :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To już bym wolał 5.2 porządne niż jakieś 7.1 to raz 

a dwa nie wiadomo jaki metraż, co jest w pokoju, czy to typowy pokój tylko kinowy...

malo danych...

Ale ja bym szedł w 5.2

Edited by Marcinos89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba 5.1.2, a nie 7.1 :)

Ja muszę sprawdzić u siebie co daje 7.1, ale już się przymierzam do 7.1.2, albo 5.1.4. Na sufitowe chce Magnat IC82, albo IC62 jeszcze nie wiem. Chciałem do kompleto Focale, ale są oczywiście mega drogie, a nie wiem jaki to da efekt.


Kolumny: Xavian XN360 ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: MIT MH 750E PLUS 2x3m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 3x Wireworld stratus 5.2 : MIT MH 750E PLUS 2x3m, Ekran: 120" Projektor: Benq W1070::: Amplituner: Denon AVR X3300 Kolumny Dolby Atmors 5.1.2: Focal Chorus 826V (front), 705V (tył, sufit), CC800V (centralny), SW800V (Subwooferr)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krytycznym parametrem dla montażu sufitowego jest separacja pionowa pomiędzy głośnikami "dolnymi" a "górnymi", przyjmowana różnie 2-3x wysokości kolumn frontowych lub wysokości uszu w sweet spot lub. ok. 2,5 mtr +. W przeciwnym razie górne głośniki mogą 'przeciągać' uwagę oglądającego....Po prostu czasami lepiej jest pozostać przy 5.1 czy 5.2 szczególnie w małych i niskich pomieszczeniach......W każdym raie warto to mieć na uwadze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

, ale przecież można skalibrować głośniki górne i je troszkę wyciszyć.


Kolumny: Xavian XN360 ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: MIT MH 750E PLUS 2x3m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 3x Wireworld stratus 5.2 : MIT MH 750E PLUS 2x3m, Ekran: 120" Projektor: Benq W1070::: Amplituner: Denon AVR X3300 Kolumny Dolby Atmors 5.1.2: Focal Chorus 826V (front), 705V (tył, sufit), CC800V (centralny), SW800V (Subwooferr)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyciszyć ?  i co ma być odniesieniem dla tego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIe wyciszyć całkowicie tyko dopasować dźwięk, ab był równomierny - odpowiedni z resztą toru.


Kolumny: Xavian XN360 ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: MIT MH 750E PLUS 2x3m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 3x Wireworld stratus 5.2 : MIT MH 750E PLUS 2x3m, Ekran: 120" Projektor: Benq W1070::: Amplituner: Denon AVR X3300 Kolumny Dolby Atmors 5.1.2: Focal Chorus 826V (front), 705V (tył, sufit), CC800V (centralny), SW800V (Subwooferr)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mysle, ze nie rozumiesz - zadaniem kalibracji jest osiągniecie, jak to nazwałeś równomierności, tego samego poziomu w jednym albo wielu tzw. sweet spot’ach. I to jest odpowiednie działanie. 

Natomiast ja pisze o nakładaniu sie stref na wskutek braku parametrów pomieszczenia - stad wyciszenie jednej spowoduje utratę zamierzonego rezultatu....Czasami po prostu lepiej na sile nie pchac słonia do składu porcelany. I tyle...

No, ale to juz indywidualny wybór.

 

 

Edited by will66

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli co w pomieszczeniach o wys 220cm nie ma sensu? Pytam bo planuje właśnie w takim zrobić atmosa.


Kolumny: Xavian XN360 ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: MIT MH 750E PLUS 2x3m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 3x Wireworld stratus 5.2 : MIT MH 750E PLUS 2x3m, Ekran: 120" Projektor: Benq W1070::: Amplituner: Denon AVR X3300 Kolumny Dolby Atmors 5.1.2: Focal Chorus 826V (front), 705V (tył, sufit), CC800V (centralny), SW800V (Subwooferr)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filmów 7.1 nie ma aż tak dużo a efekt jest uzależniony od pomieszczenia i warunków. Często dobry zestaw 5.1 robi lepszą robotę niż 7.1

Według mnie, dobre 5.1 w chociaż lekko zaadoptowanym pomieszczeniu naprawdę robi robotę, nie ma problemów z wypełnieniem góry ani tyłu. Chcesz więcej zrób z tego 5.2. Chcesz jeszcze więcej to masz problem bo przeskok z utrzymaniem jakości na atmosa to spory wydatek i nie mówię tu o głośnikach tylko sercu sytemu.

Z drugiej strony jeśli mamy średni market w salonie to atmos może nas trochę uratować ale i tak zagra to przeciętnie.

Ponadto co wy chcecie oglądać? W grę wchodzą tylko nośniki 4k czyli dwu, czasem trzykrotnie wyższa cena. Ewentualnie VOD ale tam każda ścieżka dźwiękowa jest po prostu gówniana, zaś DBA jest tylko z nazwy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawno takich glupot nie czytalem... 

 

Jak masz mozliwosc 7.1 to smialo idz w 7.1. Nie ma porownania do 5.1. No chyba ze masz salon 16m^2 to wtedy mooze bym sie zgodzil z teza ze dobre 5.1 sa plynne przejscia. 

Brednie typu lepiej dobre 5.1 niz gorsze 7.1 nie sluchaj tego. (niech fetek poda przyklad setu 5.1 i setu 7.1 w tej samej cenie to porownany czy ma racje.), Bo to stare legendy, dzisiaj kupisz dobra pare glosnikow na surround za 700zl. Ze ktos bedzie porownywal plastikowy set samsunga 7.1 do focali 5.1 wtedy mozemy sie zgodzic lepsze focale 5.1 niz samsung. 

 

 

Edited by Lolo2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logiką myślenia zabijasz ludzki intelekt. To w końcu brednie czy nie ? bo z grubsza napisałeś to samo co ja.

4 godziny temu, Lolo2 napisał:

Bo to stare legendy, dzisiaj kupisz dobra pare glosnikow na surround za 700zl.

W tym budżecie kupujesz plastik o którym piszesz niżej. Z resztą głośniki to nie problem, nie jeden stary amplituner nie mający hdmi zjada dzisiejsze zabawki a często kupno czegoś fajnego to solidna dopłata nawet na rynku wtórnym.

Posłuchaj starego procesora za 1000 a posłuchaj nowego amplitunera za 2-3 tyś (albo nawet więcej) zł to Ci szczena opadnie. 

 

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, fetek napisał:

Logiką myślenia zabijasz ludzki intelekt. To w końcu brednie czy nie ? bo z grubsza napisałeś to samo co ja.

W tym budżecie kupujesz plastik o którym piszesz niżej. Z resztą głośniki to nie problem, nie jeden stary amplituner nie mający hdmi zjada dzisiejsze zabawki a często kupno czegoś fajnego to solidna dopłata nawet na rynku wtórnym.

Posłuchaj starego procesora za 1000 a posłuchaj nowego amplitunera za 2-3 tyś (albo nawet więcej) zł to Ci szczena opadnie. 

 

To dla twojej informacji ja u siebie mam glosniki surroind z tego przedzialu cenowego. 

Amplituner obojetnie jaki nie kupi dzisiaj to 7.1 bedzie mial w gratisie. 

No oczywiscie ze te stare avr sa najlepsze, szczegolnie te bez kalibracji, bo po co nam ona, no i bez nowych kodekow bo te tez sa nie potrzebne. A HDMI? To przezytek. 

Miejsce starych avr i procesorow jest w muzeum lub na smietniku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wątpię, że co roku specjalnie firmy pogarszają dany model :) A rozwój DAC w amplitunerach i złączy jest bezcelowy? Musi być progres, tak samo było z DACami w stereo. Kiedyś były takie sobie, później lepsze, a teraz to już kosmos co potrafią.


Kolumny: Xavian XN360 ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: MIT MH 750E PLUS 2x3m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 3x Wireworld stratus 5.2 : MIT MH 750E PLUS 2x3m, Ekran: 120" Projektor: Benq W1070::: Amplituner: Denon AVR X3300 Kolumny Dolby Atmors 5.1.2: Focal Chorus 826V (front), 705V (tył, sufit), CC800V (centralny), SW800V (Subwooferr)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, fetek napisał:

Posłuchaj starego procesora za 1000 a posłuchaj nowego amplitunera za 2-3 tyś (albo nawet więcej) zł to Ci szczena opadnie.

Wg mnie obie rzeczy są nieporównywalne z założenia. Albo porównujemy dwa procesory, albo dwa amplitunery. A jeśli chcielibyśmy patrzec przez pryzmat jakości, to powinniśmy porównywać tę samą półkę cenową. Stary procesor kosztujący teraz 1000pln kilka lat temu pewnie kosztował wielokrotnie więcej, być może był nawet z wyższej półki, dlatego do porównanania należałoby wziąć nowy amplituner z wyższej półki, który nie kosztuje 2-3 tyś. Wtedy moim zdaniem oprównanie miałoby sens.

Jeśli patrzymy przez pryzmat samej ceny, to fakt, w porównywalenj cenie lepszy może okazać się starszy sprzęt z wyższej półki niż nowszy z niższej.

  • Like 1

Kino: Denon AVC-X6500 / Denon DBT-3313UD / Klipsch RP-8000F, RP-600M, RP-504C, SPL-120

Stereo: Cayin A-55TP, Klipsch RP-8000F

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obawiam się, że do kina to jednak nie tędy droga, W kinie jest zbyt wiele zmiennych i nieustannie nowości, a w stereo jest ciągle to samo.

 


Kolumny: Xavian XN360 ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: MIT MH 750E PLUS 2x3m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 3x Wireworld stratus 5.2 : MIT MH 750E PLUS 2x3m, Ekran: 120" Projektor: Benq W1070::: Amplituner: Denon AVR X3300 Kolumny Dolby Atmors 5.1.2: Focal Chorus 826V (front), 705V (tył, sufit), CC800V (centralny), SW800V (Subwooferr)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kivlov napisał:

Wątpię, że co roku specjalnie firmy pogarszają dany model :) A rozwój DAC w amplitunerach i złączy jest bezcelowy? Musi być progres, tak samo było z DACami w stereo. Kiedyś były takie sobie, później lepsze, a teraz to już kosmos co potrafią.

Teraz rozwój to jest wifi, bt, usb-data i inne zbędne gadżety. Co tu wiele mówić, zobacz jak wygląda trafo w nowych AV, jakie tu są zasilacze ?

4 godziny temu, Lolo2 napisał:

No oczywiscie ze te stare avr sa najlepsze, szczegolnie te bez kalibracji, bo po co nam ona, no i bez nowych kodekow bo te tez sa nie potrzebne. A HDMI? To przezytek. 

Te sprzęty ponad 15 lat temu kosztowały po 15-20 tyś zł, obsługiwały rzeczy które wtedy nie były standardem (np 6.1), mają certyfikaty THX, kalibracje, solidną metalową obudowę, EKRANOWANE sekcje, bi amping, często dwie strefy, dotykowe piloty i porządne zasilanie, ważą po 35-40KG.

Taki sprzęt w 5.1 zjada dzisiejsze zabawki, gówniane 7.1 najczęściej robione z 5.1 Cie nie uratuje.

Mój pierwszy amplituner miał zasilacz 1200W! i obsługiwał tylko 5.2 teraz masz 9-12 kałów z 500W, co Ty fizykę zaklinasz ?

15 minut temu, kivlov napisał:

Obawiam się, że do kina to jednak nie tędy droga, W kinie jest zbyt wiele zmiennych i nieustannie nowości

Ale nie ma przeskoków, rewolucji. Wielu mimo wszystko woli zostać przy bardzo dobrym FHD i 5.2/7.2 niż katować się gównianym 4k. Kupno dobrego sprzętu 4k/atmos to naprawdę spory wydatek i nie każdego na to stać. Z resztą nawet dzisiaj dobry projektor FHD to wydatek 8-9 tyś zł.a nie jest to żaden top.. gdzie 4k.

 

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amplituner z 2002 roku miał już USB obsługujące dźwięk przestrzenny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem co ludzie widza w tej wadze i trafo....  Kolejne legendy. Czyli mam rozumiec ze takie wzmacniacze Primare, MF, i inne konstrukcje za dziesiatki tysiecy na klasie D sa dla debili. Bo za 1500zl mozna kupic 15kg denona 1500ae. 

 

Wiesz co to znaczy Postep technologiczny?  Wiesz ze dzisiaj mamy klase D w avr? Na cholere w niej olbrzymie trafo. Mozesz mi to wyjasnic? Jaki jest tego cel? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Lolo2 napisał:

Na cholere w niej olbrzymie trafo. Mozesz mi to wyjasnic? Jaki jest tego cel?  

dynamika, zniekształcenia, żywotność, zamulony bas i kilka innych, nic bez solidnej rezerwy prądowej nie zagra dobrze.  W wątku obok masz kolegę z amplitunerem za 10kpln, który wspomaga się końcówką mocy bo avr nie ogrania.

AVR nie mają dużych traf i nigdy nie miały. W kinie używam końcówki która daje 200Watt/8Ohm i 300Watt/4Ohm pod pełnym obciążeniem i się nie zagrzeje bo ma solidną rezerwę prądową.

1 godzinę temu, Lolo2 napisał:

Wiesz co to znaczy Postep technologiczny?  Wiesz ze dzisiaj mamy klase D w avr?

G i H znajdziesz je w amplitunerach za 20xxx pln np AVR850, po za tym nie jedna A gra lepiej od D a D lepiej od A. Podpierasz się efektywnością energetyczną a wiesz co to jest ?

Im większe obciążenie tym gorsza efektywność energetyczna (a więcej ciepła), skrajne obciążenia nie są dobre i powodują wiele problemów. Sprawność zasilaczy jest podana dla konkretnego obciążenia, najczęściej średniego/wyższego i w tym zakresie powinny pracować. Jak plastik ma 80% to jest dobrze. Mówiąc najprostszym możliwym językiem, 100W zasilacz pod pełnym obciążeniem będzie pobierał więcej prądu, wydzielał więcej ciepła i dostarczał prąd "niższej jakości" niż analogiczny przykłąd z zasilaczem np 180-200W.

W amplitunerze, który jest urządzaniem do wszystkiego, prócz głośników musisz zasilić pierdoły w postaci wi fi, pre-amp, dsp, dac i wiele innych elementów. Zajrzyj sobie do działu PC-audio albo stereo i poczytaj jak ważne jest zasilanie w konwersji cyfrowo - analogowej. Poczytaj dlaczego w komputerach do audio stosuje się PICO PSU a nie zwykły tani zasilacz.

Kiedyś zacny user forum wszystko opisał i wytłumaczył, mi się nie chce nie mam chęci ani wiedzy.

 

 

Edited by fetek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co z tych twoich 200w na koncowce skoro sprawnosc dupowata.

To tak jakbys mial 20 litrowe wiadro wody i dno podziurawione jak sito. A ja mialbym butelke 5litrowa. Kto wiecej wody przeleje? 

 

Stare wzmacniacze AB maja sprawnosc na poziomie nawet 20%, Wzmacniacze klasy D to sprawnosc na poziomie 80%.

Z twojego olbrzymiego trafa 200w w klasie AB otrzymamy moze 40wat - reszta pojdzie na straty i ogrzewanie pokoju. 

Natomiast z mojego 100W w klasie D uzyskam 80w. Czyli majac 2 razy mniejsze trafo uzyskam nadal 2 razy wieksza moc. 

 

Klasa D

class-d-reprezentacja-sinus.jpg

Moim grzejnikiem (stratami mocy) jest pole powierchni tych prostokatow.  Zobacz jak wyglada sygnal na glosnik - czerwona linia. Zmienia sie jej tylko szerokosc, a jest podawany maksymalny prad. 

 

Natomiast w klasach A, AB itp

klasy-wzmacniaczy.gif

Twoim grzejnikiem (stratami) jest pole powierzchni zaznaczone na czerwono.  Tutaj sygnal na glosnik to tez czerwona linia. Jaki masz prad, w danym momencie? Tylko w piku masz maksymalny prad a dalej malej do zera. 

 

Calkowita niespodzianka klasy D jest to ze prad jaki napierdzielasz na cewke jest maksymalny. Przeciarzasz glosnik kilkukrotnie, nadajesz mu dynamiki, natomiast nic mu sie nie stanie fizycznie bo te przeciazenia sa krotkotrwale.

Wiec w teori, tak jak ja to rozumiem nie juz miejsca dla audio z duzymi trafami, z klasa A, AB itp. To juz bedzie tak samo jak z plytami CD czy Vinylem. Jest, bo ludzie maja do tego sentyment, ale zapis cyfrowy moze wiecej i lepiej. 

Dlatego duzym zasilacza mowie baj baj. 

 

Zaznaczam ze nie jestem elektrykiem i to tylko moje rozumowanie na podstawie kilku ksiazek i ogolnej wiedzy z elektroniki. Moze byc mylne. 

Edited by Lolo2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja do stereo mam monobloki lampowe 8 watów mocy i napędzają kolumny jak chcą.  Każdy po 30kg wazy nie ukrywam, że gra to fenomenalnie, ale w AV oczekujemy od dźwięku całkowicie czegoś innego.


Kolumny: Xavian XN360 ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: MIT MH 750E PLUS 2x3m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 3x Wireworld stratus 5.2 : MIT MH 750E PLUS 2x3m, Ekran: 120" Projektor: Benq W1070::: Amplituner: Denon AVR X3300 Kolumny Dolby Atmors 5.1.2: Focal Chorus 826V (front), 705V (tył, sufit), CC800V (centralny), SW800V (Subwooferr)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, kivlov napisał:

Ja do stereo mam monobloki lampowe 8 watów mocy i napędzają kolumny jak chcą.  Każdy po 30kg wazy nie ukrywam, że gra to fenomenalnie, ale w AV oczekujemy od dźwięku całkowicie czegoś innego.

Oczywiscie. 

Od AV oczekujemy plynnego przejscia dzwieku, prawidlowego odkodowania/zakodowania poszczegolnych kanalow, upmixu, prawidlowej kalibracji, prawidlowej korekcji dzwieku, modow, otoczenia, rezonansow itp. 

A tego nie dadza nam stare avr czy procesory. Do tego potrzebny jest nowy sprzet. 

 

 

A ile twoje dwa monobloki pobieraja pradu z gniazdka? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.