Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś wie, jak można wzmocnić sygnał WIFI dla smartfona za pomocą repeatera WIFI - nie posiadając PC/laptopa? 

Został mi router po starym PC, chcę mieć internet w całym domu tylko na smartfonie, ale sygnał w wielu miejscach zanika.

W instrukcjach instalacji repeaterów każą mieć PC/laptop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś wie, jak można wzmocnić sygnał WIFI dla smartfona za pomocą repeatera WIFI - nie posiadając PC/laptopa? 
Został mi router po starym PC, chcę mieć internet w całym domu tylko na smartfonie, ale sygnał w wielu miejscach zanika.
W instrukcjach instalacji repeaterów każą mieć PC/laptop.

Nie wiem jaki Ty masz i jak się Twój konfiguruje ale mój konfigurowalne normalnie przez przeglądarkę i nie ma znaczenia czy komp, czy tablet, czy telefon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
11 minut temu, kwasior21 napisał:

Konfiguracja poprzez komorke.

Gdzie mam wetknąć końcówkę USB tego ustrojstwa?

Mam AC750 R200 - tp-link.

 

Edytowane przez toptwenty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to pewnie po podłączeniu dobzasilania utworzy swoje WiFi do którego się podłączysz i wejdziesz na stronę skonfigurujesz i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydawało mi się, że najpierw repeater musi być skonfigurowany z routerem, który pobiera sygnał od operatora. I z tym mam kłopot.

Dopiero wtedy smarfon "zobaczy" wzmocniony sygnał WIFI.

Router > repeater > smartfon.

Mam rację? 😉

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale żeby połączył się z istniejąca siecią WiFi musi znać choćby jej nazwę i hasło ;) jak wpiszesz te dane i uruchomisz ponownie repeater to ten już będzie wzmacniał sygnał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, toptwenty napisał:

Gdzie mam wetknąć końcówkę USB tego ustrojstwa?

W opisie jest wyraźnie napisane - do zasilacza 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wetknac mozesz do dowolnego zasilacza. Do wszystkiego co ma usb.

Podajesz dane Twojej sieci i tworzy dodatkowy punkt dostepu do ktorego mozesz sie podlaczyc.

U mnie dziala przez sciane 80 cm , jest bardzo mocny .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie mam nic takiego. Mam router, repeater i smartfon.Chcę pozostać przy tym repeaterze, który mam, wydaje się mocniejszy.

80 cm - to dla mnie za mało. Są piętra, korytarze itp.

Edytowane przez toptwenty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, toptwenty napisał:

Nie mam nic takiego. Mam roter, repeater i smartfon.

Bez prądu nie pójdzie 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, kwasior21 napisał:

Podajesz dane Twojej sieci

Skąd ma wziąć te dane? Nie mam PC ani laptopa. Został tylko router na kablu od operatora sieci (UPC)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co masz wpisane w smartfonie? Wpisz to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, toptwenty napisał:

80 cm - to dla mnie za mało. Są piętra, korytarze itp.

Chlopie badz kobito bo tego nie wiem. Czytasz co pisze? 

Zasieg mam w calym domu 230 m kw, nawet przy furtce 20m dalej mam zasieg.

Grubosc sciany byla przykladem. Rozumiem ze sciany w  domu masz o metrowej grubosci ?

Dobra mneijsza z tym .... 🙂

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

OK, cieńsze. 

Chcę pozostać przy R200, szkoda wyrzucać forsę - ma zresztą własny zasilacz.

 

6 minut temu, osiek napisał:

A co masz wpisane w smartfonie? Wpisz to samo.

Smartfon nie widzi repeatera... To znaczy widzi, ale sygnalizuje brak internetu.

Repeater nie odbiera sygnału z routera, w tym rzecz. 

Mogę się w pobliżu routera podłączyć do internetu za pomocą danych komórkowych. Juz tego próbowałem, zeskanowałem nawet, co mi kazali, tylko nie wiem, gdzie to wysłać. 

Edytowane przez toptwenty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, toptwenty napisał:

Smartfon nie widzi repeatera... To znaczy widzi, ale sygnalizuje brak internetu.

 Hej połącz się z tą siecią którą tworzy repeater mimo że nie ma dostępu do neta za pomocą telefonu lub laptopa , potem odpal przeglądarkę chrome czy jakąkolwiek inną , wpisz w pasku adresu : tplinkrepeater.net 

pojawi Ci się okienko logowania wpisujesz w name : admin , w password : admin .

pojawi się strona konfiguracji urządzenia sieciowego na której będziesz mógł wszystko ustawić 

filmik z instrukcją jak to zrobić : 

i po robocie . 

Pozdrawiam 

jeszcze filmik w ojczystym , w pasku możesz również wpisać IP urządzenia pewnie jest napisane na nalepce , ale podane jest również w filmie :

 

 

Edytowane przez catdragon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, Będę próbował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postąpiłem wg instrukcji i na ekranie smartfona mam czerwone kropki z iksem między Internet - router oraz między router - repeater, co oznacza brak łączności w obu miejscach.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja mam repeater TP_linka. 

Konfiguracja jednym guzikiem jeśli router ma taką funkcję. 

 

Edytowane przez MrSalieri

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę tylko pozazdrościć. 

Po kilku próbach adres htpp://192.168.0.254 się zbiesił i w ogóle nie mogę już tam wejść. 

 

Ta witryna jest nieosiągalna

Serwer 192.168.0.254 potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, toptwenty napisał:

Mogę tylko pozazdrościć

Nie rozumiem sytuacji.... 

Masz w ogóle internet z tego routera? 

Masz na nim włączone Wi-FI? 

Masz na mim przycisk WPS? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Internet mam, WIFI używam do smartfona i do MBoxa przy TV. Czasmi jest za słaby sygnał, dlatego potrzebuję "range extendera". Kupiłem model AC750, RE200.

Co do przycisku WPS - chodzi o ten "na wierzchu", czy o ten drugi - wciskany drucikiem?

Ten drugi niestety od dawna nie działa, chyba się oderwał. 

Czuję, że będę musiał wymienić router...

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Na routerze przycisk WPS. Ten wciskany drucikiem to reset. 

PROSTA KONFIGURACJA.

Wkładasz repeater do gniazdka:

Wystarczy tylko nacisnąć przycisk WPS na routerze a następnie przycisk Range Extender na wzmacniaczu (w dowolnej kolejności). Po połączeniu z routerem, możesz przenieść wzmacniacz RE200 w dowolne miejsce znajdujące się w zasięgu sieci bezprzewodowej bez konieczności ponownej konfiguracji.

Znalazłem jeszcze taki filmik ale moim zdaniem to bez sensu tak kombinować jak można metodą powyżej. 

Możesz jeszcze dokupić silniejsza antenę do routera.  U mnie pomogło. 

Edytowane przez MrSalieri

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, MrSalieri napisał:

Wkładasz repeater do gniazdka:

Wystarczy tylko nacisnąć przycisk WPS na routerze a następnie przycisk Range Extender na wzmacniaczu (w dowolnej kolejności)

Robiłem to już kilka razy. Połączenie między routerem a extenderem następowało, ale bez dostępu do Internetu zarówno na 2,4 Gb, jak i na 5 Gb. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za każdym razem ten sam tekst: Połączono, brak internetu.

Być może ten przełącznik w routerze Technicolor TC7200 to nie WPS tylko odłączenie zasilania, bo kiedy go wcisnę, wszystkie lampki gasną. Hm. Poproszę w UPC o wymianę na nowszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
30 minut temu, toptwenty napisał:

Technicolor TC7200

wygląda że przycisk WPS jest z boku , zdaje się że  po prawej stronie .

https://www.inea.pl/files/obsluga_klienta/instrukcje/tv_lista/31_37_Instrukcja_obslugi_modemu_WiFi_Technicolor_TC7200_2016.pdf

net.jpg

Ps. tą informację o braku neta gdzie masz ? W przeglądarce na stronie konfiguracyjnej , czy na telefonie przy ikonce wi-fi ?

Edytowane przez catdragon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na telefonie, przy ikonce wifi.

Zdaje się, że znalazłem przycisk WPS z prawej strony routera , ledwo widoczny i ledwo daje się wcisnąć.

Thanks.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, toptwenty napisał:

Na telefonie, przy ikonce wifi

To teraz głupie pytanie . A przelogowaleś się tą  komórką ponownie do pierwotnej sieci ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Na komórce wylogowałem się z internetu przez WiFi.

2. Próbowałem skonfigurować Extendera z routerem według powyższysh sposobów (naciskając ten WSP z boku)

3. Po kilku minutach włączyłem WiFi na komórce. Pokazał się stary adres UPCxxxxxx oraz Tp-Link 2,Gb i Tp-link 5 Gb .

4. Pod starym adresem Internet był, pod nowymi nie było:  "Połączono, brak internetu".

 

 

Internet mam tylko na smarfonie i MBoxie, na Bocznicę wchodzę z cudzego komputera, również korzystającego z tego adresu UPCxxxxx

Od dwóch dni nie mogę wejść na htpp://192.168.0.254 ani z komputera, ani ze smarfonu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Clipboard01rut1.thumb.jpg.fbda2dcf16e2beb27fe4b23ae07fb3de.jpg

1 godzinę temu, toptwenty napisał:

 "Połączono, brak internetu".

Podejrzewam błąd w konfiguracji , nie zrobiłeś jakiejś literówki w nazwie sieci albo haśle , a po WPS to już na pewno powinno działać , może masz w samym ruterze wyłączoną opcje WPS ze względu bezpieczeństwa ( czasami się tak robi )

Zerknij do instrukcji z linku na stronę 16 :

 

1 godzinę temu, toptwenty napisał:

Od dwóch dni nie mogę wejść na htpp://192.168.0.254 ani z komputera, ani ze smarfonu.

może wystarczy skasować ciasteczka w przeglądarce  

1 godzinę temu, toptwenty napisał:

Od dwóch dni nie mogę wejść na htpp://192.168.0.254 ani z komputera, ani ze smarfonu.

może wystarczy skasować ciasteczka w przeglądarce  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz, a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.