Skocz do zawartości
IGNORED

4 kółka


il Dottore
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, fetek napisał:

to co robią w serwisie ? poczekaj aż im bak skoroduje.

Niekłopotliwe ale olej pewnie trzeba wymieniać ?

Na zbiornik paliwa to nie było czasem akcji naprawczej?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.08.2020 o 09:47, cir napisał:

niekłopotliwe od bardzo dawna to fakt , stylistycznie niezłe ostatnimi laty i kobiety to doceniają

a w sensie osiągów ? wszystko zalezy od włozonej kasy

niektóre nowe modele hybrydowe jakby zauwazały wreszcie ten problem

Bo hybrydy w Toyocie niedawno przeszły z drugiej na trzecią pozycję w macierzy bostońskiej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Zbig napisał:

Na zbiornik paliwa to nie było czasem akcji naprawczej?

nie było, od lat jest ten sam problem. Była seria źle wykonanych głowic, zbierał się nagar potem dochodziło do pęknięć i też wszyscy mieli to gdzieś

tylko w przypadku toyoty trudno coś znaleźć "w internecie".

5 godzin temu, Bumpalump napisał:

Nie ma w tym nic dziwnego, mocna seria, caly nowy osprzet silnika (nie z powodu awarii tylko mojego widzimisie) dolot oczywiście wyczyszczony, wałek jak nowy, nowa szklanka hpfp

a świstak siedzi.... nie wierzę w czary hamowani ani Photoshopa ? ale niech Ci będzie.

pompa seria czy loba ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, fetek napisał:

a świstak siedzi.... nie wierzę w czary hamowani ani Photoshopa ? ale niech Ci będzie.

a co na oko moc okreslasz jak hamowni nie wierzysz? nawet nie mam zamiaru Ci wykresu pokazywac, nie ma sensu wchodzic w dalsza dyskusje

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Bumpalump napisał:

a co na oko moc okreslasz jak hamowni nie wierzysz? nawet nie mam zamiaru Ci wykresu pokazywac, nie ma sensu wchodzic w dalsza dyskusje

Nabierzesz doświadczenia to zrozumiesz o co chodzi.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.08.2020 o 15:48, fetek napisał:

to co robią w serwisie ? poczekaj aż im bak skoroduje.

przegląd eksploatacyjny i nic więcej

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

Co lepiej gra: VR5 czy V6?

jeśli porównujemy  jeden koncern w tych samych latach to zdecydowanie VR6, potem VR5 zwłaszcza 20v

 

Co to jest VR5

jaca smażysz czy co ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę z Ducato wyjmował Chip i daje do zoptymalizowania oprogramowania Stage 1 na 180 koni
Wygłuszyłem skubańca, wymieniłem głośniki, zamówiłem subwoofer i wzmacniacz,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

 

?

 

Nie wiem czy przypadek czy wina Chipa, któregoś dnia po powrocie z trasy na skrzyżowaniu Ducato przestał mieć moc, musiałem wyłączyć zapłon i włączyć aby wróciło do normy
Na optymalizacje oprogramowania dają 5 lat gwarancji i mogę mieć przy Stage1 450Nm przy Stage2 480Nm i 210Koni ale nie chce przeginać, zależy mi na najcichszej pracy silnika,
W tej chwili z Chipem mam 395Nm i 165koni

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

VAG nie miał r6

Z VAG to r5 w Audi 90 20V quattro.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

Z VAG to r5 w Audi 90 20V quattro.

2.5 tdi też był r5 , to po jakiego grzyba podajesz r6 ?

co z wami jest ? jak nie analfabeta to taboret ? (piszę ogólnie, nie do Ciebie)

 

 

Nie wiem czy przypadek czy wina Chipa, któregoś dnia po powrocie z trasy na skrzyżowaniu Ducato przestał mieć moc, musiałem wyłączyć zapłon i włączyć aby wróciło do normy
Na optymalizacje oprogramowania dają 5 lat gwarancji i mogę mieć przy Stage1 450Nm przy Stage2 480Nm i 210Koni ale nie chce przeginać, zależy mi na najcichszej pracy silnika,
W tej chwili z Chipem mam 395Nm i 165koni

kolejny... wyjmuje chipa, ma niesprawny silnik albo zjebany soft i chce dosypać koksu. Gdzieś Ty to robił i jaki masz konkretnie silnik ? 2.2 HDI nie są kozakami do wypluwania nie wiadomo jakich mocy. Pamiętaj że w tym silniku wszystko jest budżetowe, nikt nie weźmie odpowiedzialności za osprzęt śmiesznych firm. 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

kolejny... wyjmuje chipa, ma niesprawny silnik albo zjebany soft i chce dosypać koksu. Gdzieś Ty to robił i jaki masz konkretnie silnik ? 2.2 HDI nie są kozakami do wypluwania nie wiadomo jakich mocy. Pamiętaj że w tym silniku wszystko jest budżetowe, nikt nie weźmie odpowiedzialności za osprzęt śmiesznych firm. 

 

 

Proszę cie gadaj ze mną normalnie

Silnik 2,3 w wersji 140

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

To jest ten sam silnik w różnych wersjach, Mnie nie interesuje kręcenie do rajdów, żałuje ze nie wziąłem 180tki od razu,  
ale nic straconego

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

po jakiego grzyba podajesz r6 ? co z wami jest ?

Misiu, my nie jesteśmy zakochani w VAG, znamy też inne mark i modele, np e30 325i ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fetek optymalizacje robię u tego gościa, już ne w jednym aucie, chipem chciałem tanio ale niestety

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Linik do Ducato

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

a ostatnio takie 800 koni tylko niebieskie widziałem

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda 2.0 Skyactiv ze 120KM na 180KM? Ciekawe. Szkoda, że już przy 6000obr/min jest koniec.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i biorąc pod uwagę, że już przy 4000obr/min jest max, to trzeba by połowę osprzętu wymienić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

Misiu, my nie jesteśmy zakochani w VAG, znamy też inne mark i modele, np e30 325i ?

a co ma piernik do wiatraka ? pytanie było konkretne vr 5 albo v6 NIE r6. Po za tym VR spopularyzował VAG więc nie trudno się domyśleć o który koncern chodzi.

 

No i biorąc pod uwagę, że już przy 4000obr/min jest max, to trzeba by połowę osprzętu wymienić.

jakiego osprzętu ? przecieczcież to jest silnik N/A

 

Silnik 2,3 w wersji 140

+80nm , 30hp to takie optimum od razu wywal EGR, z czasem i tak będzie problem z DPF i przepustnicą.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

jakiego osprzętu ? przecieczcież to jest silnik N/A

Skoro n/a się tak nisko kręci, to wypadałoby zacząć od kolektora dolotowego i wałków rozrządu... choć kto wie, o co w tym benzyno-dieslu Mazdy może chodzić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

+80nm , 30hp to takie optimum od razu wywal EGR, z czasem i tak będzie problem z DPF i przepustnicą.

W Niemczech raczej to nie przejdzie przy badaniu technicznym, odkąd (chyba od dwóch lat) weszły zaostrzenia ekologi i zakazy dla Diesla to wprowadzili dodatkowe szczegółowe badanie spalin, właśnie przeciw manipulacjom
mają dodatkowe urządzenia pomiarowe i sprawdzają dokładnie układ wydechowy, oczywiście za dodatkowa opłatą która nie jest opcją  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

Skoro n/a się tak nisko kręci, to wypadałoby zacząć od kolektora dolotowego i wałków rozrządu... choć kto wie, o co w tym benzyno-dieslu Mazdy może chodzić.

Mój kontakt z mazdą jest zerowy więc trudno mi się ustosunkować ale podejrzewam że chodzi o ekologię .

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

W Niemczech raczej to nie przejdzie przy badaniu technicznym, odkąd (chyba od dwóch lat) weszły zaostrzenia ekologi i zakazy dla Diesla to wprowadzili dodatkowe szczegółowe badanie spalin, właśnie przeciw manipulacjom

euro 5 da się zrobić euro 6 ciężki temat, zwłaszcza w busach, które z samego założenia eco nie są.

DPF i tak zdechnie, kwestia stylu jazdy i odcinków. U nas w ducato trzymają koło 200 tyś km, kumplowi na kurierce, który jeździł tylko po mieście (bez dojazdów) zdechł już przy 120 tyś km. Ja do najcięższej pracy zostałem sobie euro 4, najsłabszy silnik w serii ledwie 100 koni + podstawowe mody i jeździ bardzo przyjemnie, ASR ma co robić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

...podejrzewam że chodzi o ekologię. 

Z pewnością. Ale przyznać musisz, że maksymalna moc osiągana w zakresie 4000-5500obr/nim, to jak na wolnossącą benzynę nietypowa rzecz? Zwłaszcza, że jak na silnik o tej pojemności jest to moc baaardzo wysoka.

BTW Skyactiv Mazdy pokazuje, jak ogromny potencjał w silnikach benzynowych nadal drzemie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
 

euro 5 da się zrobić euro 6 ciężki temat, zwłaszcza w busach, które z samego założenia eco nie są.

DPF i tak zdechnie, kwestia stylu jazdy i odcinków. U nas w ducato trzymają koło 200 tyś km, kumplowi na kurierce, który jeździł tylko po mieście (bez dojazdów) zdechł już przy 120 tyś km. Ja do najcięższej pracy zostałem sobie euro 4, najsłabszy silnik w serii ledwie 100 koni + podstawowe mody i jeździ bardzo przyjemnie, ASR ma co robić.

Moj już jest EURO6, to nowy model, myślę ze jak będę sprzedawał po 4 latach bo tyle mam gwarancji to nastukam max 60k km
ostatnio miałem trasy a większość jeżdżę tylko po mieście
To mój trzeci z kolei Ducato, nowy model na niższy obrotach "potrafi juz jechać," a molo tego, przy 60km/h sugeruje aby wrzucić na 6 bieg,
klekot jak w starszych modelach ale już go trochę poprawili w dynamice, sporo udało mi sie wyciszyć hałas zewnętrzny i silnik, przy 165 koniach (z chipem) potrafi z lekkością przyspieszać, zdecydowanie lepiej sie silnik zachowuje niż przy 140 koniach, dlatego będę go optymalizował do 180 koni 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.