Skocz do zawartości
IGNORED

Pytanie o dobór kabli do systemu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Z racji mizernej wiedzy i braku doświadczenie w kablach proszę o pomoc w doborze łaczeniówek dla nw systemu.

Wzmacniacz Pathos Logos; kolumny PMC twenty5.24; źródło NAD C658 + Yamaha CDX-496 tylko jako transport CD

Czego oczekuję: wzmocnienia i pełniejszego wypełniania dolnego pasma przy jednoczesnym braku negatywnego oddziaływania na pozostałe elementy brzmienia.

Budżet: 2kPln na głośnikowe + 2kPln na pozostałe.

Obecnie używam jako głośnikowych Cordiali CLS 240. Interkonet XLR i coaksial to najtańsze łączeniówki Melodiki.

Chce zacząć od kabli głośnikowych  najlepiej z możliwością zakupu z metrażu do samodzielnej konfekcji.

Co polecacie?

https://www.audiostereo.pl/topic/156848-pytanie-o-dob%C3%B3r-kabli-do-systemu/

Hm... w sumie nie pomyślałem o tym a wynika to z faktu, że w tym obszarze też jestem raczej laikiem.

Chyba jednak na początek łatwiej będzie z kablami.

Wymieniając kable nie uzyskasz, aż takiej różnicy w brzmieniu, jakbyś wymienił lampy. Na kable jeszcze przyjdzie czas (by tylko doszlifować cały system). Ale nic na siłę 😉 

Edytowane przez Maraudio
30 minut temu, Jedynak napisał:

Hm... w sumie nie pomyślałem o tym a wynika to z faktu, że w tym obszarze też jestem raczej laikiem.

Chyba jednak na początek łatwiej będzie z kablami.

Kup Chorda Cleraway z metra a za reszte kasy płyty cd i ciesz się muzyką...

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

Godzinę temu, Jedynak napisał:

Witam, 

Z racji mizernej wiedzy i braku doświadczenie w kablach proszę o pomoc w doborze łaczeniówek dla nw systemu.

Wzmacniacz Pathos Logos; kolumny PMC twenty5.24; źródło NAD C658 + Yamaha CDX-496 tylko jako transport CD

Czego oczekuję: wzmocnienia i pełniejszego wypełniania dolnego pasma przy jednoczesnym braku negatywnego oddziaływania na pozostałe elementy brzmienia.