Skocz do zawartości
IGNORED

Najgorszy audio-gruz jaki mieliście?


Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, Piotr Sonido napisał:

Oprócz tego na końcu się wgrywa krzywe wyjściowe. Bo bez tego właśnie Dirac gra jak mówisz.

Ładujesz Storm audio albo Harman i jest gites majonez.

Jeśli mówimy o tej samej osobie to ja uważam że przesadza i pisałem o tym wielokrotnie. 

Dirac może być ten sam ale zaimplementowany w różne urządzenia nie da identycznej wypadkowej

Różnych cudów w tym Dirac próbowałem, ale tylko ze złego robiło się gorsze. 

Nie miałem zamiaru kształtować charakterystyki na modłę określonego profilu, tylko wyrównać niedoskonałości pomieszczenia i sprzętu. Po co mi zmienić jedną nierówną charakterystykę na inną też nierówną ale inaczej? 

Im więcej pomiarów, im więcej zmian tym bardziej sztuczny i mulasty dźwięk. 

Lepsze efekty dałby zwykły EQ z fizycznymi suwakami.

Z resztą i tak nie działało zbyt stabilnie. 

Dla mnie lipa. Może komuś innemu lepiej to działa. 

 

30 minut temu, stach_s napisał:

A propos gruzu, dołączam do grona antyfanów Audiovector QR1. Coś musi być na rzeczy, że jest nas aż tylu, także tego... 

Audiovector ma od niedawna nowego, młodego, energicznego i uzdolnionego szefa. Pewnie chciał outsourcingować beta testy na klientów 😁

Ta nowa wersja "SE" to pewnie cofnięte z rynku pierwsza seria po korekcie zwrotnic. Chociaż podejrzewam, że tam jest też jakiś dziki rezonans przetwornika wysokotonowego i nawet nowe zwrotnice tego nie naprawią.

Godzinę temu, Gargan napisał:

Zmieniał bas na głęboki, ale powolny i robił głuchą górę pasma. Tak jakbyś uszy zakrył poduszkami.

U mnie zmiany sa bardzo na plus i to nie tylko na tym zestawie.

Tak na marginesie to uwazam zakup DSP za najlepszy upgrade jaki kiedykolwiek zrobilem. 

Gral u mnie kiedys zestaw za prawie 50k, Pathos Logos i Martin Logan. Gralo bardzo fajnie, ale teraz duzo tanszy sprzet poddany korekcie za pomoca DSP gra nieporownywalnie lepiej.

Pewnie ten drozszy zagra po kalibracji jeszcze lepiej, ale w sumie tak to mozna bez konca.

Godzinę temu, Gargan napisał:

To nie była moja korekta, tylko korekta automatyczna. Jak miałem zrobić coś źle

No i to właśnie zrobiłeś źle, bo DSP nie potrafi z myśli odczytać co i w jaki sposób chcesz zmienić.

Godzinę temu, Gargan napisał:

Zmieniał bas na głęboki, ale powolny i robił głuchą górę pasma. Tak jakbyś uszy zakrył poduszkami.

Nienwszystko za pomocą DSP da się zrobić, ale oczekiwanie, że zrobisz coś, czego zrobić się nie da, to błąd użytkownika a nie wada DSP.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

4 minuty temu, BlueDot napisał:

U mnie zmiany sa bardzo na plus i to nie tylko na tym zestawie.

Tak na marginesie to uwazam zakup DSP za najlepszy upgrade jaki kiedykolwiek zrobilem. 

Gral u mnie kiedys zestaw za prawie 50k, Pathos Logos i Martin Logan. Gralo bardzo fajnie, ale teraz duzo tanszy sprzet poddany korekcie za pomoca DSP gra nieporownywalnie lepiej.

Pewnie ten drozszy zagra po kalibracji jeszcze lepiej, ale w sumie tak to mozna bez konca.

Tylko po co Ci w takim razie zestaw za 50k? 🤔

U mnie co bym nie robił zawsze syczy. Po korekcie nawet bardziej, bo ścinało wysokie tony, które trochę to syczenie wokali zagłuszają 🤷 To nie tylko na jednych kolumnach, więc pomieszczenie też swoje dokłada. Liczyłem, że DSP to naprawi. No nie... Nie pomogło.

9 minut temu, szymon1977 napisał:

No i to właśnie zrobiłeś źle, bo DSP nie potrafi z myśli odczytać co i w jaki sposób chcesz zmienić.

Nienwszystko za pomocą DSP da się zrobić, ale oczekiwanie, że zrobisz coś, czego zrobić się nie da, to błąd użytkownika a nie wada DSP.

Miało zrobić prostą linię z krzywej linii. Co tu jest niezwykłego?

Na razie te systemy nie spełniają moich oczekiwań. Skoro Dirac 3 jest tym niby najlepszym to ja rezygnuję. Lepsze były EQ z lat 80-tych.

39 minut temu, Gargan napisał:

Tylko po co Ci w takim razie zestaw za 50k? 🤔

U mnie co bym nie robił zawsze syczy. Po korekcie nawet bardziej, bo ścinało wysokie tony, które trochę to syczenie wokali zagłuszają 🤷 To nie tylko na jednych kolumnach, więc pomieszczenie też swoje dokłada. Liczyłem, że DSP to naprawi. No nie... Nie pomogło.

Miało zrobić prostą linię z krzywej linii. Co tu jest niezwykłego?

Na razie te systemy nie spełniają moich oczekiwań. Skoro Dirac 3 jest tym niby najlepszym to ja rezygnuję. Lepsze były EQ z lat 80-tych.

Porownywanie korektora z lat 80 do Dirac Live 3 jest prawde mowiac nie na miejscu, no ale jezeli tak uwazasz to ok.

44 minuty temu, Gargan napisał:

Tylko po co Ci w takim razie zestaw za 50k? 🤔

No wlasnie jest mi juz niepotrzebny.

1 godzinę temu, Gargan napisał:

Miało zrobić prostą linię z krzywej linii. Co tu jest niezwykłego?

Jak to "co"? No właśnie to! Obstawiam, że po żmudnych poszukiwaniach i wielu próbach, wybrałeś w końcu system, który wraz z akustyką Twojego pomieszczenia utworzył górki i dołki najbardziej zbliżone do Twojego kaprysu, po czym za pomocą DSP wszystko... (sorry za wyrażenie, ale tu szczególnie pasuje) po czym za pomocą DSP wszystko sp.łeś. Jest na Forum kilka wątków nt korekcji akustyki, a Ty zrobiłeś chyba najgorsze, co można za pomocą DSP zrobić.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

2 godziny temu, szymon1977 napisał:

Jak to "co"? No właśnie to! Obstawiam, że po żmudnych poszukiwaniach i wielu próbach, wybrałeś w końcu system, który wraz z akustyką Twojego pomieszczenia utworzył górki i dołki najbardziej zbliżone do Twojego kaprysu, po czym za pomocą DSP wszystko... (sorry za wyrażenie, ale tu szczególnie pasuje) po czym za pomocą DSP wszystko sp.łeś. Jest na Forum kilka wątków nt korekcji akustyki, a Ty zrobiłeś chyba najgorsze, co można za pomocą DSP zrobić.

Czyli szkoda czasu i pieniędzy na to badziewie 😀 Nic już nie poprawi, bo dawno temu dobrane optymalne rozwiązanie 😀 No i do tego zmierzam! Kolejny wynalazek bez sensu 😀

3 godziny temu, BlueDot napisał:

Porownywanie korektora z lat 80 do Dirac Live 3 jest prawde mowiac nie na miejscu, no ale jezeli tak uwazasz to ok.

No wlasnie jest mi juz niepotrzebny.

Czemu jest nie na miejscu? 

A co ten cud techniki robi więcej poza korektą poziomu wybranych pasm. Dodanie automatyki nie zmieni samochodu w samolot. Po prostu w starszym modelu trzeba ruszyć ręką.

Dirac ma sens, kiedy zestaw kompletujesz całkiem przypadkowo z komponentów średniej jakości. Losowo z półki i ogień 😄

Ale to i tak nie naprawi np. dynamiki i szczegółowości. Z Dirac wszystko mi spowalniało i traciło szczegóły. Widać wymuszanie określonego brzmienia nie jest za darmo.

Edytowane przez Gargan
9 godzin temu, Gargan napisał:

Ciężko powiedzieć - na Marantz PM-15S1 brzmiało idealnie 🤷

@BlueDot A'propos testów prasowych - to są dwa różne testy tego samego modelu kolumn. Czyli jak one faktycznie grają?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

fa6d592a7af1cb6e44d830c5d72d9da8.jpg

Oba pomiary mogą być poprawne bo zrobione w innych warunkach akustycznych.

I jeden z mikrofonem w osi a drugi pewnie lekko poza osią może bardziej na miejsce odsłuchu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gato Audio AMP-150 (klasa A/B), LAiV Harmony DAC, Open Baffle DIY
Tellurium Q Ultra Black, Hijiri HCI-R10, Ricable + DIY
 
2 godziny temu, Gargan napisał:

Czyli szkoda czasu i pieniędzy na to badziewie 😀 Nic już nie poprawi, bo dawno temu dobrane optymalne rozwiązanie 😀 No i do tego zmierzam! Kolejny wynalazek bez sensu 😀

Jesteś w błędzie, ale od wpływu ujemnego przeszedłeś do braku wpływu - to już postęp!

1 godzinę temu, Gargan napisał:

Czemu jest nie na miejscu? 

A nawet pytasz - odpowiem... ale jutro. 

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

17 minut temu, szymon1977 napisał:

Jesteś w błędzie, ale od wpływu ujemnego przeszedłeś do braku wpływu - to już postęp!

A nawet pytasz - odpowiem... ale jutro. 

Jeśli masz dalej używać protekcjonalnego tonu, to zablokuję twoje komentarze i obaj zaoszczędzimy sobie trudu konwersacji.

22 minuty temu, rafa napisał:

Oba pomiary mogą być poprawne bo zrobione w innych warunkach akustycznych.

I jeden z mikrofonem w osi a drugi pewnie lekko poza osią może bardziej na miejsce odsłuchu.

To co mówisz ma sens w porównaniu do tego co słychać na żywo. 

Dodam jeszcze, że te kolumny są asymetryczne - znaczy tweeter nie jest w centralnym punkcie obudowy. Z bliska brzmią inaczej w zależności czy ustawisz tweeterem do środka czy do zewnątrz. Dużo opcji 🤷

16 minut temu, Gargan napisał:

Jeśli masz dalej używać protekcjonalnego tonu, to zablokuję twoje komentarze i obaj zaoszczędzimy sobie trudu konwersacji.

Twoja decyzja - ode mnie propozycja: bądź miły to i ja miły będę.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

16 godzin temu, Gargan napisał:

Różnych cudów w tym Dirac próbowałem, ale tylko ze złego robiło się gorsze. 

Nie miałem zamiaru kształtować charakterystyki na modłę określonego profilu, tylko wyrównać niedoskonałości pomieszczenia i sprzętu. Po co mi zmienić jedną nierówną charakterystykę na inną też nierówną ale inaczej? 

Im więcej pomiarów, im więcej zmian tym bardziej sztuczny i mulasty dźwięk. 

Lepsze efekty dałby zwykły EQ z fizycznymi suwakami.

Z resztą i tak nie działało zbyt stabilnie. 

Dla mnie lipa. Może komuś innemu lepiej to działa. 

 

Moim zdaniem po prostu źle robiłeś kalibrację. 

Bo ja się absolutnie zgadzam że to nie jest lek na całe zło natomiast no ze złego nie zrobi ci gorzej. 

Ale owszem możesz nie być z tego zadowolony zawsze się trafia jeden na dziesięciu który może mieć takie zdanie:) szanuje.

15 godzin temu, Gargan napisał:

Audiovector ma od niedawna nowego, młodego, energicznego i uzdolnionego szefa. Pewnie chciał outsourcingować beta testy na klientów 😁

Ta nowa wersja "SE" to pewnie cofnięte z rynku pierwsza seria po korekcie zwrotnic. Chociaż podejrzewam, że tam jest też jakiś dziki rezonans przetwornika wysokotonowego i nawet nowe zwrotnice tego nie naprawią.

Nie do końca bo to jest syn konstruktora. 

A ten tam dalej przoduje. Młodego dali żeby po świecie jeździł. 

Więc to nie jest tak do końca. To było i nadal jest w rękach tych samych dwóch ludzi. Rodziny.

 

11 godzin temu, Gargan napisał:

Czemu jest nie na miejscu? 

A co ten cud techniki robi więcej poza korektą poziomu wybranych pasm. Dodanie automatyki nie zmieni samochodu w samolot. Po prostu w starszym modelu trzeba ruszyć ręką.

Powinienes lepiej zglebic temat zanim zaczniesz wyglaszac takie teorie.

To co napisales wyzej jest kompletna bzdura.

2 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

Moim zdaniem po prostu źle robiłeś kalibrację. 

Bo ja się absolutnie zgadzam że to nie jest lek na całe zło natomiast no ze złego nie zrobi ci gorzej. 

Ale owszem możesz nie być z tego zadowolony zawsze się trafia jeden na dziesięciu który może mieć takie zdanie:) szanuje.

Nie do końca bo to jest syn konstruktora. 

A ten tam dalej przoduje. Młodego dali żeby po świecie jeździł. 

Więc to nie jest tak do końca. To było i nadal jest w rękach tych samych dwóch ludzi. Rodziny.

 

No to dziadek ogłuchł do reszty jeśli taki bubel wypuścił 🤷

2 godziny temu, BlueDot napisał:

Powinienes lepiej zglebic temat zanim zaczniesz wyglaszac takie teorie.

To co napisales wyzej jest kompletna bzdura.

Kompletna bzdura, bo?

Jak dla mnie najbardziej efektywne i intuicyjne rozwiązanie jest najlepsze, a nie najdroższe, pracochłonne i ostatecznie niedziałające 🙂

Ogólny gruz z drogiego audio?

- Wszystko firmy Vincent, w środku ochydne wykonanie, typowy chiniec w dodatku bezczelnie napakowany częściami wątpliwej jakości, prawdopodobnie większość kondensatorów i op-ampów to podróbki

- Wszystko firmy NAD, sprzęt stworzony do zepsucia się po gwarancji, strategicznie ułożone rezytory które podgrzewają i wysuszają elektrolity. Parszywej jakości PCB, najgorsze elektrolity. Ogólnie tandeta

- Firma Audiolab, wszystko od ~2005 do teraz, to samo co powyżej

- Copland CD 288, projektowany na kompletniej 'bombie' - dyskretna sekcja wyjściowa rozgrzewająca się do 100*C

- Plinius, idiotyczna budowa, koszmar serwisanta (końcówki mocy)

- Einstein The Tube, preamp lampowy za 18 tysięcy dolców napchany gotowymi płytkiami z najgorszym elektrolitem. Bardzo nagrzewające się transformatory

- Krell, Mark Levinson eq aequo - przekombinowane, przepakowane częścami, serwis bardzo drogi, trudny lub wręcz niemożliwy. Modele powyżej 5-10 lat omijać szerokim łukiem.

Edytowane przez audionormik

@audionormik Co sądzisz o wskrzeszonym Musical Fidelity A1 (2023). Trochę zaskoczyło mnie stwierdzenie jednego z użytkowników, że wyraźnie szumi w kolumnach. 

Mój Rotel A14 Mk2 też troszkę szumi, ale to nie jest ani głośne, trzeba niemal przyłożyć ucho do kolumn, ani nieprzyjemne. 

MF A1 (2023) podobno słychać wyraźnie. Ciekawe czy wszystkie tak mają czy gość trafił bubla? 🤔

 

Co do Vincent i NAD - mam dokładnie to samo zdanie. Jeszcze są bardzo drogie wersję jubileuszowe jak na to co oferują. Za podrabianą sklejkę i wychyłki nie zapłacę kilka tysięcy więcej.

2 godziny temu, Gargan napisał:

Jak dla mnie najbardziej efektywne i intuicyjne rozwiązanie jest najlepsze, a nie najdroższe, pracochłonne i ostatecznie niedziałające 🙂

Poprosilem Cie zebys zglebil temat Dirac'a zanim  zaczniesz glosic kolejne bzdury.

Nie masz pojecia czym rozni sie korektor z la 80 od Dirac'a wiec nie widze sensu ciagnac dalej tej gadki.

 

18 godzin temu, Gargan napisał:

A co ten cud techniki robi więcej poza korektą poziomu wybranych pasm.

EQ to np 5 suwaków - co więcej może mieć DSP? Na początek DSP zawiera w sobie PEQ (ParametricEQ), czyli:

- "dowolna" ilość suwaków,

- każdy suwak w "dowolnym" miejscu,

- każdy suwak o "dowolnym" spadku,

Co to zmienia? Za pomocą zwykłego EQ podbijasz tam gdzie masz suwaki, ale zniekształcasz obok, a za pomocą PEQ podbijasz dokładnie tam gdzie chcesz o tyle ile chcesz, bez zniekształcenia obok... w uproszczeniu możesz zrobić "dowolną" korektę i w ten sposób uzyskać "dowolną" krzywą. Poza korektą głośności, jest także możliwość korekty czasowej i opóźnienia poszczególnych częstotliwości. A wszystko osobno dla każdego z kanałów.

Tylko lo co to wszystko? Choć popularnie mówi się DSP, to sednem cyfrowa korekta akustyki. Dokonuje się pomiaru akustyki pomieszczenia, czyli dla każdego z kanałów oddzielnie puszczany jest znany sygnał i mierzony w miejscu odsłuchu. Pokazuje to odchyłki głośności i czasu dla poszczególnych częstotliwości. Na tej podstawie dla każdego z kanałów z osobna robiona jest osobna korekta, która minimalizuje odchyłki i sprawia, że dźwięk do miejscu odsłuchu dociera jakby nie był zniekształcony przez akustykę.

Tyle teorii - a jaki jest efekt w praktyce? Po samym wyrównaniu kanałów gra niby tak samo, ale jakby kulturalnej. Dlaczego? Przebieg ogólny pasma się nie zmienia, ale wyrównanie zostają górki i dołki o wąskim zakresie. Wraz z korektą czasową zdecydowanie poprawia się lokalizacja źródeł pozornych, a co za tym idzie wyrazistość sceny.

To co zrobiłeś, czyli próba uzyskania płaskiej charakterystyki... nie po to używa się DSP. Charakterystykę możesz sobie zrobić dowolną, a jeśli zrobisz tylko wyrównanie kanałów, to w zasadzie zostawić taką, jaką masz. Oczywiście da się zrobić płaską, tylko że jak pokazały badania, płaska charakterystyka mało komu się podoba i nawet wśród osób zajmujących się muzyką zawodowo, preferowane okazało się być lekkie podbicie zwane V-ką.

16 godzin temu, Gargan napisał:

Jeśli masz dalej używać protekcjonalnego tonu

Taki Ci pasuje?

Ps

Nie ma za co.

 

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

W dniu 6.09.2024 o 07:00, BlueDot napisał:

Roksan Caspian M2 i K3,  REL T9X, PMC Twenty 23. To najgorsze gnioty jakie mialem przez ostatnich 27 lat.

W jednym systemie?

1. Co do Roksan Caspian:

5 lat temu w systemie z Atollem i Adamvox Aszkelon wokale z "Rumours" Fleetwood Mac zabrzmiały mi beznadziejnie szklisto. Innym na pokazie w Pabianicach jakoś to połączenie jednak pasowało. Ja nie dałbym rady ani paru minut wytrzymać, wyszedłem.

Wniosek ode mnie - Atoll i Roksan raczej nie pasują brzmieniem do siebie, tyle że to wniosek wyłącznie dla mnie.

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

W dniu 5.09.2024 o 06:55, Piotr Sonido napisał:

Czy zmiana na Yamahę ? Dobrze pamiętam? Faktycznie tak ci siadła? Bo z tego co pamiętam to zmieniłeś raczej na niski model.

Co za różnica, niski-wysoki. Przecież to tylko prosta elektronika. Całe to audio. Generalnie większość sprzętu gra dobrze, czy to wzmak za 1500 zł czy za 15000 zł czy 50000 zł (choć wzmacniacz w takiej cenie jest już kompletnie bezsensowny) choć trochę różnie. Ja natomiast mam zastrzeżenia co do jakości. Sporo sprzętu, głównie z manufaktur wygląda jakby miało się rozpaść od samego patrzenia.

Edytowane przez Misio38

Dopóki bawisz się w lewą i prawą stronę, dopóty będziesz zwodzony na manowce...

46 minut temu, Misio38 napisał:

Generalnie większość sprzętu gra dobrze, czy to wzmak za 1500 zł czy za 15000 zł czy 50000 zł (choć wzmacniacz w takiej cenie jest już kompletnie bezsensowny) choć trochę różnie

Zazwyczaj grają adekwatnie do ceny, a negatywne opinie to kwestia nietrafienia w kaprys. Ot moje B&W606: ile razy czytałem negatywne opinie, ile razy "nie kupuj" - tyle razy pytałem "dlaczego?"... i właśnie dlatego je kupiłem. Ideałem nie są, ale ze wszystkich dotychczasowych bez wątpienia najbliższe mojego kaprysu. Dlatego zamiast sprzedać i szukać gdzie indziej, troszkę nad nimi popracowałem.

50 minut temu, Misio38 napisał:

Ja natomiast mam zastrzeżenia co do jakości. Sporo sprzętu, głównie z manufaktur wygląda jakby miało się rozpaść od samego patrzenia.

Tu dodał bym brak wsparcia dla oprogramowania, zawieszki, czy - o zgrozo! - to o czym ktoś pisał: kupił a funkcje internetowe po kilku miesiącach przestały działać. 

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

Wyznawcy Wielkiego Dirac'a Trzeciego widzę w dobrej formie. 

Mam nadzieję, że ktoś skorzysta z wykładu, a porady okarzą się trafne i wyniki powtarzalne.

Pamiętajcie czytelnicy, że DSP/ERA oznacza konieczność korzystania z obróbki cyfrowej. Czyli jeśli używacie źródeł analogowych (CD na wyjściu RCA L+R to też analog) lub ze specyficznych cyfrowych (np. SACD) jest wymagana konwersja na format zrozumiały dla DSP - najczęściej PCM. 

Może wiązać się to z degradacją jakości. Nie koniecznie dramatyczną, ale bywa, że zauważalną. Wszystko zależy od jakości używanego przez Was systemu. 

Okazuje się również, że nie w każdym przypadku DSP brzmi lepiej. Na szczęście te systemy to nie Oversampling w Cambridge CXNv2 - można wyłączyć 🙂

Jeszcze bym powiedział, gdzie Anagram mogą sobie wsadzić ten swój Oversampling... Jasiu!?

"Anagram mogą sobie wsadzić ten swój Oversampling tam, gdzie powinni Pana Majstra w dupę pocałować!"

Wężykiem, wężykiem! 🤪

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
5 minut temu, Gargan napisał:

Pamiętajcie czytelnicy, że DSP/ERA oznacza konieczność korzystania z obróbki cyfrowej. Czyli jeśli używacie źródeł analogowych (CD na wyjściu RCA L+R to też analog) lub ze specyficznych cyfrowych (np. SACD) jest wymagana konwersja na format zrozumiały dla DSP - najczęściej PCM.

Pamiętamy.

5 minut temu, Gargan napisał:

Okazuje się również, że nie w każdym przypadku DSP brzmi lepiej.

Powtórzę, bo widzę nie zrozumiałeś: DSP nie ma mocy psucia brzmienia - popsuć brzmienie może użytkownik robiąc niezgodną z oczekiwaniami korektę.

7 minut temu, Gargan napisał:

Wyznawcy Wielkiego Dirac'a Trzeciego widzę w dobrej formie. 

Mam nadzieję, że ktoś skorzysta z wykładu

Widzę z mojej wczorajszej porady nie skorzystałeś.

Głowa jest dla mnie najważniejsza bo nią jem.

@Misio38 Jest jeszcze jeden problem manufaktur - brak części zamiennych. 

Mnie samemu zdarzyło się kupić ostatni egzemplarz i producent nie miał już nawet jednej sztuki uszkodzonej części na wzór. A ja potrzebowałem 4 egzemplarzy. W końcu poszło co innego, ale to już nie jest to 😕

15 minut temu, Gargan napisał:

@Misio38 Jest jeszcze jeden problem manufaktur - brak części zamiennych. 

Mnie samemu zdarzyło się kupić ostatni egzemplarz i producent nie miał już nawet jednej sztuki uszkodzonej części na wzór. A ja potrzebowałem 4 egzemplarzy. W końcu poszło co innego, ale to już nie jest to 😕

No niestety masz rację. Mam tak ze słuchawkami Ultrasone. Nie mogę kupić do nich zamiennych nauszników.

Dopóki bawisz się w lewą i prawą stronę, dopóty będziesz zwodzony na manowce...

Nawet duże firmy mają z tym problem, po prostu części zamiennych nie robią, poza okresem produkcyjnym :)) Nie wiem jak patrzy na to UE ale moim zdaniem części zamienne powinny być gwarantowane przez powiedzmy 5-10 lat.

Najgorsi są producenci którzy zdzierają opisy z tranzystorów, chipów i tym podobnych części, uważam ze to kryminał.

 

O, co do gruzów - dorzućmy jeszcze jedną cegiełkę - słuchawki Hifiman. Ależ to jest paskudnie wykonane, może teraz jest już lepiej ale modele do ~2021-22 roku to była tragiedia. Dźwięk nie moja bajka, dziwne wyostrzenia.

@Misio38 a majfriendy na Aliexpress? Nic nie mają?

Jeśli słuchawki mają grać oryginalnie to pady muszą być takie jak fabryczne. Co do Hifimanów, to w maju kupiłem sobie HE400, bo dobra cena, a chciałem mieć (kompletnie mi niepotrzebne, ale dobra cena zdecydowała) planary. Nie widzę jakichś większych uchybień jakościowych obecnie w ich produktach. Choć faktem jest, że modele za 10x tyle wykonane są tak samo.

Edytowane przez Misio38

Dopóki bawisz się w lewą i prawą stronę, dopóty będziesz zwodzony na manowce...

41 minut temu, Misio38 napisał:

No niestety masz rację. Mam tak ze słuchawkami Ultrasone. Nie mogę kupić do nich zamiennych nauszników.

Z niepokojem patrzę na swoje kolumny. Opera twierdzi, że to nie są standardowe przetworniki tylko zamówione specjalnie dla nich. Poza tym mam pierwszą edycję, która ma jaśniejszy kolor membran. Bozia raczy wiedzieć co to tak naprawdę jest? Weź teraz wymień uszkodzone na standardowe, bo Skan-Speak przecież nie sprzeda Ci oryginalnych 2 sztuk, a Opera dojdzie do wniosku, że nigdy się jeszcze nikomu nie popsuły to zamówili na styk i brak w zapasie. A żeby zamówić takie same to muszą od razu wziąć 10 kontenerów. No i jesteś ugotowany 😕

45 minut temu, audionormik napisał:

Nawet duże firmy mają z tym problem, po prostu części zamiennych nie robią, poza okresem produkcyjnym :)) Nie wiem jak patrzy na to UE ale moim zdaniem części zamienne powinny być gwarantowane przez powiedzmy 5-10 lat.

Najgorsi są producenci którzy zdzierają opisy z tranzystorów, chipów i tym podobnych części, uważam ze to kryminał.

 

O, co do gruzów - dorzućmy jeszcze jedną cegiełkę - słuchawki Hifiman. Ależ to jest paskudnie wykonane, może teraz jest już lepiej ale modele do ~2021-22 roku to była tragiedia. Dźwięk nie moja bajka, dziwne wyostrzenia.

@Misio38 a majfriendy na Aliexpress? Nic nie mają?

Densen daje długie wsparcie, tak samo Moon. Densen nawet brał części z odzysku, bo dawał dożywotnią gwarancję i po prostu wymieniał na nowe urządzenie a stare szło w recykling.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.