Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki rower wybrać?


qrczak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Allmr napisał:

Gratuluję zakupu.

Spokojnie. Na razie nawet zaliczka nie poszła. 🙂 Jutro muszę ogarnąć.

2 godziny temu, xajas napisał:

Dla Halinki tez?
Jakie rozmiary?

Facio prosił o podanie wzrostu i sam dobierze. Zapewne będzie M (165) i XL (186). Jutro przy wpłacaniu zaliczki dogadamy detale.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kross Soil Boost 1.0 630 to najlepszy deal, mam od maja i interesuję się trochę (od dziecka). Od stycznia mam też Level Boost 1.0 500. Hardtail ogólnie to nie jest dla kogoś kto jeździł już na zawieszeniu. Rower elektryczny bez zawieszenia to jest porażka, bo się trzaska kilometry, a wstrząsy szkodzą i męczą. Ja już chyba mam 6000km od stycznia. Więc prędkości są inne i dystanse robią się inne. Ergonomia i tak jest do przeróbki w kupnym rowerze, to jest temat długi.

A te Cuby mają tylko 130mm skoku przód i tył. Soil Boost ma 150mm z tyłu i 160mm z przodu po odblokowaniu. Bagażniki i błotniki można dokupić.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) 20210724-154906.jpg 20210722-165627-1.jpg 20210722-165627-1.jpg 20210614-180056-1.jpg 20210511-155106-0-2.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Piotr_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Piotr_1 napisał:

A te Cuby mają tylko 130mm skoku przód i tył. Soil Boost ma 150mm z tyłu i 160mm z przodu po odblokowaniu.

Tak. Siostra mnie namawiała na wyższy model (160) - tam już zawias z najwyższej półki ale my nie planujemy downhillu ani podobnych ekstremalnych MTB aktywności. To ma być bardziej turystyczny rowerek niż typowy góral. Choć nie wykluczamy zjazdu z asfaltu. 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, il Dottore napisał:

Tak. Siostra mnie namawiała na wyższy model (160) - tam już zawias z najwyższej półki ale my nie planujemy downhillu ani podobnych ekstremalnych MTB aktywności. To ma być bardziej turystyczny rowerek niż typowy góral. Choć nie wykluczamy zjazdu z asfaltu. 🙂

150/160mm to nie jest DH, to jest współczesny trail. W elektryku nic nie tracisz skokiem, tylko zyskujesz. Na fullach jeżdżę od 1998r, pierwsza była Merida Cobra, miała z tyłu jakieś 80/90 mm skoku. Miałem rowery z 80, 100, 120, 140, 160 skoku z przodu i z tyłu. Aion Suntoura bardzo dobry widelec i niedrogi, chodzi lepiej niż mój poprzedni Fox Float 32. Turystyczny profil to trochę większa rama i odpowiedni dobór niektórych komponentów, tego nie kupisz w gotowym rowerze z zawieszeniem. One wszystkie są fabrycznie robione na zwinność na szlaku górskim, sportowość i lekkość. Wszystkie trzeba trochę dostroić pod siebie i do turystyki. Także trzeba jeszcze 1500zł wydać i kupić śrubokręt.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Piotr_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, Piotr_1 napisał:

kupić śrubokręt.

Posiadam! 🙂 Kiedyś byłem w sklepie DIY Woodies i trafiłem za grosze taką skrzynkę z narzędziami. Nie ma od tej pory roboty, której zawartość tej skrzynki by nie podołała. Oczywiście na pewno chińszczyzna ale zaskakująco dobra jakość tych narzędzi. Do domu w każdym razie styka.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez il Dottore

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, il Dottore napisał:

Posiadam! 🙂 Kiedyś byłem w sklepie DIY Woodies i trafiłem za grosze taką skrzynkę z narzędziami. Nie ma od tej pory roboty, której zawartość tej skrzynki by nie podołała. Oczywiście na pewno chińszczyzna ale zaskakująco dobra jakość tych narzędzi. Do domu w każdym razie styka.

Mówiłem w cudzysłowie śrubokręt. Chodzi o posiadanie pewnych umiejętności przy rowerach. Większość osób ogólnie ich nie posiada, ale ci co się mocno interesują pewnie je mają. Ostatecznie można kupić te kilka części do modyfikacji i zostawić we warsztacie żeby je założyli. Natomiast doregulować i tak trzeba sobie samemu pewne regulacje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Posiadam! Kiedyś byłem w sklepie DIY Woodies i trafiłem za grosze taką skrzynkę z narzędziami. Nie ma od tej pory roboty, której zawartość tej skrzynki by nie podołała. Oczywiście na pewno chińszczyzna ale zaskakująco dobra jakość tych narzędzi. Do domu w każdym razie styka.

Do „pelni szczescia“ brakuja jeszcze trzy „srobokrety“
- pozadne siedzenie
- oryginalna torba z „klickiem“ do szybkiego montazu na tym bagazniku
- bagaznik do auta na zaczep kulowy, zebys nie musial w kolko jezdzic po ten samej wsi.

Bagazniki dla emountainbikow to „wyzsza sztuka“

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze czwarty, ale darmowy: komoot -> nawi do planowania ciekawych tras. Po prostu GENIALNY

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) IMG_8086.thumb.png.0f5d6ee247a46dd93c35b0ff1455436f.png

Dobry bagaznik samochodowy + komoot to codziennie inna trasa. Wlasnie robimy rundy wokol wszystlkich Bayerowskich jeziorek. Bez Komoot, nigdy bys na takie trasy nie wpadl

IMG_8089.thumb.jpg.275bad6e4e72ed84873a262fb6edc0ce.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, il Dottore napisał:

Tak. Siostra mnie namawiała na wyższy model (160) - tam już zawias z najwyższej półki ale my nie planujemy downhillu ani podobnych ekstremalnych MTB aktywności. To ma być bardziej turystyczny rowerek niż typowy góral. Choć nie wykluczamy zjazdu z asfaltu. 🙂

130 skoku to bardzo dużo, zwłaszcza do turystyki. Oczywiście można zakładać i więcej, ale to tak jakby kupować jeepa do jeżdżenia po dzieci do szkoły za rogiem.

A propos rozmiaru - rozważyłbym S dla małzonki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Allmr napisał:

130 skoku to bardzo dużo, zwłaszcza do turystyki. Oczywiście można zakładać i więcej, ale to tak jakby kupować jeepa do jeżdżenia po dzieci do szkoły za rogiem.

A propos rozmiaru - rozważyłbym S dla małzonki.

A w czym w elektryku przeszkadza więcej skoku? Chyba tylko w tym że są droższe? Są droższe bo te z większym skokiem mają sztywniejsze amortyzatory i mocniejsze ramy oraz hamulce. Tymi rowerami jedzie się 40kmh bez problemu non stop i to wszystko się przydaje, 130mm by mi nawet w moim mieście nie starczyło na niektórych pofałdowanych ścieżkach rowerowych. Wiem bo miałem i nie lubię się umartwiać skoro dużo jeżdżę. Jak ma facet pieniądze, to po co ma pchać się w bieda-wariant.

O proszę, jeszcze więcej skoku i coś zmula? Starszy facet a jak lata!

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Allmr napisał:

rozważyłbym S dla małzonki.

Więc gadałem ze sprzedawcą. On mówi, że te full suspension stoją u Cube dość wysoko, więc proponuje dla niej XS (165cm) a dla mnie L (186cm) w celu łatwiejszego wsiadania.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

130mm by mi nawet w moim mieście nie starczyło na niektórych pofałdowanych ścieżkach rowerowych

Na maratonach górskich jeździ się na skoku 100-120mm. Chyba, że góry są mniej pofałdowane niż ścieżki rowerowe w twoim mieście.
Enduro, downhill to 160-200mm.
Obejrzyj sobie jakieś zawody na żywo, albo na redbull.tv

Kupowanie takiego roweru jak powyżej do jeżdżenia po mieście, albo lasach czy szutrach jest kompletną bzdurą. To jest rower do zapieprzania w dół. Nie "zsuwania się", zjeżdżania-, tylko zapieprzania. Do tego endurowe opony, opuszczana sztyca. Litości.

bo te z większym skokiem mają sztywniejsze amortyzatory
to nieprawda, im dłuższy amortyzator tym mniejsza sztywność boczna. Dlatego rowery downhillowe mają specjalne półki

i mocniejsze ramy  w 99% są takie same

oraz hamulce to wynika głównie z ceny i wagi roweru

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Piotr_1 napisał:

Jak ma facet pieniądze, to po co ma pchać się w bieda-wariant.

Jak ma kasę to może kupić Treka Madone do przywożenia kapusty z warzywniaka. Tylko po co?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Piotr_1 napisał:

130mm by mi nawet w moim mieście nie starczyło

Xajasowi starcza to i mi wystarczy. 🙂 Jak uznam że potrzebuję więcej to zgonię ten rower w 3 minuty i kupię inny - gdzie problem?  W IRL to jest taki szał teraz, że głowa mała, popyt przewyższa podaż. Samochody zbyt drogie więc wszyscy hop! na rowery jak w Chinach.

3 minuty temu, Allmr napisał:

oraz hamulce

Moja siostra sister spaliła hamulce w Alpach. 🙂 Kurła - w rowerze! 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, il Dottore napisał:

Więc gadałem ze sprzedawcą. On mówi, że te full suspension stoją u Cube dość wysoko, więc proponuje dla niej XS (165cm) a dla mnie L (186cm) w celu łatwiejszego wsiadania.

W ciemno powiedziałbym, że jest na granicy XS i S. Zawodnik wybrałby XS, ale do wygodnego przemieszczania wybrałbym S. Najlepiej jest się przymierzyć, usiąść. Spróbuj gdzieś u siebie trafić, może ktoś na serwisie zostawił?
Rozmiar to ważna sprawa, w 90% od tego zależy przyjemność z jazdy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, il Dottore napisał:

Xajasowi starcza to i mi wystarczy. 🙂 Jak uznam że potrzebuję więcej to zgonię ten rower w 3 minuty i kupię inny - gdzie problem?  W IRL to jest taki szał teraz, że głowa mała, popyt przewyższa podaż. Samochody zbyt drogie więc wszyscy hop! na rowery jak w Chinach.

Możliwe, jednak zależy za jaki pieniądz. Nie wiem ile dajesz. A odblokowanie Śimano E8000 czy EP8 to jest w tej chwili 100zł jak ktoś jest ogarnięty (z tym że licznik przekłamuje jeżeli chce się mocniej niż 31kmh, poza tym wszystko jest ok). Ja mam ustawione na 45kmh i mi licznik równo zaniża o 1,5x. Czyli jak jadę 20 to wiem że jest 30. A jak 22, to 33. A jak 25 to równe 37.5 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Piotr_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, il Dottore napisał:

Moja siostra sister spaliła hamulce w Alpach. 🙂 Kurła - w rowerze! 🙂

Co do zasady, to działa to tak jak w samochodzie - płyn  hamulcowy, tarcze, klocki, itd. Więc jeśli trafi się długi zjazd i "kierownik" jest w panice, czyli ciągle trzyma zaciśniętą klamkę, żeby się za bardzo nie rozpędzić to tak się może to skończyć. Taki zagotowany płyn trzeba koniecznie później wymienić.

Kto hamuje ten przegrywa 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Stream napisał:

Gwarancja blokuje🙂

EP8 można stracić gwarancję jeżeli by tak uznali, ale E8000 nie posiada dziennika zmian (loga), więc nie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Więc gadałem ze sprzedawcą. On mówi, że te full suspension stoją u Cube dość wysoko, więc proponuje dla niej XS (165cm) a dla mnie L (186cm) w celu łatwiejszego wsiadania.

Z tym damskim ma racje -> XS

Z tym meskim to jest troche inaczej.
Ja mam 182cm i probowalem zarowno L jak XL (dokladnie ten sam model). XL byl troche za duzy wiec wzialem L. Ale przez to mam sztyce wyciagnieta niemalze na max. To znaczy, dla ciebie byla by za krotka. Czyli jak wezniesz L (ktory jest praktyczniejszy i ktory bym polecal) potrzebujesz dluzsza sztyce, bo oryginalna wchodzila by za plytko, szczegolnie przy twojej wadze, chyba ze masz bardzo krotkie nogi

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower z dużym skokiem jest wysoko zawieszony i jazda po płaskim jest dziwna, kobita będzie narzekać ze trudno się wsiada itp. 

Do wykorzystania skoku 160 z przodu to trzeba mieć łapy jak Pudzian 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Allmr napisał:

Więc jeśli trafi się długi zjazd i "kierownik" jest w panice, czyli ciągle trzyma zaciśniętą klamkę, żeby się za bardzo nie rozpędzić to tak się może to skończyć.

Baby... 😉

2 godziny temu, Allmr napisał:

Kto hamuje ten przegrywa

Nie hamujemy dla nikogo! 🙂

 

Zaliczka wpłacona - klamka zapadła. 🙂

nice-doing-business-with-you-picture-id1

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, xajas napisał:

potrzebujesz dluzsza sztyce

No to nie problem - poproszę w takim razie dealera, żeby zamontował dłuższą sztycę od razu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, xajas napisał:

- oryginalna torba z „klickiem“ do szybkiego montazu na tym bagazniku

Plecaczek mi starczy. Kiedyś kupiłem mimochodem niemieckiego Deutera, który okazał się rowerowy. 🙂

A sprawdza się fajnie i na pieszych szlakach.

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Piotr_1 napisał:

Nie wiem ile dajesz.

Oczy z głowy. 😞

Żeby rower(!!!) kosztował prawie tyle samo co doskonały skuter 125cm3 Hondy czy Yamahy to jest po prostu rozbój. Niemcy zrobili się bezczelni. Wykorzystują modę na elektryczne rowery. A frajestwo  całej Europy (i nie tylko) płaci sprytnym Helmutom. Przecież kasa, jaką oni trzepią na tych rowerach jest po prostu kosmiczna. To nie jest tyle warte. Tzn. nie byłoby tyle warte, gdyby nie ludzie, którzy bezmyślnie płacą żądaną cenę. A skoro ktoś płaci, to jest warte dokładnie tyle, ile zapłacił. I po herbacie. Oglądałem rowery hiszpańskie - też ceny z d***... W sumie jeszcze Cube się reklamuje że sprzedaje swój sprzęt taniej niż konkurencja. Facepalm... 😞

comment_COgEJG4IE9osVZfGXf2hbEpRlbHuYWCW

 

11 godzin temu, xajas napisał:

Bagazniki dla emountainbikow to „wyzsza sztuka“

O, jeszcze muszę hak zamontować i taki bagażnik kupić. Dobrze, że w IRL montaż haka nikogo nie interesuje. Nie trzeba biegać po urzędach, przeglądach... Tylko telefon do ubezpieczalni: "dzień dobry! Mam hak" bo ubezpieczalnia chce wiedzieć takie rzeczy, choć nie ma to wpływu na kwotę ubezpieczenia.

Także jak chcesz hak w IRL, to go sobie po prostu zakładasz, nikomu nic do tego.

@xajas: a te bagażniki Uebler są lepsze od Thule?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, JuG napisał:

Polski patriota na uchodźstwie od znienawidzonego Helmuta ma samochód, rower, plecak, ... Frajer-chwalipięta czy bufon-hipokryta? 🤣

Frajer, ciężki frajer. Mogłem kupić plecak, rower i samochód z Polski. A nie, wróć... Samochód to nie. Ale są polscy producenci rowerów elektrycznych. To bez problemu. I to łatwe do odblokowania z poziomu panelu kontrolnego i z manetkami. Mozna jechac bez pedałowania. 🙂 Cenowo bardzo przystępne w porównaniu z Helmutami ale nie mają full suspension.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Polski Kross oferuje full suspension e-bike'i ale cena jak u Helmuta.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
O, jeszcze muszę hak zamontować i taki bagażnik kupić. Dobrze, że w IRL montaż haka nikogo nie interesuje. Nie trzeba biegać po urzędach, przeglądach... Tylko telefon do ubezpieczalni: "dzień dobry! Mam hak" bo ubezpieczalnia chce wiedzieć takie rzeczy, choć nie ma to wpływu na kwotę ubezpieczenia.
Także jak chcesz hak w IRL, to go sobie po prostu zakładasz, nikomu nic do tego.
[mention=1239]xajas[/mention]: a te bagażniki Uebler są lepsze od Thule?

Wczesniej mialem Thule, potem Atera a 2 miesiace tem kupilem Uebler. Dlaczego?

- duzo lzejszy
- latwy montaz
- nadaje sie na szerokie opony
- ma zdejmowane/przestawiane uchwyty
- nadaje sie na stosunkowo duze rowery (odstep miedzy osiami)
- ma dobre uchwyty z paskami nadajace sie do ebikow.

Problem z ebikami polega na grubych, kwadratowych ramach, akumulatorach itd. ktore przeszkadzaja i uniemozliwiaja uchwycenie/mocowanie ramy roweru

Tutaj widac jak on dziala (model i21)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, xajas napisał:

(model i21)

Ej! Ale on waży tylko 13 kg a porównywalne Thule 20 kg!

No widzisz @JuG - i znowu trzeba dać zarobić tym okropnym Niemcom! 😞

A niemiecka babka na filmiku też ma plecaczek Deutera! 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.