Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, il Dottore napisał:

 . Do tego wspomaganie tylko do 25km/h, co spokojnie akceptuję w moim rowerze ale dla właściciela szosówki to jest bezsens.

CHyba że to jazda górska  ,  średnią 20-21 kmh  to ja robię swoją ciuchcią na 50-70 km trasie :) , na zwykłej drodze

Faktycznie: poszperałem i takie zwierzę jak elektryczny gravel istnieje w przyrodzie! 🙂

Canyon bardzo ładne robi. Z porządnym silnikiem i normalną baterią. Niestety - cena jest abstrakcyjna. Nie, żebym chciał kupić, bo wolę rowery z pełną amortyzacją, ale muszę przyznać, że design robi wrażenie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

20 minut temu, jarekb napisał:

średnią 20-21 kmh  to ja robię swoją ciuchcią na 50-70 km trasie 🙂 , na zwykłej drodze

Ja z moich wyjazdów na szutry mam zwykle średnią 13-14km/h, ale to licząc z postojami, z przejściami przez jezdnię itp.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

4 minuty temu, il Dottore napisał:

Faktycznie: poszperałem i takie zwierzę jak elektryczny gravel istnieje w przyrodzie! 🙂

Canyon bardzo ładne robi. Z porządnym silnikiem i normalną baterią. Niestety - cena jest abstrakcyjna. Nie, żebym chciał kupić, bo wolę rowery z pełną amortyzacją, ale muszę przyznać, że design robi wrażenie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Elektryczny gravel będzie w ofercie rodzimego Krossa w kolekcji 2023. 

Aczkolwiek nie jestem fanem elektryków. Uważam,  że swoje trzeba przejechać i wypocic. Był czas , że robiłem 1500 km miesięcznie w terenie. I to był czad !

Fajnie jest się zjechać w terenie, potem dobra muza , na dobrym sprzęcie i oczywiście jakiś dobry alkohol do tego.

Nic więcej nie trzeba 😀

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

widzieliscie te „pietrowe“ kierownice

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) IMG_3359.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
21 minut temu, xajas napisał:

widzieliscie te „pietrowe“ kierownice

Piękna sprawa!

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Aha, zapomniałem powiedzieć, że na ostatniej wycieczce widziałem na trasie 2 Romety - Waganta i Gazelę! 🙂 Coraz lepsze maszyny w tej Irlandii! 🙂

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Ten canyon elektryk -gravel wyjatkowo paskudny. Zaprzeczenie idei rowerów gavel. Gravel to składanie roweru samemu by jezdzic szybko w lekkim terenie. Lata temu dokładałem kierownice baranek do crossów sztywnych lub jak najszersze opony do szosowych rowerów by jezdzic po scieżkach w lesie. Ten canyon to porazka dla grubasów i paralityków.Lepiej kupic motorower. Cięzki kloc z silnikiem. Przeciez to zaprzeczenie rowerowania. Nie masz sił jezdzic w terenie to trenuj. Lub siłownia. Lub cokolwiek. Niedługo beda sztangi elektryczne do wyciskania na ławce.

Grundig High Fidelity

19 minut temu, mzawek napisał:

Cięzki kloc z silnikiem.

No nie taki ciężki. W sumie jestem zaskoczony niską masą, ale to carbon w końcu. 16kg z Boschem CX i normalną baterią to jest REWELKA. Ja mam kloca 27kg.

W sumie bronić idei elektrycznego gravela nie zamierzam, bo ani mnie to ziębi, ani grzeje. Koło gravela - czy elektryka czy analoga - w życiu nawet nie stałem. Więc nie mam wiedzy żadnej, by snuć jakiekolwiek dywagacje. Ja wolę trekkingi z pełną amortyzacją. Do mojego użytku to ideał a nie żadne karbonowe kosmiczne wynalazki. 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Czy w tej elektrycznej szosie Bianchi wspomaganie jest do 25km/h? Jeśli tak to jest to raczej spowalniacz niż dopalacz. Szosą po asfalcie raczej rzadko się jeździ wolniej niż 30km/h. Może w górach ten rower ma jakiś sens ale na równinie to trochę bez sensu.

3 godziny temu, mzawek napisał:

Ten canyon elektryk -gravel wyjatkowo paskudny. Zaprzeczenie idei rowerów gavel. Gravel to składanie roweru samemu by jezdzic szybko w lekkim terenie. 

...

Przeciez to zaprzeczenie rowerowania.

Przecież to bezsens

Co ma skladanie samemu z szybkim jeżdżeniem w lekkim terenie

Kto to takie "idee" wymyślil?

Gdzie jest to "rowerownie"?

 

Gdybyśmy tak wszyscy trymali się takich idei, to do dzisiaj jeździli byśmy furmankami, bo to przecież "idea pojazdów czterokołowych" 😉

Edytowane przez xajas
5 godzin temu, przmor napisał:

Szosą po asfalcie raczej rzadko się jeździ wolniej niż 30km/h. Może w górach ten rower ma jakiś sens ale na równinie to trochę bez sensu.

Dokładnie. Silnik ma wspomagać w jeździe pod górę.

 

Bardzo fajny Scott Axis eRide EVO Tour FS. Ma wszystko, czego bym potrzebował. Nowoczesny i elegancki. Cena niestety niedorzeczna. Rwałbym, jak Reksio szynkę. 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

9 hours ago, mzawek said:

Niedługo beda sztangi elektryczne do wyciskania na ławce.

Stacionarne elektryki. Będzie można poszaleć na Zwifcie.

  • Redaktorzy
1 minutę temu, marecki marek napisał:

Stacionarne elektryki. Będzie można poszaleć na Zwifcie.

Ma to sens. Większy dystans przejedziesz, zakładając ten sam włożony wysiłek.

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

13 hours ago, il Dottore said:

Ty się śmiejesz a ja macałem w sklepie elektryczną szosówkę i to... Bianchi! 🙂

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Fabian Cancellera już takim doginał kilkanaście lat temu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Redaktorzy
13 minut temu, marecki marek napisał:

Fabian Cancellera już takim doginał kilkanaście lat temu.

Właśnie miałem o tym wspomnieć.

Pamiętacie to kręcące się koło i korby w przewróconym rowerze?

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

Czy w tej elektrycznej szosie Bianchi wspomaganie jest do 25km/h? Jeśli tak to jest to raczej spowalniacz niż dopalacz. Szosą po asfalcie raczej rzadko się jeździ wolniej niż 30km/h. Może w górach ten rower ma jakiś sens ale na równinie to trochę bez sensu.

Wystarczy poczytac o grupie docelowej (napewno znajdziesz tez po Angielsku).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

BTW. W porownaniu z sredniej klasy EMTB to taniocha

IMG_2230.thumb.png.013affa6327988d9913c483fdf6a20a6.png

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A tu Gravel z suspension

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )




Pewnie tez zaprzecza „idei“ Gravelow



Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Redaktorzy

Z serii "Znajdź różnicę". ;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_20220826_165014480~3.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

14 godzin temu, xajas napisał:

Przecież to bezsens

Co ma skladanie samemu z szybkim jeżdżeniem w lekkim terenie

Kto to takie "idee" wymyślil?

Gdzie jest to "rowerownie"?

 

Gdybyśmy tak wszyscy trymali się takich idei, to do dzisiaj jeździli byśmy furmankami, bo to przecież "idea pojazdów czterokołowych" 😉

Taka była idea powstania takich rowerów typu -szutrowo-lesny  rower z barankiem -połaczenie szosy z trekinngiem lub crossem. Typowe wysmiewane kiedys DIY rowerowe. Wymyslili to rowerzysci amatorzy. Nagle stało sie popularne i same ochy i achy. Ja osobiscie nigdy nie kupię gotowego roweru typu czy jak tam zwał gravel. Rower gravel z silnikiem to już przesada i profanacja. A szosowy rower elektryk to już różowe LGBT rowerowe. Rower to prostota i lekkość. I znaczny wysiłek plusem czego jest kondycja fizyczna. Po zakupy lub po miescie sie nada e-bike. Ale pod górki trzeba trenowac i wyjsc ze stref komfortu żeby wjechać. Na e-bike nie ma satysfakcji. Kto nie zarznął sie w trupa , nie miał zejscia i odciecia ten nie wie i nie dowie sie nigdy o co chodzi w tym własnie rowerowaniu. Rowery na zakupy e-bike tak ale juz do pseudo-sportu to nie.

Edytowane przez mzawek

Grundig High Fidelity

1 minutę temu, mzawek napisał:

Taka była idea powstania takich rowerów typu -szutrowo-lesny  rower z barankiem -połaczenie szosy z trekinngiem lub crossem. Typowe wysmiewane kiedys DIY rowerowe. Wymyslili to rowerzysci amatorzy. Nagle stało sie popularne i same ochy i achy. Ja osobiscie nigdy nie kupię gotowego rowery typu gravel.

Nie wymyślili tego amatorzy. Takie rowery istnieją od bardzo dawna i od bardzo dawna nazywają się przełajowe. Można je składać, jak każdy inny rower, ale żadna to nowość. Producenci kombinują z geometrią, ale jedyną ale istotną modyfikacją systemową w stosunku do przełajówki jest mocowanie do bidonu 😉 

nagrywamy.com

  • Redaktorzy

No dobra, koniec pitolenia.

70mm adapter. Próbowałem "podnieść" trochę sylwetkę po "awarii" kręgosłupa, zwiększając kąt pleców. Nie kupowałem regulowanego mostka. Za drogie są i ciężkie. Do tego elementy ruchome zapewne zmniejszają sztywność konstrukcji. Miałem w zapasie aluminiowy adapter typu stałego. Stosuję go od lat w rowerach swoich dzieci. Podnosi kierownicę o 70mm. Zauważmy, że kierownica przybliża się również do ciała w osi poziomej.

Po kilku dniach testów uważam, że to kiepskie rozwiązanie. Środek masy przesuwa się do tyłu i w górę. Większy nacisk pojawia się na siodełku.

Po powrocie do fabrycznego ustawienia wszystko wraca do normalności. 70mm to bardzo dużo.

Plecy wyleczyłem. Można jeździć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_20220826_164539522~2.jpg

IMG_20220826_164544940~2.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

1 minutę temu, przemak napisał:

Nie wymyślili tego amatorzy. Takie rowery istnieją od bardzo dawna i od bardzo dawna nazywają się przełajowe. Można je składać, jak każdy inny rower, ale żadna to nowość. Producenci kombinują z geometrią, ale jedyną ale istotną modyfikacją systemową w stosunku do przełajówki jest mocowanie do bidonu 😉 

Przełaje sa agresywne i maja wyżej połozone suporty niz w szosie aby skakac przez przszkody na wyscigach.. Sa dosc niewygodne na co dzień.. To takie lesne konie wyscigowe. Gravel to rama bardziej cross terenowy z barankiem. Lecz teraz sa dzisiatki geometrii i każdy znajdzie cos dla siebie. Ja bardzo polubiłem  kierownice baranek z flarą czyli rozgiete na dole. Mam jedna max adventure ritchey i polecam na długie trasy. 

Grundig High Fidelity

3 minuty temu, mzawek napisał:

Przełaje sa agresywne i maja wyżej połozone suporty niz w szosie aby skakac przez przszkody na wyscigach.. Sa dosc niewygodne na co dzień.. To takie lesne konie wyscigowe. Gravel to rama bardziej cross terenowy z barankiem. Lecz teraz sa dzisiatki geometrii i każdy znajdzie cos dla siebie. Ja bardzo polubiłem  kierownice baranek z flarą czyli rozgiete na dole. Mam jedna max adventure ritchey i polecam na długie trasy. 

Owszem. Czyli bez problemu złożyłbyś gravela jak każdy, wystarczy trochę przespawać dostępne ramy 😉

nagrywamy.com

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.