Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  810 członków

Dynaudio Klub
IGNORED

Klub miłośników Dynaudio


Rekomendowane odpowiedzi

To bardzo stara konstrukcja, chyba nie najlepsza

 

pierwsze contoury posiadam, miałem okazję porównywać je z contour 1.3 i jak dla mnie grają podobnie, może nawet z lekką przewagą jedynek ;)

S25 mają więcej basu ale jest jakiś mniej pasujący do reszty ,nadmuchany sztucznie.

Dokładnie to najmniej mi się w nich podoba, ale dla odmiany góra jest doskonała.

No cóż ja mam dylemat bo stoję przed wyborem SHL-5 i 25SE.

 

Parafrazując stary dowcip, "jakbyś nie zrobił synu, będziesz zadowolony" :).

 

Przy czym ja byłbym bardziej zadowolony z S25 rzecz jasna :).

Witam mam s25 w 18m2 .problem jest tego typu że są to głośniki wymagające niestety dobrego wydajnie prądowo wzmacniacza oraz okablowania jak wiemy dobre kosztuje .Wiele osób odpuszcza temat ,bo żeby zagrały trzeba zapewnić warunki na których nie każdego stać . Sam na początku miałem dylemat co dalej robić ,ale dzisiaj nie żałuje decyzji,przy zmianie któregoś z elementów w systemie zawsze jest słyszalny progres .W tych monitorach jest bardzo duży potencjał ,który weryfikuje jakość elementów towarzyszących i tu może być u niektórych Kolegów problem.Pozdrawiam

Witam

Mam pytanko czy jakieś podłogowe Dynki mają szansę zagrać dobrze w 17m2 ? Grałem długo na Monitor Audio GS20 i teraz szukam czegoś co by je godnie zastąpiło . Ze stajni Dynaudio słyszałem tylko Contour 1.3 mk II zapamiętałem z nich to że grały czarująco wokale piękne bas bardzo duży i mocny jak na monitory góra barwna ładna bardzo prawdziwa jednak brakowało mi trochę blasku w tej górze . Pytam o podłogowce bo jakoś bardziej lubię bas z podłogowych kolumn tylko obawiam się że Dynaudio podłogowe zabiją mnie basem w 17m2 . Myślałem o x32 lub coś innego z używanych tak do 7000 pln a może Spendor A6 porównywał ktoś Spendory z Dynkami ?

do sebolx

W serii excite ja barwnej góry nie słyszę i powiem Ci, że bardzo tego brakuje. No ale zapewne jeżeli Twój wybór padnie na X 32 to i tak odsłuchasz przez zakupem.

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

Witam

Mam pytanko czy jakieś podłogowe Dynki mają szansę zagrać dobrze w 17m2 ? Grałem długo na Monitor Audio GS20 i teraz szukam czegoś co by je godnie zastąpiło . Ze stajni Dynaudio słyszałem tylko Contour 1.3 mk II zapamiętałem z nich to że grały czarująco wokale piękne bas bardzo duży i mocny jak na monitory góra barwna ładna bardzo prawdziwa jednak brakowało mi trochę blasku w tej górze . Pytam o podłogowce bo jakoś bardziej lubię bas z podłogowych kolumn tylko obawiam się że Dynaudio podłogowe zabiją mnie basem w 17m2 . Myślałem o x32 lub coś innego z używanych tak do 7000 pln a może Spendor A6 porównywał ktoś Spendory z Dynkami ?

Witaj ja mam 18 m i niebawem będę testował audience 72se. Kiedyś miałem 52se i takie granie mi się podobało lecz fajne by było lepsze zejście na basie dlatego zobaczymy. Dam napewno znać jak to zagrało. Edytowane przez tomek40

W serii excite ja barwnej góry nie słyszę i powiem Ci, że bardzo tego brakuje. No ale zapewne jeżeli Twój wybór padnie na X 32 to i tak odsłuchasz przez zakupem.

Oj to szkoda że góra już nie taka w tych nowszych Dynkach . Jak znajdę chwilę to ich gdzieś posłucham .

 

Witaj ja mam 18 m i niebawem będę testował audience 72se. Kiedyś miałem 52se i takie granie mi się podobało lecz fajne by było lepsze zejście na basie dlatego zobaczymy. Dam napewno znać jak to zagrało.

Ok czekam na wiadomość .

To może dwa słowa co u mnie - dm 2/6 ciągle nie zdetronizowane próbowały atc scm 7 (kiedyś z roksanem bajka ) z expo 2010 bidulkowo wypadły b&w 685s2 porażka w zakresie spójności a raczej jej braku vs 2/6 o basie B&W nie napiszę bo to klapa pomimo że ten z 2/6 obrywał w recenzjach jest o niebo lepszy - teraz czas na SF chameleon b - może im się uda bo inaczej nuda - pozdrawia klubowicz ( wciąż)

To może dwa słowa co u mnie - dm 2/6 ciągle nie zdetronizowane próbowały atc scm 7 (kiedyś z roksanem bajka ) z expo 2010 bidulkowo wypadły b&w 685s2 porażka w zakresie spójności a raczej jej braku vs 2/6 o basie B&W nie napiszę bo to klapa pomimo że ten z 2/6 obrywał w recenzjach jest o niebo lepszy - teraz czas na SF chameleon b - może im się uda bo inaczej nuda - pozdrawia klubowicz ( wciąż)

 

Sprawdź sobie Dynaudio 160 jeśli masz fajny wzmak tranzystorowy to może być bardzo dobrze...i nie wierz w recenzje tylko własne uczy mówią jak jest:-)

do sebolx

W serii excite ja barwnej góry nie słyszę i powiem Ci, że bardzo tego brakuje. No ale zapewne jeżeli Twój wybór padnie na X 32 to i tak odsłuchasz przez zakupem.

 

Adam,

Stare Excite brzmią barwniej niż nowe. To nowa seria jest neutralna, bardziej przejrzysta i trochę sucha. W starej nie było takiej holografii, precyzji, ale grały bardziej żywo i barwnie.

Do whyduck

Nie pozostaje nic innego jak zrobic to co Ty tyle, ze xxxxx na cos innego z racji wielkosci pokoju. Strasznie szaro te nowe graja.

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

X32 w 18m2? Trochę za mały pokój IMO. Te kolumny potrafią zagrać z rozmachem i skala dźwięku jest naprawdę duża, ale potrzebują sporo wolnej przestrzeni wokół siebie.

 

Porównywałem też X32 z X34 i moim zdaniem 32 są bardziej spójne i jakby to powiedzieć trochę bardziej kolorowo grają. Jakkolwiek nie ma między nimi jakiejś przepaści.

Bluesound Node / Synthesis Roma 96DC+ / B&W 706 S3

X32 w 18m2? Trochę za mały pokój IMO. Te kolumny potrafią zagrać z rozmachem i skala dźwięku jest naprawdę duża, ale potrzebują sporo wolnej przestrzeni wokół siebie.

 

Porównywałem też X32 z X34 i moim zdaniem 32 są bardziej spójne i jakby to powiedzieć trochę bardziej kolorowo grają. Jakkolwiek nie ma między nimi jakiejś przepaści.

Tego się obawiałem właśnie . Chyba odpuszczę Dynki jednak i będę szukał czegoś z mniejszych podłogowców .

Ja tam z BMW wybrałbym serię 3 w wersji M, najepiej z rzędową szóstką, a kolega Modrzew piątkę w dieslu 2.0.

 

Takie to porównania - pułapki.

 

Oczywiście kolega Modrzew ma rację, że wyższa seria jest generalnie lepsza, a ja tylko zasygnalizowałem, że mogą być wyjątki.

 

 

Ale jest wolność, każdy może mieć swoje zdanie.

Wyższe modele kolumn potrzebują jeszcze wyższej elektroniki , niższe modele kolumn lepiej sobie radzą ze słabszą elekrtroniką , i takie chocki klocki że contour gra gorzej od serii focus wychodzą często z łączenia wyższych modeli kolumn ze słabszą elektroniką i analogicznie niższą serie kolumn łączona z wysokiej klasy elektronką często sprawia wrażenie lepszych kolumn , serie wyższe potrzebują dopieszczenia (piec, żródło kable etc,,,, i dopiero wtedy mamy tzw opad szczeny i rozumiemy co miał producent kolumn na myśli i dlaczego za tą serie życzy sobie więcej ,bo zakłada że skoro kupujesz wyższą serię to zapodasz im coś więcej niż diore " ja to tak widzę

 

jak czytam tu bzdety typu, że f160 grają bardziej wyrafinowanym dźwiękiem niż trójdrożne podłogówki tylko wzmacniacz trzeba im zapewnić odpowiedni to pękam z zażenowania. jak czytam tu bzdety typu , że f 380 są gorsze niż contour 3,4 bo te ostatnie są z wyższej serii to różowie się z zawstydzenia. jak czytam tu bzdety typu , że primare jest chłodny a f160 ciepłe i to dobry trop to śmiech mnie ogarnia. jak czytam tu jakie są róznice między esoteciem a esotarem to pusty śmiech mnie ogarnia. powtarzacie to co jest ogólnie dostępne w pierwszej lepszej gazetce. jak czytam tu bzdety typu wybrałem monitory bo pomieszczenie czy pokoik mm za mały do podłogówek to bezmiar skrępowania mnie ogarnia i wstydzę sie za was...audiofile z psiej wólki czy mysich kiszek.

 

 

drugi raz się ze mną zgadzasz. gratuluje.

 

a dlaczego nie można połączyć ciepłego z ciepłym żeby było gorąco? dlaczego nie można połączyć zimnego z zimnym, żeby był mróz? zostawmy to swoim uszom i swoim upodobaniom.

 

dlaczego nie można wstawić mniejszych podłogówek do małego pomieszczenia? czyż wzmacniacze są tak audiofilskie, ze nie ma na nich pokrętła wzmocnienia? nie powtarzajcie bzdur po kimś innym, nie cytujcie gazet, którymi niby tak gardzicie a polegacie na własnych uszach.

proponouje zmienić login na przecier :))

 

proszę się ustosunkować do tego mojego dziabnięcia, w końcu the beatles jak sobie dziabnęli nagrali najlepsze płyty swe. a jak nie, to proszę nie pisać bzdur, że można połaczyć ogień z wodą czyli waszym zdaniem można ciepłe z zimnym i to waszym zdaniem jest dobry trop. początkujący AUDIOFILE nie kierujcie się wypisywanymi tutaj bzdurami ludzi, którzy mniemają, że mają słuch nietoperza. to bzdury ogólnie powtarzane, jak to, że wzmacniacz o mocy 100w na kanał di bidny wzmacniacz. bzdety. bzdety po trzykroć bzdety.

 

 

jak ty ze swoimi f160? dziękuję. postoję.

 

no dawać. pożal się bosze audiofile. czekam.

j

po prostu nie pisz bzdur i tyle , to że nie należy łączyć ciepło grających kolumn z ciepłą elektroniką to jest elementarz audio ,od razu widać że jesteś świeży ,nie osłuchany ,wbiłeś na forum wczoraj i chcesz być najmądrzejszy pokory trochę chłopaku

Wyższe modele kolumn potrzebują jeszcze wyższej elektroniki , niższe modele kolumn lepiej sobie radzą ze słabszą elekrtroniką , i takie chocki klocki że contour gra gorzej od serii focus wychodzą często z łączenia wyższych modeli kolumn ze słabszą elektroniką i analogicznie niższą serie kolumn łączona z wysokiej klasy elektronką często sprawia wrażenie lepszych kolumn , serie wyższe potrzebują dopieszczenia (piec, żródło kable etc,,,, i dopiero wtedy mamy tzw opad szczeny i rozumiemy co miał producent kolumn na myśli i dlaczego za tą serie życzy sobie więcej ,bo zakłada że skoro kupujesz wyższą serię to zapodasz im coś więcej niż diore " ja to tak widzę

 

 

W każdej serii są różne modele, od najmniejszych podstawkowych do dużych podłogówek. Najmniejsze modele z wyższej serii potrafią być dwa razy tańsze niż najwyższe z niższej. Są też różnice w zastosowanych komponentach. Np w modelu Focus 380 są te same esotary 2 co w serii Contour, nie ma ich w mniejszych modelach serii Focus. Żeby Focusy 380 pokazały swoje możliwości muszą mieć bardzo dobrą elektronikę, lepszą niż wystarczającą do najmniejszych Contourów choćby ze względu na moc. I to jest właśnie jedne z takich wyjątków, która zdarzają się u wielu producentów. Natomiast oczywiste jest dla każdego, że najmniejszy model z niższej serii będzie gorszy od najmniejszego z wyższej serii mimo, że komuś może wydawać się odwrotnie bo akurat bardziej się podoba ten tańszy ale obiektywnie tak jest.

Edytowane przez audiofan01

W każdej serii są różne modele, od najmniejszych podstawkowych do dużych podłogówek. Najmniejsze modele z wyższej serii potrafią być dwa razy tańsze niż najwyższe z niższej. Są też różnice w zastosowanych komponentach. Np w modelu Focus 380 są te same esotary 2 co w serii Contour, nie ma ich w mniejszych modelach serii Focus. Żeby Focusy 380 pokazały swoje możliwości muszą mieć bardzo dobrą elektronikę, lepszą niż wystarczającą do najmniejszych Contourów choćby ze względu na moc. I to jest właśnie jedne z takich wyjątków, która zdarzają się u wielu producentów. Natomiast oczywiste jest dla każdego, że najmniejszy model z niższej serii będzie gorszy od najmniejszego z wyższej serii mimo, że komuś może wydawać się odwrotnie bo akurat bardziej się podoba ten tańszy ale obiektywnie tak jest.

 

no przeciez to logiczne że kolumny z niższej serii ale podłogowe bedą droższe od monitorów z wyższej ,płaci sie też za gabaryt ilość przetworników i sam wkład pracy , dlatego nieporozumieniem jest stawiać w jednym szeregu podłogówkę z monitorem ,przeciez to bez sensu

no przeciez to logiczne że kolumny z niższej serii ale podłogowe bedą droższe od monitorów z wyższej ,płaci sie też za gabaryt ilość przetworników i sam wkład pracy , dlatego nieporozumieniem jest stawiać w jednym szeregu podłogówkę z monitorem ,przeciez to bez sensu

 

To nie chodzi o zasadę, że jak większy to musi być droższy. Można przecież złożyć ogromną kolumnę za 1000 zł i też dźwięk wyda ale obiektywnie będzie beznadziejna.

 

Chodzi o to, że czasami w ramach tej samej serii stosuje się zróżnicowane jakościowo podzespoły, konkretnie np. w Focusach, są dwa różne głośniki wysokotonowe.

Zresztą w serii Contour nie ma odpowiednika do Focusa 380 czyli trójdrożnej podłogówki, więc ciężko porównać. Ale ta dyskusja do niczego nie prowadzi, więc z mojej strony EOT.

Edytowane przez audiofan01

Myślałem o A5 ale te A3 też ciekawe w ilu m2 u Ciebie grają i jak wypada w nich bas ?

 

u mnie grają w 28m2 ale nagłaśniają 20m2 ogólnie, bas nie jest podbity ale jest fajnie ułożony i całkiem nisko schodzący szybki ale nie maksymalnie analityczny raczej ocieplony ale nie bułowaty. Stosunkowo proste w wysterowaniu i łatwiejsze w ustawieniu, wybaczają gorsze akustycznie pomieszczenia czego nie robią dynki.

 

rls III nie znam IV miałem i już w te buty nie wskoczę z pewnością -grały obok usher 601 to wysokie w RLS to bida z nędzą przereklamowana

 

wersja 3 wg mnie zagrała lepiej od 2/6 x12 i f110.

Focal + Naim

Witajcie panowie ja po krótkiej przerwie spowodowanej wysokim modelem kefa jak marnotrawny syn wróciłem do dynek.Jednak by było ciekawiej zabrałem się za podłogowe dynki . Obecnie jest 72se całkiem miły głośnik. Niech sobie pogra. Pozdro.

Edytowane przez tomek40

A ja dzisiaj chcialem sie podzielic wrazeniami z odsluchu wzmacniacza atoll in 100 se z x14. To moja subiektywna opinia. Wytrzymalem z nim 8 h i ... juz mi wystarczy. Gora pasma tego wzmacniacza wcale nie jest detaliczna, rozdzielcza a jest nachalna i z brzydkim metalicznym nalotem w barwie. Wokale ciut lepiej "wyciete" z tla od nadziaka i to jego jedyna przewaga, ciut lepsza scena. Bas jednostajny, nachalny, "betonowy", ciagle pedzi czy tego trzeba czy nie. Ogolnie dzwiek z tego pieca jest taki spiety, nerwowy, nagle wybrzmienia sie urywaja, on ciagle gdzies pedzi, fuj! Osobiscie widze go tylko z muzyka typu house, electro house, mozna sobie w domu love parade urzadzic i nic wiecej. Brzydka barwa dopelnia rozczarowania. Wybitnie nie nadaje sie do charakteru grania dynaudio. Na zakonczenie przypomne, ze to moja subiektywna opinia.

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

A ja dzisiaj chcialem sie podzielic wrazeniami z odsluchu wzmacniacza atoll in 100 se z x14. To moja subiektywna opinia. Wytrzymalem z nim 8 h i ... juz mi wystarczy. Gora pasma tego wzmacniacza wcale nie jest detaliczna, rozdzielcza a jest nachalna i z brzydkim metalicznym nalotem w barwie. Wokale ciut lepiej "wyciete" z tla od nadziaka i to jego jedyna przewaga, ciut lepsza scena. Bas jednostajny, nachalny, "betonowy", ciagle pedzi czy tego trzeba czy nie. Ogolnie dzwiek z tego pieca jest taki spiety, nerwowy, nagle wybrzmienia sie urywaja, on ciagle gdzies pedzi, fuj! Osobiscie widze go tylko z muzyka typu house, electro house, mozna sobie w domu love parade urzadzic i nic wiecej. Brzydka barwa dopelnia rozczarowania. Wybitnie nie nadaje sie do charakteru grania dynaudio. Na zakonczenie przypomne, ze to moja subiektywna opinia.

Szczerze troche mnie zmartwiłeś właśnie kupiłem Atoll IN100se od użytkownika krzysiekol z tego forum. W przyszłym tygodniu odsłuch.

Dynaudio Focus 160, Atoll IN100 SE, Bluesound Node 2

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.