Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  809 członków

Dynaudio Klub
IGNORED

Klub miłośników Dynaudio


Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Adam 38 napisał:

O te ślicznotki, i dokładnie takie wykończenie (swoich jeszcze nie mam, zdjęcie z sieci) . Są jeszcze dużo ładniejsze - piano black - ale tylko na Chiny robione... 

 

Prędzej czy później je kupię, raczej prędzej chyba, że przegrają z Audeze lcd i3. 

7484059965_g.jpg

11 jadą do mnie ,chociaż 7 mogą być lapsze w moim pokoju,ale to się okaże.

Trochę odbiegliśmy od Dynaudio,ale myślę ,że liczy się dobre brzmienie niż Marka.

W każdym razie przepraszam fanów Dynaudio,bo jednak  to świetnie brzmiące głośniki.

4 minuty temu, izapat napisał:

11 jadą do mnie

Z pewnością będzie to coś innego niż Dynaudio i raczej na 100 % zatęsknisz za wysokimi z S40 ? Koniecznie  wypożycz też JMR Lucia ( wiem,  że niska  cena i nie chwytający  wygląd mówi - kupa - ale tu jest wyjątek i jestem w stanie sobie wyobrazić, że nawet po S40 się tymi Lucia zauroczysz, serio, serio). 

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

8 godzin temu, Adam 38 napisał:

Z pewnością będzie to coś innego niż Dynaudio i raczej na 100 % zatęsknisz za wysokimi z S40 ? Koniecznie  wypożycz też JMR Lucia ( wiem,  że niska  cena i nie chwytający  wygląd mówi - kupa - ale tu jest wyjątek i jestem w stanie sobie wyobrazić, że nawet po S40 się tymi Lucia zauroczysz, serio, serio). 

Cana zachęca żeby kupić JMR .A u Ciebie zostały po odsłuchach?

11 godzin temu, rambo54 napisał:

S40 i S25 dudnią nienaturalnie. Contoury zawsze miały bas bardziej kulturalny niż tańsze serie, bez tego sztucznego podbijania.

Moje doświadczenia są dokładnie odwrotne. Miałem u siebie Contoury 1.3 mk2 i one miały mocno podbity bas jak na tak niewielkie monitory. Natomiast w moim pomieszczeniu S25 grają kulturalnym basem i na pewno bym nie powiedział, że jest dudniący.

Edytowane przez krzysiek

We stand in the Atlantic
We become panoramic

2 minuty temu, krzysiek napisał:

Moje doświadczenia są dokładnie odwrotne. Miałem u siebie Contoury 1.3 mk2 i one miały mocno podbity bas jak na tak niewielkie monitory. Natomiast w moim pomieszczeniu S25 grają kulturalnym basem i na pewno bym nie powiedział, że jest dudniący.

Dokładny przykład różnicy pomieszczeń.

8 minut temu, izapat napisał:

Dokładny przykład różnicy pomieszczeń.

Zgadza się, aczkolwiek takie same spostrzeżenia miałem u siebie w gabinecie, w salonie i w pomieszczeniach u dwóch kolegów, u których byłem z moimi kolumnami. Może ten dudniący bas się pojawia, gdy siedzimy blisko tylnej ściany? Akurat w takich warunkach nigdy nie słuchałem. Wróć, słuchałem. Słuchałem tak S40 w salonie, w małym pomieszczeniu odsłuchowym, siedziałem tam blisko tylnej ściany i faktycznie dudniło.

We stand in the Atlantic
We become panoramic

izapat

Dokładnie to samo przerabiałem z Contour 1.4LE, u kolegi na około 20 metrach bas był dudniący, praktycznie non stop słyszalny, góra była przykryta i mało słyszalna, pomijam różne wzmacniacze.

U mnie pomieszczenie w innym układzie, powierzchnia ciężka do obliczenia około 27 metrów, głośniki z tyłu mają więcej przestrzeni i nagle wszystko nabrało większej równowagi, bas pojawia się kiedy trzeba, nie dudni, potrafi zniknąć, a gdy trzeba kruszyć ściany, jak na tak małe monitorki

KD 5.1.2: 4400H, DBT-3313, Stereo: M6Si, DBT-3313UD, Pioneer N-70AE, GŁośniki: 1.4LE, Klipsch, 440C, 240s, 112SW, 500SA, miniDSP-DDRC24

48 minut temu, krzysiek napisał:

Zgadza się, aczkolwiek takie same spostrzeżenia miałem u siebie w gabinecie, w salonie i w pomieszczeniach u dwóch kolegów, u których byłem z moimi kolumnami. Może ten dudniący bas się pojawia, gdy siedzimy blisko tylnej ściany? Akurat w takich warunkach nigdy nie słuchałem. Wróć, słuchałem. Słuchałem tak S40 w salonie, w małym pomieszczeniu odsłuchowym, siedziałem tam blisko tylnej ściany i faktycznie dudniło.

No właśnie.Niestety mam wąski pokój i muszę siedzieć przy ścianie inaczej wszedłbym na głośniki.Spróbuje jeszcze przykleić jakiś materiał tłumiący za głowę.

Godzinę temu, krzysiek napisał:

Moje doświadczenia są dokładnie odwrotne. Miałem u siebie Contoury 1.3 mk2 i one miały mocno podbity bas jak na tak niewielkie monitory. Natomiast w moim pomieszczeniu S25 grają kulturalnym basem i na pewno bym nie powiedział, że jest dudniący.

 

Godzinę temu, izapat napisał:

Dokładny przykład różnicy pomieszczeń.

Też to miałem napisać. i 1.3 i S25 mają dużo basu. W zależności od modów pomieszczenia albo jedne albo drugie bedą dudnić. IMHO

Ja miałem w tym samym pomieszczeniu Focus 140 i Crafft.

14 litrowy monitor i 17 litrowy, na tym samym mniej więcej głośniku niskośredniotonowym i Focus dudnił niemiłosiernie i siał górą, drugi głośnik grał bardzo płasko i neutralnie.

3 godziny temu, izapat napisał:

Cana zachęca żeby kupić JMR .A u Ciebie zostały po odsłuchach?

Nie zostało nic po odsłuchach (Dynaudio x14 to całościowo bardzo dobry monitor i dopiero na tle ATC 7 słychać, że mają braki na średnicy a na tle JMR Lucia, że góra nie jest jakoś bardzo rozdzielcza, również na tle tych dwóch monitorów słychać, że dół X14 jest wyraźnie podrasowany i raczej z tych wolnych, trochę nadmuchany, nadęty w średnim basie). ATC 7 i JMR Lucia słuchałem u siebie z jakieś dobre 6-8 miesięcy wstecz i tylko z Cyrusem 8.2 DAC bez dodatkowego Cyrucowego zasilacza. Potem kupiłem zasilacz i miałem u siebie ATC 11 i Xaviana Perla Esclusiva. Wczoraj zamówiłem ATC 7 i w pewnym sensie jest dla mnie niewiadomą jak to zagra z dodatkowym zasilaczem, powinny być dłuższe wybrzmienia góry, bardziej równo i czysto na przejściu środek - góra i troszkę lepiej trzymany w ryzach bas, powinna się też poprawić  stereofonia. Jak na to zareagują ATC 7 w mojej kanciapie jednak nie wiem. A i troszkę poprzestawiałem meble w pokoju, powstawiałem  trochę ustrojów celem zmniejszenie pogłosu, dzwonienia betonów itd. Jak to wszystko razem się polubi to super a jak nie to właśnie składam dla mojego 5 klasisty hi - endowy ? komp do gier i akurat potrzebuje on głośniczków więc ATC7 mogą w najgorszym! dla nich scenariuszu stać się monitorami bardzo bliskiego pola dla mojego dziecka ale i dla mnie.

izapat, wiele, wiele razy próbowałem u siebie większych niż X14 monitorów i zawsze całościowo (oddech, stereofonia, szybkość, swoboda) lepiej wypadały te mniejsze. Wydaje mi się, widząc co wypożyczasz do Twoich 10m2 (Kef r3, Dynaudio s40, ATC 11), że koniecznie chcesz mieć w pokoju jak najniższe zejście, obszerność dołu ale moim zdaniem to zły kierunek w naszych pokojach. Może z jakimś DSP o którym tutaj wcześniej pisali Koledzy miałoby to szansę powodzenia, może... Takie są moje doświadczenia. 

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

4 minuty temu, Adam 38 napisał:

Nie zostało nic po odsłuchach (Dynaudio x14 to całościowo bardzo dobry monitor i dopiero na tle ATC 7 słychać, że mają braki na średnicy a na tle JMR Lucia, że góra nie jest jakoś bardzo rozdzielcza, również na tle tych dwóch monitorów słychać, że dół X14 jest wyraźnie podrasowany i raczej z tych wolnych, trochę nadmuchany, nadęty w średnim basie). ATC 7 i JMR Lucia słuchałem u siebie z jakieś dobre 6-8 miesięcy wstecz i tylko z Cyrusem 8.2 DAC bez dodatkowego Cyrucowego zasilacza. Potem kupiłem zasilacz i miałem u siebie ATC 11 i Xaviana Perla Esclusiva. Wczoraj zamówiłem ATC 7 i w pewnym sensie jest dla mnie niewiadomą jak to zagra z dodatkowym zasilaczem, powinny być dłuższe wybrzmienia góry, bardziej równo i czysto na przejściu środek - góra i troszkę lepiej trzymany w ryzach bas, powinna się też poprawić  stereofonia. Jak na to zareagują ATC 7 w mojej kanciapie jednak nie wiem. A i troszkę poprzestawiałem meble w pokoju, powstawiałem  trochę ustrojów celem zmniejszenie pogłosu, dzwonienia betonów itd. Jak to wszystko razem się polubi to super a jak nie to właśnie składam dla mojego 5 klasisty hi - endowy ? komp do gier i akurat potrzebuje on głośniczków więc ATC7 mogą w najgorszym! dla nich scenariuszu stać się monitorami bardzo bliskiego pola dla mojego dziecka ale i dla mnie.

izapat, wiele, wiele razy próbowałem u siebie większych niż X14 monitorów i zawsze całościowo (oddech, stereofonia, szybkość, swoboda) lepiej wypadały te mniejsze. Wydaje mi się, widząc co wypożyczasz do Twoich 10m2 (Kef r3, Dynaudio s40, ATC 11), że koniecznie chcesz mieć w pokoju jak najniższe zejście, obszerność dołu ale moim zdaniem to zły kierunek w naszych pokojach. Może z jakimś DSP o którym tutaj wcześniej pisali Koledzy miałoby to szansę powodzenia, może... Takie są moje doświadczenia. 

Zgadzam się z Tobą w zupełności.Fakt, boję się małych monitorków.Przed chwilą przyszły scm11,już nie mogę się doczekać jak przyjdę do domu i podłączę.jak nie wyjdzie z Atc,to może spróbuje czegoś mniejszego.

6 minut temu, mcemsi napisał:

Mógłbyś jakoś nakreślić soniczne różnice pomiędzy 25 a 40?

Niestety nie... Contour 1.3 mk2 miałem, a Special 25 mam obecnie w domu i porównywałem je bezpośrednio w domu przez parę miesięcy... natomiast Special 40 słuchałem tylko w salonie odsłuchowym w sklepie, było to bardzo małe pomieszczenie, a 40-ki były niewygrzane. Sklep nie chciał mi ich wypożyczyć do domu, więc kupiłem S25 z drugiej ręki, zakładając, że jakby mi nie podeszły, to łatwiej je sprzedam bez straty, niż 40-ki. Tak zupełnie nie porównując, to z odsłuchu S40 zapamiętałem, że miały bardzo słodką i niewyostrzoną górę i bardzo obfity bas, ale jak mówię, były wtedy kompletnie niewygrzane.

We stand in the Atlantic
We become panoramic

5 godzin temu, Adam 38 napisał:

Potem kupiłem zasilacz i miałem u siebie ATC 11 i Xaviana Perla Esclusiva.

Adamie mógłbyś opisać jak zagrał u Ciebie Xavian Perla?(przepraszam jeśli gdzieś pominąłem Twój opis o w/w )

W dniu 20.05.2020 o 15:33, Adam 38 napisał:

A nie myślałeś o mniejszych ATC scm7v3 na Twój malutki pokoik? 

Miałem u siebie ATC 7 oraz 11 właśnie w 12m2 prostokącie i w życiu do takiej puszki nie wybrałbym 11 nad 7. Moim zdaniem w takiej kanciapie 7 wygrywają z 11 stereofonią, szybkością!, namacalnością i otwartością wokali. Siódemki w małym pomieszczeniu żyją a jedenastki moim zdaniem się duszą ale może to też wina wzmocnienia bo cały czas miałem wrażenie, że 11 grały tak jakby mi ktoś przywiązał po 10 kg do każdej nogi i kazał z tym balastem zapierdzielać na 100m. Jedyną przewagę 11 nad 7 widzę w większej ilości  dołu ale co zabawne u mnie nawet X14 grały potężniejszym średnim basem jak ATC 11. No ale jak zawsze, nie ma to jak samemu u siebie posłuchać. Czekam na wrażenia, chociaż może już nie tu a w Klubie ATC ? 

Atc scm11 już grają.Pierwsze wrażenia są pozytywne.Bardzo przejrzyste i naturalne granie.Wzmacniacz nie może być ułomkiem.Mój M6si radzi sobie dzielnie,jednak potencjometr trzeba przekręcić nie co bardziej niż przy Dynaudio s40. Kolejne wrażenia opisze w klubie ATC,bo tutaj rzeczywiście nie wypada.?

11 minut temu, asterix1 napisał:

Adamie mógłbyś opisać jak zagrał u Ciebie Xavian Perla?(przepraszam jeśli gdzieś pominąłem Twój opis o w/w )

Pewnie, że mogę. Subiektywnie i niestety na Xavianach Perla Esclusiva całkiem nowych, zerowy przebieg ponieważ Salon audio nie posiadał rozegranej pary - to trzeba w moim opisie uwzględnić. Pierwsza rzecz, która robi mega wrażenie na tle Dynaudio ale nie tylko  to zdecydowanie stereofonia, przestrzeń, u mnie grało to bardzo głęboko, dźwięk kapitalnie  "odrywał się" od monitorów, druga rzecz to całościowe nasycenie ale z wyraźnie mocniej zaznaczonym w całym paśmie konturem jak u Dynaudio. Barwa ocieplona, góra nie jest w moim odczuciu zaokrąglona czy przesłodzona, jest świeża ale bardzo delikatna, jest jej mniej jak w moich Dynaudio x14 ale była bardziej rozdzielcza i ciut twardsza. Środek jest charakterny i to on decyduje o całościowym odbiorze tych monitorów, wokale są pogrubiane, wyraźnie dociążone, położony jest akcent na dolną średnicę a górny środek jest lekko wycofany i właśnie to mi przeszkadzało, brakowało mi troszkę otwartości i świeżości na średnicy. Niskie tony zwarte, w idealnej dla mnie ilości, bardzo dobrze oddające barwy instrumentów. Nie jest to granie bardzo szybkie, ale daleko mu do mulenia, zagrają każdy rodzaj muzyki bez problemu tylko ta specyficzna, dociążona średnica - mi brakowało jej większego otwarcia. A i co do ilości niskich tonów to oczywiście średni bas w X14 wyraźnie bardziej zaznaczony, oczywiście nie tak dobry jakościowo jak u Xaviana ale ilościowo robi wyraźnie większe wrażenie ? Na koniec coś o czym też trzeba wspomnieć - precyzja wykonania tych monitorów poczynając od samych skrzyneczek a na maskownicach kończąc - ABSOLUTNIE FENOMENALNA JAKOŚĆ. Jestem wyjątkowo szurnięty na tym punkcie i  Xavian Perla Esclusiva jest tutaj nr 1.

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

Jeśli możesz coś podpowiedzieć,to czy x18 będą gorsze od x14 w tak małym pokoju ? x18 przypominały mi trochę xavian xn 250.Pomimo tego ,że Atc są dobrymi głośnikami, prawdziwymi i odkrywczymi,to chciałbym mieć w domu Dynaudio x14 lub x18 

Godzinę temu, izapat napisał:

Jeśli możesz coś podpowiedzieć,to czy x18 będą gorsze od x14 w tak małym pokoju ? x18 przypominały mi trochę xavian xn 250.Pomimo tego ,że Atc są dobrymi głośnikami, prawdziwymi i odkrywczymi,to chciałbym mieć w domu Dynaudio x14 lub x18 

Jeżeli mnie pytasz to powiem tak, w małym pokoju X14 są świeższe na górze, mają szybsze niskie tony, całościowo są bardziej "energetyczne" ale X18 są bardziej nasycone, ciepłe, "przytulne", wokale mają więcej "ciała/ciężaru". Dla mnie było za mdło, za ciepło, za duszno, aż za gładko, bez pazura, blasku z X18 w małej klitce. Jedne i drugie grają fajnie, kwestia gustu ale Ty masz 10m2 i już wiesz jakie jest moje zdanie.

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

1 minutę temu, Adam 38 napisał:

Jeżeli mnie pytasz to powiem tak, w małym pokoju X14 są świeższe na górze, mają szybsze niskie tony, całościowo są bardziej "energetyczne" ale X18 są bardziej nasycone, ciepłe, "przytulne", wokale mają więcej "ciała/ciężaru". Dla mnie było za mdło, za ciepło, za duszno, aż za gładko, bez pazura, blasku z X18 w małej klitce. Jedne i drugie grają fajnie, kwestia gustu ale Ty masz 10m2 i już wiesz jakie jest moje zdanie.

Tak,wiem i na pewno masz rację.W przyszłym tygodniu fundne sobie x14. Chociaż teraz słucham Naima z ATC i jest super.Trudno się oderwać od muzyki.

7 minut temu, izapat napisał:

Tak,wiem i na pewno masz rację.W przyszłym tygodniu fundne sobie x14. Chociaż teraz słucham Naima z ATC i jest super.Trudno się oderwać od muzyki.

Nie zazdroszczę decyzji. Posluchaj jeszcze JMR Lucia przed kupnem X14 albo bezpośrednio je porównaj, warto. 

Edytowane przez Adam 38

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

13 minut temu, Adam 38 napisał:

Nie zazdroszczę decyzji. Posluchaj jeszcze JMR Lucia przed kupnem X14 albo bezpośrednio je porównaj, warto. 

Jmr też mam na celowniku,szkoda tylko ,że kolory nie za ciekawe.

2 godziny temu, izapat napisał:

Jeśli możesz coś podpowiedzieć,to czy x18 będą gorsze od x14 w tak małym pokoju ? x18 przypominały mi trochę xavian xn 250....

Powinieneś wypróbować jedne i drugie, bo nie tylko pomieszczenie będzie warunkowało różnice w brzmieniu. X18 potrzebują wydajniejszego wzmacniacza - M6si powinien je rozruszać bez problemu.

9 minut temu, izapat napisał:

Jmr też mam na celowniku,szkoda tylko ,że kolory nie za ciekawe.

Ogólnie wyglądają nijak, przynajmniej białe, które miałem. Niczym nie przyciągają wzroku. Tylko wszystko to przestaje mieć znaczenie, gdy zaczynają grać i nagle po przejściu z X14 masz w pokoju bardziej prawdziwe instrumenty, dęciaki, blachy perkusji które są fenomenalnie różnicowane i pięknie wybrzmiewają, każdy dźwięk wydaje się bardziej realistyczny, bardziej prawdziwy niż z Dynaudio X14. Jakby jakaś niewidoczna siła wpompowała dwa razy więcej powietrza do wysokich tonów z X14, odkryła dźwięki, które Dynaudio zgubiło ale pokazując to delikatnie, nie pozbawiając nas pełnych wybrzmień. Gdy okazuje się, że wokale z X14 są uproszczone i nie oddają wszystkich załamań, najdrobniejszych zmian, niuansów głosu wokalisty a które to właśnie niuanse decydują, że jeszcze lepiej czujemy emocje ukryte w naszej  muzyce. Kapitalna rozdzielczość!, świeżość! połączona z organicznością i umiejętność ukazania muzycznego piękna - takie są JMR Lucia. Głośniczki nie dla każdego, głośniczki dla osób, które wiedzą ile piękna i emocji może być zawarte w każdym dźwięku, których oczy potrafią się zaszklić  ...  Takie są JMR Lucia. 

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

6 minut temu, Adam 38 napisał:

Ogólnie wyglądają nijak, przynajmniej białe, które miałem. Niczym nie przyciągają wzroku. Tylko wszystko to przestaje mieć znaczenie, gdy zaczynają grać i nagle po przejściu z X14 masz w pokoju bardziej prawdziwe instrumenty, dęciaki, blachy perkusji które są fenomenalnie różnicowane i pięknie wybrzmiewają, każdy dźwięk wydaje się bardziej realistyczny, bardziej prawdziwy niż z Dynaudio X14. Jakby jakaś niewidoczna siła wpompowała dwa razy więcej powietrza do wysokich tonów z X14, odkryła dźwięki, które Dynaudio zgubiło ale pokazując to delikatnie, nie pozbawiając nas pełnych wybrzmień. Gdy okazuje się, że wokale z X14 są uproszczone i nie oddają wszystkich załamań, najdrobniejszych zmian, niuansów głosu wokalisty a które to właśnie niuanse decydują, że jeszcze lepiej czujemy emocje ukryte w naszej  muzyce. Kapitalna rozdzielczość!, świeżość! połączona z organicznością i umiejętność ukazania muzycznego piękna - takie są JMR Lucia. Głośniczki nie dla każdego, głośniczki dla osób, które wiedzą ile piękna i emocji może być zawarte w każdym dźwięku, których oczy potrafią się zaszklić  ...  Takie są JMR Lucia. 

Potrafisz przekonać?Poważnie się nad nimi zastanowie.

JMR Lucia to bardzo dobre głośniki w swojej cenie i sporo powyżej. Porównywałem je bezpośrednio z X18, X14 i Elac Uni-Fi BS U5. Niestety, spośród tych czterech, tylko z JMR trudno się było obejść bez subwoofera (zwłaszcza przy rock'u). Również wybrzmienia blach czy dęciaków w Dynaudio są dla mnie bardziej bezpośrednie, bliższe wrażeniom na żywo (tutaj są też różnice między X14 i X18). Tak więc wrażenia odwrotne niż u kolegi Adama. U mnie zostały X18. Najsłabiej wypadły Elac'i. Ale to wszystko w większym pomieszczeniu, więc u Ciebie może być inaczej. W każdym razie warto posłuchać.

Edytowane przez freepio
Uzupełnienie
2 godziny temu, freepio napisał:

JMR Lucia to bardzo dobre głośniki w swojej cenie i sporo powyżej. Porównywałem je bezpośrednio z X18, X14 i Elac Uni-Fi BS U5. Niestety, spośród tych czterech, tylko z JMR trudno się było obejść bez subwoofera (zwłaszcza przy rock'u). Również wybrzmienia blach czy dęciaków w Dynaudio są dla mnie bardziej bezpośrednie, bliższe wrażeniom na żywo (tutaj są też różnice między X14 i X18). Tak więc wrażenia odwrotne niż u kolegi Adama. U mnie zostały X18. Najsłabiej wypadły Elac'i. Ale to wszystko w większym pomieszczeniu, więc u Ciebie może być inaczej. W każdym razie warto posłuchać.

Niskie tony w JMR Lucia  faktycznie nie są podbite w średnim czy górnym zakresie a niskiego basu wiadomo, że takie maleństwa nie mają, stopa perkusji nie będzie nam masować bebechów (przypomnę - pokoik 10m2). Izapat ma jednak dwa piecyki, które  charakterem powinny pasować do JMR, ma też pokoik w którym X18 nie bardzo jest sens wciskać. 

Trzeba tylko/aż wymazać z głowy  cenę małych JMR, nieznaną w kraju i na AS markę, przełamać się i ich posłuchać, usiąść późnym wieczorem gdy już cały świat wokół poszedł spać, zamknąć oczy i... usłyszeć serce muzyki. Takiej muzykalności jak w Luciach to w Excite X14 czy X 18 próżno szukać... 

Więcej już nie namawiam, jednak uważam, że warto chwalić właśnie takie "skrzyneczki" . 

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

JMR Lucia bardzo chętnie zostawiłbym u siebie właśnie ze względu na korzystną cenę. Potrafią czarować, mają przyjemny charakter, pozwalają na relaks, ale też nie są jakimś cudownym patentem na uniwersalne granie. Tam gdzie wchodzą mocniejsze brzmienia, perkusja, gitarowe riffy, czy nawet dynamiczniejsza elektronika, tam słychać ich braki. Zdecydowanie warto posłuchać, ale jeśli słuchamy także ostrzejszych gatunków, na pewno można lepiej. JMR z pewnością są łatwiejsze do wysterowania dla każdego piecyka, jednak mając do dyspozycji taki prąd jaki daje M6si, nie odrzucałbym z góry X18 tylko z powodu małego metrażu. Połączenie z M6si może się okazać świetne pomimo nieoptymalnych warunków. Może, nie musi - sprawdzić warto.

10 godzin temu, freepio napisał:

Może, nie musi - sprawdzić warto.

Dokładnie. 

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.