Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  199 członków

Creek Klub
IGNORED

KLUB POSIADACZY CREEKA


nick102

Rekomendowane odpowiedzi

Bezpośrednio nie porównywałem, ale myślę, że wyraźnych różnic w brzmieniu nie ma bo są to tożsame konstrukcyjnie urządzenia, podobnie jak 50a i 50p. 100a to większa funkcjonalność np. kilka wejść liniowych, możliwość montażu dodatkowych modułów, regulacja głośności pokrętłem na froncie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram przedmówcę ? 

100A   to dobry wybór z możliwością rozbudowy .....

A przy okazji zalecam pośpiech ws zakupu tych modeli ponieważ w związku ze zbliżającą się premierą  serii Voyage - salony nie  mają za dużo na magazynach  jej poprzednika  -  tzn  Evolution.  

Ja maiłem spory problem zdobyć 50CD (czarną ).... Na szczęście mój "dostawca"- ściągnął z innego sklepu (i to też była ostatnia sztuka )

Z  tego do słyszałem do  lepiej jest z "setkami" - ale to też może się za chwilę zmienić 

 

DENON: AVR X7200W,  DPD 3310UD, CREEK EVOLUTION 100A, CREEK  EVOLUTION 50DC, DALI MONTOR 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Stream napisał:

Bezpośrednio nie porównywałem, ale myślę, że wyraźnych różnic w brzmieniu nie ma bo są to tożsame konstrukcyjnie urządzenia, podobnie jak 50a i 50p. 100a to większa funkcjonalność np. kilka wejść liniowych, możliwość montażu dodatkowych modułów, regulacja głośności pokrętłem na froncie.

dzięki.

Tak się domyślałem, ale wolałem się upewnić. 100A chcę jeszcze bezpośredno porównać z Cyrusem 8. Roksan K3 i Exposure 2010s2D AMP i może jeszcze Primare i15 Prisma. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia  z tymi wzmakami versus 100A? Z góry dzięki z awypowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć, 

Mam parę pytań do użytkowników Creek 50A:

1. Czy wyboru źródła można dokonać z pilota czy tylko manualnie pokrętłem? 
2. Czy pilotem można wyłączyć wzmacniacz? 
3. Czy ktoś próbował zrealizować funkcję sleep? :D Jeżeli tak to poproszę przepis ;) 

Mam wypożyczony sprzęt do odsłuchu, więc jeszcze nie posiadacz, dlatego jeżeli nie trafiłem z działem, proszę o łagodny wymiar kary ;) 

Pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Stream napisał:

Wyboru źródła można dokonać pilotem, włączyć i wyłączyć można tylko przyciskiem na froncie. Wzmacniacz nie ma funkcji stand-by. Może pozostawać cały czas włączony, w spoczynku używa bardzo niewiele prądu.

Dzięki. W takim razie mój pilot coś nie chce działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Koledzy,

jakiś czas temu w tym wątku poruszałem temat buczenia transformatora w 100A. Faktem jest, że trochę się do tego przyzwyczaiłem, ale jednak nurtuje mnie, czy każdy egzemplarz tak ma, czy może inne buczą ciszej / głośniej... wcale ? Zapewne spora część użytkowników wogóle by nie zwróciła uwagi na to buczenie. No ale nie ważne.

Istotne dla mnie, czy ktoś z Was jest ze Śląska i byłby uprzejmy znaleźć te pół godziny czasu, żebym do niego podjechał z moim wzmacniaczem, żeby podłączyć do zasilania oba (obok siebie) i porównać jak to jest. Zawsze przy okazji można wymienić doświadczenia i poglądy nt sprzętu / muzyki :) Ewentualnie zapraszam oczywiście do siebie - to już do ustalenia. Ja jestem z Gliwic.

Dajcie proszę znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Przeklejam swój temat, może tutaj więcej odzewu dostanę:)

 

Witajcie.

Potrzebuję pomocy, porady, wskazówek, uwag - wszystko mile widziane.

Do tej pory stoi u mnie: creek evolution 2 wzmacniacz + creek evolution 2 cd. Sprzedałem Eposy m15.2, które po przeprowadzce uznałem za zbyt małe do nowego metrażu. Teraz szukam czegoś na ich miejsce.

Praktycznie kwadratowy pokój 25 m2, z jako taką akustyką, z jednej strony częściowo otwarty na przedpokój i kuchnię.

Słucham głównie rocka, hardcore'a i teraz kilka spostrzeżeń z poprzedniego systemu: za miękko to grało (aczkolwiek bardzo muzykalnie, dzięki czemu wielogodzinne słuchanie nigdy nie było męczące), brakowało mi "mięsa", wykopu, basu, dynamiki - kto słucha tego rodzaju muzyki wie co mam na myśli. Poza tym nie widziałem sceny, nie czułem przestrzeni, dźwięk słabo odklejał się od głośników. Potrzebuję podłogowych kolumn, które będą miały te cechy, których szukam, pozwolą mi usłyszeć więcej i dadzą to, czego brakowało. I teraz sedno - czy w ogóle z creekiem, którego mam jest to w ogóle możliwe? Czy może już przez samą elektronikę będę zawsze daleko od tego, co chcę naprawdę usłyszeć?

Pierwszy pomysł to kupienie większych eposów z drugiej ręki - m22 chociażby. Creek lubi eposy i ja to już wiem, ale czy po pierwsze te konkretne poradzą sobie z metrażem i wypełnią pokój dźwiękiem?; po drugie czy do rocka to trochę sam siebie nie oszukuję zakładając, że będzie to dobre zestawienie?

Drugi pomysł to głośniki z zupełnie innej beczki - nie wiem, jakieś bowersy 683, dynaudio, proaci studio 148, czy coś jeszcze innego...

I wreszcie bramka nr 3, której wolałbym uniknąć, ale nie za wszelką cenę - zmiana klocków na coś w rodzaju exposure 2010/3010, caspiana m2, audiolaba 8200...

Jak widzicie błądzę jak dziecko we mgle, ale nie chcę popełnić jakiegoś błędu, który zmusi mnie znowu za jakiś czas do zmiany sprzętu.

Wymagania co do kolumn:

- budżet najchętniej do 3000, ale jestem skłonny go nagiąć...

- podłogówki

- firmówki, żadnych DIY

- muszą grać już przy niskich głośnościach - często słucham nocami

- będą stały maksymalnie 40 cm od tylnej ściany, więc co z tylnym bass refleksem?

Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, rejbis napisał:

Cześć. Przeklejam swój temat, może tutaj więcej odzewu dostanę:)

 

Witajcie.

Potrzebuję pomocy, porady, wskazówek, uwag - wszystko mile widziane.

Do tej pory stoi u mnie: creek evolution 2 wzmacniacz + creek evolution 2 cd. Sprzedałem Eposy m15.2, które po przeprowadzce uznałem za zbyt małe do nowego metrażu. Teraz szukam czegoś na ich miejsce.

Praktycznie kwadratowy pokój 25 m2, z jako taką akustyką, z jednej strony częściowo otwarty na przedpokój i kuchnię.

Słucham głównie rocka, hardcore'a i teraz kilka spostrzeżeń z poprzedniego systemu: za miękko to grało (aczkolwiek bardzo muzykalnie, dzięki czemu wielogodzinne słuchanie nigdy nie było męczące), brakowało mi "mięsa", wykopu, basu, dynamiki - kto słucha tego rodzaju muzyki wie co mam na myśli. Poza tym nie widziałem sceny, nie czułem przestrzeni, dźwięk słabo odklejał się od głośników. Potrzebuję podłogowych kolumn, które będą miały te cechy, których szukam, pozwolą mi usłyszeć więcej i dadzą to, czego brakowało. I teraz sedno - czy w ogóle z creekiem, którego mam jest to w ogóle możliwe? Czy może już przez samą elektronikę będę zawsze daleko od tego, co chcę naprawdę usłyszeć?

Pierwszy pomysł to kupienie większych eposów z drugiej ręki - m22 chociażby. Creek lubi eposy i ja to już wiem, ale czy po pierwsze te konkretne poradzą sobie z metrażem i wypełnią pokój dźwiękiem?; po drugie czy do rocka to trochę sam siebie nie oszukuję zakładając, że będzie to dobre zestawienie?

Drugi pomysł to głośniki z zupełnie innej beczki - nie wiem, jakieś bowersy 683, dynaudio, proaci studio 148, czy coś jeszcze innego...

I wreszcie bramka nr 3, której wolałbym uniknąć, ale nie za wszelką cenę - zmiana klocków na coś w rodzaju exposure 2010/3010, caspiana m2, audiolaba 8200...

Jak widzicie błądzę jak dziecko we mgle, ale nie chcę popełnić jakiegoś błędu, który zmusi mnie znowu za jakiś czas do zmiany sprzętu.

Wymagania co do kolumn:

- budżet najchętniej do 3000, ale jestem skłonny go nagiąć...

- podłogówki

- firmówki, żadnych DIY

- muszą grać już przy niskich głośnościach - często słucham nocami

- będą stały maksymalnie 40 cm od tylnej ściany, więc co z tylnym bass refleksem?

Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.

Witam, ja od siebie mogę dodać tyle ile wiem ze swojej praktyki ze faktem było  iż C Evo2 brakowało mi dołu i tego tkz łupnięcia, zmieniłem na C Destiny2 i teraz juz nie narzekam na dociążenie ale przy moich kolumnach (USHER V602) dół jest zbyt misiowaty i tez się zastanawiam nad wymiana na coś z pazurem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.12.2019 o 14:54, Rafał_79 napisał:

Koledzy,

jakiś czas temu w tym wątku poruszałem temat buczenia transformatora w 100A. Faktem jest, że trochę się do tego przyzwyczaiłem, ale jednak nurtuje mnie, czy każdy egzemplarz tak ma, czy może inne buczą ciszej / głośniej... wcale ? Zapewne spora część użytkowników wogóle by nie zwróciła uwagi na to buczenie. No ale nie ważne.

Istotne dla mnie, czy ktoś z Was jest ze Śląska i byłby uprzejmy znaleźć te pół godziny czasu, żebym do niego podjechał z moim wzmacniaczem, żeby podłączyć do zasilania oba (obok siebie) i porównać jak to jest. Zawsze przy okazji można wymienić doświadczenia i poglądy nt sprzętu / muzyki ? Ewentualnie zapraszam oczywiście do siebie - to już do ustalenia. Ja jestem z Gliwic.

Dajcie proszę znać.

Witaj - ja bardzo chciałem 100A i kupiłem używany który miał zastąpić 50A . Niestety buczenie trafa nie do przyjęcia. Co gorsza moment włączenia do sieci to normalnie uderzenie w półkę na której stał. Na szczęście doszedłem do porozumienia ze  sprzedającym i wzmacniacz pojechał do serwisu A kasa wróciła do mnie . Ja zrezygnowałem ze 100A bo różnica do 50A jest naprawdę niewielka. 

Najważniejsza jest muzyka - później sprzęt , a najlepszy jest ten który dla mnie brzmi najlepiej .

Dzieci to przyszłość narodu więc słuchają tego co tata ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę miesięcy temu zmieniłam 50A na 100A. Na buczenie trafa w ogóle nie zwróciłbym uwagi, gdyby temat nie był poruszony w klubie. W 50A lekkie buczenie było słychać tylko po przyłożeniu ucha do obudowy. W100A jest ono głośniejsze ale nie do usłyszenia w odległości 5 - max 10 cm od wzmacniacza. Tak więc w moim przypadku można śmiało powiedzieć, że nie ma z tym problemu. Co masz na myśli mówiąc o uderzeniu w półkę przy włączaniu?

P.S. 50A to genialny wzmacniacz ale 100A to jednak wyraźnie wyższa klasa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, przemo7 napisał:

Niestety buczenie trafa nie do przyjęcia. Co gorsza moment włączenia do sieci to normalnie uderzenie w półkę na której stał. Na szczęście doszedłem do porozumienia ze  sprzedającym i wzmacniacz pojechał do serwisu A kasa wróciła do mnie.

Orientujesz się może jak zakończyła się ta historia z oddaniem wzmacniacza do serwisu ze względu na jego buczenie ?

Czy zadziałali coś i zminimalizowali to buczenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do serwisu nie wiem - właściciel miał napisać jednak to już poza mną.  Stream ja również uważam że 100A jest lepszy ale naprawdę - podkreślam moim i tylko moim zdaniem absolutnie to nie jest klasa wyżej.  Uderzenie w półkę- może nie precyzyjnie napisałem.  Moment włączenia to głośne chwilowe "warkniecie" trafa które trwa sekundę. I jeszcze cena nowego to absolutnie przegięcie. Używany za ok 3500 ok ale tak jak kosztował 8300 czy nawet 6500 ???? Teraz bez większego problemu za 5400 kupisz ale i tak uważam że to dużo.   Póki co zostane przy 50A I czekam  na haiku audio sol 1. Mimo to byłem i pozostaje fanem Creek-a A 50A jest rewelacyjny w stosunku do ceny ( ja kupiłem używany za 2300 i do niego ambit tuner i jest super) choć w bezpośrednim porównaniu np z Heglem H80 poległ to i tak uważam że jest super. Creek ma w swoim brzmieniu to coś....

Edytowane przez przemo7

Najważniejsza jest muzyka - później sprzęt , a najlepszy jest ten który dla mnie brzmi najlepiej .

Dzieci to przyszłość narodu więc słuchają tego co tata ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed chwilą posłuchałem trochę muzy i zauważyłem, że buczenie trafa w 100A wyraźnie zmniejsza się po kilku/kilkunastu minutach od włączenia i jest na tym samym poziomie co w moim 50A czyli słyszane tylko po przyłożeniu ucha do obudowy. Szukałem w sieci informacji o problemach z trafem w Creeku, ale nic nigdzie nie znalazłem ,za to było o buczącym trafie w Atollu czy Naimie. Może to jakieś jednostkowe przypadki. Przemo, u mnie 100A wprowadził tak wyraźne zmiany, że sam byłem zaskoczony. Pewnie to kwestia całego systemu i może zdolności wzmacniacza do napędzenia i wydobycia pełnego potencjału kolumn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe - gra cały system to fakt . Jednak nie narzekam na to jak gra moja 50- ka natomiast pomijając buczące trafo w 100-ce to jakoś mi to nie grało.... może kwestia egzemplarza niemniej zdecydowałem się zamówić haiku które póki co wygrało z wszystkim czego słuchałem ( nawet z piecami mocno poza budżetem ) . Jak napisałem w swojej stopce najlepszy sprzęt to ten który dla mnie brzmi najlepiej i tego się trzymam . Cena ceną ale to jak gra jest najważniejsze. Fajnie że 50A zostanie w drugim systemie.  

Najważniejsza jest muzyka - później sprzęt , a najlepszy jest ten który dla mnie brzmi najlepiej .

Dzieci to przyszłość narodu więc słuchają tego co tata ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Najlepszy jest ten który dla mnie brzmi najlepiej" Święte słowa? .Dlatego nie lubię "audiofilskich" przepychanek i lansowania na siłę swoich racji.

Przemo, z jakimi kolumnami gra Twój 50A?

Edytowane przez Stream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was próbował połączyć creeka (w moim przypadku evo 2) z monitor audio gs20?

U mnie kiedyś grały MA BR5
Ogólnie do przyjęcia ale....
Trochę te paki generowały mało basu a góra buła trochę męcząca. Sama stereofoniczne i scena super. Można było się doszukać elementów wcześniej nie słyszalnych.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, rejbis napisał:

W zasadzie klamka zapadła. Do mojego evo2 dokupuję eposy m22. No, chyba, że na dniach coś niezwykłego na horyzoncie się pojawi... Ostatnio spoglądam przyjaźnie na podłogowe amphiony...

U mnie Evo2 gra aktualnie z Dynaudio Focus 220. Niestety Evo wraca do swojego właściciela a ja poszukuje czegoś do 3k ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Bilety | BAJM 45 TOUR

    O wydarzeniu Największe hity, mega emocje i najlepsza zabawa czyli 45-lecie zespołu BAJM - to będzie trasa roku 2024! Szykuje się totalne szaleństwo! Bajm bilety na jubileuszową trasę koncertową już w sprzedaży.   45-lecie zespołu Bajm Fenomen zespołu Bajm to właśnie ponadczasowa muzyka i emocje, które łączą pokolenia. Ich hity bujają wszystkich bez wyjątku. A głos Beaty przeszywa i przyprawia o gęsią skórkę nawet największych twardzieli. Trasa 45 lecia to muzyczna podróż prz

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy 1

    Bilety | Dawid Podsiadło

    O wydarzeniu Dawid Podsiadło postanowił zrobić swoim fanom wyjątkowy świąteczny prezent i ogłosił kolejny stadionowy koncert. 8 czerwca 2024 wystąpi na Tarczyński Arena Wrocław.    Trasa stadionowa Dawida Podsiadło Po historycznym występie na PGE Narodowym dla 80 tysięcy widzów, Dawid Podsiadło idzie za ciosem i zaprasza na trasę stadionową ze sceną 360 stopni!  W sobotę 26 sierpnia PGE Narodowy, który był współorganizatorem wydarzenia, przyciągnął rekordową publiczność.

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy 1

    Bilety | Piotr Rubik „Niech mówią że to nie jest miłość”

    O wydarzeniu Koncert Piotra Rubika „Niech mówią że to nie jest miłość” - najpiękniejsze piosenki o miłości - to trzeba usłyszeć na żywo! Piotr Rubik, Orkiestra Symfoniczna Filharmoników Jeleniogórskich, Wrocławski Chór Akademicki pod dyrekcją Alana Urbanka oraz 4 znakomitych Solistów. Ponad 60 osób na scenie! Bilety na koncerty Piotra Rubika już w sprzedaży.  Piotr Rubik koncerty Niech mówią że to nie jest miłość Piotr Rubik wraz Dolnośląską Orkiestrą Symfoniczną Filharmoników Jel

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy

    Bilety | Open'er Festival 2024

    O wydarzeniu Gunna, jedna z najważniejszych postaci współczesnego amerykańskiego hip-hopu, której wszystkie dotychczasowe albumy trafiły do Top 3 sprzedaży w USA, wystąpi 3 lipca na Orange Main Stage! Kim Gordon, absolutna ikona światowej alternatywy i jedna z najbardziej charyzmatycznych rockowych osobowości ostatnich dekad, której najnowszy solowy album „The Collective” ukaże się już w tym tygodniu, wystąpi na Alter Stage 3 lipca Amaarae - muzyczna perła, której ostatnia płyta „

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy

    Bilety | Orange Warsaw Festival 2024

    O wydarzeniu Nicki Minaj pierwszą headlinerką tegorocznej edycji! W dniach 7-8 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec wystąpią: Troye Sivan, Skepta, Jungle, Jessie Ware, Ken Carson, Omar Apollo, Yungblud, Kenya Grace, Libianca, Tommy Cash, PRO8L3M, MROZU, Kwiat Jabłoni, Kaśka Sochacka, Dawid Tyszkowski oraz nita. Orange Warsaw Festival to od kilkunastu lat najważniejsze wydarzenie muzyczne i kulturalne Warszawy oraz idealne rozpoczęcie festiwalowego lata. Każda edycja jest świętem

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.