Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mozna jakis sport lubic albo nie lubic ale to co tu napisales to jest jeden wielki bełkot prawdziwego jedynie slusznego motocyklisty...

 

 

Odnotowałem Twój głos w dyskusji, dla mnie klaun nie jest komikiem;-)

 

Serdecznie pozdrawiam.

ciekawe czy Sprint ST definitywnie zakończony i w ofercie będzie sam GT , czy też wypuszczą nowego ST

 

A to mnie zdziwiłeś! Nie wiedziałem. Dla mnie ST jest znacznie fajniejszy niż GT. Dziwi taka decyzja Triumpha, bo w wielu recenzjach pisano, że ST jest jedynym moto które jest w stanie konkurować (i przewyższyć) VFR 800. Dla mnie trudno do zrozumienia, tym bardziej, że silnik i chyba rama jest identyczna jak w GT. A GT niestety sportowo nie wygląda... to jest już bardziej klasa FJR, tyle że z mniejszym silnikiem... nie wiem. dziwne.

 

"For the UK market, last ST machines were built early in 2011 (May I think) but the factory still had some stock bikes as late as August. May still have some. The ST was discontinued for other markets at the end of 2010.

With the GT, Tiger 800, Tiger 1050 and the new Explorer, the ST was becoming a bit unnecessary. Understand that the Tiger 1050 was selling far better than the ST.

Expect you will see a touring version of the 1200 in 2012 and with around 140 bhp it should be quite sporty."

 

Z tego co widze na stronie Triumpha nie ma już ST 1050, jest tylko wersja GT i Trophy, które są dla mnie nie sportowymi turystykami a typowymi turystykami dla starszej klienteli. Brakuje tego pomostu między supersport a turystykami, którym był właśnie ST 1050. No cóż, pewnei wiedzą co robią, ale...

Powrót po dłuższej przerwie...

  • Moderatorzy

ST w twojej budzie był produkowany chyba przez 6 lat, więc odświeżenie stylistyczne raczej wskazane i pewnie dla fasonu z 10 kM więcej też.

likwidacja fajnego sportowo-turystycznego motocykla wg mnie nie jest sensowna,

GT jest na tyle ciężki, że na codzień już nie bardzo, a do dalekiej turystyki to raczej coś z kardanem a może i w automcie jak u Hondy.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

ST w twojej budzie był produkowany chyba przez 6 lat, więc odświeżenie stylistyczne raczej wskazane i pewnie dla fasonu z 10 kM więcej też.

likwidacja fajnego sportowo-turystycznego motocykla wg mnie nie jest sensowna,

GT jest na tyle ciężki, że na codzień już nie bardzo, a do dalekiej turystyki to raczej coś z kardanem a może i w automcie jak u Hondy.

 

Zgadzam się zupełnie.

Natomiast osobiście dla mnie automat w Hondzie to nieporozumienie i zaprzeczenie motocyklizmu. Wiem, dla każdego coś innego, ale ja na moto siadam po to, by doskonalić technikę jazdy, czuć, kontrolowac każdy aspekt.

W aucie mogę mieć automat, ale na moto sobie nie wyobrażam. Ale w sumie od lat widzimy trend by moto było dla każdego, nie tylko dla pasjonatów motoryzacji: skutery trzyśladowe z 2 kołami z przodu, duże miejskie skutery w stylu Burgmana (ni to pies ni wydra), etc.

jestem za postępem, ale ku lepszemu, a nie ku dwukołowym automatom dostępnym dla każdego noba.

Powrót po dłuższej przerwie...

  • Moderatorzy

e tam,

większość jednośladów z silnikiem to skutery,

a w moto hondy możesz zmieniać biegi guzikami - jak w rowerze przy użyciu manetki rapidfire lub na auto - nie jeździłem to nie skreślam :)

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Romek, ale rozumiem że w "standardzie " obowiązkowo kufry znikną? Bo z nimi troszkę jak 40-tka na przyspieszonej emeryturze , za to bez nich jak 18-tka w bikini , zwłaszcza ta czarna w czerownym:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-27122-0-54366500-1361568351_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Z tęsknoty za sezonem :)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

mój motocykl

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

i nie mój, ale klimacik jest OK:

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

 

i bez komentarza:

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

I rodzima produkcja

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Therion

Romek, ale rozumiem że w "standardzie " obowiązkowo kufry znikną? Bo z nimi troszkę jak 40-tka na przyspieszonej emeryturze , za to bez nich jak 18-tka w bikini , zwłaszcza ta czarna w czerownym:)

 

Kufry w standardzie do poruszania się po mieście znikną - inaczej za szeroko i prowadzenie gorsze. Wygląd swoją drogą. Niemniej, kufer centralny się przydaje - czasami musze drobne zakupy zrobić wracając z pracy, buty i trochę ciuchów na trening, etc. garnitur do pracy trzeba gdzieś zmieścić, a do plecaka się gniecie.

 

To czarno czerwone malowanie super, trochę przypomina mi starą aprilię rsv - ale to jakieś specjalne customowe malowanie, bo w standardzie takie chyba nie wychodziły.

 

Takie info też, niespodziankę dzis rano miałem miłą: do zarejstrowania moto potrzebuję Certyfikatu zgodności (Certificate of Conformity). Napisałem w piątek do Hinckley, do fabryki. Dostałem zwrotkę, że mają natłok tych wniosków i może to potrwać. Po czym dziś rano znajduję w swojej skrzynce tenże certyfikat! Z UK, do BE przez weekend - jestem po wrażeniem. To jest obsługa klienta.

Powrót po dłuższej przerwie...

Dziś przyjechałem do pracy na moto. Trochę jazdy w ruchu miejskim na triumphie i... mieszane uczucia. Jest inaczej niż na VFR - na pewno inaczej zachowuje się w zakrętach, ale to wina zapewne kufra i szerszych opon, o innym profilu krzywizny. Musze bujnąć się bez kufra zdecydowanie, bo na razie nie czujes się zupełnie pewnie w zakrętach... Poza tym jest cichszy niż VFR, ale VFRa była na akcesoryjnych Two Brothers które były b. głośne. Na razie czuję się dość drewnianie na moto (ale miałem przerwę 7 mies.). Musze się na nowo przyzwyczaić i nauczyć nowego moto.

Powrót po dłuższej przerwie...

  • Użytkownicy+

Szanowna Moderacjo, a dlaczego ten wątek został wyrzucony z zakładki Kluby?! co to ma być?

Zacznę od końca- to mają być równe zasady. Wątki o innym hobby niż audio, znajdują się na bocznicy. Skoro może tu istnieć wiele ciekawych tematów (np.Fotografia - "Wasze najlepsze strzały", "Ogrodnictwo" itp.), w których min. się często wypowiadasz, to skąd ten problem?

Gość StaryM

(Konto usunięte)

Zacznę od końca- to mają być równe zasady. Wątki o innym hobby niż audio, znajdują się na bocznicy. Skoro może tu istnieć wiele ciekawych tematów (np.Fotografia - "Wasze najlepsze strzały", "Ogrodnictwo" itp.), w których min. się często wypowiadasz, to skąd ten problem?

Hipokryta. Wątki o audio zostały wyrzucone najpierw, a ta reszta to zasłona dymna.

  • Moderatorzy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

w tym sporcie nie gustuję, ale ta Pani robi duże wrażenie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Zacznę od końca- to mają być równe zasady. Wątki o innym hobby niż audio, znajdują się na bocznicy. Skoro może tu istnieć wiele ciekawych tematów (np.Fotografia - "Wasze najlepsze strzały", "Ogrodnictwo" itp.), w których min. się często wypowiadasz, to skąd ten problem?

 

Z Paltonem wymieniłem PW w tej sprawie. Jak napisałem, problem dla mnie leży w braku komunikacji tego zabiegu oczyszczania zakładki Kluby.

Motocykliści nie są niczym lepszym od ogrodników, dlatego jasno należało to powiedzieć w komunikacie, bo taka cicha zmiana polityki nagle, bez ostrzeżenia, po wielu latach jest zaskakująca i budzi tego typu poruszenie na forum. Tym bardziej, że to czyszczenie nie zostało przeprowadzone względem wszystkich wątków od razu, co automatycznie służy za pożywkę do krytyki.

 

Mniejsza o to, wracajmy do tematu wątku.

Ja wciąż przyzwyczajam się do Trampka i uczę się głównie opon. Dunlopy Roadsmart rozgrzewają sie chyba szybciej i bardziej niż Michelin Pilot CT2, ale nie wyczułem jeszcze ich krawędzi i przyczepności. Ale 3 dnia jest już lepiej niż pierwszego, bez wątpienia.

Jak dotychczas wrażenia z jazdy Trampkiem b. pozytywne. Jest odejście, jest fajny nie szlifierkowy dźwięk. Choć stara VFRka na wydechach Two Brothers brzmiałą bardziej basowo i robiła większy 'burdel' na drodze ;)

 

A jak u Was? Wyjeżdżacie już?

Powrót po dłuższej przerwie...

Panowie, czy istnieje tani substytut dla spodni i kurtki motocyklowej?

tzn jakieś ochraniacze pod ubranie?

 

Substytu w sensie wyglądu, czy funkcji?

Skórzanej kurtki z wszytymi chraniaczami nic nie przebije. Możesz ewentualnie kupić zbroję na siatce jak do enduro i na to np. kurtkę jakąś, ale szczerze to dla mnie ryzyko jest zbyt duże.

Spodnie... hm. też chyba trudno. Ja w jeansy motocyklowe wszyłem dodatkowo tkaninę kevlarową ze specjalistycznych rękawic termicznych wytrzymujących do 750 stopni. Być może dałoby się to zrobić w zwykłych jeansach + dodać nakolanniki, ale to kręcenie bata z gówna - jeden upadek i jeansy Ci się przetrą, a cała reszta do wyrzucenia... Plus takie rękawice to ponad 100 euro za parę...

Edytowane przez romekjagoda

Powrót po dłuższej przerwie...

oczywiście miałem na myśli funkcje.

być bezpieczny, ale chciałem uzyskać to za mniejsze pieniądze niż kurtka i spodnie, które nawet najtańsze tekstylne swoje kosztują

 

Wiesz, planuje zakup swojego pierwszego motyckla, ale za ok 5k , a niesttey kask min 500 zł, kurtka + spodnie min. 1000-1500 zł...

  • Moderatorzy

moto za 5000 pln możesz zajeździć i wyrzucić w 1 sezon, jak się przewrócisz i uszkodzisz staw skokowy, kolano czy zedrzesz do białej kości dłonie czy rzepkę na kolanie to dupa sprana....,

możesz mieć skuter za 3000 a ciuchy za 5000 i to będzie rozsądny rozkłąd wydatków.

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Wiesz, planuje zakup swojego pierwszego motyckla, ale za ok 5k , a niesttey kask min 500 zł, kurtka + spodnie min. 1000-1500 zł...

 

Doskonale rozumiem. Ja w ciuchy zaopatruję się podczas wiosennego moto show w UK. Ceny takie, ża za 30 funtów można skórę motocyklową wyrwać, portki za 50 funciaków. Nowe.

Powrót po dłuższej przerwie...

Przy skórach liczy się ich grubość - im grubsze tym lepsze. Z punktu widzenia komfortu dochodzą oczywiście inne czynniki jak dopasowanie, wentylacja, kieszenie, wszyte odblaski, etc.

Co do spodni to trwałość materiału i odporność na przetarcia.

 

Ale z allegro bym nie kupował - kurtkę i portki trzeba przymierzyć, nie ma bata, i to w pozycji na narciarza, takiej jak na moto. Musisz zobaczyć czy portki nie piją Cię pod kolanami, czy sięnie podciągają do kolan jak zegniesz nogi, czy kurtka dobrze lezy i nie pije, etc.

Skórę trzeba wziąć w ręce, ocenić szwy, etc. Większość tanich skór to cienkie szmatki szyte gdzieś w chinach czy turcji. Od tego trzymać się z dala.

Ja jeżdżę w kurtce motocyklowej skórzanej za 30 funtów. Jest genialna. Za 30 funtów kupiłem też skórę Triumpha o takiej jakości, że sam jestem w szoku - gruba, bezpieczna, etc. Ale to wszystko nie przez neta... osobiście.

Powrót po dłuższej przerwie...

A czy Honda CB 500 byłaby dobrym rozwiązaniem jako pierwszy poważny motocykl? Dotychczas śmigam na Aprilii Leonardo 150cm3. (Taki mały odkurzacz do jazdy głównie w terenie zabudowanym). Czy dla chłopa 189cm wzrostu CB nie byłby za niskim motocyklem? Poszukuję czegoś do spokojnej, rekreacyjnej jazdy - ale żeby dało się Tym wyjechać po za teren zabudowany. Obecny skuter się do takiej jazdy nie nadaje (wprawdzie można go rozbujać do 90km/h jednak szkoda silnika na max obrotach). No i na moje nieszczęście. Dysponuję kwotą max 7000pln na moto + 2-3 na strój.

Audio pasjonaci - łączmy się w siłę! :)

  • Moderatorzy

uważam , że skoro masz systematyczny kontakt z moto 150 to żadna 4 cylindrowa 600 cie nie pogrąży jeśli zachowasz zdrowy rozsądek.

ba jeśli jesteś rozjeżdzony i masz zdrowy rozsądek to możesz i na litrówce jeździć.

jak na 150 cm wsiądzie baran to i tak na zakręcie wyrypie w drzewo

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.