Skocz do zawartości
IGNORED

katastrofa pod Smolenskiem


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, nity strzelały do pasażerów. A ten doktorek z beoinga znowu bredził, że TU-154 to konstrukcja bombowca...

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

No tak, towarzysze radzieccy byli pragmatyczni i w razie czego w trymiga taki liniowiec zamieniali w bombowiec.

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

...jak bombowiec? To ruskie budowali bombowce z funkcją kombajnu do wycinania lasu?

Człowiek może być dobry, uczciwy ale i tak ilość ludzi na jego pogrzebie zależy od pogody...

Nikt nie twierdzi,że bombowca przemianowano na samolot pasażerski tylko zbudowany jak...Za trudne, prawda?

 

O ile pamiętam z dawnych nauk, taki sposób konstruowania samolotów (tzn. uniwersalnie - jako bombowiec, rozpoznawczy lub pasażerski na tej samej bazie płatowcowej) sowieci zarzucili pod koniec lat 60-tych. Ostatni tak zaprojektowany, to bodajże pasażerski Tu-114 (konstr. Tupolewa), który powstał na bazie bombowca strategicznego Tu- 95, produkowanego też w wersji rozpoznawczej dalekiego zasięgu Tu-142 (Bear wg terminologii NATO).

Tu-154 jest czystym pasażerem i z konstrukcją wojskową nie ma nic wspólnego. W ogólnym układzie wzorowany był na Boeingu 727 (choć wiki podaje, że przy konstrukcji kadłuba wzorowano się na brytyjskim H-S Tridencie).

 

Tak więc teza o "wojskowej" konstrukcji tutki to ewidentna bzdura (jak zresztą wszystkie "mądrości" naszego rodzimego dzierżyńskiego).

<br />Przywieź miliardy z Brukseli, bo ślepe ryją w pustym korycie, jeszcze rozdupcą...<br />

Przecież Bruksela niedawno jeszcze była nowym RWPG? Coś się zmieniło? Już nie jest?

Tak, nity strzelały do pasażerów. A ten doktorek z beoinga znowu bredził, że TU-154 to konstrukcja bombowca...

 

Poważnie??? Pytam bo szkoda mi czasu na ogladanie a może juz ktoś się poświęcił i poda co i od której minuty trzeba zobaczyć.

Jestem Europejczykiem.

 

Obejrzałem całość i czytałem komentarze, razem jakieś 8 godzin mi to zajęło.

 

Nie pozostawia to cienia wątpliwości.

 

Wygląda w najlepszym wypadku na celowe uszkodzenie samolotu, aby nie zdołał wylądować.

 

Najbardziej przekonujący jest Binieda.

 

Porobił wszystkie możliwe symulacje, czy jakby spadli na plecy, czy normalnie kołami w dół, co ciekawe, przy upadku na plecy, więcej osób miało szansę przeżyć.

 

Poważnie??? Pytam bo szkoda mi czasu na ogladanie a może juz ktoś się poświęcił i poda co i od której minuty trzeba zobaczyć.

Nie radzę żałować czasu na obejrzenie tego materiału.

Czy można mówić o wykryciu trotylu ?

 

 

 

 

 

Niedobrze się dzieje, kiedy wyjaśnienie prostej sprawy nie udaje się już przez trzy lata. Okazuje się, że samolot był polerowany kiełbasą, która jest faszerowana trotylem dla dodania jej specyficznego smaku. Niestety, ktoś dał wodze fantazji i stwierdził, że to jest ładunek wybuchowy.

Z powodu tak niezręcznego nieporozumienia doszło do przeciążenia liczących się laboratoriów pracą i czas badania kolejnych przedmiotów na okoliczność posługiwania się tłuszczem kiełbasianym a właściwie czas na przeprowadzenie takiego badania wydłuża się do granic cierpliwości osób zainteresowanych.

Co najciekawsze, to samoloty stanowiące wyposażenie polskiego wojska nie mogły znajdować się w strefie prawa amerykańskiego, ponieważ nie spełniały standardów amerykańskich dla takiej konstrukcji. Chodzi tutaj o samoloty sowieckie, które wydawały zbyt silny dźwięk. Dlatego polski Tu-154 miał zakaz wlotu do strefy powietrznej USA.

Ponieważ i ten wątek wiąże się z niedawną katastrofą, okazuje się, że jedynym powodem zakazu wlotu w strefę jurysdykcji USA dla samolotów produkcji rosyjskiej była ich nadmierna głośność w czasie pracy silnika. Wszystkie inne warunki mieściły się w granicach norm USA. A te normy obowiązują przy budowie i to już na etapie projektowania samolotu.

Okazuje się, że samolot posiadający certyfikat USA musi być wyposażony w takie urządzenia sterowania nim, aby osoba z kwalifikacjami pilota potrafiła bez żadnych dodatkowych szkoleń sprowadzić samolot na ziemię bez względu na jego wielkość i przeznaczenie.

Inny warunek, które spełniają rosyjskie samoloty zgodnie z prawodawstwem USA, to samosterowność nawet w przypadku asymetrii obciążeń na skrzydłach sięgającej nawet do 20% ich siły nośnej.

No i bezpieczeństwo pasażerów - fotele pasażerów samolotu muszą zapewnić niezmienność kształtu nawet w przypadku odniesienia przez porównanie, gdy pojazd przy prędkości rzędu 120 km/h zostanie zatrzymany - nawet w takich warunkach nie może dojść do uszkodzenia fotela zagrażającego zranieniem siedzącej na nim osoby.

W przypadku Tu-154 w chwili uderzenia była to prędkość porównywalną jak dla samochodu jadącego z prędkością rzędu 60 km/h I tu okazuje się, że fotele z tamtego samolotu przestały istnieć. Nie odnaleziono ich a było to "siedzisko" dla ponad stu pasażerów...

 

jak ktoś nie ma nic do roboty to może sobie oglądać. Ja nie mam takiego komfortu.

Po zapoznaniu się z treściami konferencji, musiałbyś przeprosić opinię publiczną forum, za wprowadzanie w wielu przypadkach w błąd odnośnie nie zgodnego z rzeczywistością przedstawiania większości scenariuszy i przyczyn zdarzeń związanych z lotem Prezydenta Lecha Kaczyńskiego wraz z delegacją do Smoleńska w dniu 10 04 2012 r.

 

TO KONIEC.

 

 

TO JUŻ WSZYSTKO.

 

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.