Skocz do zawartości
IGNORED

katastrofa pod Smolenskiem


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Nic nie rozumiesz albo udajesz. Nie bierzesz w ogóle pod uwagę masy silników. Przemyśl to jeszcze raz, może kilka.

Całkowicie nieadekwatny przypadek w porównaniu do Tu-154.

 

Odezwal się specjalista.

 

Nateępny to Ryka. Skąd ta brednia, że Tu-154 ma militarny rodowód???

Jestem Europejczykiem.

 

Odezwal się specjalista.

 

Nateępny to Ryka. Skąd ta brednia, że Tu-154 ma militarny rodowód???

 

A stąd, że TU-134 był bombowcem przerobionym na pasażerski odrzutowiec, a zakłady Tupolewa były wojskowe a nie cywilne, tak samo jak prawie wszystko w ZSRR. Gdyby TU-154 był wierną kopią Boeinga 727, nie miałby większej prędkości przelotowej, a by ją mieć musiał posiadać wzmocnione skrzydła, mój ty waszyngtoński analityku z Cchwinwali.

bezpośrednio od prezesa ....

 

" Trzeba odpowiedzieć na pytanie, dlaczego bombowiec, bo TU-154 to przecież przerobiony bombowiec, który spada bez rozbijania z 80 metrów, w tym wypadku się kompletnie rozsypał - mówił Kaczyński."

 

a szybowiec myśliwcem

Gość StaryM

(Konto usunięte)

" Trzeba odpowiedzieć na pytanie, dlaczego bombowiec, bo TU-154 to przecież przerobiony bombowiec, który spada bez rozbijania z 80 metrów, w tym wypadku się kompletnie rozsypał - mówił Kaczyński."

A poza tym to samolot leciał bardzo wolno, więc dlaczego ochrona z prezydentem nie wyskoczyła? Na pewno w tym czasie już nie żyli, bo inaczej nie pozwoliliby na to. O!

Ryka twoją wiarygodność podważa wikipedia

 

" W połowie lat sześćdziesiątych XX w. zdecydowano o zastąpieniu latających w barwach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) odrzutowych

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) oraz turbośmigłowych

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ,

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) i

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) nową konstrukcją, zdolną do korzystania z dotychczasowej infrastruktury[

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ]. O opracowaniu nowego typu samolotu zdecydował osobiście

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) . Budowę samolotu powierzonom biuru Tupolewa, prowadzili ją kolejno Siegiej Jegerow i Dmitirij Markowow

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) .

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ten przypadek jest nieadekwatny także z dwóch innych powodów. Po pierwsze skrzydła TU-154 są skośne, a to oznacza, że ich krawędź natarcia działa jak gilotyna, co zupełnie zmienia sytuację. Gdyby były proste, przy szybkości przelotowej oderwałby je sam pęd powietrza, a

doskonala brednia na poziomie filozofa. Ach ach czemusz to koteczku.

 

Powiem wiecej taki skos powinien ugiac brzoze i wrócilaby do stanu naturalnego.Od tego jest taki skos w kosiarkach.Wszystkich latajacych.

W sumie to bardzo żałosne i aż trochę żal mi tych moich nieporadnych, zastępujących chamstwem brak argumentów pożal się Boże interlokutorów. Jeden sugeruje, że ochrona powinna wyskoczyć z samolotu z prezydentem, bo jak wiadomo przy prędkości 240 km na godzinę takie skoki zawsze się udają. Wiesz co, bydlaku, kupię ci bilet na ekspres z Krakowa do Warszawy i sobie wyskoczysz przy stu dwudziestu. A potem pogadamy. Drugi powołał się na samego Nikitę Chruszczowa, co to prosił Stalina o większy przydział na egzekucje w pamiętnym 1936. No jasne, przecież ZSRR nigdy niczego od amerykanów albo Niemców nie odmałpował. Szkoda tylko, że ci niemieccy oficerowie co się dostali przy okazji II wojny światowej w sowieckie łapska nie wrócili do domu wcale, albo po bardzo wielu latach, mając zamiast tego niepowtarzalną okazję szlifować swoje talenty w radzieckich biurach konstrukcyjnych. A największy spośród moich oponentów, samozwańczy znawca inżynierii, właśnie wynalazł nowatorskie ulepszenie gilotyny dzięki prostemu ostrzu, co powinien jak najrychlej opatentować.

Skąd ta brednia,

 

Nie na temat "brednąłeś" teraz Jaruś, mowa w tym wątku o cywilnej wersji TU-154 przystosowanej do przewozu VIP-ów .

Czyż nie?

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

A największy spośród moich oponentów, samozwańczy znawca inżynierii, właśnie wynalazł nowatorskie ulepszenie gilotyny dzięki prostemu ostrzu, co powinien jak najrychlej opatentować.

za pozno.Eksperyment w smolensku zaprzeczyl dzialaniu gilotyny. na brzoze w lotnictwie.Proste skojarzenia filozofow powoduja prostackie pomysly.

 

Skosy maja wszystkie skrzydla wieksze lub mniejsze.Ale sluza do czegos innego niz ciecie brzoz..

Skad ponad normatywne drgania silnika 3 a pozniej 2 i 1 przed udezeniem w brzoze ?

 

Skoro "uchod" nie zadzial jak sugeruja medrcy i spece to obroty silnikow Tu 154 w tym momencie jeszcze nie wzrosly na tyle by dawac takie odczyty.

Zreszta dosc sliske jest stawianie tezy ze to pchniecie manetek ciagu na max spowodowalo takie drgania - wiem ze Wam tak wygodnie nadal na Protasiuka i Kaczora zwalac ale chyba zwykla przyzwoitosc kaze przyjrzec sie temu zjawisku.

 

Czemu pilot Jaka w wywiadach stwierdzil "dziwnym wyciu silnikow przed katastrofa"?

 

Czemu MAK ani komisja Millera nie poddala szczegolowej analizie napedu TUtki? A jesli byly takie badania (oprocz lakonicznego stwierdzenia ze nic nie wskazuje by nie dzialaly) to prosze wskazac w materialach.

 

Zamach zamachem bomby bombami ale w przypadku Tutek awarie silnikow to dosc powszechna sprawa. I KAZDA komisja powinna resztki silnikow rozebrac do ostatniej śrubki by wlasnie od tego zaczac eliminacje przyczyn katastrofy !

<br />Zamach zamachem bomby bombami ale w przypadku Tutek awarie silnikow to dosc powszechna sprawa<br />

1. Odwołujesz bomby i zamach?

2. Awarie silników w feralnym TU-154 byłyby odnotowane w czarnych skrzynkach i innych rejestatorach. A nie były.

toptwenty

 

1. Odwołujesz bomby i zamach?

2. Awarie silników w feralnym TU-154 byłyby odnotowane w czarnych skrzynkach i innych rejestatorach. A nie były.

 

Nic nie odwoluje bo niczego narazie nie jestem pewien oprocz faktu iz teze o winie pilotow postawiono w dniu katastrofy i wszelkie materialy dobierane byly pod ta teze. Te ktore by mogly wskazac inna przyczyny skutecznie olewano.

 

Dodatkowy rejestrator firmy ATM dot. parametrow lotu odnotowal ww drgania . Orginalne czarne skrzynki tutki nie posiadaly takiego odczytu.

 

Chyba Ty wklejales wypowiedz bylego dowodcy 36 pułku ktory stwierdzil " musialo sie stac cos dziwnego skoro nie odeszli".

 

Zastanow sie nad wypowiedzia Pluskina (kontroler ktory naprowadzal Tutke) przed odwolaniem swoich zeznan ktory tez byl zaszokowany ze nie poderwali samolotu po zejsciu do 100m. Tlumaczyl to moze zlym zrozumieniem liczebnikow po rosyjsku. Pozniej odwolal swoje pierwotne zeznania.

W sumie to bardzo żałosne i aż trochę żal mi tych moich nieporadnych, zastępujących chamstwem brak argumentów pożal się Boże interlokutorów. Jeden sugeruje, że ochrona powinna wyskoczyć z samolotu z prezydentem, bo jak wiadomo przy prędkości 240 km na godzinę takie skoki zawsze się udają. Wiesz co, bydlaku, kupię ci bilet na ekspres z Krakowa do Warszawy i sobie wyskoczysz przy stu dwudziestu. A potem pogadamy. Drugi powołał się na samego Nikitę Chruszczowa, co to prosił Stalina o większy przydział na egzekucje w pamiętnym 1936. No jasne, przecież ZSRR nigdy niczego od amerykanów albo Niemców nie odmałpował. Szkoda tylko, że ci niemieccy oficerowie co się dostali przy okazji II wojny światowej w sowieckie łapska nie wrócili do domu wcale, albo po bardzo wielu latach, mając zamiast tego niepowtarzalną okazję szlifować swoje talenty w radzieckich biurach konstrukcyjnych. A największy spośród moich oponentów, samozwańczy znawca inżynierii, właśnie wynalazł nowatorskie ulepszenie gilotyny dzięki prostemu ostrzu, co powinien jak najrychlej opatentować.

 

filozof krętacz puchnie , jakie argumenty skoro nikt ich nie zauważył poza politykami biznesmenami .

 

Ryka będziesz jak czkawka z swoimi bzdurami powracał .

<br />teze o winie pilotow postawiono w dniu katastrofy<br />

Od początku było to jasne. Badania tylko to potwierdziły.

 

<br /> ww drgania <br />

Drgania = awaria silników?

Od początku było to jasne. Badania tylko to potwierdziły.

 

Moze dla Ciebie bylo jasne... ja do dzis tej pewnosci nie mam

 

Drgania = awaria silników?

 

Jakie masz wyksztalcenie TOP? Muzyczne?

Skoro zbyt duze drgania membrany sa w stanie wykonczyc ja ( a jest przystosowana do tego typu pracy) to ponadnormatywne drgania silnika to juz spory problem...

To Stalin zasadził tę brzozę w Smoleńsku.

To przykład wyjątkowo perspektywicznego myślenia Stalina. Pewnie przewidział też Kaczyńskiego.

A w ogóle to ja się poddaję - był zamach ;-), a kable grają ;-) o cholera to chyba nie ten watek :-)

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Nie trotyl, nie brzoza, nie piloci, nie kontrolerzy, nie samolot, nie śp. Błasik....znaczy, że jednak zamach.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

A stąd, że TU-134 był bombowcem przerobionym na pasażerski odrzutowiec, a zakłady Tupolewa były wojskowe a nie cywilne, tak samo jak prawie wszystko w ZSRR. Gdyby TU-154 był wierną kopią Boeinga 727, nie miałby większej prędkości przelotowej, a by ją mieć musiał posiadać wzmocnione skrzydła, mój ty waszyngtoński analityku z Cchwinwali.

 

No to niech Miszczu poda łaskawie jaki to bombowiec przerobiono na Tu-154.

Jakoś nie kojzrze żadnego znanego mi radzieckiego bombowca.

 

Nie mam pojęcia skąd pomysł, że Tu-154 ba być wierną kopią B-727??? Albo jakąkolwiek kopią?

Skąd te wszystkie brednie mój ty krakowski konstruktorze lotniczy?

Jestem Europejczykiem.

 

to już nie jest rusofobia tylko poważne psychiczne zaburzenie .

 

Ryka przypominasz biało czerwoną kukiełkę Putina . W zależności od potrzeby pociąga za sznurki i skaczesz jak on zechce.... ten kraj z podobnymi tobie zawsze będzie przekleństwem samodzielnego myślenia

Do jakiego stopnia można być tępym?Ano do sporego.I do tego czerwonego.

 

Hihihi...

Przeczytałem wpis Kolegi Ryki i wyglada na to, że robi on wszystko, żeby potwierdzić moją tezę. Pisze o wszystkim, tylko nie o nocnym ataku wojsk gruzińskich na Cchinwali.

Naprawde zaczyna mnie to coraz bardziej bawić.

Przypomniała mi sie historia jak dwóch moich znajomych sprzedawało Wranglery na bazarze w ZSRR w czasach zdychającej juz komuny. Jednego złapała milicja i w trakcie przesłuchania pokazali mu torbę z jeansami. facet mówi, że to nie jego torba. Zaskoczony milicjant że przecież złapali go za rękę jak trzymał torbę. A koleś na to: "to nie była moja ręka..."

 

I tak właśnie wygląda taktyka Kolegi Piotra :-).

A ty nadal przy tych bredniach.Poznałeś jakieś jedno wydarzenie , którego się trzymasz nie mając nic więcej do powiedzenia w temacie.

 

co mamy z komisji Macierewicza.

 

ekspertów od mąki i węgla z komputerem . Nie byli na miejscu katastrofy , pomijali fakty , dowody nie pasujące do polityczno biznesowego zapotrzebowania.... podobne Ryki są niezbędne tylko do sprzedaży gazet, książek i szansą na kasę z budżetu pomnożoną przez ilość posłów wprowadzonych do sejmu .

 

panie Ryka jest inaczej i dookoła same ruskie ?

Że nie dodasz , że z komisji Millera też nie wszyscy byli a na pewno nic nie badali.
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.