Skocz do zawartości
IGNORED

Migracja Do Systemu Słuchawkowego...

Monk

Rekomendowane odpowiedzi

Od dosyć dawna czas na odsłuchy znajduję dopiero późnym wieczorem. Niestety wtedy dzieciak próbuje już zasnąć, kobieta chce obejrzeć coś w tv i tyle mam ze słuchania muzy. Żonaci, dzieciaci i zabiegani wiedzą o czym piszę ;-). Zastanawiam się więc nad zmianą systemu "stacjonarnego" na system "słuchawkowy" (wzmacniacz słuchawkowy + słuchawki). Ponieważ nie mam żadnego doświadczenia ze słuchawkami mam prośbę do Kolegów którzy przechodzili już taką drogę o podzielenie się swoimi doświadczeniami. Chciałbym się upewnić czy nie jest to przypadkiem "ślepa uliczka", czy nie będzie mi "czegoś" brakowało. Tęskniliście później za sceną przed sobą, za czuciem basiska w piersiach?

Wiem oczywiście że optymalnie byłoby posiadać oba systemy ale jakoś tak się poukładało że żeby kupić przyzwoity wzmak słuchawkowy i słuchafony to niestety najpierw musiałbym sprzedać aktualny system (no przynajmniej wzmaka i kolumniska) więc w moim przypadku jest to raczej podróż w jedną stronę...

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie przemyślenia i uwagi bo być może zaoszczędzicie mi ewentualnych rozczarowań i frustracji.

https://www.audiostereo.pl/topic/72487-migracja-do-systemu-s%C5%82uchawkowego/

Słuchawki cholernie wciągają. Warto. Brak zamieszania z ustawianiem:) Bardziej "osobiste" czy wręcz "intymne" słuchanie muzyki. Warto naprawdę. Co do basu - zdziwić się można:) Nie znam nikogo kogo dobre słuchawki nie zaczarowały, oczywiście ktoś się znajdzie, ale to chyba rzadkość?

Podziel się z żona czasem po połowie w dni parzyste Ty decydujesz co i jak głośno grasz i oglądasz a w dni nieparzyste żona.

Ile wydatków Cie ominie ;)

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże