Skocz do zawartości
IGNORED

marantz albo yamaha SACD

poeta81

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

zastanawiam się nad wyborem zakupu odtwarzacza SACD, Yamaha CD-S2000 albo Marantz SA-15S2??? czy wystarczy Marantz SA7003, bo w/w modele nie przewyższają aż tak wymienionych modeli, by przepłacać??? wiem, że pytanie wydaje się głupie, ale jestem początkującym miłośnikiem muzyki i chciałbym kupić sprzęt, który mi posłuży przez dłuuuuugie lata, bo na szybką wymianę nie będzie mnie po prostu stać.

pozdrawiam miło

https://www.audiostereo.pl/topic/85435-marantz-albo-yamaha-sacd/

jak chcesz iść w sacd to trzeba mieć do tego tor z najwyższej półki - inaczej szkoda pakować się w drogie płyty - poziom sa-15s2 niejest tego warty jeszcze - stąd też taka a nie inna sytuacja formatu

Zastanów się najpierw, czy będziesz potrzebował odtwarzacz zbalansowany (gniazda XLR), czy nie. Jak nie, to wybór masz większy. Weź też pod uwagę to, co pisałem w innym wątku, bo nie chce mi się powtarzać.

W podobnych cenach masz jeszcze np. odtwarzacz Arcama CD 37. Masz też cały wachlarz produktów Oppo ze stosunkiem jakość/cena przewyższającym nowego Marantza. A jak chcesz Marantza serii SA, to jest tego zazwyczaj pełno na świecie z drugiej ręki za 1/3 ceny sklepowej.

osobiscie posiadam CD Marantza SA-15S1. szczerze mowiac jestem bardzo zadowolony ,w odtwarzaczu nie ma duzej przepasci miedzy cd i sacd nie roznicuje tak bardzo. jaosc wykonania pierwsza liga. uzywke idzie wytargac w granicach 2800-3000.w tej cenie trudo o cos lepszego. wnetrze napakowane dobrymi elementami. nie wiem jak gra s2 ale podejrzewam ze duzo lepszy nie jest. pewnie tylko kosmetyka i zeby odswierzyc oferte tak jak to zwykle robia firmy :)

Witam,

Napisz więcej szczegółów dotyczących Twoich preferencji brzmieniowych, posiadanego wzmacniacza i kolumn. Potwierdza zdanie mojego przedmówcy, ze SACD wymaga całego bardzo dobrego toru audio.

Czekam na szczegóły