Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

ilu geniuszy jeszcze będzie wklejać te same wiadomości ?

 

tak, tak kup pan toyote, denso tanie w wymianie :)

Masz w tym jakiś interes że tak bronisz te niemieckie "ekologiczne" dizle?

przynajmniej jak cos zle zrobia to sie przyznaja co swiadczy o rzetelnosci i uczciwosci

a nie jak VW oszukiwac, klamac, manipulowac w rankingach , statystykach. ADAC wszystko przekupione zmanipulowane teraz w usa i zapewne nie jedno maja za kolnierzem.

 

Ogolnie cala niemiecka gospodarka opiera sie na Image , czesto sa to towary przecietnej jakosci a nawet kiepskiej , ale za pomoca marketingu i chwytow reklamowych klient jest przekonany ze ma super marke i super jakosc buhaha

 

Problemem polskiej gospodarki jest za malo wykreowanych marek w ktore by wierzyli klienci.

 

 

To prawda, a sam muszę powiedzieć że na ebay.de wielokrotnie kupowałem towar, który okazywał się wadliwy, albo niepełnowartościowy, wbrew opisowi. Nie wiem czy u nich takie oszukiwanie to jest norma? Czy ja mam jakiegoś pecha?

W Niemczech , Polsce i Europie oczywiscie wszystko jest ok , klienci sa zadowoleni z takiej super marki samochodowej i nie ma powodow do podejrzen :))

zreszta kto by w Europie cos wykryl skoro wszystkie testy, normy i zasady narzucaja Niemcy a inni slepo je przyjmuja :)

W Europie wszystkie VW były,są i beą idealne. I nikt takiej kontroli na pewno nie przeprowadzi. A że będą nadal smrodzić 40 razy więcej niż w kolorowym folderku na twardym papierku? Kogo to obchodzi? Angela nie pozwoli na to. Nasze media też, przecież większość jest w niemieckich łapach.

 

Masz w tym jakiś interes że tak bronisz te niemieckie "ekologiczne" dizle?

:-) Każdy orze jak może. Niemieckie są dobre do klepania. Części mnóstwo, łosi jeszcze więcej.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Szkopy do siebie mają to że na swój rynek nigdy gówna nie wypuszczą, widać to po wielu produktach, nawet budowlance. Nie bez powodu ludzie jeździli do salonów w DE i tam kupowali auta a nie w kraju, różnicę niestety widać.

 

Co do śmierdzieli to zacznijmy od tego że normy w USA są bardziej restrykcyjne i nikt normalny diesla tam nie kupuje, niektóre koncerny nie sprzedają tam żadnych aut a inne w zupełnie innej gamie silnikowej. W DE przeprowadzano testy i nic nie stanęło na drodze by jawnie napisać że normy są przekraczane tysiąckrotnie, bez względu czy to VW, BMW czy Mazda, benzyna czy diesel, (pisałem o tym kilka stron wcześniej). Jest to tylko kolejny dowód że ekologia to jedna wielka ściema.

 

Baranów którzy podnoszą lament pragnę uświadomić że to zaledwie 500 tyś aut, a koncern bardziej zaboli zła sława niż kara. Bardzo mi się podoba że w problem zaangażował się rząd niemiecki, w końcu jak to powiedział minister niemiecki produkt to jakość. Czemu polskie głąby tak nie umieją ?

 

To prawda, a sam muszę powiedzieć że na ebay.de wielokrotnie kupowałem towar, który okazywał się wadliwy, albo niepełnowartościowy, wbrew opisowi. Nie wiem czy u nich takie oszukiwanie to jest norma? Czy ja mam jakiegoś pecha?

ja ściągałem wiele używanej elektroniki z DE (do aut) i nigdy się nie nadziałem, nie zmienia to jednak faktu że tam tak pięknie wcale nie jest.... gówno prawda że nie cofają liczników w końcu 90% second hand'u to polak, rusek albo turek. To w Niemczech ASO legalizują przebiegi... przestrzeganie norm, sprawdzanie DPF'ów.... ściema..

 

Norwegia.. tam jest sieczka.

Co to jest hamowanie drogowe?

 

Piechociński: będę domagał się od Volkswagena wyjaśnień

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

No to cały zarząd VW na czele z Martinem Winterkorn jest już zesrany. Flinston wkracza do akcji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Baranów którzy podnoszą lament pragnę uświadomić że to zaledwie 500 tyś aut, a koncern bardziej zaboli zła sława niż kara.

Zanim zaczniesz beczeć:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Baranów którzy podnoszą lament pragnę uświadomić że to zaledwie 500 tyś aut, a koncern bardziej zaboli zła sława niż kara.

No to co powiesz teraz o tych baranach?

Trzeba chyba posypać głowę popiołem i przeprosić?

Gość Tubatoon

(Konto usunięte)

Baranów którzy podnoszą lament pragnę uświadomić że to zaledwie 500 tyś aut, a koncern bardziej zaboli zła sława niż kara.

 

Tych felernych samochodów jest dużo, dużo więcej, jak już napisał Xymox.

 

A kara w USA teoretycznie może wynieść nawet i 18 miliardów dolarów. Nawet 10% procent tej kwoty zaboli VW dośc mocno.

Akcje VW prawie 50% w dół! :)

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Co to jest hamowanie drogowe?

hamownia drogowa, wkradła się literówka..

 

No to co powiesz teraz o tych baranach?

Trzeba chyba posypać głowę popiołem i przeprosić?

że dalej nimi są, z tego co donoszą media chodzi o prostą różnicę na zasadzie euro 5 vs euro 6 czyli bardzo niewiele. Nikt za to nie zauważył że wiele aut w codziennej eksploatacji tych norm totalnie nie spełnia. Jest awantura o przekroczenia chyba 4 krotne (info by TVN) gdzie realnie auta generują ponad 1000 krotnie więcej syfu (TUV), nawet niektóre benzyny trują bardziej niż diesle nie spełniające norm.

 

A kara w USA teoretycznie może wynieść nawet i 18 miliardów dolarów. Nawet 10% procent tej kwoty zaboli VW dośc mocno.

18 milionów to przybliżona wartość aut, więc nie aż tak mocno.

 

Teraz już wiadomo o 11 milionach.

tylko że nie w USA, a Europa gówno zrobi. Pech chciał że jedyny kraj który nie podpisał kretyńskich umów "ekologicznych" dba o swój interes i sprawdza spaliny. Albo ktoś posmarował :D

 

Akcje VW prawie 50% w dół! :)

+ zła reklama i to ich zaboli... no ale z tego co media donoszą już są nowe silniki, więc będą lepsze ceny a ja powoli łapie wq... że nie mam kasy na nowe auta, będą promocje :)

Czyżbyśmy mieli koniec niemieckiej motoryzacji spod znaku VW i upadek technologii na ropę?

Ponoć wreszcie mają być wprowadzone testy zużycia paliwa w normalnych warunkach, a nie laboratoryjnych.

Tej organizacji która rozpętała tę aferę należy się pokojowa nagroda Nobla.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Nie bez powodu ludzie jeździli do salonów w DE i tam kupowali auta a nie w kraju, różnicę niestety widać.

 

?

produkują inne na polskę, na francję i na niemcy?

produkują inne na polskę, na francję i na niemcy?

różnie, najlepsze rzeczy zostawiają dla siebie i często nawet jako opcja nie jest to do kupienia w innych krajach.

 

Ponoć wreszcie mają być wprowadzone testy zużycia paliwa w normalnych warunkach, a nie laboratoryjnych.

Tej organizacji która rozpętała tę aferę należy się pokojowa nagroda Nobla.

się tak nie ciesz bo benzyny też dostaną po dupie, a to się tylko odbije na nas użytkowaniach.

 

Czyżbyśmy mieli koniec niemieckiej motoryzacji spod znaku VW i upadek technologii na ropę?

2x nie.. za duża kasa i biznes naftowy na to nie pozowali tak samo jak nie pozwala na wprowadzanie czystych silników czyli alternatywnego paliwa.

różnie, najlepsze rzeczy zostawiają dla siebie i często nawet jako opcja nie jest to do kupienia w innych krajach.

 

 

ale jak, z innych materiałów, inna elektronika etc?

ale jak, z innych materiałów, inna elektronika etc?

różnie, np tylko w DE mogłeś kupić 6 bieg skrzynie do 1,9 tdi 105. W Polsce kupowałeś jeszcze szyby na gałki gdzie tam nawet takich wersji nie było. 2masy często były innego producenta i mocniejsze , kiedyś znalazłem katalog Luk'a z dokładnymi danymi jeśli chodzi o żywotność podzespołu i kraj dystrybucji, różnice były dość spore. Moduły elektroniki często są hi nawet w najniższych liniach wyposażenia. To są rzeczy namacalne i udokumentowane, na temat plastików nie będę spekulował, różnie mówią. Kiedyś było to bardziej widoczne.

 

Niektórzy nie oferują w Polsce pełnego wyposażenia, jak np volvo aktywny tempomat sprzedało prawie wszędzie tylko nie w PL. Znajomy jak kupował ls600 to finalnie kupił w USA z wyposażeniem niedostępnym w europie (nie wiem co to było) jakby tego było mało to cały biznes z transportem do domu wyszedł go taniej o ponad 50 tyś zł.

Dzisiaj dochodzi jeszcze wyposażenia który dany koncern nie sprzedaje w danym kraju, najbardziej było to widać chyba po volvo.

 

to znaczy?

w PL nie da się zamówić jakiś rzeczy?

za szybki jesteś, edytowałem wypowiedź.

 

Od kilku lat nie jestem na bieżąco więc konkretów nie wskażę, rok temu jak konfigurowałem znajomemu A6 to nadal nie widziałem kilku gadżetów ale to takich z naprawdę wysokiej półki za które trzeba słono dopłacić.

Trzeba teraz śledzić temat z VW, bardzo ładnie powinny wyjść koneksje. O ile w USA to może być jego koniec to po europie trudno coś stwierdzić, kuzyn w DE mówi że tam od kilku dni jedyny temat to VW ale na co się to przełoży.... Eliminacja takiej marki nie odbije się korzystanie dla konsumentów. Jeśli doprowadzi to do realnej kontroli spalin zwłaszcza w Polsce to będzie jedna wielka katastrofa... Ja mam po dziurki w nosie ekologicznych systemów (nie ważne w czym) i ich awarii. Żyłują silniki pod normy (najlepiej widać to po TSI), dodatkowo je obciążają i się dziwią że to razem nie biega... jakby do tego było trzeba geniusza.

różnie, najlepsze rzeczy zostawiają dla siebie i często nawet jako opcja nie jest to do kupienia w innych krajach.

 

Czyli co?Mają jedną linie na Niemcy i inną dla reszty?

41100034116551715111.jpg

różnie, np tylko w DE mogłeś kupić 6 bieg skrzynie do 1,9 tdi 105. W Polsce kupowałeś jeszcze szyby na gałki gdzie tam nawet takich wersji nie było. 2masy często były innego producenta i mocniejsze , kiedyś znalazłem katalog Luk'a z dokładnymi danymi jeśli chodzi o żywotność podzespołu i kraj dystrybucji, różnice były dość spore. Moduły elektroniki często są hi nawet w najniższych liniach wyposażenia. To są rzeczy namacalne i udokumentowane, na temat plastików nie będę spekulował, różnie mówią. Kiedyś było to bardziej widoczne.

 

Niektórzy nie oferują w Polsce pełnego wyposażenia, jak np volvo aktywny tempomat sprzedało prawie wszędzie tylko nie w PL. Znajomy jak kupował ls600 to finalnie kupił w USA z wyposażeniem niedostępnym w europie (nie wiem co to było) jakby tego było mało to cały biznes z transportem do domu wyszedł go taniej o ponad 50 tyś zł.

W Golfach z silnikami 1.9 tdi o kodzie silnika BXE dostępne były skrzynie 6 biegowe w Polsce. W Skodach na pewno taka skrzynia nie była dostępna. Nie wiem jak w SEATach.

Jeśli mówisz natomiast o elektronice, to pewnie masz na myśli moduł kolumny kierownicy- z tego co pamiętam były przynajmniej dwa modele (nie licząc różnic pomiędzy rocznikami modelowymi). Najsłabszy z podstawową obsługą i wyższy z możliwością dokładania wyposażenia opcjonalnego. Coś mi świta, że jeszcze był środkowy bez obsługi MFA. Dawno już tym się nie interesowałem, a ETKĘ jeszcze dawniej odinstalowałem z kompa.

It doesn't matter what we're losing,

It only matters what we're going to find.

różnie, np tylko w DE mogłeś kupić 6 bieg skrzynie do 1,9 tdi 105. W Polsce kupowałeś jeszcze szyby na gałki gdzie tam nawet takich wersji nie było. 2masy często były innego producenta i mocniejsze , kiedyś znalazłem katalog Luk'a z dokładnymi danymi jeśli chodzi o żywotność podzespołu i kraj dystrybucji, różnice były dość spore. Moduły elektroniki często są hi nawet w najniższych liniach wyposażenia. To są rzeczy namacalne i udokumentowane, na temat plastików nie będę spekulował, różnie mówią. Kiedyś było to bardziej widoczne.

 

Czyli najlepsze auta sa od handlarzy co sprowadzają używane diesle z Niemiec....oczywiście niczego nie sugerujesz...;)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.