Skocz do zawartości
IGNORED

Sprzedawcy audio godni polecenia-Sklepy,dystrybutorzy,producenci.


sly30

Rekomendowane odpowiedzi

Tadeo, to chwalebne i rozważne co piszesz ale czy wyobrażasz sobie, że nie będzie kogoś, kto nie odmówi sobie ulżenia w frustracji za nie otrzymanie rabatu w oczekiwanej przez niego wysokości lub kogoś, kto nie otrzymał odpowiedzi na wysłanego maila?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominajcie również, że często ten sam sprzedawca podchodzi w różny sposób do różnych osób. Jak kogoś już dobrze zna, wie że nie przychodzi tylko na pogaduchy czy posłuchać lub widzi szansę sprzedaży drogiego urządzenia to praktycznie zawsze jest dobrze, w innych przypadkach bywa różnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubaw bywa po pachy bo klienci przy zakupie spinacza za 50gr domagają się rabatu od rabatu.

 

Przypomina mi się zastana scenka ze sklepu

 

Menel pyta sprzedawczynię; czy to wino za 3,50zł jest wytrawne czy półsłodkie?

 

Na to ekspedientka odpowiada; że raczej słodkie.

 

Menel zadaje kolejne pytanie czy ma Pani jakieś inne wino w porównywalnym przedziale cenowym.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trójmieście polecam firmę Akkus gdzie nie raz miałem okazję kupować. Mam pełne zaufanie do ich sklepu Audioarena w Wejherowie. Panowie nie zajmują się tylko i wyłącznie sprzedażą urządzeń, do niczego nie przekonują oraz zalecają odsłuch przed dokonaniem zakupu, który jest darmowy :)

 

Kupowałem u nich sprzęt do kina domowego w tym projektor i ekran. Tuningowałem moje stare KEFy iQ7.

 

Prowadzą również sklep Loudspeakershop oraz produkują kolumny pod marką Akkus.

Miałem kolumny Akkus model V4 teraz mam od nich zrobione na zamówienie kolumny na głośnikach Accuton oraz brylowym Scan Speaku.

 

Właściciel ma ogromną wiedzę na temat audio oraz długoletnie doświadczenie.

 

Polecić również mogę sklep Albatros z Gdyni. Natomiast mam złe doświadczenia ze sklepem Denona w Gdańsku.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominajcie również, że często ten sam sprzedawca podchodzi w różny sposób do różnych osób. Jak kogoś już dobrze zna, wie że nie przychodzi tylko na pogaduchy czy posłuchać lub widzi szansę sprzedaży drogiego urządzenia to praktycznie zawsze jest dobrze, w innych przypadkach bywa różnie.

 

Owszem ale tak jest w każdej dziedzinie życia.

Np oceniając czy dana marka samochodów jest awaryjna ludzie będą wyrażać różne opinie i nie wiemy kto dba należycie

o swój samochód, robi regularne przeglądy, nie żałuje na części czy oleje i nie wiemy też kto ma auto pełnowartościowe a kto ma złoma składanego z kilku innych złomów i jego ocenia zawsze będzie negatywna choć nie słusznie dla danej marki.

To już jest takie ryzyko rankingów i ocen.

 

Audio Forte z W-wy to zawsze dobry kontakt i rzetelne doradztwo.

Parę razy miałem miłe doświadczenia.

Dla odmiany raz z ciekawości odbyłem rozmowę z dystrybutorem na

Polskę firmy Jeff Rowland i po krótkiej wymianie zdań odechciało mi

się dalszych kontaktów.Rozmowa ewidentnie nie kleiła się i nie zmierzała

do sukcesu, nie zachęcała też do dalszych pytań.

 

Wiadomo że na początku to zawsze jest takie wzajemne badanie się

ale też czuje się czy coś z tego może być czy nie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Natomiast mam złe doświadczenia ze sklepem Denona w Gdańsku.

 

Ja to mam generalnie złe doświadczenie z tą marką ( nie mylić ze sprzętem).

Chociaż ostało mi się jeszcze jedno urządzenie i jest dobre jak na swoją cenę.

 

Ubaw bywa po pachy bo klienci przy zakupie spinacza za 50gr domagają się rabatu od rabatu.

 

Klient czasami jest jak hiena .... i zwęszy padlinę na kilometr;)

Jak usłyszy słowo "kryzys" to myśli, że może kupić zapałki na sztuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sly wyciagnał forumowego straszaka na firmy

w/g mnie poziom firm jest taki jaki jest rynek odbiorców :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Klient czasami jest jak hiena .... i zwęszy padlinę na kilometr;)

Jak usłyszy słowo "kryzys" to myśli, że może kupić zapałki na sztuki.

 

Cały czas musimy sobie zdać sprawę że towary luksusowe są mniej wrażliwe na inflacje, kryzys i takie tam...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

sly wyciagnał forumowego straszaka na firmy

w/g mnie poziom firm jest taki jaki jest rynek odbiorców :)

Coś w tym jest co piszesz.

Jest coś jeszcze.

Jak klient ma do wyboru np. sprzedawcę konkretnego sprzętu np. z koziej wulki albo .........z koziej wulki i sprzedawca o tym wie , to jak myślisz co to znaczy dla klienta i dla sprzedawcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość StaryM

(Konto usunięte)

Mam pełne zaufanie do ich sklepu Audioarena w Wejherowie.

Czy to ten na ul. Rzeźnickiej 12H? Czy on w ogóle istnieje? Ten sklep trudno znaleźć, Na pięterku, gdzie jest 12H są zamknięte drzwi i spuszczone rolety, nie ma nawet małej tabliczki z informacją, ze tam jest sklep. Przejeżdżałem przez Wejherowo w lipcu i takie miałem wrażenie po próbie znalezienia tego sklepu.

 

Natomiast mam złe doświadczenia ze sklepem Denona w Gdańsku.

A ja wręcz odwrotnie. Sklep działa. Jest otwarty i można go znaleźć. W środku jest prawdziwy sprzęt i można go posłuchać. Nie płaciłem za odsłuch. Sprzedawca był kompetentny i wiedział, co mówi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak klient ma do wyboru np. sprzedawcę konkretnego sprzętu np. z koziej wulki albo .........z koziej wulki i sprzedawca o tym wie , to jak myślisz co to znaczy dla klienta i dla sprzedawcy?

musialbys jasniej, znam dystrybutorów z Koziej Wólki z topowym sprzetem nie audio -kwestia na co sa nastawieni

mnie wystarcza katalogi i telefon w tym przypadku, ale sa firmy w gesto zaludnionych miastach i tu przykładem jest audio gdzie zakup jest raz na jakis czas w dodatku jednostkowy , wymaga powaznego wyboru i marza jest tez duza -nic sie nie da uogolnic

trzeba sie dostosowac z towarem do rynku i juz , rynek cie zweryfikuje sam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sly wyciagnał forumowego straszaka na firmy

w/g mnie poziom firm jest taki jaki jest rynek odbiorców :)

 

Jest w tym sporo prawdy ale też rynek w Polsce jest chyba jednak lepszy niż był 20 lat temu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

musialbys jasniej, znam dystrybutorów z Koziej Wólki z topowym sprzetem nie audio -kwestia na co sa nastawieni

mnie wystarcza katalogi i telefon w tym przypadku, ale sa firmy w gesto zaludnionych miastach i tu przykładem jest audio gdzie zakup jest raz na jakis czas w dodatku jednostkowy , wymaga powaznego wyboru i marza jest tez duza -nic sie nie da uogolnic

trzeba sie dostosowac z towarem do rynku i juz , rynek cie zweryfikuje sam

Nie to miałem na myśli.

Napisałem ,w kontekście tego co ty twierdziłeś o rynku sprzętu high end ,że masz czasami do wyboru jedynego sprzedawcę (lub bardzo ograniczony wybór sprzedawców) a to raczej nie poprawia twojej sytuacji jako potencjalnego klienta.

W krajach cywilizowanych masz dystrybutora/sprzedawcę prawie w każdym większym/mniejszym mieście.

A to ma kapitalne znaczenie jeżeli chcesz wymagać dobrej ceny i obsługi.

To się nazywa konkurencja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to miałem na myśli.

Napisałem ,w kontekście tego co ty twierdziłeś o rynku sprzętu high end masz czasami do wyboru jedynego sprzedawcę (lub bardzo ograniczony wybór sprzedawców) a to raczej nie poprawia twojej sytuacji jako potencjalnego klienta.

W krajach cywilizowanych masz dystrybutora/sprzedawcę prawie w każdym większym/mniejszym mieście.

A to ma kapitalne znaczenie jeżeli chcesz wymagać dobrej ceny i obsługi.

To się nazywa konkurencja.

w tym wypadku zawsze pozostaje skarga do producenta na jakosc obslugi przez oficjalnego dystrybutora marki ,oczywiscie pisze o uzasadnionych przypadkach a nie pomyslach na zasadzie przecwicze sprzedawce pojedzie sobie 500 km i bedzie dwa dni wokól mnie skakał za nic, takiej obsługi na małym rynku jak polska nie dostaniesz jesli nie jestes wiarygodnym klientem

z przypadków ktore znam i skargi były uzasadnione /jesli marka jest uznana w swiecie/ to jest to dosc skuteczne narzedzie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym wypadku zawsze pozostaje skarga do producenta na jakosc obslugi przez oficjalnego dystrybutora marki ,oczywiscie pisze o uzasadnionych przypadkach a nie pomyslach na zasadzie przecwicze sprzedawce pojedzie sobie 500 km i bedzie dwa dni wokól mnie skakał za nic,

Ależ tak dystrybutorzy w sieci ćwiczą firmy kurierskie jeden komplet kolumn z dnia na dzień obskakuje cały 600 kilometrowy kraj. To są te ukryte koszty których klient nie widzi.

 

Gorzej jak nie ma sieci, czy przedstawicieli to jest tak jak piszesz; wtedy koszty robia się ogromne. Nie dziwie się ze mało kto pisze się na taki wariant sprzedaży chyba ze jest mała firmą i zależy jej na intensyfikacja sprzedaży aj est jakoś w stanie zadowolić się niższą marżą, tylko czy taka firma się rozwinie?Juz wielu producentów fajnego krajowego sprzętu audio zaczęło zajmować się czymś innym.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

w tym wypadku zawsze pozostaje skarga do producenta na jakosc obslugi przez oficjalnego dystrybutora marki ,oczywiscie pisze o uzasadnionych przypadkach a nie pomyslach na zasadzie przecwicze sprzedawce pojedzie sobie 500 km i bedzie dwa dni wokól mnie skakał za nic, takiej obsługi na małym rynku jak polska nie dostaniesz jesli nie jestes wiarygodnym klientem

z przypadków ktore znam i skargi były uzasadnione /jesli marka jest uznana w swiecie/ to jest to dosc skuteczne narzedzie

 

Ale chyba nie o to w tej całej sprawie chodzi?

O klienta , który chce wydać pieniądze na coś co nie sprzedaje się codziennie trzeba zabiegać w taki sposób aby kupił u mnie a nie u konkurencji.

Jak sprzedawca jest na to za dumny lub uważa , że nie musi - polecam inną branżę i sklep np. "Biedronka".

Tam jest po prostu tanio i klienta można mieć w głębokim poważaniu bo i tak przyjdzie znowu. Bo gdzie miałby pójść jak np. ma do najbliższego sklepu 50 km?

Jak ktoś decyduje się na działalność na rynku dóbr luksusowych musi niestety zdawać sobie sprawę, że nie jest to klient który na co dzień zaopatruje się w tzw. "Biedronce" ( to tylko przykład i żeby nie było, że mam coś przeciwko takim sklepom - są jak najbardziej potrzebne).

 

Ja pracuję również w takiej trudnej branży od ponad 20 lat i taki mam pogląd na to. Po prostu życie weryfikuje niektóre teoretyczne poglądy na pewne zależności w gospodarce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój prywatny ranking na TAK :

 

Producenci/Konstruktorzy:

1.Dubiel Acoustics Opole -Pan Bogusław Dubiel

2.Harpia Acoustics Kraków - Pan Jurek Herzyk

3.Divine Acoustics Ozimek -Pan Piotr Gałkowski

 

Kupiłem parę rzeczy ,jestem zadowolony ,zawsze mogę zadzwonić ,dowiedzieć się czegoś

dla mnie nowego i rozwiać audiofilskie rozterki :-)

 

 

 

Jak dla mnie to zadne argumenty tu nie zostały wyłuszczone,a powinny.

Może kolega rozwinie myśl na temat kazdego z Panów,bo póki co widzę same ogólniki,śmielej proponuję!!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość papageno

(Konto usunięte)

Ja mam jak najlepsze zdanie o firmie Moje Audio z Wrocławia. Kilka lat bardzo dobrej współpracy i brak jakiegokolwiek powodu do narzekań. Zarazili mnie produktami Reimyo i Harmonixa, za co jestem bardzo wdzięczny.

Dalej Rogoz Audio. Bardzo fachowe i dyskretne doradztwo. Terminowość, doskonała jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielam dobrą opinię zarówno o Moje Audio z Wrocławia jak i Rogoz Audio.

Mam sprzęty od obu firm i zawsze było wszystko OK.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarek@ania -napisze raz jeszcze oferta firmy jest dostosowana do mozliwosci finansowych i rynku , piszesz same frazesy

nikt z nas w audio nie robi wiec skad wiesz ilu na dzien jest czcigodnych klientów z Polski ktorzy kaza ci jechac 500 km a na miejscu kicha

wez takich zlecen 20 na miesiac i nic tylko płakac

nie ma sensy porownywanie dystrybutorow z Polski i Niemiec

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

jarek@ania -napisze raz jeszcze oferta firmy jest dostosowana do mozliwosci finansowych i rynku , piszesz same frazesy

nikt z nas w audio nie robi wiec skad wiesz ilu na dzien jest czcigodnych klientów z Polski ktorzy kaza ci jechac 500 km a na miejscu kicha

wez takich zlecen 20 na miesiac i nic tylko płakac

nie ma sensy porownywanie dystrybutorow z Polski i Niemiec

Nie wiem czemu twierdzisz , że piszę same frazesy?

Co ma konkretny kraj do tego?

Jeszcze raz powtórzę bo chyba się nie zrozumieliśmy.

Jeżeli ktoś decyduje się na konkretny krok by założyć firmę/sklep w konkretnej branży to zakładam, że jest to krok przemyślany.

Jeżeli jest to branża luksusowa w biednym kraju , to chyba zdawał sobie sprawę ,że łatwo nie będzie?

Czy z tego powodu ,że ma trudniej niż np. Media Markt powinien mniej się starać? Wręcz przeciwnie.

 

Niektórzy ludzie sobie po prostu myślą, że wystarczy zarejestrować firmę a już następnego dnia siedzisz za biurkiem i liczysz pieniądze.

Niestety przykładów takiego myślenia widziałem już dużo.

 

Każda niszowa branża jest trudna i sam sobie czasami zadaję pytanie jak ci ludzie na polskim rynku sobie radzą?

Jeżeli marże są tak nędzne jak piszesz to jest to dla mnie zagadką jak oni się utrzymują na powierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz roznica pomiedzy nami jest taka ze ja takie tematy zakladane regularnie na tym forum czytam od prawie 10 lat i niewiele sie zmienia wiec nabrałem przekonania ze poki narod sie nie wzbogaci to jakosc i mnogosc obsługi w sklepach audio tez

oczywiscie pisze o jakosci ktora wymaga dodatkowej inwestycji dla dystrybutora czyli pracownik , auto ciezarowe, ubezpieczenia na podróze sprzetu i człowieka itd a wszystko tylko po to aby raz na miesiac moze złapac klienta po takich podrózach na pałe po Polsce bo to był Twoj zarzut do ktoregos dystrybutora

najwyrazniej od powstania tego forum branza go nie czyta albo z jakiegos powodu nie chce sie zmienic :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

widzisz roznica pomiedzy nami jest taka ze ja takie tematy zakladane regularnie na tym forum czytam od prawie 10 lat i niewiele sie zmienia wiec nabrałem przekonania ze poki narod sie nie wzbogaci to jakosc i mnogosc obsługi w sklepach audio tez

oczywiscie pisze o jakosci ktora wymaga dodatkowej inwestycji dla dystrybutora czyli pracownik , auto ciezarowe, ubezpieczenia na podróze sprzetu i człowieka itd a wszystko tylko po to aby raz na miesiac moze złapac klienta po takich podrózach na pałe po Polsce bo to był Twoj zarzut do ktoregos dystrybutora

najwyrazniej od powstania tego forum branza go nie czyta albo z jakiegos powodu nie chce sie zmienic :)

Mamy różne punkty widzenia na biznes i niech tak zostanie.

Ty masz swoje racje co nie znaczy ,że ja nie mam żadnych.

 

A co do moich zarzutów wobec konkretnego sprzedawcy to mnie nie zrozumiałeś po raz kolejny.

Przeczytaj uważnie co napisałem.

Ja proponowałem sprzedawcy przyjazd w konkretnej , przemyślanej wcześniej przez niego i przeze mnie sprawie.

Nic nie chciałem za darmo lub pół darmo.

Oczekiwałem konkretnej propozycji i kalkulacji kosztów (wszystkich poniesionych przez sprzedawcę kosztów) aby nie musiał robić niczego za darmo.

I jeżeli byłby to przysłowiowy spinacz za 50 gr. a pozostałe koszta wraz z zyskiem miały wynieść 2000 Pln i zgodziłbym się na to , to nie rozumiem co w tym złego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie odmawiałeś klientowi ?

jakis powód miał , zakładam ze jedynie finanse

uznał ze nie podejmuje sie tematu i odmówił

nie wiem w jakiej branzy robisz ale wszystkie mi znane w Polsce kieruja sie zyskiem jako priorytetem w przypadku jesli same maja poniesc jakies dodatkowe koszty i niestety wiele sie tu nie zmienia

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

nigdy nie odmawiałeś klientowi ?

jakis powód miał , zakładam ze jedynie finanse

uznał ze nie podejmuje sie tematu i odmówił

nie wiem w jakiej branzy robisz ale wszystkie mi znane w Polsce kieruja sie zyskiem jako priorytetem w przypadku jesli same maja poniesc jakies dodatkowe koszty i niestety wiele sie tu nie zmienia

Być może za mały zysk mógłby uzyskać z takiej usługi.

Jego prawo odmówić i nie mam mu tego za złe.

Po prostu nie skorzystam z jego usług w przyszłości bo też mam do tego prawo.

W takiej branży niestety stąpasz po cienkim lodzie;)

Rozumiem , że trudno ocenić na pierwszej rozmowie czy klient jest wiarygodny i czy warto z nim robić interesy ale tak jest w większości branż.

Należy jednak zakładać, że każdy następny klient może być lepszy niż ten ostatni.

Tzw. ryzyko zawodowe;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie rozpętujmy następnej burzy ,myślmy pozytywnie :-) i chwalmy a czytający koledzy niech wyciągają własne wnioski.

to coś jak gastronauci_pl - TDO(tylko dobre opinie) takie fora to o kant tyłka potłuc ale "restauratorzy" z koziej wólki szczęśliwi są nad wymiar.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy Bazodrut i Mirek Potemski audio handel to też firmy? Nie wiem jak je sklasyfikować?

 

Najgorsze doświadczenia miałem z

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Słowność i terminowość na poziomie mięsnego z PRLu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

Panowie, tytuł wątku jednoznacznie określa: chodzi o sklepy i sprzedawców GODNYCH POLECENIA. Ci, którzy piszą o czym innym, wchodzą w off topic. A pierwszy był kolega bum, w zasadzie od razu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość papageno

(Konto usunięte)

Po ostatnich wyczynach różnych nawiedzonych myślę sobie, czy nie byłoby sensowne wprowadzenie jakiegoś cenzusu do zakładki High End? Lubię poczytać o sprzęcie z najwyższej półki, jestem ciekaw nowości, ale czy zawsze przy tym muszę znosić wynurzenia gości o mentalności obszczymura?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostatnich wyczynach różnych nawiedzonych myślę sobie, czy nie byłoby sensowne wprowadzenie jakiegoś cenzusu do zakładki High End? Lubię poczytać o sprzęcie z najwyższej półki, jestem ciekaw nowości, ale czy zawsze przy tym muszę znosić wynurzenia gości o mentalności obszczymura?

 

Słusznie!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.