Skocz do zawartości

Opinie o sprzęcie

5844 opinie sprzęt

Yamaha RX-V440RDS

DANE TECHNICZNE · Wysokiej mocy wzmacniacz; Konfiguracja z sześciokrotnym podziałem kanału (110 W x 6 DIN); · High Current Amplification; · Prosta instalacja i łatwa obsługa; · Kompatybilny z wszystkimi aktualnymi formatami dźwięku kinowego jak np. Dolby Digital EX, Dolby Pro-Logic II, DTS-ES, Discrete 6.1 i DTS Neo:6; · Niezwykle szybki procesor 32-bitowy Yamaha LSI (YSS-938) umożliwiający przetwarzanie obrazów w systemie CINEMA DSP; · 24 programy Surround (44 warianty) z SILENT CINEMA i Night Listening Modus; · Konwerter wideo; · Przyłącze Video-Aux na froncie urządzenia; · Możliwość wyboru głośników A, B lub A+B; · 2 wejścia Component Video i 1 wyjście Component Video Monitor, kompatybilne z HDTV; · Wstępnie zaprogramowany pilot; · Audio - · DIN moc standardowa (4 omów, 1 kHz, 0,7% THD) - · Kanały główne: 110 W + 110 W; · Kanały centralne: 110 W; · Kanały tylne: 110 W + 110 W; · Kanały tylne centralne: nie; · Wysoka dynamika, stabilność przy niskiej impedancji: Tak; · Moc impulsowa/kanał (główny, k. 8/6/4/2 omów): 85/105/140/170 W; · Tłumienie liniowe: Tak; · Współczynnik tłumienia (8 omów, 20-20.000 Hz): 100 ( główny); · Charakterystyka częstotliwościowa (CD): 10-100.000 Hz +0, -3 dB; · Współczynnik zniekształceń liniowych (20-20.000 Hz, CD): 0,06% (40 W/8 omów); · Stosunek sygnału do szumów (sieć IHF-A, CD): 100 dB (250 mV); · Video - · Poziom sygnału wizji: 1 Vp-p/75 omów; · Poziom sygnału S-Video (Y/C): nie; · Charakterystyka częstotl. Monitor Out (Component Video): 5 Hz-60 MHz -3 dB; · Tuner - · FM 50 dB czułość Quieting Mono: 2 KV (17,3 dBf); · (IHF, 75 omów) Stereo: 25 KV (39,2 dBf)); · FM Stosunek sygnału do szumów (Mono/Stereo): 76 dB/70 dB; · Dane ogólne - · Wymiary (S x W x G): 435 x 161 x 390 mm; · Waga: 11 kg.   sorki ale nie chciało mi się pisać opnini to wkleiłem ze stronki


Diora astra 4

Kolumny graly u mnie z denonkiem przez pol roku dluzej ich nie moglem wytrzymac (tzn od poczatku ich nie moglem zniesc ale brak kasy eliminowal wymiane) graly plytko, bez jakiejkolwiek glebi,plastycznosci, sceny. typowy suchy dzwiek produkcji z targowiska. zastosowane przetworniki mowia same za siebie :czeska tesla niewiele potrafi. na wysokich mialem tonsilka tez sie nie popisywal. wysokie tony swiszczaly, syczaly i ogolnie dominowaly w pasmie. niskie tony graly tak gdzies od 60Hz jak na wolnostojaca konstrukcje to dosc kiepsko. wykonanie pozostawialo duzo do zyczenia, maskownice rozlecialy sie po miesiacu, jakosc materialow obudowy i wytlumienia nie byla zadowalajaca. Ogolnie kolumny te warte sa ceny jaka zaplacilem mimo swoich wad, jednak nie polecalbym ich, za te pieniadze mam monitorki ktore w porownaniu z nimi sa boskie.


Kimber TONIC

Kabelek wykonany tak jak typowy kimber czyli ładna plecionka- tym razem w jasnych kolorach,bardzo sztywny z dobrymi wtykami. Pierwsze wrażenie to duża scena wychodząca szeroko poza boki głosników, a także wokale ładnie zgrane z resztą instrumentów. Ogólnie dość duzy porzadek i dosc dobra równowaga tonalna z lekko wyeksponowanym basem który nie jest zbyt szybki tak jak w AQ Coperhead ale ogólnie schodzi nisko i jest dobrze kontrolowany.   Wysokie tony to mocna strona tego kabelka talerze w perkusji wypadły dosć czysto i selektywnie bez agresji czy tendencji do zlewania się przy gestrzej fakturze. Kimber lubi ostre granie słychac wtedy duzo brudu w gitarach i nic sie nie dusi i nie jest stłumione. Kabelek nie jest zupełnie neutalny - nie polecałbym go do kameralistyki czy jazzu ale raczej do rocka techno czy innej ostrzejszej muzyczki. Ponieważ jego charakter jest raczej ofensywny ze skłonnoscią do ocieplania niższych srednich.   Dla początkujących audiofilów do systemów z brakiem basu i zbyt rozjaśnioną górą i wycofaną srednicą moze być to dobre rozwiązanie. Wydaje sie też że wymaga dłuzszego wygrzewania. nabiera wtedy ogłady.


Pioneer DV-360

Miły dla oka, konfigurowalny, szybko czyta płytki i ma naprawdę dobry obraz. Co prawdo przetwornik video ma tylko 10/27 ale za to do audio nie można się przyczepić - 192/24 i bogaty zakres dynamiki czynią go pewniakiem do tronu w kategorii do 900 a może i 1000 zł. Być może Panasonic i jego s-35 ma lepszy obraz (przetworniki), ale w kwestii dźwięku 360-ka wygrywa. W tych cenach raczej innej konkurencji nie ma. Bo taki Sony to nie dość że drogi, to także ma lasery, króre czasem nie dożywają nawet do końca gwarancji. Jeśli nie masz kolecji DVD-Audio albo SACD ani projektora czy plazmy, to dv-360 spokojnie spełnia swoją rolę.


Pioneer VSX-512s

Jeśli to Twój pierwszy amplituner, nie ma się czego obawaiać. Nie powinien sprawić zawodu. Za 1500 zł nie można oczekiwać rewelacji, ale to urządzenie brzmi naprawdę neutralnie, kojąco, czysto i nie kłamie przy żadnych częstotliwościach. Jedyna sekcja, do której ciężko się przyczepić to tuner. Poprawny i rozbudowany. W kategorii DSP zupełnie przyzwoicie, ma to, co mieć powinien. Najwiękzy zarzut to zaciski głośnikowe. Trzeba być obrzydliwie ostrożnym przy podłączaniu czegokolwiek, by kabla audio nie wyrwać przy dotknięciu. No i takie zaciski akceptują kable 2,5 mm, ale w grubszymi będzie problem. Panel tylny jest wyposażony w to, co najważniejsze, ale nic ponadto. 1x optical, 3x coaxial. Reszta analogowa. Trochę uciążliwe, że teraz na stole leżą 2 piloty, a i trzeci by się przydał, bo w sekcji DVD nie ma czegoś takiego jak \"display\" czy \"zoom\". Obsługi TV nie ma wogóle. Brak menu ekranowego nie przeszkadza specjalnie, bo mi ustwienie całego ustrojstwa nie zajęło więcej niż kilkanaście minut. Krótko mówiąc sprzęt zupełnie w porządku, wszelkie sprzęty typu SLIM (płaskie) chowają się pod względem brzmienia, a całość zaspokoi niewybrednych. Jeśli tylko uda im się powsadzać kable w zaciski.


Diora astra center

Można postawić nad/pod/obok telewizora, a i tak będzie skierowany na Ciebie. Ogromna moc jak na centra, świenie na prologic'u brzmi gitara Nirvany. Na DD5.1 i DTS dźwięk po prostu wymiata. Takiej szczegółowości i czystości nie słyszałem nigdzie wcześniej. Przyznaję tylko, że najniższy bas jest nieco za mało czytelny i dynamiczny. Uwaga przy doborze frontów do tego cuda. Sprawdźcie, czy nie zostaną przyćmione, czego ja byłem świadkiem. Głośnik świetnie sprawdził się przy Matrix Reloaded, gdzie efekty przyćmiły dźwięki dobiegające mnie z kuchni. Za 400 zł darmo szukać czegoś podobnej klasy. Nic co testowałem nie nawiązało z Diorą walki. Ggłówna różnica słyszalna pod względem czystości brzmienia. Świerny sprzęt. Szczegóły techniczne - www.diora.swidnica.pl/strony/astra.htm


Diora astra 4

Idelne pod względem cena/jakość, dobrze wkomponuję się w niemal każde wnętrze. Nie przeszkadza im bliskość ściany. Poza wysokimi tonami, które trochę wiercą uszy, cała reszta jest dobrze rozłożona i bardzo neutralna. Można czepić się nieco mętnego stereo (choć może to wina mojego pioneera), ale szczególnie piękne brzmienie uzyskuje się dla około 50 Hz, w których to bas jest silny, ale nie namolny. Wymiary tak dostosowane, by tweeter znalazł się na wysokości ucha (około 96 cm). Przy porównywaniu do zestawów o podobnej mocy (100W znamionowej), słychać wyraźną różnicę w dynamice. Można też odczuć rezerwę mocy, którą Astry władają. Dźwięk Dolby czy DTS jest nieco zbyt punktowy (znów swobodnie mogę obwiniać mojego 512), ale czysty, dynamiczny, naturalny i przyjemny. Zaznaczam że odsłuchiwałem je bez subwoofera, co oznacza, że po skonfigurowaniu amplitunera nie cierpiałem na niedosyt basów. Podsumowując: wiodący sprzęt w cenie do 1200 zł /szt. Polecam. szczegółowe dane: www.diora.swidnica.pl/strony/astra.htm


Harman Kardon PM655VXI

Co tu dużo pisać, świetny wzmacniacz o mocy 2x 90 W.Taka moc może już dostarczyć koksu kolumnom a w moim przypadku są nimi Voyagery 350'tki. Jeśli ktoś wam mówi, że jego kolumny łupia po przekręceniu "gały" na full we wzmacniaczu 2x300 to albo nie ma pojęcia a sprzęcie Audio bądź posiada wzmacniacz 2x15 W a prducent podaje 600 W w monobloku (co jest częstym przypadkiem), bądź co jest raczej nie spotykane wzmacniacz taki jest podczepiony pod ..kilka tysięcy W. Taka dywersja (dziadzia ze statystyki pozdr.) ma na celu uświadomienia przyszlym nabywcom oraz niektorym posiadaczom, że jesli Harman podaje 2x 90 bądź 5x 60 to jest to absolutna prawda a podukty konkurencji maja podobne moce przy zawyżonych informacjach podawanych przez ich producenta. Sorry, ale te 5x 170 W yamaszkach to lekka kpina bo maja mniej wiecej ok 5x 45-55.(czasopisma o tematyce audio).Dotyczy to kilku modeli.Ok juz wracam do wzm. Cóz wzmacniacz ma wiele funkcji jednak nie sa one przeze mnie używane.W kolorze czarnym prezentuje się znakomicie, w srenym raczej wygląda bardzo....starooo .Polecam bo to niezly sprzęcik.Osobiście będe niedlugo wymienial calość oczywiście na sprzęt Harmana (tylko i wyłącznie, na Hk 3370 lub 3470 lub Hk 670 bądź coś AV np AvR 3550 ale to raczej nie wypali bo mnie tylko stereo kręci niektórzy będą wiedzieli czemu. Mój wzm. kupilem bardzo okazyjnie bo sprzedajacy za bardzo nie mial pojecia o tej firmie :) Do 600 zł można dać powyżej nie wiem.


Tonsil Voyager 350

Bardzo ladne (jak na te gabaryt :)) kolumny z potworna mocą, ktora czasami powoduje powstawanie gęsiej skórki.Przy odspowiednim ustawieniu ich w pokoju ( konieczne odsuniecie od tylnej sciany ok 40 cm) pokazuja na co je stac. Basiki pieknie pracuja i daja czaadu. Srednica troszke moglaby byc nieco wyzej "zmostowana" a sopranu troszke brakuje.Byc moze po wymianie na nowe soprany, ktore sa obecnie monotowane z tekstylna kopółka bedzie lepie.Ale powiedzmy sobie szczerze to nie sa kolumy do katowania a do grania ze smakiem rowniez na wysokich poziomach głośności .Jesli mozna powiedziec o kolumnach Tonsila, a skoro ciesza sie takim zainteresowaniem to czemu nie. Jesli ktos interesuje sie nimi badz chce je nabyc a ma pewne watpliwosci to z gory polecam i napewno nie bedzie zwrotow.Jakby co to służe każda pomoca.Gorąco polecam.Osobiscie ostatnio mnie interesuja JBL E90- takze niezle.Jesli sa w w bardzo dobrym stanie to mozna dac ok 1000zl (Voyagery) tak jak moje :).is sie udalo kupic znaczznie taniej ale to juz ina bajka.


Marantz CD73

Ten pierwszy odtwarzacz MARANTZ-a to istne audiofiskie cudo, zapewniające wysoką jakość muzyki.   Zwłaszcza klasycznej i starego rocka/jazzu z pierwszych nieremasterowanych jeszcze płyt kompaktowych tudziez dzisiejszych nagrań- wyraźnie ocieplonych.   Cudownie brzmi zwłaszcza z dobrym lampowym wzmacniaczem.   Jest cackiem samym w sobie. Stanowić może (pomijając parametry akustyczne) niewątpliwą ozdobę każdego salonu.   Na EBay-u osiąga coraz wyższe notowania (nie mniejsze niz dzisiejsze wysokopółkowe używane modele) i jest jednym z najbardziej poszukiwanych modeli "silver audio classic".   Mimo archaicznej konstrukcji, ciężaru, "ćwierkania" przy wczytywaniu i kłopotliwym wyświetlaczem pozycji - wart kupienia, a conajmniej posłuchania.


Yamaha RX-V640

ma to co powinien miec kazdy nowy amplituner kina domowego - wszystko co obsluguje 6.1 przyjemnie i naturalnie bez podbarwien ale i bez emocji w stereo. Blyszczy przy materiale kinowym. Wystarczajaca ilosc wejsc i wyjsc oraz odrobina luksusu - zlocone wtyki na froncie obudowy. Radzi sobie z wiekszoscia nawet marudnych kolumn. b. dobry tuner radiowy Koszmarna cena polskiego dystrybutora, "szary" import prawie o polowe tanszy - czyniacy ten sprzet super atrakcyjnym.


Marantz PM310

Wzmacniacz zdecydowanie dla słuchaczy lubiących łagodniejszą muzykę (klasyka, rock, jazz) o umiarkowanym natężeniu. Nie nadaje się do głośnego słuchania muzyki typu techno czy ciężkiego "łomotu" z dominującą przewagą basów i z maksymalną mocą. Dyskoteka Pana Dżeka w domowymzaciszu zdecydowanie skończy się szybka i kosztowną awaria wzmacniacza.   Wzmacniacz wymaga dobrego chłodzenia (naturalnym przepływem powietrza) więc zalecam umieszczenie go na samej górze wieży.   Dlaczego piszę o tym - w końcu archaicznym - wzmacniaczu? Pojawia się on coraz częściej i na Allegro i w komisach - jest chętnie kupowany z racji niezłych walorów odsłuchowych i umiarkowanych cen - ale większość potencjalnych nabywców nie wie nic o czekających ich niespodziankach...   Pozdrawiam. ZoltAn


Harman Kardon HD 750

Najgorszy ze wszystkich dotychczasowych modeli Harmana. Sprzedałem go po tygodniu posiadania. Dosyć dynamiczny.


Audio Physic Tempo

Opis brzmienia dotyczy Tempo I ( czyli pierwszy model ) w zestawieniu ze sprzętem wyszczególnionym w okienku niżej. Uważam to zestawienie za synergiczne. Na niektórych płytach np. Amudsed to dead, czy płytach z muzyką elektroniczną można doświadczyć efektów dookólnych. Rzeczywiście kolumny Audio Physic słyną z przestrzenności. Należy zwrócić baczną uwagę na odpowiednie ustawienie tych kolumn w pomieszczeniu. Wystarczy nawet 1 cm przesunąć kolumnę w złą stronę i czar hologramu dżwiękowego pryska. Nie jest to aż tak krytyczne w dużych pomieszczeniach. Ja w 11m2 ustawiałem je kilka miesięcy. Oczywiście w wolnym czasie. Jak już wspomniałem cechują się holograficzą przestrzennością. Rozsadzają moje 11m2 do conajmniej 25m2 jeżeli tak to mogę zobrazować. Jest wspaniały plankton wysokich tonów tzn. te najwyższe i ledwie co słyszalne szczególiki. Wszystko słychać a nic nie kłuje w uszy. Wspaniale neutralna chociaż pół kroku skierowana w stronę ogrzania średnica. Bas kontrolowany nisko schodzący, czuły na kable. Z VDH Revelation to było to co tygrysy lubią najbardziej. Punktujący midbas i reszta schodząca potężnie w otchłanie, miodzio. Kolumny były odsłuchiwane na przeróżnej muzyce począwszy od klasyki kończąć na disco. Tempo III to kompletna hała. Wyostrzone stechnicyzowane brak tej aury muzycznej . Mam tempo I prawie od początku mojej audiofilskiej przygody i nigdy ich nie zmienię. Amen


NAD 3225PE

Wzmacniacz jest już trochę wiekowy, ale nie jeden nowszy wynalazek nie potrafi tyle co NAD 3225PE. Wygląd zewnętrzny może początkowo trochę mylić. Przypomina nieco krajowe produkty z epoki PRL, ale to tylko pozory. Moc wzmacniacza jest wystarczająca, aby obudzić wszystkich sąsiadów. Dodatkową zaletą jes interesująca funkcja LOW LEVEL, dzięki której sygnał przedwzmacniacza jest wyciszany o około połowę. Pozwala to na precyzyjniejszy dobór poziomu głośności, zwłaszcza gdy zależy nam na posłuchaniu muzyki na niższych poziomach głośności Jak wiadomo wszystkie potencjometry w swoich skrajnie dolnych zakresach pracy mogą mieć spore rozbieżności pomiędzy kanałem lewym i prawym. Funkcja LOW LEVEL powoduje, że na wyższych poziomach pracy potencjometru (gdzie nie ma już żadnych różnic pomiędzy kanałmi) uzyskujemy poziom głośności jaki w normalnym trybie pracy uzyskalibyśmy dużo niżej.


Dual MN8010SP

Miałem te kolumienki i moge powiedzieć że urzekły mnie... Nie mysłałem że z takich małch bo 13cm basów można tyle wyciągnąć. Może to śmiesznie zabrzmi ale nawet impreze na nich zrobiłem i nie było cicho. Są nie zniszczalne:P Polipropylenowa membrana tego głośnika zapewnia kolumnom zejscie do 40Hz a kopołka wysokie tony do 22kHz. Te 40Hz to wcale nie tak mało bo balony pękały przy głośniejszym bassie. Moc sinusoidalna 100W 4 Ohm. Gorąco polecam wszystkim mającym skromnny budżet a chciejącym dobry sprzęt...






×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.