Skocz do zawartości
IGNORED

discogs.com - nie wiecie co się dzieje ?


pmcomp

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie się zalogowałem - jest o.k.

zaglądając tam od czasu do czasu zauważyłem, że po kilkunastu kliknięciach tu i ówdzie na tym serwisie, strona lubiła się zawiesić i system nie mógł jej odzyskać - po pojawieniu się komunikatu o problemie i kliknięciu czegokolwiek poprostu stronę mi "wywala" całkowicie (mam "7"); jest to dosyć upierdliwe, bo jak się czasem gdzieś zagłębi i nie zapamięta, to później "d...pa blada"

dalej nie działa.

 

Pozdro

 

 

Spróbuj z innego IP, np. ze smartfona korzystającego z sieci komórkowej. Może Twoje IP zostało zablokowane? Kiedyś witryna Rotel blokowała wszystkie połączenia z neostrady...

We stand in the Atlantic
We become panoramic

Spróbuj z innego IP, np. ze smartfona korzystającego z sieci komórkowej. Może Twoje IP zostało zablokowane? Kiedyś witryna Rotel blokowała wszystkie połączenia z neostrady...

 

 

Baardzo ciekawe.

W 3G z ipada chodzi. W pracy chodzi, u mnie nic chce. Mam Netię na łączu TP SA.

Sprawdzę w domu z innych przeglądarek.

Pozdro

Muszę przewietrzyć mój system…

Gość StaryM

(Konto usunięte)

Podstawowym pytaniem jest: co się dzieje? "Upłynął limit czasu". "Połączenie został zresetowane", "Nie znaleziono serwera"? Komunikatów, które może podać przeglądarka jest sporo.

Nie można oczywiście wykluczyć, że administrator domeny zablokował wejścia z jakichś IP (zwykle zakresu) z powodu np. ataków ddos lub innych niedozwolonych zachowań.

Wszystko działa, ale pewne problemy były w ostatnich dniach - czasem trzeba było po błędzie zalogować raz jeszcze stronę. Zakładam że są po prostu prowadzone jakieś pracę z tym serwisem i dlatego się zawiesza. A bez discogs jak bez ręki, fakt ;]

Podstawowym pytaniem jest: co się dzieje? "Upłynął limit czasu". "Połączenie został zresetowane", "Nie znaleziono serwera"? Komunikatów, które może podać przeglądarka jest sporo.

Nie można oczywiście wykluczyć, że administrator domeny zablokował wejścia z jakichś IP (zwykle zakresu) z powodu np. ataków ddos lub innych niedozwolonych zachowań.

 

"Przekroczono limit czasu połączenia

 

Serwer www.discogs.com zbyt długo nie odpowiada.

 

Witryna może być tymczasowo niedostępna lub zbyt obciążona. Spróbuj ponownie za kilka minut.

Jeśli nie można otworzyć żadnej strony, należy sprawdzić swoje połączenie sieciowe.

Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem."

 

Próbowałem na trzech róznych przeglądarkach. I nie działa. Ratujcie.

 

Pozdro

Muszę przewietrzyć mój system…

U mnie w pracy działa, w domu nie.

 

Wróc

 

 

Nie działa z linków w googlu ale działa po wpisaniu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Zawsze wchodziłem bezpośrednio z poziomu ulubionych, czyli niejako bezpośrednio - w ten sposób działa.

Sprawdziłem jeszcze metodą xniwax-a, przez Googla - i tu niespodzianka: 500 Internal server error.

Również od paru dni mam problemy z wejściem na Discogs - operator Netia.

Nie mam natomiast problemów gdy wchodzę na Discogs przez T-Mobile, tu wszystko gra.

 

Netia musiała jakiś filtr zastosować, spróbuję się dowiedzieć o co chodzi.

Dzwoniłem na infolinię. Konsultantka stwierdziła, że u niej strona działa. Potem były stwierdzenia że:

to może problem z DNS ( raczej nie- po IP 70.103.226.22 również nie działa)

to może przez przeglądarkę( to szybko wykluczyłem)

to może jakieś ustawienia na routerze( wykluczone, chyba że pracownicy Netii zmieniali coś zdalnie)

po czym stwierdziła, że po stronie Netii jest wszystko ok i na tym skończyła się rozmowa.

Netia miała jakieś problemy, ale u mnie udało się to przezwyciężyć. Przy czym nie mam do końca pewności co pomogło. Próbowałem sam zmieniać DNS na 8.8.8.8 i 8.8.4.4, nie pomogło.

 

Z Netią kontaktowałem się mailowo. Konsultant z Netii najpierw doradził zmiany DNSa, ale to już wiedziałem że samo z siebie nie pomoże. Doradził jeszcze żeby spróbować zmienić MTU na 1432 (domyślnie było 1496).

 

Początkowo też nie pomogło, ale w trakcie pisania maila że nadal nie chodzi, zauważyłem że zmieniło mi się IP połączenia (bez mojego udziału! - jakieś 10 minut po zmianie MTU). Strona w tym momencie odżyła. MTU zmieniłem z powrotem na 1496 i działa nadal, więc to nie o to chodzi, ale może trzeba jakoś Netię przekonać, żeby przypisało Wam nowe IP?

 

Powodzenia!

I sugeruję kontakt mailowy, bo jest większa szansa, że trafią one do trochę bardziej kompetentnych konsultantów, a nie do losowej osoby z infolinii. (Niestety na maile odpisują tylko w ciągu dnia)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Tp tez wam nie działa?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

U mnie (TP) działa, takie ma traceroute:

 

Microsoft Windows [Version 6.1.7601]

Copyright © 2009 Microsoft Corporation. All rights reserved.

 

C:>ping www.discogs.com

 

Pinging www.discogs.com [70.103.226.22] with 32 bytes of data:

Reply from 70.103.226.22: bytes=32 time=212ms TTL=45

Reply from 70.103.226.22: bytes=32 time=212ms TTL=45

Reply from 70.103.226.22: bytes=32 time=219ms TTL=45

Reply from 70.103.226.22: bytes=32 time=214ms TTL=45

 

Ping statistics for 70.103.226.22:

Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 212ms, Maximum = 219ms, Average = 214ms

 

C:>tracert www.discogs.com

 

Tracing route to www.discogs.com [70.103.226.22]

over a maximum of 30 hops:

 

1 1 ms 2 ms 2 ms 192.168.1.1

2 24 ms 25 ms 28 ms war-bg1.neo.tpnet.pl [83.1.4.11]

3 24 ms 24 ms 24 ms war-r2.tpnet.pl [80.50.157.41]

4 69 ms 39 ms 69 ms hbg-b1-link.telia.net [213.248.89.93]

5 * 39 ms 41 ms hbg-bb1-link.telia.net [80.91.253.55]

6 151 ms 131 ms 132 ms ash-bb3-link.telia.net [213.155.131.245]

7 131 ms 182 ms 130 ms ash-bb1-link.telia.net [80.91.248.161]

8 138 ms 130 ms 133 ms qwest-ic-151228-ash-bb1.c.telia.net [213.248.96.94]

9 * * * Request timed out.

10 151 ms 149 ms 151 ms 67.129.230.2

11 214 ms 214 ms 218 ms be-2.sc01.chcgildt.integra.net [209.63.82.185]

12 224 ms 223 ms 222 ms be3.sc01.slkcutxd.integra.net [209.63.82.98]

13 367 ms 419 ms 219 ms tg13-1.cr01.boisidpz.integra.net [209.63.114.29]

14 221 ms 217 ms 317 ms tg13-4.cr02.boisidpz.integra.net [209.63.114.14]

15 231 ms 216 ms 217 ms tg13-1.cr02.ptleorte.integra.net [209.63.114.17]

16 260 ms 220 ms 414 ms ge6-1.ar10.ptleorte.integra.net [209.63.115.26]

17 214 ms 217 ms 212 ms www.discogs.com [70.103.226.22]

 

Trace complete.

U mnie działa bez problemów. Mam Orange we Francji. Naduszam w "ulubionych" - discogs.com - i nawet nie mrugnę - już jest. Odwagi ! , jak mawiają Żabojady:)

Cholera to jednak ta Netia ma jakiś problem. Jak zarzuciłem na swoim komputerze, z przykładem Benpe,

 

C:>tracert www.discogs.com,

 

to miedzy innymi dostałem coś takiego:

 

4 5 ms 3 ms 3 ms 213-17-173-57.ip.netia.com.pl [213.17.173.57]

 

Nie byłem świadomy, że mój dostawca internetu korzysta z łączy Netii. :-(

 

Pozdrawiam.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.