Skocz do zawartości
IGNORED

VISATEX z Wrocławia - klub antymiłośników - ZDECYDOWANIE ODRADZAM !


pmcomp

Rekomendowane odpowiedzi

Ale wy piszecie o masówce i chłamie, a mamel miał raczej na myśli dobra "z wyższej półki" i dla hobbystów. Bo naprawdę, są jeszcze ludzie, którzy, oprócz ceny interesują się czymś jeszcze.

Bo naprawdę, są jeszcze ludzie, którzy, oprócz ceny interesują się czymś jeszcze.

Np jaki samochod ma sprzedawca i jak na imie maja jego dzieci?

?👈

Ja wiem, ze obecnie większa część młodych ludzi zna i obraca się jedynie w kręgu tandety. Po prostu, jak się nie ma innych wzorców jak Media Markt, i Allegro to nic dziwnego.

było, przeczytałeś i wiesz co ja na to

a sprzęcikiem sam się pochwal, bedzie ciekawiej niż studiować Twoją sytuację rodzinną

Nikt Ci nie każe studiować mojej sytuacji rodzinnej, więc nie wiem co ma piernik i do czego tak apropos.

Odpowiedz po prostu na pytanie zanim nazwiesz kogoś palantem, ćmokiem, pseudo cwaniaczkiem i gównozjadem.

Czy mógłbyś to dla mnie zrobić drogi kolego zamiast wykręcać się sianem i zajmować mało ważnymi pierdołami?

 

60% tego forum jedzie na używkach z drugiej i trzeciej ręki

20% tego forum jedzie na DIY

10% tego forum jedzie na sprzętach wypożyczanych przez salony i dystrybutorów

Zostaje 10% użytkowników tego forum, którzy kupują sprzęt audio w sklepie

i w ogromnej większości przypadków (pewnie jakieś 80-90%) jest to sprzęt klasy mocno budżetowej,

gdzie dopłata 100 złotych "za miłą obsługę w sklepie" nie gra roli, bo przy zakupie przez internet i wysyłce

połowę różnicy i tak kurier zabierze, a więc zysku zostaje tyle co w pysku i gra nie warta świeczki.

No taka prawda jest, a co nie jest?

I teraz ci wszyscy milionerzy pitolą głodne smutki o kupowaniu w sklepie, bo im zwisa oszczędzanie bla, bla, bla...

No jasne, to mi też w takim razie zwisa i dlatego zmarnuję pół dnia, żeby sobie kupić w sklepie plazmę za 7.500zł

chociaż mógłbym dwa razy kliknąć w klawiaturę i za 5.500zł kurier jutro mi taką samą plazmę pod drzwi przyniesie.

A co tam, jedni mogą sobie studolarówkami papierosy podpalać, to ja mogę sobie stuzłotówki przez okno wyrzucać.

No taka gadka z wami jest właśnie bez sensu.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

No i zaraz zrobi się chlew na całego ....

 

To nie jest wątek o oszczędzaniu przy zakupach, a o jakości obsługi i stosunku do klienta !!!

To nie jest wątek o oszczędzaniu przy zakupach, a o jakości obsługi i stosunku do klienta !!!

A to w takim razie najmocniej przepraszam, nie zauważyłem.

Myślałem, że to jest wątek o dupie maryni służący głównie do wylewania pomyj na sprzedawców

przez niedopieszczonych jakością obsługi w salonach audio maruderów gawędziarzy, którym wiecznie coś nie pasuje.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

Odpowiedz po prostu na pytanie zanim nazwiesz kogoś palantem, ćmokiem, pseudo cwaniaczkiem i gównozjadem.

raz już odpowiedziałem ale wycięli, wiec powtórzę - (ch....) ci do tego

i nie myśl sobie żeś taki pępek świata i jak piszą to zaraz o tobie ale skoro się identyfikujesz to co ja mogę

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Ja wiem, ze obecnie większa część młodych ludzi zna i obraca się jedynie w kręgu tandety. Po prostu, jak się nie ma innych wzorców jak Media Markt, i Allegro to nic dziwnego.

Wytlumacz mi prosze sens gawędzenia ze sprzedawcą. Miło to ja sobie moge porozmawiac z kims z forum itp co nie raz czynilem. Przez tel czy to GG czy PW. Nie mam potrzeby milej rozmowy ze sprzedawcą tylko po to zeby u niego przeplacic. Rozumiem, sa sklepy, jest marża, kazdy orze jak moze, ale nie wmawiaj komus ze warto przeplacic w sklepie 20%, bo sprzedawca jest mily. Bo raczej niczego sensownego od niego nie uslyszymy, bo i tak bedzie probowal nam wcisnac cos co mu zalega i co mu wygodniej pogonic.

?👈

Gość

(Konto usunięte)

Wytlumacz mi prosze sens gawędzenia ze sprzedawcą. Miło to ja sobie moge porozmawiac z kims z forum itp co nie raz czynilem. Przez tel czy to GG czy PW. Nie mam potrzeby milej rozmowy ze sprzedawcą tylko po to zeby u niego przeplacic. Rozumiem, sa sklepy, jest marża, kazdy orze jak moze, ale nie wmawiaj komus ze warto przeplacic w sklepie 20%, bo sprzedawca jest mily. Bo raczej niczego sensownego od niego nie uslyszymy, bo i tak bedzie probowal nam wcisnac cos co mu zalega i co mu wygodniej pogonic.

 

Dokładnie o to chodzi! :)

Tym bardziej w sytuacji, kiedy wiem, co chcę kupić, decyzję co do modelu już podjąłem, nie rozumiem, dlaczego mam gdzieś kupować drożej?

A pogawędka taniej wyjdzie mnie u psychoanalityka, jeśli będę czuł taką potrzebę... ;)

Wytlumacz mi prosze sens gawędzenia ze sprzedawcą. Miło to ja sobie moge porozmawiac z kims z forum itp co nie raz czynilem. Przez tel czy to GG czy PW. Nie mam potrzeby milej rozmowy ze sprzedawcą tylko po to zeby u niego przeplacic. Rozumiem, sa sklepy, jest marża, kazdy orze jak moze, ale nie wmawiaj komus ze warto przeplacic w sklepie 20%, bo sprzedawca jest mily. Bo raczej niczego sensownego od niego nie uslyszymy, bo i tak bedzie probowal nam wcisnac cos co mu zalega i co mu wygodniej pogonic.

Ale z kim polemizujesz? Bo na pewno nie ze mną. :)

jak chcesz kupic monitor audio, to rzeczywiscie nie ma sensu zawracac dupe sprzedawcy, tylko wziac najtansza oferte z neta, gorzej jak nie wiesz co kupic, wtedy jestes zdany na sprzedawce albo zakladke stereo z ktorej tez sie dowiesz ze tylko monitor audio

Simanerjro>>,wiecznie pretensjonalni,wychowani na kyrwa dżemie polokko,polacki,rusiowie,rżydzi ,i NORMALNI.którzy kminią o co chodzi>>jak byś jeden z drugim zarabiał w stawkach podobnych do naszych sąsiadów z zachodniej granicy,to byś srał na te kilka eurasów wydanych więcej a,to tu, lub tam i nie śleczał byś w godzinami w necie,o jakies frajerskie drobne....które zostanie ci na bułkę z cherta...Pozdrawiam pana Piotra z Vx,którego znam 20ia lat,niejedna konfigurację,razem złozyliśmy,pierwszy tv kupiony ww.salonie,hula jeszcze gdzieś tam ...(to był czas,jak sklep miescił się na skrzyżowaniu ze Świerczewskiego).....Każdy produkt ma swojego klienta,każdy klient ma swojego sprzedawcę,każdy sprzedawca ma klienta,którego unika,itd...itd...Parantulla pozdro

  • Redaktorzy

Pan Piotr zna sie na rzeczy. Ten Creek z Eposem spiewal wtedy az milo. Zaluje ze nie kupilem :-(

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

 

 

 

 

Czy mógłbyś nagrać sytuację, w której kupujesz pralkę albo eskalując piec c.o i pokazujesz sprzedawcy kto tu rządzi? A następnie wzywasz Inspekcję Handlową, która każe ci wziąć to do siebie do domu i tam sprawdzić działanie, bo ewentualne wady nie powodują zwolnienia sprzedawcy od odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową.

 

A pomijając powyższe, to te wszystkie dobre rady dotyczące kurierów są jedynie teoretyczne, w moim przypadku jedna sytuacja: zakupy za 3k sprzęt zostawiony na portierni u mnie w pracy, bo cytat z kuriera "jemu podpis jest niepotrzebny", druga sytuacja: towar za 1k wydany komu innemu dwie posesje dalej, miła starsza pani oczywiście wszystko pokwitowała nieczytelnym podpisem. Pozostaje mi się cieszyć, że towary były sprawne i ludzie okazali się uczciwi, bo nawet nie chcę myśleć coby było w innym przypadku.

 

 

 

Nie wiem jak u kolegi to wygląda, ja to rozwiązałem to w bardzo prosty sposób, przeszedłem się od góry do dołu po wszystkich sąsiadach i grzecznie poprosiłem , żeby nie odbierali przesyłek. Wytłumaczyłem, że chciałbym sprawdzić należycie, osobiście pokwitować, bo tylko wtedy mogę reklamować. Powiedziałem , że miałem raz uszkodzoną paczkę i miałem spore problemy. I teraz kurier , dostawca z poczty całuje klamkę jak jestem poza domem. . Sąsiedzi odmawiają odbioru przesyłek.

 

Pan Piotr zna sie na rzeczy. Ten Creek z Eposem spiewal wtedy az milo. Zaluje ze nie kupilem :-(

 

 

 

Nie wiem jaki zestaw kolega odsłuchiwał, ale ja miałem Creeka 4330 i Eposy 16 i niestety w moim pokoju to się nie sprawdziło. Dźwięk , był ostry, słuchanie płyt męczyło. Odwarzacz Creek EVO 2 .

 

A to w takim razie najmocniej przepraszam, nie zauważyłem.

Myślałem, że to jest wątek o dupie maryni służący głównie do wylewania pomyj na sprzedawców

przez niedopieszczonych jakością obsługi w salonach audio maruderów gawędziarzy, którym wiecznie coś nie pasuje.

 

 

uogólniasz zupełnie niepotrzebnie.

najwyraźniej piszesz o swoich kontaktach ze sprzedawcami, wobec czego pewnie im dupe zawracałeś i Cię ocenili mianem "niedopieszczonego pastucha", który to groszem nie śmierdzi a nosi się jak Blake Carrington

"...na pohybel gównozjadom po obu stronach lady..."

Ja jeszcze wrócę do tego odbioru paczki od kuriera, jasne jest, że podpisanie tego papierka oświadcza się tym samym, iż towar odebrałem i jego stan akceptuje, ale nie znacie jakie są realia? Tak już to widzę "Chodź Pan na kawę do domu rozpakujemy ja obejrzę kolumny czy aby nie mają rysek i uszkodzeń, a Panu się nie spieszy 30min nie zbawi :)" Czasem się po prostu nie da tego zrobić, a w pośpiechu na pace, bo przecież Panu kurierowi się spieszy dokładnie nie jesteśmy w stanie wszystkiego sprawdzić. Jak opakowanie kartonowe jest ok nie ma wgnieceń, ogólnie pudełko jest w dobrej kondycji, a tu masz głośnik paluchem wepchnięty no to Panie samo w pudełku się nie zapadło!

@Andy09, Creek Evolution II wzmak+CD i Epic Epos 5.

 

A to widać zarówno inny model Creeka jak i Eposów, możliwe , że przewody też inne. I efekt końcowy całkiem inny od mojego byłego zestawu. Ponoć zestaw Creek i Epos to super połączenie , ale chyba źle coś było dobrane w moim przypadku, albo moje uszy lubią coś innego ;)

Gość Gość

(Konto usunięte)

No to mam podobny przykład.

Kupiłem głośniki w firmie musicpro. Jeden z nich charczał. Odesłałem jako towar niezgodny z umową. Stwierdzili że niby był dobry, ale wymienili go jednak na nowy. Wczoraj dotarła do mnie przesyłka.

Paczka z zewnątrz O.K., bez śladów jakichś uszkodzeń czy deformacji. Wieczorem wyjałem głośnik i niestety ma pogniecioną membranę i zagięty kosz. Oczywiście firma gdzie kupowałem odwróciła się do mnie tylnią częścią ciała, twierdząć że to mój problem. Zadzwoniłem do Dhl-a i jutro mają przyjechać i przyjąć reklamację. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

U mnie na szczęście wartość mała, więc stresu nie ma, ale ciekawe jak to zostanie finalnie załatwione.

Ja w tym wszystkim nie rozumiem jednej sprawy. Dlaczego kol. pmcomp od razu uwierzył w zapewnienia sprzedawcy, ze kolumna przestawiona na zdjęciach bez maskownicy to właśnie ta, która jest obecnie uszkodzona? Przeciez w tym modelu obydwie kolumny są identyczne, nie ma "prawej" i "lewej", lustrzanego odbicia itd, więc nie da się ich od siebie rozróżnić inaczej jak po numerach seryjnych, a tych na przedniej ściance przecież nie widać...

  • 1 miesiąc później...

Witam,

sprawa załatwiona pomyślnie. Głosnik został wymieniony na koszt Visatex.

Temat do zamknięcia.

Pozdro

Muszę przewietrzyć mój system…

  • Redaktorzy

Dzisiaj rano przejezdzalem dwa razy obok tego salonu i tak sobie myslalem jak ta sprawa zakonczy sie. I dobrze. Milego sluchania.

Blogi --> Blog Kangiego. Zapraszam.

Czyli- Autorze wątku - o co biega? Obsobaczyłeś sklep , to może przeproś. Obesrałeś firmę, która Ci paczki dostarczyła- może też przeproś. Bo tak - to kulawą trochę... Masa ludzi czytała Twoje wrzaski...

O ten tramwaj co nie chodzi.

 

Szkoda było twojego czasu na czytanie. Jak nie rozumiesz to nie pytaj.

Muszę przewietrzyć mój system…

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.