Skocz do zawartości
IGNORED

Metronome C8 vs.CH Precision vs. DCS Vivaldi


Gość jarek&ania

Rekomendowane odpowiedzi

Ale nie opisuj z detalami różnic bo ja i tak nie jestem zwolennikiem żadnej z nich ;)

 

Napisz lepiej coś o lampach ECC88.

Tyle czasu to nie mam bo to moja ulubiona lampka. W skrócie Siemens CCa lub Amperex Japan lub Bugle boy lub 6n23P z Saratova (kto zna niech się cieszy kto nie zna niech żałuje). Po drugiej stronie prawdziwy Mullard (british made) jest masę podrobionego gówna także nie dajcie się wydymać. Widziałem już takie siemnensy np. z 6N1P i ludzie to kupowali! Na początek polecam mikroskop i lekturę, warto wiedzieć jak jest zbudowany oryginał bo napisy to można nadrukować dowolne. Uwaga na zużyte i wypalone padła z różnych serii i lat produkcji. Z zakupem nos-ów jest jak z zakupem akcji na giełdzie lub dzieł sztuki przez początkującego. Szansa na wydymanie 99,9999% zwłaszcza jak wydaje się okazją życia. Warto też sprawdzić układ czy można zamienić na E188CC lub E288CC a nawet 6n30p-dr tylko NOS (najlepiej z przed 85 roku). Można wtedy kupić różne rzadkie okazy za przyzwoitą cenę i zmieniać brzmienie w niezwykle szerokim zakresie.

 

Morał z tego taki, że jak portfel nie zaboli to dupa boleć będzie...

No ale jednak kolega Elberoroth dostarcza nam tez tutaj czesto roznych ciekawych informacji ktore ciezko gdziekolwiek wyczytac i za to mu chwala, a to ze tak juz ma, ze nie potrafi sie przyznac do bledow to tylko sam na tym traci. To nie jest przeciez nic zlego czy cos co moze kompromitowac, przyznanie sie do bledow. Bledy to przeciez rzecz naturalna i kazdy zdroworozsadkowo myslacy czlowiek powinien przyznac sie ze sie czasami myli ( nie ma ludzi nieomylnych) i wyciagac z tego tworcze wnioski. Moim zdaniem wlasnie pomylki sprawiaja to ze wlasnie mozemy sie rozwijac w tak trudnej i kruchej jak cienki lod sprawach High-Endowych.

 

Ale jesli chodzi o spor napedowo Metronomowy, to uwazam ze prawda lezy tu jakby po srodku. Mowmy szczerze, sa lepsze metody odczytu danych jak te ktore stosowane sa w jednak rowniez bardzo dobrym Metronomie, chodzi mi tu o napedy plikowe ale trzeba tez przyznac ze i naped 'Metronome Technologie T3A Signature CD transport' ma tez sporo do powiedzenia. Na przyklad bardzo dobre w tym transporcie wrecz najlepsze jakie znam sa pomiary sygnalu do szumu, mysle ze to bardzo istotny parametr, dodatkowo mamy bardzo ladny prostokat ktory wedruje przez lacze SpdiF jest bez oscylacji na przodzie i na koncach, co prawda narastanie i opadanie jest wolne ale wlasnie brak oscylacji bedzie tu kluczowy, dodatkowo prostokat jest super symetryczny!!!. Sygnal 1kHz i jego 2 i 3 harmoniczna gina w szumie, -to tez jest istone. Jitter - no nie jest to wzorzec, trzeba powiedziec ze duzo konstrukcji jesli chodzi o poziom jitteru ma tutaj wiecej do zaoferowania ale co jest wazne i moze nawet bardziej kluczowe - tlo jitteru jest na wyjatkowo niskim poziomie ( bedzie to stanowic o niskich zakloceniach zegara ) co moim zdaniem moze byc bardziej istotne od samego rozedrgania jitterowego zegara, bo przeciez owczesne metody walki z samym jitterem sa na tyle juz skuteczne ze przy dzisiejszej technice i zastosowaniu w samym DAc-a Metronome, ukladu CS8421 (konwert asynchroniczny) nie beda mialy znaczenia poniewaz uklad ten sprowadza niedokladnosci drzenia zegara do bardzo malych jednostek.

A to ze naped jest prosty i z akrylu, gdzies ostatnio czytalem chodzilo to o gramofony robione z akrylu ze ponoc akryl ma bardzo dobre wlasciwosci tlumienia rezonansow, a prostota konstrukcji czesto jest lepsza anizeli napchanie urzadzenia duza iloscia elektroniki ktora sama wytwarza wiele roznych szumow i zaklocen. Bardzo czesto jest tak ze mniej znaczy lepiej, sam zreszta sie o tym wielokrotnie juz przekonalem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-31719-0-77967800-1376578995_thumb.jpg

post-31719-0-90462600-1376579005_thumb.jpg

post-31719-0-35014500-1376579015_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Staszek, za takie recenzje (bez pitolenia) ode mnie masz "+" ;)

My jednak spieramy się nie o Metronome T3A tylko o Metronome Calypso Reference a to zasadnicza różnica.

Ale skoro taki podstawowy napęd Metronome wg. ciebie nie jest najgorszy to zdecydowanie Calypso powinien być tylko lepszy .

 

Zapodałem temat do znajomego (doświadczonego) dealera z Amer.Płn na ten temat.

Jestem ciekawy co odpowie.

Facet ma jeden z największych i najstarszych salonów audio i spore doświadczenie.

Wiele ciekawych rzeczy się od niego dowiedziałem.

Staszek, za takie recenzje (bez pitolenia) ode mnie masz "+" ;)

My jednak spieramy się nie o Metronome T3A tylko o Metronome Calypso Reference a to zasadnicza różnica.

Ta numeracja w Metronome to jest poprostu fantastyka, wogole nie mozna sie zoorientowac co jest co, bo na stronie sa juz zupelnie inne modele i innaczej oznaczane, to wyglada tak, ze zrobia kilka urzadzen i juz jest inna wersja. A ten naped z Metronoma T3A byl recenzowany w lutowym numerze HFN razem zreszta z Vivaldim, wiec to chyba naped ktory jest w produkcji i mozna miec powrownanie z innymi napedami ktorych pomiarow brak.

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Ta numeracja w Metronome to jest poprostu fantastyka, wogole nie mozna sie zoorientowac co jest co, bo na stronie sa juz zupelnie inne modele i innaczej oznaczane, to wyglada tak, ze zrobia kilka urzadzen i juz jest inna wersja. A ten naped z Metronoma T3A byl recenzowany w lutowym numerze HFN razem zreszta z Vivaldim, wiec to chyba naped ktory jest w produkcji i mozna miec powrownanie z innymi napedami ktorych pomiarow brak.

Chyba jednak już nie jest w produkcji.

Wejdzie chyba coś nowego z tego co słyszałem.

Ten napęd , o którym piszesz to był chyba podstawowym napędem w ich ofercie.

 

Poza tym porównywanie T3A i Vivaldiego to chyba trochę dziwne jest.

To tak jakby porównywać jazdę na torze wyścigowym ZIŁA i Bugatti ;)

Piszę oczywiście o porównaniach w kategorii prowadzenia i czasu jednego okrążenia a nie załadunku ;)

Zapodałem temat do znajomego (doświadczonego) dealera z Amer.Płn na ten temat.

Jestem ciekawy co odpowie.

Facet ma jeden z największych i najstarszych salonów audio i spore doświadczenie.

Wiele ciekawych rzeczy się od niego dowiedziałem.

 

jarek&ania, jeżeli możesz zdradzić tę tajemnicę, który to dealer, to byłoby git. Jednego z najstarszych jakiego znam to Simon Zreczny z Chicago Land, pewnie i A.Goodwin należy do historycznego klubu... no i może Andrew Singer i jego Sound by Singer. Jest jeszcze Glen Poor, ale zdradził on świat hi-endowy wiażąc się z Music Direct (i nie jest mile widziany na salonach), a oni jak wszystkim wiadomo, starali się zmonopolizować rynek na BATa, co w sumie im się nie udało i nie wyszli na tym dobrze, a przede wszystkim popłynął BAT... No chyba, że to jakaś szczególna tajemnica i chcesz z nią obcować tylko Ty, jednak z drugiej, logicznej strony... co to za tajemnica jak jest to, jak napisałeś, jeden z największych i najstarszych dealerów w US...

Parker's Mood

Poza tym porównywanie T3A i Vivaldiego to chyba trochę dziwne jest.

To tak jakby porównywać jazdę na torze wyścigowym ZIŁA i Bugatti ;)

Piszę oczywiście o porównaniach w kategorii prowadzenia i czasu jednego okrążenia a nie załadunku ;)

 

Jesli juz poruszyles sprawe porownani T3A i samego napedy CD/DVD Vivaldi to nie wiem, na 100% ale w swych analizach sklanialbym sie ze naped T3A jest napedem duzo lepszym niz naped z Vivaldiego ;) Twierdze to na podstawie pomiarow tylko.

Ta ciezkawa mechanika jednak robi swoje, mysle tez ze jest tam wiecej ciekawych pomyslow o ktorych pewnie nigdy sie nie dowiemy.

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

co to za tajemnica jak jest to, jak napisałeś, jeden z największych i najstarszych dealerów w US...

 

Mark , o ile mi wiadomo to Amer.Płn to nie tylko US ;)

Chyba rozumiesz co mam na myśli ;)

Ooo! Mówisz zapewne o Kanadyjczykach... nie zajarzyłem, faktycznie. No, ale widzę, że to jednak tajemnica... trudno. ..."Jak tak to tak"..

Riki tiki tak... Mundek Wrotek... Kino-Operator.

Parker's Mood

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Ooo! Mówisz zapewne o Kanadyjczykach... nie zajarzyłem, faktycznie. No, ale widzę, że to jednak tajemnica... trudno. ..."Jak tak to tak"..

Riki tiki tak... Mundek Wrotek... Kino-Operator.

 

To nie tajemnica ale o takich sprawach nie będę pisał na forum żeby potem jakiś "sympatyczny kolega" nie doniósł gdzie trzeba.

Już nauczkę miałem z B&W i polskim "dealerem" .

Więc chyba wybaczysz i zrozumiesz mnie ;)

No ale jednak kolega Elberoroth dostarcza nam tez tutaj czesto roznych ciekawych informacji ktore ciezko gdziekolwiek wyczytac i za to mu chwala, a to ze tak juz ma, ze nie potrafi sie przyznac do bledow to tylko sam na tym traci. To nie jest przeciez nic zlego czy cos co moze kompromitowac, przyznanie sie do bledow. Bledy to przeciez rzecz naturalna i kazdy zdroworozsadkowo myslacy czlowiek powinien przyznac sie ze sie czasami myli ( nie ma ludzi nieomylnych) i wyciagac z tego tworcze wnioski. Moim zdaniem wlasnie pomylki sprawiaja to ze wlasnie mozemy sie rozwijac w tak trudnej i kruchej jak cienki lod sprawach High-Endowych.

 

Ale jesli chodzi o spor napedowo Metronomowy, to uwazam ze prawda lezy tu jakby po srodku. Mowmy szczerze, sa lepsze metody odczytu danych jak te ktore stosowane sa w jednak rowniez bardzo dobrym Metronomie, chodzi mi tu o napedy plikowe ale trzeba tez przyznac ze i naped 'Metronome Technologie T3A Signature CD transport' ma tez sporo do powiedzenia. Na przyklad bardzo dobre w tym transporcie wrecz najlepsze jakie znam sa pomiary sygnalu do szumu, mysle ze to bardzo istotny parametr, dodatkowo mamy bardzo ladny prostokat ktory wedruje przez lacze SpdiF jest bez oscylacji na przodzie i na koncach, co prawda narastanie i opadanie jest wolne ale wlasnie brak oscylacji bedzie tu kluczowy, dodatkowo prostokat jest super symetryczny!!!. Sygnal 1kHz i jego 2 i 3 harmoniczna gina w szumie, -to tez jest istone. Jitter - no nie jest to wzorzec, trzeba powiedziec ze duzo konstrukcji jesli chodzi o poziom jitteru ma tutaj wiecej do zaoferowania ale co jest wazne i moze nawet bardziej kluczowe - tlo jitteru jest na wyjatkowo niskim poziomie ( bedzie to stanowic o niskich zakloceniach zegara ) co moim zdaniem moze byc bardziej istotne od samego rozedrgania jitterowego zegara, bo przeciez owczesne metody walki z samym jitterem sa na tyle juz skuteczne ze przy dzisiejszej technice i zastosowaniu w samym DAc-a Metronome, ukladu CS8421 (konwert asynchroniczny) nie beda mialy znaczenia poniewaz uklad ten sprowadza niedokladnosci drzenia zegara do bardzo malych jednostek.

A to ze naped jest prosty i z akrylu, gdzies ostatnio czytalem chodzilo to o gramofony robione z akrylu ze ponoc akryl ma bardzo dobre wlasciwosci tlumienia rezonansow, a prostota konstrukcji czesto jest lepsza anizeli napchanie urzadzenia duza iloscia elektroniki ktora sama wytwarza wiele roznych szumow i zaklocen. Bardzo czesto jest tak ze mniej znaczy lepiej, sam zreszta sie o tym wielokrotnie juz przekonalem.

 

Nie ma pomiarów SAMEGO transportu Vivaldiego, więc nie można ich porównywać.

 

Pomiary jittera dla tego transportu są faktycznie OK (w przeciwieństwie do topowej Kalisty gdzie jest kompromitujące 10.000ps), ale co z tego, skoro nachylenie zbocza jest tak łagodne (a powinno być nieskończenie strome) że jest to wręcz idealną sytuacją, do powstania jittera inteface'u.

 

To tak jak być dobrze umył podłogę, a potem wlazł na nią w brudnych butach.

 

Druga rzecz, że nie wiem jak zostało terminowane wyjście podczas pomiaru, bo przy obciążeniu wyjścia, które zamiast standardowych 75 Ohm ma 170 Ohm jak w transporcie Metronome, obciążeniem 75 Ohmowym i tak powstaną oscylacje na tym przebiegu. Co będzie tym większym problemem, że stromość zbocza jest tragiczna (gdyby zbocze było strome, np czas narastania wynosił 0.7ns jak w Audiophileo, to mógłbyś mieć nawet duże oscylacje, i nie miało by to żadnego znaczenia dla jittera interface'u). W tym Metronome ZTCP to jest 25ns - co oznacza że jest 25x mniej strome niż mogło by być.

 

To jest KICHA a nie dobra inżynieria cyfrowa, i tym bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że w Metronome pracują ludzie którzy mają blade pojęcie o tym co robią.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Adam co ty taki anty cd- pro2?

Sam używałeś w mbl 1531 i arc ref 7

 

Cd-pro2 fajny jak go dobrze za aplikujesz tzn dobry zasilacz i nie można korzystać z spdif cdpro tylko i2s i najlepiej wolfsona dać po i2s

 

Po nowym roku będę mial taki transport to podrzucę do testów.

 

A propo ezoterica jest fajny jest jedno ale ,do OEM sprzedają drogo musisz podpisać "intercyze" sam sie do niego przymierzałem ale za dużo trzeba wydać na start

Adam, nie wierzę, że ci się chciało...

Sam zestawiłeś ten obwód?

 

Tak, sam w 5 minut z tego co znalazłem na biurku ...

 

Wydaje mi się jednak że nie odbiega bardzo od oryginału :)

 

Adam co ty taki anty cd- pro2?

Sam używałeś w mbl 1531 i arc ref 7

 

Cd-pro2 fajny jak go dobrze za aplikujesz tzn dobry zasilacz i nie można korzystać z spdif cdpro tylko i2s i najlepiej wolfsona dać po i2s

 

Po nowym roku będę mial taki transport to podrzucę do testów.

 

A propo ezoterica jest fajny jest jedno ale ,do OEM sprzedają drogo musisz podpisać "intercyze" sam sie do niego przymierzałem ale za dużo trzeba wydać na start

 

Tak, sam miałem 1531 i pamiętam moje zdziwienie jak odkryłem, że sygnał z transportu do DACa idzie tam po SPDIF przez input receiver - czyli tak jak w układzie prostym transport-dac.

 

W ARC przynajmniej trochę pomyśleli i sygnał idzie po I2S.

 

Nie jest to zły mechanizm, ale przy postępie jaki się dokonał w ostatnich latach w zegarach, jego osiągi są co najwyżej wystarczające. Na pewno w niemodyfikowanej formie nie jest to kandydat do transportu klasy ultra-hi-end, a o takich tu rozmawiamy.

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Esoteric też super, mam w drugim systemie i jestem zadowolony. W pierwszym systemie miałem transport Accustic Arts na Philipsie i grał rewelacyjnie, na pewno nie gorzej niż Esoteric a mój to topowy K-01 z najlepszą wersją ich mechanizmu, lepszą niż ma np K-03. Tak wiec parametry i teoria to jedno a życie...toczy się dalej.

Chyba sobie sprawie tego akrylowego Metronome. A co..... :-)

Sly - kup koniecznie !

"Don't trust opinion on forums.... every time I bought something based on online opinion and without listening in advance, it ended up being a big disappointment."

Kupię. Z Accustic Arts byłem bardzo zadowolony. Ich transport grał rewelacyjnie a był na tym samych napędzie który tak krytykujesz więc Metronome będzie równie dobry a w akrylu który tak chwaliłeś w platformach Pro Audio Bono, pewnie będzie jeszcze lepszy.

Widze ze trwa tu dyskusja dotyczaca jittera, tak sie sklada, ze w wielu przypadkach, wysoki jitter bedzie wrecz sprawial iz dana prezentacja muzyczna odebrana zostanie jako wielce analogowa, stad byc moze te wszystkie Metronome sa takie muzykalne, bo maja wysoki jitter, a te klocki o zredukowanym jitterze graja tak technicznie dla wielu ;'))

 

Potwierdza to nawet wypowiedz jednego z inzynierow audio ponizej, jak i wrazenia kolegow powyzej (posiadacze Metronome):

 

A REAL LISTENING TEST: I participated in a listening test at an Audio Engineering Society conference where they played test tracks with varying known levels of different kinds of jitter. It wasn't a rigid ABX or double blind test, but it was very enlightening. We, the listeners, didn't know which tracks were which until they were explained later. The most obvious audible effect was high amounts of jitter at certain frequencies sounds much like the old analog "wow and flutter" that is produced by vinyl turntables and tape recorders.

Przykro mi, ale w celu ochłonięcia oponentów, obaj Panowie zostają czasowo zbanowani w wątku.

Jestem pewny że odsunięci od dyskusji już ochłonęli, postuluje przywrócić im możliwość dalszej konwersacji.

Czytelnicy zapewne zdążyli się już przyzwyczaić do specyficznej formuły prowadzenia tematu, mogą wobec tego posiąść odczucie straty wartości.

 

 

 

Dlaczego źródło cyfrowe wywołuje tyle emocji?

Czyżby prawdziwym ich źródłem był niedostatek oczekiwanej jakości, rozczarowanie tym co oferuje rynek?

Przecież widać ciągły postęp, coraz lepsze wyniki, do tego technika ta liczy sobie już ponad 30 lat.

 

Wygląda mi to na błędne koło, widząc kierunki rozwoju sytuacji, nie widzę w dostrzegalnym horyzoncie rozwiązania stabilizującego sytuacje.

 

 

Pozdrawiam autora tematu i wszystkich czytelników.

Pusto tu jakoś...

Panowie przywróćcie ten wynalazek co Elb zrobił na biurku, ten wpis przejdzie do legendy tego forum jako bezcenny...

 

Nie wiem na ile nasi milusińscy trafili do łagru, ale jak stamtąd wylezą to mam prośbę do Elba o wypowiedź w kontekście transportów opartych o CDM-Pro2.

 

Podałeś jako przykład dobrej aplikacji CDM-Pro2 ML 31.5, między innymi dlatego, że twórczo zaintegrowali w sam mechanizm, wymieniając oscylator.

Transportów opartych o CDM-Pro2 jest cała masa. Czy którykolwiek z obecnie produkowanych ma wg. twojej wiedzy zmodyfikowany lub rozbudowany napęd CDM-Pro2, nie sieje jitrerem i warto go polecić?

Tak to zdjecie tego 'transportu' jak i opis Elberotha dot. tego napedu byl cenny. Powinien wrocic w watku.

Prosba do moderacji

 

A jesli chodzi o odtwarzacze CD, red. Wojtek Pacula do dzisiaj uwaza za najlepszy naped jak i odtwarzacz CD (oparty o bardzo podobna technologie co wspomniny Metronome i oparty o Philipsa Pro-2 MkII) odtwarzacz Ancient Audio Lektor.

Mi sie tez wydaje ze jakosc CD playerow bedzie zalezec w duzej mierze wlasnie od rezonansow samej mechaniki, no i oczywiscsie od rodzaju napedu (ale tutaj ciezko sie wypowiadac bo napedy Cd jak wiemy sa dobrze wewnatrz elektronicznie i logicznie namieszane) ciezko wiec mowic o ich jakosci. Pozostaje jedna najlepsza i najwzysza metoda posluchac takiego napedu z grupa doswiadczonych w takich sprawach osob. Taka metode wybralo Metronome i wiele wiele firm...jesli sie to sprzedaje oznacza to ze komus podoba sie ten dzwiek, a przeciez o to wlasnie chodzi.:)

 

Zreszta chlopaki z DIY na ostatnikm AS2012 tez zrobili cos na modle Shigaraki Transportu i zagralo to bardzo ladnie, dla niewtajemniczonych dodam ze Shigaraki transporty w glownej mierze swa jakosc zapewniaja pozbywaniu sie rezonansow napedu CD wlasnie. ;)

 

Malo tego ja jako zwolennik wylacznie napedow plikowych moge powiedziec ze naped chlopakow z DIY (kopia Shigaraki-ego) zagrala w swoim charakterze dosc spojnie do tego co oferowal moj naped na plikach...mozna wiec powiedziec droga wydaje sie byc sluszna! :) Oczywiscie to tylko moje zdanie.

 

Nie ma pomiarów SAMEGO transportu Vivaldiego, więc nie można ich porównywać.

Tak tu sie zgodze przygladnalem sie dzisiaj uwaznie, z pomiarow nie mozna nic wywnioskowac to sa dwa rozne rodzaje pomiarow jedne w dziedzinie cydrowej drugie w analogowej.

Pomiary jittera dla tego transportu są faktycznie OK (w przeciwieństwie do topowej Kalisty gdzie jest kompromitujące 10.000ps), ale co z tego, skoro nachylenie zbocza jest tak łagodne (a powinno być nieskończenie strome) że jest to wręcz idealną sytuacją, do powstania jittera inteface'u.

Stromosc nie moze byc nieskonczenie stroma bo zawsze sa jakies pojemnosci zreszta nim bardziej strome zbocza tym wiecej zaklocen, Metronome z czaem 55ns poszlo wiec na dobry kompromis, bardzo mozliwe ze zabieg ten nie wynikal z pomiarow ale z odsluchow. Tu bardziej chodzi o gladkosc prostokata i jego symetrie niz o duza szybkosc narastania. Jitter to juz obecnie nie jest problem z tym elektronika obecnie radzi sobie doskonale, zaklocenia to prawdziwy problem.

 

Druga rzecz, że nie wiem jak zostało terminowane wyjście podczas pomiaru, bo przy obciążeniu wyjścia, które zamiast standardowych 75 Ohm ma 170 Ohm jak w transporcie Metronome, obciążeniem 75 Ohmowym i tak powstaną oscylacje na tym przebiegu. Co będzie tym większym problemem, że stromość zbocza jest tragiczna (gdyby zbocze było strome, np czas narastania wynosił 0.7ns jak w Audiophileo, to mógłbyś mieć nawet duże oscylacje, i nie miało by to żadnego znaczenia dla jittera interface'u). W tym Metronome ZTCP to jest 25ns - co oznacza że jest 25x mniej strome niż mogło by być.

Akuratnie przekonal mnie do tego kol. Barmanek, ze odbic w takim ukladzie faktycznie jednak nie bedzie, a zwiekszona impedancja wyjscia bedzie powodowala mniejsze zaklocenia w interfejsie

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

nie wynikal z pomiarow ale z odsluchow

 

Staszek , kurcze takie słowa padły w twojej wypowiedzi ,że muszę je wytłuścić i podkreślić.

 

One przejdą do historii tego forum ..... ;)

Gość jamówię

(Konto usunięte)

Szkoda ,że wątek zdryfował, bo nie wiele jest na AS tematów opisujących sprzęt z takiego przedziału finansowego. Niewątpliwie Elberoth posiada olbrzymią wiedzę i niepodważalne doświadczenie związane z obcowaniem z urządzeniami, które albo sam opisuje albo jak w przypadku tego wątku po prostu zna, ale Adam do cholery, nie można komuś zarzucać, że słyszy to co słyszy tylko dlatego, że dżiter w danym urządzeniu jest taki czy siaki. Uwielbienie dla jakiegoś sprzętu to sprawa całkowicie subiektywna i nie zmienią tego pomiary, to trzeba uszanować a nie przemycać w każdym swoim poście pogardę dla wyborów innych, lub dla jego wiedzy czy doświadczenia. Mam prośbę: nie trać dalej twarzy, jesteś czy tego chcesz , czy nie osobą publiczną, organizujesz sporą wystawę, zastanów się czy tego rodzaju polemiką nie strzelasz sobie gola. Nawet jeśli uznałeś, że granice debaty publicznej zostały przekroczone, Tobie nie wolno eskalować konfliktu w taki sposób. Ponieważ sam bez przymusu wybrałeś m.in taki pomysł na życie, musisz trzymać gardę i jak politycy-sorry za porównanie, musisz mieć grubą skórę i pamiętaj, że nie ma uniwersalnego gustu, a hi-end to pojęcie bardzo umowne, bo gdyby tak nie było wiele urządzeń zaliczanych do tej kategorii, została by z niej usunięta nie tylko z powodu nie trzymania normy DIN.

  • Użytkownicy+

Off top jest przenoszony -

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) . Zrobiłem to po raz ostatni, dalsze offtopy spowodują zamknięcie tematu.

 

PROSZĘ O WYPOWIEDZI ZGODNE Z TEMATEM WĄTKU.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.