Skocz do zawartości
IGNORED

Nadchodzi ... Roger Waters - Amused to Death SACD


BoDeX

Rekomendowane odpowiedzi

Jakto? Nie dało się dwa razy być na koncercie w Łodzi?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ty -- wódkę za wódką w bufecie...

Oczami po sali drewnianej -- i serce ci wali (Czy pamiętasz?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem po "lekturze" CD i chętnie skonfrontowałbym to wydawnictwo z SACD, ale mam pewne wątpliwości, jest taka wersja na USA i CAN ale chyba tylko multichannel 5.1. Na discogs jest tylko informacja, że jest hybrid sacd. Pomyślałem więc, że jest to dwuwarstwowa płyta CD/SACD stereo, ale znalazłem na alle po tym numerze i jest 5.1 surround...

czyżby więc nie było w ogóle SACD stereo?

ma ktoś może taką informację albo najlepiej takie wydanie aby mi mógł potwierdzić?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

CD, pliki, analog

wieczorami słuchawki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyżby więc nie było w ogóle SACD stereo?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

dzięki, już się zamawia

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

CD, pliki, analog

wieczorami słuchawki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czem prędzej się pośpieszajcie,w Łodzi sala już prawie pełna.Teraz mi się przypomniało jak Kaczor opowiadał o swojej premierze THE WALL Parkera gdzieś we Włoszech,był sam na sali a w przerwie podano lody,przepiękne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydanie CD:

 

foobar2000 1.3.8 / Dynamic Range Meter 1.1.1

log date: 2015-07-25 13:09:15

 

--------------------------------------------------------------------------------

Analyzed: Roger Waters / Amused to Death

--------------------------------------------------------------------------------

 

DR Peak RMS Duration Track

--------------------------------------------------------------------------------

DR14 -5.89 dB -24.69 dB 4:21 01-The Ballad of Bill Hubbard

DR12 0.00 dB -14.42 dB 6:00 02-What God Wants, Part I

DR12 -3.21 dB -19.69 dB 4:15 03-Perfect Sense, Part I

DR11 -0.29 dB -15.65 dB 2:51 04-Perfect Sense, Part II

DR11 -1.38 dB -14.45 dB 4:45 05-The Bravery of Being Out of Range

DR12 0.00 dB -17.70 dB 4:01 06-Late Home Tonight, Part I

DR12 -7.03 dB -24.73 dB 2:13 07-Late Home Tonight, Part II

DR12 -0.55 dB -17.73 dB 5:47 08-Too Much Rope

DR12 -0.90 dB -17.03 dB 3:40 09-What God Wants, Part II

DR12 -0.68 dB -16.43 dB 4:09 10-What God Wants, Part III

DR13 -4.92 dB -21.56 dB 6:06 11-Watching TV

DR14 0.00 dB -18.76 dB 6:52 12-Three Wishes

DR15 -0.29 dB -21.34 dB 8:30 13-It's a Miracle

DR13 0.00 dB -17.73 dB 9:09 14-Amused to Death

--------------------------------------------------------------------------------

 

Number of tracks: 14

Official DR value: DR12

 

Samplerate: 44100 Hz

Channels: 2

Bits per sample: 16

Bitrate: 612 kbps

Codec: FLAC

================================================================================

 

 

 

 

 

Wydanie Bluray 5.1:

 

 

foobar2000 1.2.8 / Dynamic Range Meter 1.1.1

log date: 2015-07-27 17:30:36

 

--------------------------------------------------------------------------------

Analyzed: Roger Waters / Amused To Death

--------------------------------------------------------------------------------

 

DR Peak RMS Duration Track

--------------------------------------------------------------------------------

DR13 -7.30 dB -26.77 dB 4:22 01-The Ballad Of Bill Hubbard

DR15 0.00 dB -18.67 dB 6:00 02-What God Wants, Part I

DR12 -1.75 dB -22.04 dB 4:12 03-Perfect Sense, Part I

DR12 0.00 dB -17.00 dB 2:54 04-Perfect Sense, Part II

DR13 0.00 dB -16.29 dB 4:44 05-The Bravery Of Being Out Of Range

DR13 0.00 dB -19.03 dB 4:02 06-Late Home Tonight, Part I

DR10 -3.76 dB -22.58 dB 2:12 07-Late Home Tonight, Part II

DR14 0.00 dB -19.95 dB 5:47 08-Too Much Rope

DR15 -0.15 dB -20.55 dB 3:40 09-What God Wants, Part II

DR12 0.00 dB -17.99 dB 4:08 10-What God Wants, Part III

DR14 -2.31 dB -22.45 dB 6:07 11-Watching TV

DR13 -0.19 dB -19.82 dB 6:52 12-Three Wishes

DR15 0.00 dB -21.75 dB 8:30 13-It’s A Miracle

DR14 0.00 dB -20.12 dB 9:08 14-Amused To Death

--------------------------------------------------------------------------------

 

Number of tracks: 14

Official DR value: DR13

 

Samplerate: 96000 Hz

Channels: 6

Bits per sample: 24

Bitrate: 7466 kbps

Codec: FLAC

================================================================================

 

 

HDtracks 24/192:

 

 

foobar2000 1.2.3 / Dynamic Range Meter 1.1.1

log date: 2015-07-25 09:53:10

 

--------------------------------------------------------------------------------

Analyzed: Roger Waters / AMUSED TO DEATH (HDtracks 24/192)

--------------------------------------------------------------------------------

 

DR Peak RMS Duration Track

--------------------------------------------------------------------------------

DR14 -6.60 dB -25.35 dB 4:21 01-THE BALLAD OF BILL HUBBARD

DR12 0.00 dB -15.12 dB 6:00 02-WHAT GOD WANTS, Part I

DR12 -3.79 dB -20.40 dB 4:15 03-PERFECT SENSE, Part I

DR11 -1.06 dB -16.36 dB 2:51 04-PERFECT SENSE, Part II

DR11 -2.03 dB -15.16 dB 4:45 05-THE BRAVERY OF BEING OUT OF RANGE (Remix)

DR13 -0.01 dB -18.34 dB 4:01 06-LATE HOME TONIGHT, Part I

DR12 -7.75 dB -25.44 dB 2:13 07-LATE HOME TONIGHT, Part II

DR12 -1.26 dB -18.44 dB 5:48 08-TOO MUCH ROPE

DR12 -1.62 dB -17.74 dB 3:40 09-WHAT GOD WANTS, Part II

DR12 -1.40 dB -17.14 dB 4:09 10-WHAT GOD WANTS, Part III

DR13 -5.63 dB -22.30 dB 6:06 11-WATCHING TV

DR14 0.00 dB -19.47 dB 6:52 12-THREE WISHES

DR15 -1.01 dB -22.07 dB 8:30 13-IT'S A MIRACLE

DR13 0.00 dB -18.44 dB 9:07 14-AMUSED TO DEATH

--------------------------------------------------------------------------------

 

Number of tracks: 14

Official DR value: DR13

 

Samplerate: 192000 Hz

Channels: 2

Bits per sample: 24

Bitrate: 5285 kbps

Codec: FLAC

================================================================================

 

 

 

O wydaniu SACD informacji nie posiadam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Wydanie ANALOGUE PRODUCTIONS USA jest doskonałe. Zawiera zwykłą warstwę CD i w wersji SACD stereo i multichanel. Można ją kupić w najlepszej cenie na Allegro u sprzedawcy "Pod Nazwą" za 165 zł. Kupując bezpośrednio u sprzedawcy można jeszcze rabat wywalczyć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...

Myślałem,że dżwięk mnie zabije,ale nic z tego.Jeśli ktoś nie widział na żywca, to koniecznie.Koleżanka małżonka dopiero teraz zrozumiała dlaczego po koncercie /pierwszy łódzki/ przez trzy dni nie mogłem dojść do siebie.No i gdyby wstawki niekoncertowe byłyby nieco krótsze to na pewno poprawiłoby dynamikę akcji.Najlepsza "przebitka" w filmie to chłopak w koszulce Pink Floyd,szacunek dla Fajansa,że tego nie wyciął.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś oprócz mnie jest zszokowany tym,że musiał oglądać angielski film bez polskiego tłumaczenia,za to z angielskimi napisami.

 

Może nie aż zszokowany,raczej zniesmaczony, cena biletu =niemal x2, i zwykłe lekceważenie polskiego widza + mniejsze koszty dystrybucji.

Obraz -> raz warto zobaczyć,

dźwięk?W domu mam lepszy, ale może to też zależeć od jakości głośników, które są akurat na danej sali.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że w ogóle u Was to wyświetlali:)

 

Z drugiej strony mi raz na żywo w Łodzi wystarczyło.

 

Doskonale brzmi z Vinyla - odrębny mastering ?

 

Tego nie wiem, ale faktycznie z winyla brzmi świetnie:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale brzmi z Vinyla - odrębny mastering ?

Ludzie skąd wy bierzecie takie śmieszne i bzdurne teorie? Jaki odrębny mastering...? Remasterują w studiu materiał, potem tłoczą go na winylu i CD. A, że CD z powodu swoich ograniczeń jakości odtwarzanego dźwięku zawsze zagra nieco inaczej od winyla to wiadomo od dawien dawna. Tak samo jak posłuchasz sobie mp3 i pliku np. z HDTracks.com w wysokiej rozdzielczości. Zaśpiewa sobie ktoś "lala" i puknie 2 razy w bęben, niby to samo, ale z pliku HD zabrzmi Ci to lepiej, bardziej szczegółowo i czysto, bo taki plik może pomieścić więcej informacji i szczegółow niż mp3. Tak samo z CD i winylem. Przygotowywanie kilku masteringów w zależności na czym będą tłoczone to jakiś głupi mit i bzdura.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ludzie skąd wy bierzecie takie śmieszne i bzdurne teorie? Jaki odrębny mastering...? Remasterują w studiu materiał, potem tłoczą go na winylu i CD. A, że CD z powodu swoich ograniczeń jakości odtwarzanego dźwięku zawsze zagra nieco inaczej od winyla to wiadomo od dawien dawna. Tak samo jak posłuchasz sobie mp3 i pliku np. z HDTracks.com w wysokiej rozdzielczości. Zaśpiewa sobie ktoś "lala" i puknie 2 razy w bęben, niby to samo, ale z pliku HD zabrzmi Ci to lepiej, bardziej szczegółowo i czysto, bo taki plik może pomieścić więcej informacji i szczegółow niż mp3. Tak samo z CD i winylem. Przygotowywanie kilku masteringów w zależności na czym będą tłoczone to jakiś głupi mit i bzdura.

 

Kolego, wyluzuj, to było przecież pytanie a nie stwierdzenie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remasterują w studiu materiał, potem tłoczą go na winylu i CD. A, że CD z powodu swoich ograniczeń jakości odtwarzanego dźwięku zawsze zagra nieco inaczej od winyla to wiadomo od dawien dawna. Tak samo jak posłuchasz sobie mp3 i pliku np. z HDTracks.com w wysokiej rozdzielczości. Zaśpiewa sobie ktoś "lala" i puknie 2 razy w bęben, niby to samo, ale z pliku HD zabrzmi Ci to lepiej, bardziej szczegółowo i czysto, bo taki plik może pomieścić więcej informacji i szczegółow niż mp3. Tak samo z CD i winylem.

 

Dokładnie tak jest. Ale niektórzy i tak napiszą, że nie ma różnicy między 16/44 a 24/96 czy 24/192, a te wszystkie hi-res to tylko po to, aby po raz kolejny wyciągnąć kasę z naszych kieszeni.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie skąd wy bierzecie takie śmieszne i bzdurne teorie? Jaki odrębny mastering...? Remasterują w studiu materiał, potem tłoczą go na winylu i CD. A, że CD z powodu swoich ograniczeń jakości odtwarzanego dźwięku zawsze zagra nieco inaczej od winyla to wiadomo od dawien dawna. Tak samo jak posłuchasz sobie mp3 i pliku np. z HDTracks.com w wysokiej rozdzielczości. Zaśpiewa sobie ktoś "lala" i puknie 2 razy w bęben, niby to samo, ale z pliku HD zabrzmi Ci to lepiej, bardziej szczegółowo i czysto, bo taki plik może pomieścić więcej informacji i szczegółow niż mp3. Tak samo z CD i winylem. Przygotowywanie kilku masteringów w zależności na czym będą tłoczone to jakiś głupi mit i bzdura.

 

Smieszne i bzdurne teorie ? Więcej pokory ... z epoki zer i jedynek :D

 

Originally issued more than 20 years ago as a very limited edition release, Roger Waters' final solo studio album to date is being made available once again on 200g 2LP and Hybrid SACD courtesy of Analogue Productions. Nothing is spared for this historic reissue, Pink Floyd producer/engineer James Guthrie is mastering his original stereo mix for SACD and he and Doug Sax are teaming up to master the vinyl version which will be pressed by Quality Record Pressings. So rare are original pressings of Amused To Death that copies today sell for more than $800 in like-new condition!

 

Ostatnie Iron Maiden też z vinylu brzmi znacznie lepiej a oto zapewne przyczyna :

 

Notes

Comes in triple-gatefold sleeve. Glossy full colour inner sleeves with lyrics and credits.

Additional vinyl mastering (Chris Bellman at Bernie Grundman) credited on inner sleeve.

Limited edition sticker on front cover

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

A większosci przypadków, zgadza się ze jest jeden mastering na Vinyl i CD, tyle że nie w przypadku tej płyty ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wiem czy zauważyłeś, że jest to wyraźnie napisane, że coś było majstrowane przy dźwięku i jest to limitowana edycja. Tak samo jak wydania normalne i wydania deluxe, które mają np. inne wersje utworów, single itp. W przypadku Amused To Death nie ma żadnej informacji, "witajcie, robimy remastering 2015, ale w sumie robimy 2 remasteringi, bo na winyla oczywiście damy lepszy. A nawet 3 remasteringi bo na iTunes pójdzie jeszcze inny". Ja osobiście nie widzę sensu i nie wierzę w robienie kilku różnych masteringów bo coś takiego nie istnieje. A, że winyl brzmi inaczej i przeważnie lepiej od CD nie wynika z tego, że jest tam inny remaster tylko z ogólnej, raczej zrozumiałej i dużej różnicy między formatami.

Pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nazwiesz osobę dyskutująca z faktami ? Interet daje anonimowość, ale czy nie czujesz się głupio ?

 

I dokształć się nieco w temacie realizacji zanim następnym razem użyjesz przymiotników: "śmieszne i bzdurne teorie", "głupi mit i bzdura".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co ja Ci napisałem to fakt, a to co Ty napisałeś to raczej domniemane teorie spiskowe. Także nazywaj sobie siebie jak chcesz, Panie wykształcony w realizacji. Nie czuję się głupio, bo zupełnie mi zwisa co pomyślą sobie takie spece i pseudo audiofile jak Ty ;) Skoro żyją w takim świecie fantazji i złudzeń jak Ty ;)

Pozdro, miłego weekendu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze dla CD i winylu robi się inny mastering - nawet jeśli nie jest to opisane. Dynamika CD to ok. 100 dB, winylu - 60 dB. Z tego względu dla winylu trzeba spłaszczyć dynamikę. Podbija się ciche fragmenty, żeby nie ginęły w szumie nośnika, obniża się poziom głośnych fragmentów, żeby igła nie wyskoczyła z rowka. Efekt można porównać z tym co robiła automatyka zapisu w magnetofonach kasetowych z lat 80. ubiegłego stulecia (np. popularny Grundig MK 235). Do tego należy zmonofonizować bas. Zadaniem korekcji RIAA jest, w uproszczeniu, umożliwienie nagrania niskich częstotliwości przy zachowaniu jak najmniejszej odległości rowków od siebie, a w odniesieniu do wysokich tonów - wydobycie ich ponad szum własny nośnika.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy gra inaczej.

Jak rozumiem, dlatego w realizacji jeden tor dopasowuje się do pozostałych (obniża się poziom szczytowy lub podwyższa powyżej poziomu szumów).

Czyli dopiero w efekcie masteringu pod konkretny nośnik osiąga się spójność przekazu ?

Dziękuję przedpiścy za proste, ba nawet trywialne, wytłumaczenie.

Bo przecież każdy (ślad i tor) gra inaczej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

~Way hay and up she rises early in the morning~("Morskie opowieści")

~Braterstwo narodu buduje się na kiczu~("Nieznośna lekkość bytu" Milan Kundera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co więcej, brzmienie płyty winylowej jest niewiadomą do samego końca. Na etapie nacinania płyty matki wprowadzane są (a w każdym razie kiedyś tak robiono) drobne modyfikacje. Człowiek zajmujący się procesem nacinania, analizuje całość materiału i jeszcze koryguje poziomy. Ale to już jest zanikająca sztuka - za parę lat nikt nie będzie umiał dobrze przygotować płyty matki do tłoczenia czarnych krążków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.