Skocz do zawartości
IGNORED

Nowe kino Denon avr-x210W + dbt-1713ud

matlog

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem zmienić swoje kino pioneera 917 z kodami 702 na coś lepszego.

To co potrzebuję to obsługa serwisów sieciowych spotify, łatwe odtwarzanie multimediów z NAS (muza, filmy, zdjęcia) muzyka bez potrzeby uruchamiania tv czyli łatwa obsluga z tel lub ipada. No i oczywiście żeby lepiej grał niż dotychczasowy zestaw.

amp powinien obsługiwać 2 strefy i mieć co najmniej 5 wejść hdmi. Pewnie dźwięk z br powinien iść także inaczej niż przez hdmi.

Wymyśliłem taki sprzęt

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Do tego kolumny

Ukryta Zawartość

Jestem zielony więc proszę o opinię czy to dobry zestaw czy może sprzęty innej firmy lub inne głośniki.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/117123-nowe-kino-denon-avr-x210w-dbt-1713ud/

Zamiast DBT-1713 kupiłbym tańszy odtwarzacz za około 500zł (np. Panasonic bdt460) i wyższy model amplitunera np. Denon X3100 (ostatnio staniały) lub Marantz 5009. Kolumny, które wybrałeś nieźle wyglądają, ale wg mnie grają przeciętnie. Napisz jaki masz metraż i jakiej muzyki słuchasz?

Metraż pokoju to około 30 m2. Muza różnie w zależności od sluchajacego Depeche Mode, Muse trochę jazzu chilloutu.

Sprzęt wolałbym jednej firmy bo nie chciałbym mnożyć pilotów.

W czym denon 3100 jest lepszy od 2100?

Słyszałem poprzednika X2000 i X3000 i wyższy model grał lepiej w stereo. Ma wydajniejsze zasilanie i jest lepiej wyposażony. Np. X3000 i X3100 posiadają pre-out co daje możliwość rozbudowy zestawu. Jeśli chodzi o kolumny to na pewno bym wolał te Magnaty niż Yamahę. Dość fajnie grają również Melodika BL40, Dali Zensor 7. Jak masz możliwość to wybierz się na odsłuch. Przekonasz się na własne uszy co Ci pasuje. Posłuchałbym też JBL-a Studio 280. Nie słyszałem ich, ale prasa je mocno wychwala.