Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  243 członków

Bluesound Klub

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 30.10.2020 o 13:17, mojave napisał:

Też miałem problem z konfiguracją połączenia Wifi, gdy było połączenie po kablu. Chyba rozwiązałem to wchodząc w ustawienia -> Odtwarzacz -> WiFi. 

W ostateczności reset do ustawień fabrycznych.

Próbowałem ustawić wifi (tak przy podłączeniu kablowym - niby ustawienia były zapisywane, przy ponownym wejściu wszystko do początku, poza tym raz system widział właściwy dostęp wifi, raz nie widział żadnego). 

Przy wejściu przez aplikację androidową zawsze komunikat: Analog input (tak naprawdę to nie ma wejścia analogowego, ale wyjście).

Reset do ustawień fabrycznych - brak zmian.

Generalnie - w sklepie wszystko śmigało, w domu to porażka.

4 godziny temu, t_stec napisał:

Próbowałem ustawić wifi (tak przy podłączeniu kablowym - niby ustawienia były zapisywane, przy ponownym wejściu wszystko do początku, poza tym raz system widział właściwy dostęp wifi, raz nie widział żadnego). 

Przy wejściu przez aplikację androidową zawsze komunikat: Analog input (tak naprawdę to nie ma wejścia analogowego, ale wyjście).

Reset do ustawień fabrycznych - brak zmian.

Generalnie - w sklepie wszystko śmigało, w domu to porażka.

Sorry, jeżeli reset do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja nie pomagają, to już nie mam pomysłu jak to zrobić ?

12 godzin temu, darwroc napisał:

U mnie jest.

Nie chodzi mi konkretnie o zakładkę 'serwisy muzyczne' tam gdzie jest ich cała masa, między innymi też Tidal, tylko o menu bluOS, które ukazuje się po 'wyciągnięciu' go spoza ekranu z lewej strony. 

Screenshot_2020-11-07-08-39-53.png

18 minut temu, captainprice napisał:

Nie chodzi mi konkretnie o zakładkę 'serwisy muzyczne' tam gdzie jest ich cała masa, między innymi też Tidal, tylko o menu bluOS, które ukazuje się po 'wyciągnięciu' go spoza ekranu z lewej strony. 

Screenshot_2020-11-07-08-39-53.png

U mnie po aktualizacji jest widoczne ale dopiero po 2-3 krotnym odpaleniu Node2i

Jest i w zakładce-serwisy,i w "trzech poziomych kreskach",czyli w rozwijanym menu usług do których jesteśmy zalogowani,lub które bluOS udostępnia za darmo.

Poprzednia odpowiedź,była delikatnie mówiąc lakoniczna,więc pozwoliłem sobie na jej rozwinięcie?

11 minut temu, darwroc napisał:

Jest i w zakładce-serwisy,i w "trzech poziomych kreskach",czyli w rozwijanym menu usług do których jesteśmy zalogowani,lub które bluOS udostępnia za darmo.

Poprzednia odpowiedź,była delikatnie mówiąc lakoniczna,więc pozwoliłem sobie na jej rozwinięcie?

W zakładce Serwisy muzyczne jest już przy pierwszym uruchomieniu ale w głównym menu Bluesond dopiero po 2-3 próbach. Tak jest u mnie

9 minut temu, darwroc napisał:

Ta lakoniczność,to o mojej  odpowiedzi ,żeby nie było.Nie zacytowałem i wyszło nie po kolei.

U mnie od razu pojawia się w obu zakładkach.

Spoko, nie ma sprawy. Przynajmniej dobrze że przywrócili możliwość wyłączenia Node. To bardzo przydatne udogodnienie.

56 minut temu, captainprice napisał:

Możesz rozwinąć? 

Wcześniejsza aktualizacja softu zniosła możliwość wyłączenia Node z poziomu przycisku dotykowego play/pause znajdującego się na górze urządzenia. W obecnej aktualizacji została przywrócona ta możliwość.

  • 2 tygodnie później...

Czołem wszystkim. Od kilkunastu dni posiadam BS Node 2i. I oczywiście pojawiły się problemy. 

Kupiłem  BS Node 2i  oraz słuchawki ATH sr30BT. 

Nie działa połączenie Bluetooth pomiędzy SR30BT a Bluesound Node2i. W momencie parowania słuchawek z odtwarzaczem pokazuje się że sparowano i 'connected', natomiast nie ma informacji o sparowaniu w polu wyboru odtwarzacza na BluOS. Oprócz tego przy próbie odtworzenia muzyki ze spotify w polu wyboru odtwarzacza w Spotify raz Node2i jest i nie gra lub nagle znika. Przy kolejnych próbach połączenia słuchawek menu łączenia w BluOS wariuje - słuchawki raz pojawiają się w polu My Devices, po chwili w Devices, nie reaguje na polecenie 'connect', cały czas kręci się kółeczko sugerujące wyszukiwanie sygnału z urządzenia. Zarówno Node 2i jak i słuchawki są w pełni sprawne osobno. Co robię nie tak lub czy jest możliwe że razem nie zadziałają? Pisałem do sklepu, ale oni twierdzą że to niemożliwe. Może ktoś z Was wie co robię nie tak, lub wiedzą że to na pewno nie zadziała.

Pozdrawiam

" MÓW JEŚLI MUSISZ "

Dzisiaj pojawiła się nowa aktualizacja oprogramowania Node 2i (3.12.6). Zdecydowana poprawa - nie muszę czekać na włączenie kolejnej stacji muzycznej praktycznie wcale (wcześniej nawet prawie minutę), w Deezerze zniknęły prawie całkowicie przerwy pomiędzy utworami (wcześniej ok. 30 sekund, co dotąd szczególnie doskwierało w płytach live). Tak powinno działać od początku, teraz mogę stwierdzić, że w pełni jestem zadowolony z zakupu!

W dniu 16.11.2020 o 18:03, jaxcek napisał:

Spróbuj zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych i jeszcze raz zaktualizować.

Pomogło. Ale Node 2i miało być antidotum na malinkę a dało /daje mi popalić tak samo lub bardziej. Brak cierpliwości w moim wieku jest pewnym wytłumaczeniem. Dzięki za pomoc. 

" MÓW JEŚLI MUSISZ "

34 minuty temu, 5maniek napisał:

Pomogło. Ale Node 2i miało być antidotum na malinkę a dało /daje mi popalić tak samo lub bardziej. Brak cierpliwości w moim wieku jest pewnym wytłumaczeniem. Dzięki za pomoc. 

Chromecast Audio, od 2 lat praktycznie zero problemów.. Wcześniej to było faktycznie niestabilne, kiepskie guano

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

2 godziny temu, 5maniek napisał:

Pomogło. Ale Node 2i miało być antidotum na malinkę a dało /daje mi popalić tak samo lub bardziej. Brak cierpliwości w moim wieku jest pewnym wytłumaczeniem. Dzięki za pomoc. 

"Brak cierpliwości w moim wieku" a wcześniej "słuchawki bluetooth podłączane do Node2". Ty na poważnie czy jajeczka se robisz ? ??

Edytowane przez Tomas20
8 godzin temu, Tomas20 napisał:

"Brak cierpliwości w moim wieku" a wcześniej "słuchawki bluetooth podłączane do Node2". Ty na poważnie czy jajeczka se robisz ? ??

Wskaż niespójność - wyjaśnę. 

Edytowane przez 5maniek

" MÓW JEŚLI MUSISZ "

W dniu 17.11.2020 o 20:42, 5maniek napisał:

Pomogło. Ale Node 2i miało być antidotum na malinkę a dało /daje mi popalić tak samo lub bardziej. Brak cierpliwości w moim wieku jest pewnym wytłumaczeniem. Dzięki za pomoc. 

Przyznam ze jestem zaskoczony. U mnie jest oazą stabilności i ergonomii obsługi.

Z czym ma kolega takie problemy?

Mam nadzieję że pierwsze koty za płoty. Jestem mało techniczny i słabo radzę sobie z komputerem. Powinienem łączyć się pierwszy raz kablem a zrobiłem to przez WiFi. Potem nie umiałem skutecznie połączyć słuchawek. Wczoraj po raz pierwszy zagrało płynnie, bez wieszania. Teraz mogę słuchać i mieć komfort - mam nadzieję. 

" MÓW JEŚLI MUSISZ "

Jedyny problem jaki ostatnio u mnie występuje, od czasu wprowadzenia Tidal Connect, Tidal znika kompletnie z Apki. Trzeba 2,3 razy wystartować apke i pojawia się znowu. Trochę to wnerwia, ale znając ich serwis szybko się z tym uporają.

 

Posiadam także node bluesound 2i z zasilaczem liniowym allo shanti. Włożyłem inny kabel zasilający do allo i łoł - usłyszałem różnicę, a to tylko kabel Yarbo 1100 z wtykami na rodzie Viborga, który sobie skleciłem sam. Do tej pory był standardowy kabel. Taki Tidal hifi już całkiem fajnie gra teraz.

  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.