Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  356 członków

Tidal Klub
IGNORED

Klub Tidal


Gość aqs
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Dune napisał:

PC po usb do Hegel hd11

Ja po PC po Usb do Toppinga E30. Działa bez zmian. Jak masz sieć normalnie może przeinstaluj apke, a wcześniej zrób reset cache. Jest gdzieś taka opcja. No i zobacz czy możesz inne audio wyslac na dac, choćby yt

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siec mam normalnie, muza gra z foobara czy yt, robiłem restet ustawien, cache też później przeinstalowałem tidala nic to nie dało, przejście na k. dźwiękową z hegla ten sam problem w końcu zacząłem zmieniać jakość streamingu i wyszło na to, że na normalna i wysoka gra, a jak przełączę na hi-fi czy master to wyskakuje błąd,  nie wiem co tu jest grane z tym dziadostwem, przez tydzien grało  na hi-fi czy master i nie było problemu z tym (jestem na próbnym jeszcze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.03.2021 o 08:55, Dune napisał:

Panowie od 2 dni nie działa mi odtwarzanie muzki z tidal tylko dział z teledyskami, przy próbie włączenia wyskakuje komunikat o tym, że nie znajduje serwerów sprawdz połączenie z internetem i wycisza mi regulacje głośności, wie ktoś może o co chodzi z tym ??

Mam dokładne ten sam problem od tygodnia. Czy udało Ci się z tym poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, mae napisał:

Mam dokładne ten sam problem od tygodnia. Czy udało Ci się z tym poradzić?

problemy z Tidal zaczęły się w październiku z chwilą wprowadzenia opcji Tidal connect

i z każdym tygodniem problemy narastają, wraz z ilością urządzeń obsługujących opcję connect

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, mae napisał:

Ale kłopoty z odtwarzaniem nie występują u wszystkich,  więc prawdopodobnie jest sposób by ich uniknąć. Problem polega na tym że nie wiem jak to zrobić. 

przypuszczam, że zależy to też od jakości router'a

jeżeli słaby, niestabilny w środowisku gdzie jest dużo użytkowników problemy są mocno zauważalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Zbi_Rek napisał:

przypuszczam, że zależy to też od jakości router'a

jeżeli słaby, niestabilny w środowisku gdzie jest dużo użytkowników problemy są mocno zauważalne

Korzystałem z kilku sieci by sprawdzić czy problem dotyczy mojej domowej, ale w każdym przypadku sprawa wygląda tak samo: wideo działa normalnie a samej muzyki już nie odtwarza 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, mae napisał:

Korzystałem z kilku sieci by sprawdzić czy problem dotyczy mojej domowej, ale w każdym przypadku sprawa wygląda tak samo: wideo działa normalnie a samej muzyki już nie odtwarza 

nie pisałem o dostawcy sygnału, tylko o urządzeniu jakim jest router

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Zbi_Rek napisał:

u mnie problemy sprawiał modem/router UPC Connect Box

U mnie z Chromecast Audio, TV, laptopami ten router świetnie działa (na kazdym Tidal działa bezproblemowo), natomiast PS4 musiałem kablem zapiać bo co chwilę rwała, mimo ze stoi 3m od boxa

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, marcinmarcin napisał:

U mnie z Chromecast Audio, TV, laptopami ten router świetnie działa (na kazdym Tidal działa bezproblemowo), natomiast PS4 musiałem kablem zapiać bo co chwilę rwała, mimo ze stoi 3m od boxa

u mnie streamer podłączony do Connect Box po lanie, zmiana na Cisco bezcenna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.03.2021 o 14:52, mae napisał:

Mam dokładne ten sam problem od tygodnia. Czy udało Ci się z tym poradzić?

Niestety nie, jesteś jeszcze na próbnym czy masz już od dłuższego czasu??? napisałem do tidal o tym problemie i jak na razie cisza, ogólnie porażka działało, działało i nagle sobie przestało... sprawdzałeś jakość streamingu po przełączeniu z hi-fi na normalny/ wysoki gra wtedy u Ciebie muzyka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tidal w Hi-Fi na moim koncie działa u mnie tylko z przeglądarki (Master nie da się tam włączyć bo wymaga apki) a z zainstalowanej apki już nie tylko w normalna i wysoka nie mam już pojęcia o co z tym chodzi instalowanie na nowo z dokładnym czyszczeniem łącznie z rejestrem nic nie daje, na Hi-Fi zrywa połączenie z netem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie Windows tylko totalnie spartolona aplikacja po ostatnich update'ach (szczególnie 2.26.1.174)... najpierw błędy z wyświetlaniem interfejsu a teraz z dostępem do serwerów. U mnie od ponad tygodnia też haczy i często przerywa HIFI i MASTER przy odtwarzaniu "PC > USB DAC wbudowany w YAMAHA MCR-N870D". Przez przeglądarkę jest okay ale tam nie ma MASTER. Na samej wieży bezpośrednio z pilota czy MusicCast'a też HIFI leci bez najmniejszych zacięć czy innych problemów. Wysyłałem już dwa razy pełne logi i screeny... teraz trzeba czekać na odpowiedź 🙂

Jakoś pod koniec 2018 też miałem nagły problem z TIDAL DESKTOP po aktualizacji (całkowicie przestało odtwarzać) i z supportu dostałem odpowiedź, by zainstalować łatkę "Microsoft Easy Fix 51044" poprawiającą problemy z protokołami bezpieczeństwa TLS1.1 i TLS 1.2... przez 2 lata wszystko działało idealnie.

Z ciekawych rzeczy... zauważyłem, że nagle mam strasznie wysokie obciążenie CPU sięgające 40-50%, zaraz po uruchomieniu aplikacji nawet bez odtwarzania (TIDAL uruchamiany ze skrótu utworzonego przez instalator - plik EXE ma jedynie ~300KB i znajduje się w głównym katalogu):

"C:\Users\NAZWA_UŻYTKOWNIKA\AppData\Local\TIDAL\TIDAL.exe"

...natomiast gdy uruchomię program samodzielnie z katalogu pobranego pakietu (plik EXE ma już ponad 100MB)

"C:\Users\NAZWA_UŻYTKOWNIKA\AppData\Local\TIDAL\app-2.26.1\TIDAL.exe"

...obciażenie CPU utrzymuje się wtedy na normalnym poziomie ~1-5% a pauzy/lagi/zatrzymania zdarzają się rzadziej. Jeszcze lepiej jest na wersji TIDAL DESKTOP 2.25, tylko trzeba "unieszkodliwić" mechanizm automatycznej aktualizacji TIDAL'a... :E

Wszystko to mogą być problemy po niedawnym przejęciu TIDAL'a przez Square - może przenoszą serwery czy "coś" albo jeszcze podejrzewam, że coś na grzebali z DRM'em i stał się niestabilny/zbyt agresywny - to wysokie obciążenie CPU o którym pisałem wcześniej. Raz miałem też wyciek do pamięci i TIDAL pochłonął ~6GB RAM i przestał odpowiadać!

Ostatnich zmian wyglądu nawet nie będę komentował... z TIDAL'a zrobiła się szpetna kalka SPOTIFY 😞

Jednym słowem fajną i stabilna aplikację zamienili w zombie! 😞

Edytowane przez vteccorp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Grafii napisał:

Takie uroki systemu Windows. Jak coś jest do wszystkiego... może warto pomyśleć nad jakimś odtwarzaczem strumieniowym. Ewentualnie jak ma być tanio to nawet starym telefonem/tabletem w roli odtwarzacza, jak robią co niektórzy.

To czemu dobry PC po Usb do Daca jest często traktowany jako referencja? I zgadzam się z tym podejściem. Mam laptopa, czysty win 10, Tidala, Apo Equalizer i nie zamienię tego na żadnego strumieniowca, 

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To męczcie się dalej, Wasz wybór. Czytając wypowiedz jak 2 posty wyżej + masę innych to PC co jakiś czas stwarza problemy. Pewnie te wszystkie strumieniowe od kilkaset zł do kilkanaście tys to sprzęt dla naiwnych ;) Wytrwali muzykanci grają z PC ;) I niech tak będzie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale jesteś zwykłym ignorantem...

..."siedzę" na kompie to używam TIDAL DESKTOP, jestem w pokoju obok to strumieniuje z MusicCast'a - proste!

Na kompie 100x lepiej i wygodnie przegląda się biblioteki.

 

EDIT: Tak PC beee... a jak kiedyś trafisz, że producent twojego strumieniowca oleje aktualizacje i wyda nowe urządzenie, z dodaną literką i o 400zł droższe - to dopiero będzie płacz! Pioneer jakiś czas temu tak zrobił. A na kompie szybki update softu i wszystko gra - ale co ja tam wiem... ;)

Edytowane przez vteccorp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Grafii napisał:

To męczcie się dalej, Wasz wybór. Czytając wypowiedz jak 2 posty wyżej + masę innych to PC co jakiś czas stwarza problemy. Pewnie te wszystkie strumieniowe od kilkaset zł do kilkanaście tys to sprzęt dla naiwnych ;) Wytrwali muzykanci grają z PC ;) I niech tak będzie.

Po prostu żaden streamer nie ma ułamka możliwości tego co PC. A jednocześnie poważni "muzykanci" traktują PC jako referencje dla tych świetnych strumieniowców. Mi wystarcza, że ten kiepski Tidal w połączeniu z dedykowanym laptopem ciężko odróżnić od CD, a po użyciu DSP znacząco go przerasta 😉

I nie męczę się wcale - wszystko u mnie działa jak powinno (może to kwestia normalnego konta a nie testowego).

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kolejnych problemów z aplikacją to zdarza się, że w ogóle nie chce się włączyć po prostu pojawia się szare okno bez niczego, jak się już włączy to zdarza się też, że potrafi mignąć na sekundę nagle czarnym tłem ??? np. wczoraj też na każdym utworze jakby pod koniec jego trwania pojawiały się dwie ściny za każdym razem w tym samym momencie :-)))) po prostu cudowne... Biorę się za format dysku i ponowną instalkę windy ciekawe czy to coś zmieni ??choć wątpię, kompa czyściłem wszystkim możliwymi programami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie format... to wszystko błędy po ostatnich aktualizacjach. To "czarne" odświeżanie całej strony też mam! 😐

Wysyłajcie bluzgi i logi do supportu... to poprawia szybciej, bo będą mieli większą ilość danych do zdiagnozowania występujących problemów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.