Skocz do zawartości
IGNORED

WILE (Sound Art) Klub Miłośników.


Rekomendowane odpowiedzi

I jak pierwsze wrażenia? Kabelki są nowiutkie więc wszystko co najlepsze przed Tobą. Wczoraj sieciowy Wile trafił do końcówki D, Agostino. Czekam właśnie na informacje zwrotną o tym jak się sprawuje ;)

Głośnikowe TON w końcu dotarły i już pierwsze odsłuchy cieszą...

Poczekaj aż się ułożą, a docenisz ich prawdziwe zalety. U mnie po 50 godzinach zauważyłem wiele zmian. Między innymi bas, który już od samego początku zachwyca swoją dynamika i świetną kontrolą stał się jeszcze lepszy, bardziej dociążony i wypelniony. Średnica bardziej gładka i napowietrzna. Wysokie tony chyba bez zmian, oczywiście na bardzo wysokim poziomie z mnóstwem detali i "planktonu". Ciekawe co będzie dalej...

Edytowane przez wojtas81

Poczekaj aż się ułożą, a docenisz ich prawdziwe zalety. U mnie po 50 godzinach zauważyłem wiele zmian. Między innymi bas, który już od samego początku zachwyca swoją dynamika i świetną kontrolą stał się jeszcze lepszy, bardziej dociążony i wypelniony. Średnica bardziej gładka i napowietrzna. Wysokie tony chyba bez zmian, oczywiście na bardzo wysokim poziomie z mnóstwem detali i "planktonu". Ciekawe co będzie dalej...

 

Podobny efekt miałem z XLR-em TON,ale miał trochę więcej godzin gania... Głośnikowy ma dopiero 15 godzin grania więc zobaczymy jak to się jeszcze zmieni... Pewne jest to, że oceniam go już lepiej od 5.1.

 

 

Podobny efekt miałem z XLR-em TON,ale miał trochę więcej godzin gania... Głośnikowy ma dopiero 15 godzin grania więc zobaczymy jak to się jeszcze zmieni... Pewne jest to, że oceniam go już lepiej od 5.1.

Te zmiany które opisałem nie są duże, ale jeśli znasz swój system to powinieneś z łatwością je wychwycić.

 

Chłopaki, to długi, wieloetapowy proces. To samo miałem z kablami Albedo.

Jeśli kabelki są nowiutkie, a takie obaj dostaliście, to pierwsze zmiany zaobserwujecie już po kilku godzinach od podłączenia. Najwięcej dzieje chyba w połowie dystansu jaki musimy przebyć po drodze do ostatecznej Nirvany czyli mowa o okolicach 100-150 godz. To wtedy dostajemy większość tego co kable te nam zaoferują. Potem następuje dalsze "dopalenie" kilku aspektów.

Czasem zmiany zachodzą "delikatnie" i "wielowarstwowo" ale bywa, że przeskok jakościowy jest znaczący i gwałtowny. Ostatnio u siebie taki właśnie przeskok zauważyłem. Xlr zaskoczył mnie po długim już okresie użytkowania a zmiana nastąpiła niejako z dnia na dzień. Jednego dnia skończyłem odsluch i kolejnego dnia po odpaleniu sprzętu dźwięk był już slyszalnie lepszy niż dnia poprzedniego. I nie były to zmiany subtelne ale wyraźny progres. Zaskakujące doświadczenie.

Szukam IC i słyszałem, wiele dobrego o WILE.

Na ten moment kandydatem nr 1 jest dla mnie Tellurium Black Diamond.

Może miał ktoś możliwość porównania tych IC ???

Szukam IC i słyszałem, wiele dobrego o WILE.

Na ten moment kandydatem nr 1 jest dla mnie Tellurium Black Diamond.

Może miał ktoś możliwość porównania tych IC ???

Niestety nie miałem z nimi do czynienia. Jeśli chciałbyś porównać je z Wile to sięgnij najlepiej po wersję TON. HIGH END bez dwóch zdań.

Widzę, że kilku kolegów na alternatywnym wątku narzekają na brzmienie systemu jaki został w tym roku zaprezentowany na Audio show. Nie wiem jak to grało w piątek i sobotę bo byłem tam w niedziele a w ten dzień, choć nirwany jakiejś nie było ale grało to zdecydowanie lepiej nich chwalony zestaw ubiegłoroczny. Fakt, grało to bardzo szczegółowo i analityczne ale jeszcze w obszarze kultury a już na pewno głęboko pojętej poprawności.

Zdecydowanie bardziej wolę takie granie niż zamułę jaką można było usłyszeć rok temu. Z całym szacunkiem ale te ogromne Swans,y mimo jakiś tam modyfikacji jakim zostały poddane, to słabe kolumny.

Nie pytałem w tym roku o okablowanie jakie było wykorzystane ale podejrzewam, że były to kable z serii TON. Kolumny to konstrukcje zamknięte i do tego na małych przetwornikach. Jeśli ktoś spodziewał się wypełnienia jak na papierowym 25 cm przetworniku to chyba nie tym razem ;)

Nie wiem też czy kolumny były wygrzane. Z tego co słyszałem Sarah też była zbudowana przed wystawą więc z pewnością przynajmniej ten element układanki był nie do końca gotowy do zaprezentowania w pełni swojego charakteru. Mnie w niedziele podobało się wystarczająco i na tyle by spokojnie stwierdzić iż była to o wiele lepsza prezentacja niż rok temu. W niedziele grało naprawdę dobrze choć z całą pewnością nie idealnie. Czytałem zagraniczna relacje z całej wystawy i piszący opinie recenzent ocenił Wile bardzo dobrze. Widać nie jestem odosobniony.

 

Ale słyszałem od samych konstruktorów że na początku wystawy, w pierwszych dniach, mieli problem z dosadnoscią systemu. Niedziela z całą pewnością nie była zła.

Kogo ze zwiedzających ,słuchających interesuje czy sprzęt jest wygrzany ,dobrze skompletowany - to zmartwienie wystawiających którzy doskonale z tego zdają sobie sprawę. Warszawskie AS to notabene drugie pod względem wielkości w europie.Kto był -słyszał.

Kogo ze zwiedzających ,słuchających interesuje czy sprzęt jest wygrzany ,dobrze skompletowany - to zmartwienie wystawiających którzy doskonale z tego zdają sobie sprawę. Warszawskie AS to notabene drugie pod względem wielkości w europie.Kto był -słyszał.

Zgadza się. Wyciąganie jakichkolwiek glebszych wniosków na temat brzmienia w takich warunkach to duży błąd. Jak ktoś chce usłyszeć jak potrafi zagrać system w którym pracują urządzenia Wile i ich okablowanie, zapraszam do Szprotawy.
  • 3 tygodnie później...

Hej, Panowie pytanie do posiadaczy wzmacniacza Rock II. Gdy wzmacniacz jest włączony to na tylnej części górnej pokrywy świecą się zielone diody podświetlające logo firmy. Czy u Was  po wyłączeniu wzmacniacza pilotem świecą się nadal czy gasną? Proszę o informację. Dziękuję

  • 3 tygodnie później...

Drodzy Forumowicze.... W nadchodzącym Nowym Roku, życzę wszystkim pomyślności i wielu pozytywnych wrażeń związanych z muzyką i naszą pasją. Żeby nie grało nam gorzej niż w tym mijającym już roku ;) Życzę wielu nowych tytułów płyt na półkach i pięknych koncertów! Wszystkiego dobrego! 

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich,

ze względu na to, że udało mi się przetestować w swoim systemie IC WILE 5.0 po czym dokonałem jego zakupu pomyślałem, że warto coś napisać.

Ameryki nie odkryję, ale dla mnie te kable starają się być niewidoczne w systemie, uwalniając jednocześnie potencjał reszty elementów całego toru. To jest coś na zasadzie poszerzenia wąskiego gardła. Uwolniła się dynamika, przestrzeń, rozdzielczość.

Brzmienie bardzo zyskało na neutralności i naturalności co sprawia, że mój system jeszcze bardziej potrafi mnie oszukać, że muzyka jest i gra tu i teraz.

Przyszła mi do głowy pewna myśl która pierwszy raz zrodziła się gdy poznałem Hegla.

Dobre produkty audio są bardzo wymagające, wymagają przede wszystkim wiedzy i cierpliwości od słuchacza będącego jednocześnie konstruktorem swojego systemu audio i smutne jest w tym wszystkim to, że jeżeli tego zabraknie to ten naprawdę dobry produkt jest nietrafnie oceniany.

WILE podobnie jak HEGEL jest takim produktem a jego cena jak dla mnie jest śmieszna w pozytywnym znaczeniu tego słowa.

 

Gratuluję konstruktorowi za naprawdę dobra robotę.

Na 100% w przyszłości przetestuję wersję WILE TON.

 

 

W jakim systemie go wykorzystujesz?  Dla niektórych może być to ważną wskazówką. Jaka jest reszta okablowania?   Jeśli ten kabel pasuje Ci w systemie to naturalnym posunięciem w przyszłości będzie sprawdzenie modelu TON.  Tu Sylwester Witkowski poszedł na całość i stworzył przewody które gdyby wyszły z jakieś renomowanej firmy kablarskiej, cena zapewne byłaby pieciocyfrowa. 

Iro, zawsze może być 6 cyfr ;) . Tak się składa, że porownywalem u siebie zarówno xlr jak i głośnikowy TON z kilkoma modelami znamienitych firm kablarskich właśnie z takiego pułapu cenowego - 20 - 30 tys zł. Jeśli umiesz liczyć zera i cyfry to wszystko się zgadza. Nie widzę błędu w kalkulacjach. Zarówno xlr jak i głośnikowy bez problemu mogłyby kosztować po kilkanaście tys zł a jakby je przyozdobic w błyszczące tulejki i fantazyjne opowieści o zastosowanych kosmicznych technologiach z pewnością wycenić by je można było i na ponad 20 tysi. W przeciwieństwie do Ciebie ja wiem o czym mówię, Ty zaś jak zwykle postanawiasz wciąć swoje trzy grosze oparte o fantazyjne bajkopisarstwo i najzwyklejszą chęć mącenia wody w stawie. 

@iro III

Twoje siermiężne bajkopisarstwo :) i ........ ( wykropkowałem nie chcąc angażować moderacji ) nie przeszkadzają mi zupełnie.

Twoje wypowiedzi są przecież tylko "obrazem" twojej osobowości.

Nie wstyd ci?

Sorry za OT, koniec.

Przekazuj obiektywnie swoje subiektywne oceny.

Panowie Iro i Hey, pojawiacie się tu w wiadomym celu. Wasze opinie na ten i wiele innych tematów znamy. Wasze podejście i pełen "profesjonalizm" też. Rozumiem, że Wasza "głęboka" wiedza na temat przewodów o których mowa opiera się o Wasze równie "głębokie" doświadczenia praktyczne z nimi i szereg testów jakie z pewnością wykonaliscie i stąd tak precyzyjna analiza. Żebyście nie musieli powtarzać tego wszystkiego kolejny raz pozwolę sobie Panom ułatwić zadanie. Życzę powodzenia w innych wątkach i wciąż doskonałego humoru kolego Hey. Pozdrawiam

Niebawem dotrze do mnie  przewod głośnikowy który elektryzuje już samym zamysłem swojego powstania. Na ostatnim Audio show Sylwester Witkowski wspominał o zamiarze budowy takiego kabla, który mógłby rywalizować z prawdziwym TOPem na kablarskim rynku. Takie przewody właśnie powstają i są właściwie już na ukończeniu. Nie będzie to konstrukcja która ma rywalizować z renomowanymi kablami z okolic 20 - 30 tys. Robi to z powodzeniem seria TON. 

Będzie to więc kabel mierzący w zdecydowanie wyższa konkurencję. Jaki to będzie pułap jakościowy jeszcze nie wiem. Jaka konstrukcja, jakie materiały itd, wszystko to narazie jest jeszcze dla mnie tajemnicą.  Niebawem kabel trafi do mnie na testy. Jedyne co zdolalem wyciągnąć od Pana Sylwestra to to, że przewody powstają na zamówienie konkretnego klienta i że punktem odniesienia jest jakaś bardzo droga konstrukcja z antypodow.   Nic mi więcej nie wiadomo. Muszę przyznać, że  Sylwester Witkowski potrafi wzbudzić ciekawość. Czekam z niecierpliwością na pierwszy kontakt z tym enigmatycznym kablem. 

Edytowane przez dyzman69
W dniu 12.01.2019 o 12:14, dyzman69 napisał:

W jakim systemie go wykorzystujesz?  Dla niektórych może być to ważną wskazówką. Jaka jest reszta okablowania?   Jeśli ten kabel pasuje Ci w systemie to naturalnym posunięciem w przyszłości będzie sprawdzenie modelu TON.  Tu Sylwester Witkowski poszedł na całość i stworzył przewody które gdyby wyszły z jakieś renomowanej firmy kablarskiej, cena zapewne byłaby pieciocyfrowa. 

Hegel H300 + Hegel HD25 + KEF LS50 (pokój 16m2)

Zasilanie Furutech, ostatnie ogniwo które najmocniej ogranicza system to głośnikowy TQ Black.

Dokładny opis mojego systemu w zakładce "o mnie"

Edytowane przez CEzAR21
Godzinę temu, dyzman69 napisał:

Czyli będziesz zmieniał TQ? 

Tak, ale jeszcze nie teraz.

Na ten moment naprawdę daje jeszcze radę i w sumie to mogłoby tak zostać, ale korci mnie ponieważ to właśnie ten sam model TQ Black służył mi za IC do niedawna i znam różnice jakie wystąpiły po wpięciu WILE 5.0 :)

Jeżeli przyjdzie głośnikowy to tylko WILE TON.

 

Edytowane przez CEzAR21
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.