Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  173 członków

Haiku-Audio Klub
IGNORED

Klub Haiku-Audio


Rekomendowane odpowiedzi

Mk4 najlepiej - bo klasowo to chyba najbliżej, ale też ciekaw jestem tranzystora SOL II.

LARa słuchałem u kolegi i we własnym systemie jest to wersja droższa bo ma dodatkowo zamiast

normalnej regulacji drabinkę Kozmo to nowy LAR na dwóch lampach ,dźwięk wysokiej

próby bardzo równy od samego początku .Minusik za brak pilota w wersji z drabinką .

Haiku Mk 4 moc 50W/90W przy 8/4 omach podobne granie do Lara aczkolwiek do równego

pojedynku brak możliwości odsłuchu we własnym systemie.Plus za pilota i niższą cenę,

nowy wygląd ciekawy ale wiadomo rzecz gustu.

  • 1 miesiąc później...

Dzięki Planecie Dźwięku miałem możliwość posłuchać Bright MK 4 wzmacniacz o pięknej barwie delikatnej górze fajnym środku dół zaznaczony ,pilot wygląd bdb. Ale jak doszło do porównania z Sol ll to wrażenia niesamowite to co usłyszałem na dobrze znanych płytach to przeszeszlo moje oczekiwania TEN wzmacniacz jest niesamowity na pewno go kupię.

 

l

Bright MK4 brzmi świetnie w swojej klasie cenowej. Własnie mam za sobą spędzony weekend z tą hybrydą. Daje bardzo dużo radości, bardzo przyjemnie płynie na nim dźwięk, ale SOL 2 to dla mnie twór wybitny, aż nabrałem ochoty na odsłuch Sol3. Sol2 daje bardzo dużo precyzji, smaczków, kapitalną szybkość, jak trzeba potrafi pokazać moc, ale bez afiszowania się.

 

Co powoli staje się dla mnie w Haiku znamienne - te wzmaki grają bardzo równo. Za gałką głośności idą wszystki instrumenty i dźwięki w tle - nie tylko wokal i bas.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące później...

Witam klubowiczów. Wpisuję się do klubu z wzmacniaczem lampowym Haiku. Szukam do niej godnego przedwzmacniacza gramofonowego. Czy ktoś z grona słuchał połączenia tych klocków razem? Pozdrawiam

Zgadz się, Wiktor robi też przedwzmacniacze gramofonowe. Zastanawiam się czy pre lampowe nie będzie na wyrost.Może do mojego zestawu wystarczy zamówić Haiku Sol MM i będzie ok.

No, to już zależy jaki masz system - miałem u siebie oba, i Ganymede to jednak inna bajka, ale sam Sol MM daje już dużo radości z grania.

Wzmacniacz lampowy Williamson-integra EL34 kolumienki to Tannoy Revolution xt8f+gramofon Onkyo. Tak mi się wydaje że Sol MM nie będzie złym połączeniem.

Edytowane przez Mario1976
  • 3 tygodnie później...

Wpisuje się do klubu, nabyłem Bright mk3, na odsłuchu porownywalem go z Sol 1, wybrałem Bright gdyż brakowało mi tej lampki w Solu, świetna Integra ale jednak nie dla mnie.

Pozdrawiam wszystkich słuchaczy.

jak byś określił z czym ten Bright gra lepiej niż Sol byłby Twój wpis bardziej instruktywny :)

 

Kolego ja nie napisałem ze Bright gra lepiej niż Sol, gra inaczej, barwą, która mi bardziej odpowiada.

Szczerze mówiąc nie dosłuchałem się jakiegoś zamulenia, dźwięk jest przyjemny, kontrolowany i dość szybki lecz nadal ze wskazaniem na raczej ciepłe granie, mi taki odpowiada, miałem z nimi w domu przez dłuższy czas Fezz Silver lune i chwilowo Exposure 2010s2, lampa grała fajnie, expo poprawnie i dużym wykopem lecz dla mnie zbyt mało detalicznie, dotąd Haiku spasował mi najbardziej.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 4 tygodnie później...

Ostatnio testowałem w systemie kumpla Sol2 i reakcje na sieciówkę... Furutech 762 z rodowanymi wtykami w konfrontacji ze zwyklym komputerowym i było to niezwykle słyszalne. Na Furu dźwięk był klarowny, lepsza scena i separacja. To była zmiana na zasadzie różnicy klas a nie niuansów .

Edytowane przez Marcin_Sz

Sprzedam VITUS RI100

Sol II to bardzo przezroczysty wzmacniacz tu każda zmiana jest wyraźna,

czy to źródło interkonekty czy kable zasilające wszystkie te elementy da się odróżnić,

jeśli tylko między sobą są inne np. mam RCA Albedo i Van den Hula, zwykłą sieciówkę

i Furutecha i wpływ na brzmienie jest wyraźnie słyszalny

  • 2 tygodnie później...

Bogus a mozesz cos wiecej napisas o sol 2, np. czy jest to gesto grajacy wzmacniacz, czy bas jest zroznicowany s jego kontur nie jest zakraglony, czy wzmak ma gdzies lekka gorke, czy nie brakuje mu najwyzszej gory, czy nie wypycha przestrzeni na twarz a buduje scene prawidlowo od linii bazy gleboko wstecz, czy wokale i fortepian maja wypelnienie czy jest to raczej wybrzmienie jakby bliskie rysowaniu cienka kreska przez co zyskujemy przezroczystosc ale troche brakuje wypelnienia i muzyki? Mozesz podac jakies inne popularne wzmaki grajace podobnie do sol 2? Bede wdzieczny za dokladniejszy opis (tak, wiem, jest recka Stempura ale chociaz jego recenzje jako ostatnie z krajowych potrafia tez wskazac na wady danego urzadzenia to jednak tez nie kazdy musi sie zgadzac z jego opisami - tu mysle o recenzji in 100se gdzie ani ten piec przezroczysty ani rowny ani rockowy z tym okrutnie zaokraglonym, jedostajnym i przewalonym srednim basem).

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

Adam wtrącę Ci się w pytanie.

 

Mianowicie wiele zależy od kolumn, pytasz o rzeczy które opisują cały system, tak uważam przecież wiele można zmienić w odbiorze już za pomocą wymiany kabli, pytasz o takie szczegóły, które w każdym systemie i pomieszczeniu będą inne. U mnie np in 100 zagrał ostro z dość twardym szybkim basem, brzmienie mojego zestawu tez korygowałem różnymi kablami z różnymi klockami także.... .. coś można napisać o ogólnym graniu wzmaka ale raczej nie o sprawach o które pytasz...

<p>Borixon, sluchalem atoll-a vs rega elex r na tych samych kolumnach i takiej dysproporcji gdy chodzi o zroznicowanie, twardosc, konturowosc basu na korzysc elex -r sie nie spodziewalem. Jezeli chodzi o bas to atoll in 100se jest baaardzo kiepski, akurat w moim przypadku to nie kwestia reszty toru a kupiastej jakosci niskich tonow tego wzmaka (jednostajny, zylasty i z okrutnie zaokraglonym konturem tego jednolitego basu). Akurat konturowosc czy zroznicowanie niskich tonow x14 bardzo dobrze oddaja i jak haiku to ma to to bedzie mozna spokojnie uslyszec. No ale jak ma bas na poziomie atoll-a in 100se to bedzie to przykre, rozczarowujace nowe doswiadczenie. Trzeba oczywiscie wypozyczyc i samemu posluchac czy oczaruje, nie tylko basem oczywiscie.

Edytowane przez Adam 38

ATC SCM7/HEGEL H95/CHORD QUTEST - REAL SOUND /// REGA ELEX MK4/B&W 607S3 - FUN

<p>Borixon, sluchalem atoll-a vs rega elex r na tych samych kolumnach i takiej dysproporcji gdy chodzi o zroznicowanie, twardosc, konturowosc basu na korzysc elex -r sie nie spodziewalem. Jezeli chodzi o bas to atoll in 100se jest baaardzo kiepski, akurat w moim przypadku to nie kwestia reszty toru a kupiastej jakosci niskich tonow tego wzmaka (jednostajny, zylasty i z okrutnie zaokraglonym konturem tego jednolitego basu). Akurat konturowosc czy zroznicowanie niskich tonow x14 bardzo dobrze oddaja i jak haiku to ma to to bedzie mozna spokojnie uslyszec. No ale jak ma bas na poziomie atoll-a in 100se to bedzie to przykre, rozczarowujace nowe doswiadczenie. Trzeba oczywiscie wypozyczyc i samemu posluchac czy oczaruje, nie tylko basem oczywiscie.
porownywalismy Sol2 z 100se. Setki nie dało się słuchać - Sol grał dwie klasy lepiej

Sprzedam VITUS RI100

SOLe grają tak, ze może szczeka nie opada, ale nie ma się do czego przyczepić. To jest chyba ich największa zaleta. Ogromna klasa dźwięku. No i wykonanie-nie mam pytań.

Edytowane przez Maki
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.