Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  189 członków

BMN Klub Kolumn
IGNORED

Klub kolumn BMN


Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, rafal735r napisał:

Od kiedy mam BMN kolumny grają nawet przyzwoicie ze wzmakiem za 500zl.

Ale to musi być dobre DIY typu Gainclone? :) On może kosztować i 300-500zł z byle jaką obudową/bez ale gra na poziomie fabrycznego nowego za kilka razy więcej.

W to, że nowy fabrycznie wzmak za 500zł napędzi dobre kolumny i jest świetny dźwięk nie uwierzę, może jest tylko takie odczucie, że nie jest źle jak na jego cenę oraz że kolumny są wysokoskuteczne i nie kręcimy dużo na wzmaku więc nie ma dużo zniekształceń.

Jeśli jednak mówisz o cenie używany za 500zł to się zgodzę, że można niezły wzmak już za to. Bardzo dobrze wspominam np.Rotela 931, koszt używ. z 400-500zł. Kiedyś kupię go znów z ciekawości jak zagra z lepszymi kolumnami. Podejrzewam, że ostro, z podbitym basem, ale bezpośredni, żywy dźwięk jak to Rotel, co wynosi go imo poziom wyżej niż klocki za jego cenę typu technicsy, marantz i inne.

5 godzin temu, rafal735r napisał:

Czego nie mogłem powiedzieć o tanich kolumnach.  Połączenie nawet drogiego wzmacniacza nie dawało prawie nic. 

Może źle to ująłem. Kolumny z gównianym dźwiękiem nie zagrają dobrze połączone z dobrym wzmakiem. Miałem na myśli raczej budżetowe kolumny ale dobrze zrobione. Do takich należą także BMN przecież (średnia półka budzetowa). Do najb. budżetowych należą sprzęty DIY, których wiele osób się boi, bo wie, że trudno je potem sprzedać. Ale warto, jak są nieraz kolumny typu wkład głośnikowy 4000, cena 2500, to bywa świetna okazja, nie liczę nawet obudowy i reszty... Ze wzmakami diy nie spotkałem się z takimi okazjami jakie często są właśnie na kolumnach diy.

Wracając do BMN. Jak na cenę głośników i reszty, gdyby była to marka wypromowana (recenzje, dystrybutorzy, kilka wystaw) zrobiłoby się z tego szybko to co z Feliksa Audio czy studio 16Hz. Ceny x2 x3 a wkład głośnikowo-zwrotnicowy ten sam plus trochę podrasowane obudowy (porównaj np. wzmaki feliks audio sprzed kilku lat a te teraz, dokładnie to się tam stało - najb.znany esspresivo z ok.1000zł kiedyś teraz ze 3000-3500, chyba inna nazwa modelu i obudowa ładniejsza trochę).

Odnosiłem się do podejścia kolumny 60-70%, wzmak 20-30%, kable+źródło 10%. Przy rynku wtórnym można mieć najdziwniejsze ratio cen sprzętów (także to które krytykuje) i zagra dobrze, ale przy cenach nowych 10% w źródło i kable zuboży to co może wypracować dobrze dobrany wzmak i kolumny. 

Przykład tanich kolumn - budżetowych, równocześnie dobrych a jak na swoją cenę wybitnych to powiedzmy znane Usher s520. Niestety miałem je lata temu (niestety bo teraz mam ciekawsze klocki by je napędzić, których wtedy nie miałem) ale też chętnie bym posłuchał ich z mocną lampą. I zestawienie ich - nowe 2k, używ. 1-1.5k, ze wzmakiem za powiedzmy 8 czy 15k nowym (używ. 2/3 ceny) dałoby ratio dziwaczne, 1:4 a nawet 1:8, a sądzę, że efekty by były na tyle ciekawe, że nie wstyd byłoby tak pograć jakiś czas. :)

Po prostu dobry wzmak wyciska z kolumn, które wysterowuje i pasuje barwowo czy się uzupełnia, max co może i niby tańsze kolumny ale zrobione dobrze potrafią pokazać zupełnie wyższy poziom niż z wzmakiem o takiej samej niskiej cenie (choć też są tańsze a świetne wzmaki). 

Gdybym miał np. zbudować system od nowa za 10k, brałbym jednak tylko rynek wtórny i wolałbym kolumny jakieś diy okazyjne za ok.2.5k, wzmak lampe używ. (na kt88) za 4k, a reszta w dobry dac używany by poszło (1.5-2k?), stary marantz 63 jako transport (0.5k), a reszta - 1.5k, w kable srebrne głośnikowe i IC jakieś używki za 200zł, coax dac/transport obojętny. Zasilające bym odpupuścił albo kupił tylko do wzmaka coś za 200zł. 

To daje mniej więcej 25% w kolumny, 40% we wzmak, źródło 20-25%, kable 15%.

 

Przy źródle jak ktoś używa transportów/cd, można czasem dostać świetny sprzęt za małą cenę. Mam np. 2 transporty Meridiania (meridian 602), cudo z pocz. 90 lat, wtedy mocne high fidelity, pewnie wiele wypłat polskich kosztowało, a jak się pojawia na rynku wtórnym to koło 1000zł. Laser niezniszczalny philips cdm 4 chyba. Dźwięk z dobrym daciem (ale też budżetowym, zresztą to z lampucerą już nieźle dawało) pewnie na poziomie fabrycznego nowego x kilka razy cena jak nie więcej. Zresztą dobre zdanie o Meridianie tyczy się wielu ich cd, tylko akurat one mają wyższą cenę wyższą x2 x3 niż wspomniany transport. 

 

 

Edytowane przez Ricardozamora
6 godzin temu, rafal735r napisał:

Czego nie mogłem powiedzieć o tanich kolumnach.  Połączenie nawet drogiego wzmacniacza nie dawało prawie nic. 

Może źle to ująłem. Kolumny z gównianym dźwiękiem nie zagrają dobrze połączone z dobrym wzmakiem. Miałem na myśli raczej budżetowe kolumny ale dobrze zrobione. Do takich należą także BMN przecież. Jak na cenę głośników i reszty, gdyby była to marka wypromowana (recenzje, dystrybutorzy, kilka wystaw) zrobiłoby się z tego szybko to co z Feliksa Audio czy studio 16Hż. Ceny x2 x3 a wkład głośnikowo-zwrotnicowy ten sam plus trochę podrasowane obudowy (porównaj np. wzmaki feliks audio sprzed kilku lat a te teraz, dokładnie to się tam stało - najb.znany esspresivo z ok.1000zł kiedyś teraz ze 3000-3500, chyba inna nazwa modelu i obudowa ładniejsza trochę).

Odnosiłem się do podejścia kolumny 60-70%, wzmak 20-30%, kable+źródło 10%. Przy rynku wtórnym można mieć najdziwniejsze ratio cen sprzętów (także to które krytykuje) i zagra dobrze, ale przy cenach nowych 10% w źródło i kable zuboży to co może wypracować dobrze dobrany wzmak i kolumny. 

Przykład tanich kolumn - budżetowych, równocześnie dobrych a jak na swoją cenę wybitnych to powiedzmy znane Usher s520. Niestety miałem je lata temu ale też chętnie bym posłuchał ich z mocną lampą. I zestawienie ich - nowe 2k, używ. 1-1.5k, ze wzmakiem za powiedzmy 8 czy 15k nowym (używ. 2/3 ceny) dałoby ratio dziwaczne, 1:4 a nawet 1:8, a sądzę, że efekty by były na tyle ciekawe, że nie wstyd byłoby tak pograć jakiś czas. :)

Po prostu dobry wzmak wyciska z kolumn, które wysterowuje i pasuje barwowo czy się uzupełnia, max co może i niby tańsze kolumny ale zrobione dobrze potrafią pokazać zupełnie wyższy poziom niż z wzmakiem o takiej samej niskiej cenie (choć też są tańsze a świetne wzmaki). 

Gdybym miał np. zbudować system od nowa za 10k, brałbym jednak tylko rynek wtórny i wolałbym kolumny jakieś diy okazyjne za ok.2.5k, wzmak lampe używ. (na kt88) za 4k, a reszta w dobry dac używany by poszło (1.5-2k?), stary marantz 63 jako transport (0.5k), a reszta - 1.5k, w kable srebrne głośnikowe i IC jakieś używki za 200zł, coax dac/transport obojętny. Zasilające bym odpupuścił albo kupił tylko do wzmaka coś za 200zł. 

To daje mniej więcej 25% w kolumny, 40% we wzmak, źródło 20-25%, kable 15%.

 

Przy źródle jak ktoś używa transportów/cd, można czasem dostać świetny sprzęt za małą cenę. Mam np. 2 transporty Meridiania (meridian 602), cudo z pocz. 90 lat, wtedy mocne high fidelity, pewnie wiele wypłat polskich kosztowało, a jak się pojawia na rynku wtórnym to koło 1000zł. Laser niezniszczalny philips cdm 4 chyba. Dźwięk z dobrym daciem (ale też budżetowym, zresztą to z lampucerą już nieźle dawało) pewnie na poziomie fabrycznego nowego x kilka razy cena jak nie więcej. Zresztą dobre zdanie o Meridianie tyczy się wielu ich cd, tylko akurat one mają wyższą cenę wyższą x2 x3 niż wspomniany transport. 

 

PS. Pojawiły się używane BMN ostatnio. Szkoda, że nie Beszele, bo bym chętnie wziął. Przy okazji - jeśli ktoś ma Beszele 2 i chcę sprzedać, chętnie wezmę. 

 

5 godzin temu, Ricardozamora napisał:

Przykład tanich kolumn - budżetowych, równocześnie dobrych a jak na swoją cenę wybitnych to powiedzmy znane Usher s520. Niestety miałem je lata temu ale też chętnie bym posłuchał ich z mocną lampą. I zestawienie ich - nowe 2k, używ. 1-1.5k, ze wzmakiem za powiedzmy 8 czy 15k nowym (używ. 2/3 ceny) dałoby ratio dziwaczne, 1:4 a nawet 1:8, a sądzę, że efekty by były na tyle ciekawe, że nie wstyd byłoby tak pograć jakiś czas. ?

 Jakieś 7 lat temu, kiedy byłem przed wyborem pierwszych moich kolumn, kolega bardziej ode mnie obeznany w temacie audio polecił mi 3 modele: właśnie Usher s520 (posiadał i bardzo je też chwalił) i też BMN B1 (pierwszy raz się wtedy dowiedziałem, że jest taka manufaktura w Bydgoszczy ?) i ewentualnie trochę tańsze MA Bx2, chociaż te ostatnie polecał najmniej. Mnie jednak cena i też walor wizualny skłonił do MA. Bardzo fajnie grały z CA A500. Przeszło rok temu kiedy pojawiły się fundusze na wymianę któregoś z klocków zacząłem od kolumn i tym razem poszedłem w kierunku BMN i przeskok w jakości był bardzo znaczący. A jak zmienię wzmacniacz na lepszy to kolumny pokażą jeszcze więcej co potrafią.

Ważne byle końcowy efekt nas zadawalał, a zestawienia mogą być wtedy bardzo różne, a nawet i dziwne jak to które przedstawiłeś ?

Edytowane przez karfied
1 godzinę temu, rafal735r napisał:

A dziś prawie 30 latek na "tapecie". 

Plus zawartość kieliszka to będzie jakieś 54 lata ?

 

IMG_20210205_183400_compress13.jpg

Kiedyś te klocki były wizualnie ciekawsze. Teraz to niestety przeważnie goły front i tylko jedno/dwa pokrętła.

14 godzin temu, rafal735r napisał:

Ahaaaaa. Dobrze że powiedziałeś. ?

A ty tą kpinę czy szyderę to masz wrodzoną czy sie starasz? 

transport streaming -Auralic Aries S1 ; transport cd - Pioneer PD 30AE mod; dac - Denafrips Pontus 2; wzmacniacz - Shanling A3.2 mk2; kolumny - YB Nord S25; listwa - Lector Edison 230; interkonekty cyfrowe - Chord Clearway i2s, QED Reference Digital Audio 40, QED Reference Optical Quartz, Srebrny diy usb; interkonekt analogowy - PAD Neptune XLR; kable zasilajace - Oyaide tunami, Oyaide black mamba, Furutech alpha 3, Yarbo 1100, Neotech Nep 3002, Belden; zasilacze - Auralic PSU S1, Nostromo, PD Creative, Ifi ipowerX.

8 godzin temu, Mikelas76 napisał:

A ty tą kpinę czy szyderę to masz wrodzoną czy sie starasz? 

Dla mnie nie musisz pisać takich oczywistości. Po co to robisz? Dobrze wiem że BMN muszą być zasilone dobra elektronika itd. Pisałem o tym dawno temu, a teraz mnie pouczasz co ja mam pod kolumny podłączać. Przemysl dwa razy następnym razem co napisać,albo pisz to w stronę ludzi, którzy dopiero zaczynają przygodę z audio czy BMN. 

?👈

Ja uważam, że to nic nadzwyczajnego i nie jest to jakiś wyróżnik BMN, że"dać im lepsze komponenty a zagraja lepiej".

MIałem KEF Q50, zmieniłem amplituner na Marantz PM7200 i był szok, że np. kef maja bas, Kef zmieniłem na BMN i był znowu szok, więc co one grają lepiej, ale i PM7200 potrafi lepiej. potem BMN grały z PM16, coś tam lepiej, ARCAM A49 to przecież hi-end a granie było to samo, a przecież ARCAM aż kipi mocą, a w BMN na basie praktycznie nic sie nie zmieniło. Czy to już wina BMN, raczej nie bo jak podpiąłem do Gato wtedy wsystko sie poprawiło, ale szczególnie melodyjnosc, charakter grania, bas tez ale bez szału. Dlatego już tutaj uważam że Gato z moimi BMN się marnował, bo kolejne kolumy z nim graja jeszcze lepiej. Czy KEF Q50 by zagrały lepiej z GATO, na 100%, bo jak sprzedałem BMN, to podpiąłem do gato satelity kef C10 (chyba tak sie nazywaja) za kilka stówek do kupienia na OLX i one zagrały chyba lepiej niż Q50 z marantz. Chyba, bo po 3 latach juz nie pamietam, ale granie było super jak na takie popierdółki. 

To jest najwieksza zaleta, ale i wada "audio" że ciągle ten królik ucieka, bo raz nam się podoba takie granie, a zaraz inne, bo sie osłuchujemy i z natury coś innego wydaje się ciekawsze. Taka natura, że choć nie wiem jak piekna nie była by nasza bląd włosa żona, to jednak czasami mamy ochotę zawiesić oko na czarnowłosej sąsiadce;-)

Beszeli nie znam, ale zestawianie BMN do Berges z coraz to lepszymi klockami nie da ciągłego progresu, bo ich midwoofer to nie jest szczyt grania co jest przecież jasne. Samo danie prądu, to nie wszystko. 

Dlatego uważam, że istotne jest aby wszystko grało w tej samej lidze. Nawet najmocniejsze auto bez dobrego zawieszenia i hamulców nie wykręci dobrego czasu na krętej drodze.

Ja u mnie wymieniłem wszystko i uważam, że to ma sens. Zdaję sobie sprawę, że to nie jest takie proste, ale nie piszmy że BMN czy inne głosniki zagraja super z jakimś średnim wzmacniaczem, bo nie zagrają, zagrają na miare tego wzmacniacza, ale to moze okazać się tylko poprawnie.

Jest i szczerze powiedziawszy to trzeba nieco podkręcić góry, bo jak dla mnie trochę przygaszona jest. Bas nie chodzi też jakoś mocno nisko. Miałem kiedyś zestaw dzielony z tamtych lat. SM80 i SC80 i tam grało to w ogóle inaczej jak to. 

4 godziny temu, LOBO_M napisał:

Zdaję sobie sprawę, że to nie jest takie proste, ale nie piszmy że BMN czy inne głosniki zagraja super z jakimś średnim wzmacniaczem, bo nie zagrają, zagrają na miare tego wzmacniacza, ale to moze okazać się tylko poprawnie.

A kto napisał że "super"?

Z tego co zauważyłem to lepsze rezultaty się osiąga inwestując w dobre głośniki w pierwszej kolejności niżeli pchać drogą elektronikę do przeciętnych kolumn. 

?👈

Moim skromnym zdaniem elementy dobrze skrojonego zestawu audio powinny być w miarę możliwości na podobnym poziomie dźwiękowym co zazwyczaj wiąże się też z podobnym poziomem cenowym.

Wciskanie na siłę przykładowo bardzo dobrego i drogiego wzmacniacza do przeciętnych kolumn i odwrotnie zawsze będzie wiązało się z tym że któryś z elementów nie będzie w pełni wykorzystany. 

Niestety ale każdy sprzęt ma określony kres swoich możliwości i nieważne co byśmy nie robili to tego nie przeskoczymy.

52 minuty temu, Kasz76 napisał:

Moim skromnym zdaniem elementy dobrze skrojonego zestawu audio powinny być w miarę możliwości na podobnym poziomie dźwiękowym co zazwyczaj wiąże się też z podobnym poziomem cenowym.

 

Z tym poziomem cenowym to ciężko jakoś ujednolicić. Weźmy przykład BMN. Podłogowe Beszele Pro koszt 11 tys. Biorąc po uwagę fakt że są wycenione dobrze to pewnie firma ze znaczkiem za takie konstrukcje liczyła by pewnie od 20tys wzwyż. Druga rzecz elektronika. Mój wzmacniacz jako nowy kosztował 15tys chyba. Ale to było 20lat temu. I. Jak tu teraz znów się do tego odnieść? Mamy inflację i tak dalej. Jakbym jeszcze policzył resztę kosztów typu DAC to by wyszło na to że kolumny to z 25% całego systemu. Ale w rzeczywistości jak policzę ile za wszystko zapłaciłem to wychodzi w ogóle jeszcze inaczej. 

?👈

17 minut temu, rafal735r napisał:

Z tym poziomem cenowym to ciężko jakoś ujednolicić. Weźmy przykład BMN. Podłogowe Beszele Pro koszt 11 tys. Biorąc po uwagę fakt że są wycenione dobrze to pewnie firma ze znaczkiem za takie konstrukcje liczyła by pewnie od 20tys wzwyż. Druga rzecz elektronika. Mój wzmacniacz jako nowy kosztował 15tys chyba. Ale to było 20lat temu. I. Jak tu teraz znów się do tego odnieść? Mamy inflację i tak dalej. Jakbym jeszcze policzył resztę kosztów typu DAC to by wyszło na to że kolumny to z 25% całego systemu. Ale w rzeczywistości jak policzę ile za wszystko zapłaciłem to wychodzi w ogóle jeszcze inaczej. 

Rafał, wiadomo że diabeł zawsze tkwi w szczegółach. Niemniej jednak chodziło mi tylko o to żeby sprzęt dobierać z głową szanując przede wszystkim swoją ciężko zarobioną kasę.

Według mnie nie ma sensu startować przykładowo do takich Beszeli z podłej jakości wzmakiem bo przyrost jakościowy będzie nieadekwatny do poniesionych kosztów. Wyjątkiem jest kompletowanie sprzetu na raty, teraz zainwestuję w dobre kolumny i pomęcze się z kiepskim źródłem czy też wzmakiem a kiedyś tam dokupię resztę. To też jest metodą.

Edytowane przez Kasz76
29 minut temu, rafal735r napisał:

Z tym poziomem cenowym to ciężko jakoś ujednolicić.

Dokładnie. U mnie wzmacniacz dwa razy droższy od kolumn i zaręczam, że dźwięk jest topowy. Robiłem sparingi z kolumnami w cenie 20-30tys zl i tylko się uśmiechałem. Ceny kolumn dzisiaj są chore patrząc na to co oferują dźwiękowo

12 minut temu, ciszyn11 napisał:

Dokładnie. U mnie wzmacniacz dwa razy droższy od kolumn i zaręczam, że dźwięk jest topowy. Robiłem sparingi z kolumnami w cenie 20-30tys zl i tylko się uśmiechałem. Ceny kolumn dzisiaj są chore patrząc na to co oferują dźwiękowo

Z tą kasą to może trochę nie trafiony komentarz. Bardziej chodziło mi o sparowanie sprzętu na zbliżonym poziomie.

Sam korzystam z kolumn krajowych manufaktur więc wiem o czym mówicie?

Dobry wieczór.

To mój pierwszy post proszę więc o wybaczenie jakiś niedociągnięć. Od tygodnia jestem posiadaczem Ex2 i muszę przyznać że kolumny mają potencjał. Podłączone do Marantza PM 8000 grają fajnie. Ale zdecydowałem się na zakup po tym jak usłyszałem ich możliwości z lepszym wzmacniaczem i źródłem. Wtedy pokazują klasę. A przecież to średni model manufaktury z Bydgoszczy.

13 godzin temu, rafal735r napisał:

Dla mnie nie musisz pisać takich oczywistości. Po co to robisz? Dobrze wiem że BMN muszą być zasilone dobra elektronika itd. Pisałem o tym dawno temu, a teraz mnie pouczasz co ja mam pod kolumny podłączać. Przemysl dwa razy następnym razem co napisać,albo pisz to w stronę ludzi, którzy dopiero zaczynają przygodę z audio czy BMN

Ja Ciebie nie pouczam, a ty przestan ustawicznie odbierac opinii innych uzytkownikow jako atak na twoja osobę. 

Co z toba jest nie tak??? 

Zluzuj majty gosciu

transport streaming -Auralic Aries S1 ; transport cd - Pioneer PD 30AE mod; dac - Denafrips Pontus 2; wzmacniacz - Shanling A3.2 mk2; kolumny - YB Nord S25; listwa - Lector Edison 230; interkonekty cyfrowe - Chord Clearway i2s, QED Reference Digital Audio 40, QED Reference Optical Quartz, Srebrny diy usb; interkonekt analogowy - PAD Neptune XLR; kable zasilajace - Oyaide tunami, Oyaide black mamba, Furutech alpha 3, Yarbo 1100, Neotech Nep 3002, Belden; zasilacze - Auralic PSU S1, Nostromo, PD Creative, Ifi ipowerX.

1 godzinę temu, gzol napisał:

Bardzo dobry pomysł, też na taki wpadłem?. Na realizację muszę trochę poczekać.  Ale to moje dywagacje które nie wnoszą nic do tematu.

Miałem EX2. Z PM7200, bylo ok, bez kompleksow z „metkowcami” dużo droższymi. Na spokojnie poszukaj, słuchaj, bo one sa w stanie zagrać sporo lepiej niż z tym marantz co masz, zmiana z nowym wzmakiem musi byc zauwazalne konkretnie, bo jak ledwo to slyszysz to nie kupuj, szkoda kasy. Ja polecam poszukać coś w klasie D, mialem obawy majac wczesniej A i AB, ale nieslusznie bo D moze byc muzykalna, naturalna, a przy tym miec sporo dynamiki i detali

15 godzin temu, Mikelas76 napisał:

Ja Ciebie nie pouczam, a ty przestan ustawicznie odbierac opinii innych uzytkownikow jako atak na twoja osobę. 

Co z toba jest nie tak??? 

Zluzuj majty gosciu

Po pierwsze to nie jestem żadnym twoim "gościem".

?👈

Masz rację LOBO_M. Ten zestaw z którym słuchałem/ przedwzmacniacz i końcówka/ to kwota ok. 4k i jest

prawie dwukrotnie wydajniejszy prądowo. Gra co prawda w klasie AB ale różnica w dźwięku była wyraźna

w każdym zakresie.

Godzinę temu, ciszyn11 napisał:

Panowie. Muzyka łagodzi obyczaje. Posłuchajcie tego, koniecznie wieczorem. Dla mnie opad szczęki:

Ja ze swojej strony zaproponuję byście posłuchali na swoim sprzęcie (nie ważne z jakimi klockami, sznurkami i paczkami) pary piosenek, zespółu Rare Bird w utworze "You're lost", który powinien zostać równie wielkim przebojem, co Led Zeppelin - Stairway To Heaven, ale nie został... I wyciągnijcie wnioski ?!?!?!?

P.S.

Czasami zdarza mi się czytać różne przykrości - także i na tym forum - i zastanawiam się, co jest takiego w człowieku, że tak trudno jest jemu pomyśleć, że przecież inni mają zupełnie inne zdanie, inną sytuację materialną, rodzinną, zdrowotną, czy społeczną... Oczekują na innym poziomie wrażeń, emocji, doświadczeń, czy choćby dźwięków/muzyki... Ktoś jest bardziej bezpośredni - to źle, jest bardziej wycofany - to źle, jeździ francuskim autem - to źle... Ja pie...rdziu! 

Pisałem o tym kiedyś i kolega @ciszyn11 także dostrzega i proponuje - niech MUZYKA ŁAGODZI OBYCZAJE !!!

P.S. 2

A swoją drogą, przeczytałem wcześniejsze posty i proponuję zdecydowanie więcej dystansu, bo szkoda nerwów na nasze, jakże narodowe - czy też indywidualne - kompleksy... 

Dzis gościł u mnie kolega @dedal75. 

Było trochę żelaza, ale czasu mało. Posłuchaliśmy w sumie trzech wzmacniaczy, ale w zasadzie skupiliśmy się na DAC. Był mój Teac UD-505, RME Marka i jeszcze Electrocompaniet ECD1. A i jeszcze włączyłem na szybkiego CD po lampizacji @McGyver. Wszystkie porównania były na kolanie na szybko ?, ale różnice były słyszalne od ręki, więc nie było nad czym się zastanawiać.

Może Dedal coś skrobnie od siebie. Ciekawy jestem jak wypadnie u niego wzmacniacz AVM, bo wziął do siebie na małe testy. 

Dzis gościł u mnie kolega @dedal75. 

Było trochę żelaza, ale czasu mało. Posłuchaliśmy w sumie trzech wzmacniaczy, ale w zasadzie skupiliśmy się na DAC. Był mój Teac UD-505, RME Marka i jeszcze Electrocompaniet ECD1. A i jeszcze włączyłem na szybkiego CD po lampizacji @McGyver. Wszystkie porównania były na kolanie na szybko ?, ale różnice były słyszalne od ręki, więc nie było nad czym się zastanawiać.

Może Dedal coś skrobnie od siebie. Ciekawy jestem jak wypadnie u niego wzmacniacz AVM, bo wziął do siebie na małe testy. 

Edit. Dobra, widzę że cytowanie nazw użytkownika chyba nie działa przez dodanie @ przed nick. 

?👈

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.