Skocz do zawartości
IGNORED

Hi-end&vintage kolumny JBL


Rekomendowane odpowiedzi

Atlon, ty to się chyba znasz na Passach, co myślisz o tym Aleph 5? Zagra to lepiej od Krella 50Mk2?

 

$_85.JPG

Edytowane przez Marek.S

Gdy serwis audiostereo.pl naprawi dodawanie grafiki/obrazów i załączników, wtedy wkleję dla Pmcomp'a wszystkie schematy zwrotnic do 4343/4344

 

Bardzo proszę, tutaj oryginał:

 

3143.jpg

 

Jak widac wklejanie działa. Kopiujesz url obrazka z netu, wybierasz opcje obrazek z paska i wklejasz adres obrazka. Proste.

 

Nie wiem czy zwrotka KBL Sound jest słaba ale ja tych kloumn słuchałem i brzmią fantastycznie.

 

Tutaj wersja rozrysowana z letko zmienionymi niektórymi wartościami, po przełączeniu przełacznika w tryb zewnętrznej zwrotnicy:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Właśnie tak mam zamiar podłączyć jakąś zewnętrzną zwrotnicę cyfrową typu JBL DSC280, DBX480 czy może DBX Drive Rack PA2. Wiem, że lepiej byłoby bezpośrednio do czterech głosników ale to powoduje konieczność prucia kolumn a na razie chcę tego uniknąć.

 

Za inne zwrotki będę wdzięczny.

 

Pozdro

 

 

Chyba nawet nie będę kupował tego mikrofonu pomiarowego DBXa tylko kupię taniego Behringera ECM8000, jakiś tani mikser z USB i pobawię się roomEQ wizardem.

 

A on zadziała z PA2? Tzn. czy jest kalibrowany do PA2?

 

Pozdro

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Czy Aleph 5 zagra lepiej od Krella 50Mk2? ...jeden i drugi to stara szkoła grania nastawiona bardziej na barwy, niż na neutralność i totalną otwartość.

 

Oryginalne Passy mulą, nawet X250 są za ciemne, mają za słabą otwartość, jasność i kontur – po prostu nie przekazują wszystkiego jak leci!

 

U mnie Passy (na średnich i wysokich) grają spokojnie, tyle, że są dużo bardziej detaliczne, jasne/selektywne i otwarte od oryginalnych, gdyż przystosowałem je tylko do zasilania średnich i wysokich – wyciskałem z nich totalny detal, jasność i otwartość – na ile to tylko się dało, no i grają na lajcie.

 

Pass jest OK, ale trzeba je totalnie przykoksować (otworzyć) aby na średnich i wysokich wymiatały z JBL.

 

Oryginalne Passy, Burmestery, FM'y i takie tam mlony jak Burek ...mi niestraszne, prędzej obawiałbym się referencyjnych Levinsonów i Halcro.

 

Tomkly gdzieś tu na forum pisał że z tranzystorów do JBL-i najlepsze referencyjne Levinsony, Spectrale ...i wszelkie im podobne! A z lampowych VTL MB-450 Series III.

Tylko czy on kiedykolwiek słyszał Halcro z JBL.

 

U mnie Pass'y tylko do średnich i wysokich – monobloczki kolcami ustawione na płytkach granitowych, co wzmacnia im kontur/wyrazistość i dynamikę.

 

Przewód sygnałowy (na średnie i wysokie) to srebrny koncentryczny Oehlbach – dynamika, wyrazistość, rozdzielczość, świetny otwarty kontur i precyzja bez gram upiększania i wytrącania dynamiki. Wyciąga detale i scenę! Ten koncentryk tylko na średnie i wysokie ...bo ma mniej basu. Najlepiej pasuje pomiędzy pre-amp końcówki mocy ...tylko średnie i wysokie.

 

Z drugiej strony monobloczków Tri-wiring dla sekcji srednio-wysokotonowej:

 

- 2'' driver – średnica ze srebrnymi taśmami Albedo ...pod indywidualne zamówienie (8mm x 40mikronów)...dla maksymalnych detali, a od strony driverów oryginalne multi-strand z cynowanej miedzi.

- 1'' driver – wysokie na całej linii (przed i za zwrotnicą) srebrzony miedziak (multi-strand) QED Silver 25th Anniversary.

- Bullet tweeter – wysokie na całej linii QED Silver 25th Anniversary.

 

Do naturalnego nasyconego AlNiCo jak znalazł – świetnie doświetla, otwiera górę i scenę ...on zawsze pasował na wysokie do starych JBL'i. Grając na wysokich daje tyle detali, wyrazu i otwartości ...że nawet bas kolosalnie zmienia się na plus!

 

Tak samo ilość informacji na średnicy, ma również kolosalny wpływ na bas, wystarczy żebym podmienił jedną oryginalną cewkę EI na jakąś z Polinku i już pies pogrzebany! Bo musi iść total detal i równowaga na całej linii!

 

Wszystko słychać jak na dłoni, każda zmiana lampki w pre daje kolosalne zmiany! ...i najlepiej grają te, które najlepiej rozbudowują cały dźwięk!

msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png

Oryginalne Passy, Burmestery, FM'y i takie tam mlony jak Burek ...mi niestraszne, prędzej obawiałbym się referencyjnych Levinsonów i Halcro.

 

A które z nich miałeś u siebie?…żadnych zapewne, czyli zdjęcia jednych są groźniejsze niż zdjęcia innych, że tak się obawiasz?… :-)

Wystarcz że słuchałem na wyjeździe ...i trup zawsze będzie trupem :-)

 

Ale jak u Ciebie Focale, suche jasne i jazgotliwe ...to mlony w sam raz dla Ciebie :-)

msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png

To coś dla ciebie, bo przecież sam piszesz, że lubisz jasne, dynamiczne i otwarte granie. Za 5 lat pewnie będę wymieniał na nowsze wydanie Grand Utopii, to może się załapiesz. Zbieraj kasiorę... :-)

 

A co to mlon? To jakiś więzienny slang? Grypsujesz? Za co siedzialeś? Pobiłeś kogoś za to, że uważa JBL za granie estradowe?... :-)

Edytowane przez sly30

Ale ty agresywny jesteś i chamski. Staram się tobie dorównać, żeby "rozmawiać" tym samym językiem, gdyż tylko wtedy jest szansa na jakieś porozumienie, ale nie udaje mi się. Muzyka powinna łagodzić obyczaje, a ty strasznie znerwicowny jesteś i sfrustrowany. Przypuszczam, że to przez hałas jaki masz u siebie. Poczytaj w necie. Hałas i jazgot powoduje nerwicę, frustrację i wzrost agresji. A muzyka łagodzi obyczaje. Jeśli nie lubisz Focali to może TADy tobie przypasują i dadzą muzykę. Uspokoisz się trochę a i uśmiech częściej zagości na twej twarzy....bo pamiętaj co mówił Linda....trzeba mieć Twarz, Twarz.... :-) i unikaj hałasu i jazgotu.... :-)

jeśli Focale są suche i jazgotliwe - to tylko na słabym sprzęcie i okablowaniu

(i niekoniecznie chodzi o jego cenę - może być drogi i słaby jakościowo, to się nie wyklucza :) )

 

u mnie grają tak, jak płyta pozwala - dowolnie

:)

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

@audiograde, to sam Sly30 pisał że jego Focale jazgotały na okablowaniu Nordosta. Poza tym on ma przytłumiony tweeter o minus kilka dB :-) ...i tak on słucha muzyki, widocznie lubi wycofaną/zaokrągloną górkę.

 

Moderacja, ten Sly30 to ewidentnie szuka prowokacji i zaczepki...jego to rajcuje! Ciekawo czy w realu taki wyszczekany jak w necie?

 

Jak taki sam w realu, to pewnie nie raz już zarobił w trąbkę :-)

 

To jest taki typ, który chodzi i szuka ch*ja do d*py. Prowokuje ludzi, nawet kosztem wmawiania na czyichś temat obłud. No i sobie się śmieje (boki zrywa) przed monitorem / iPadem, a w realu coś takiego by mu nie przeszło luzem :-)

 

To jest taka męska k*rwa, którą rajcuje podjudzanie i szydzenie z ludzi!

 

Tacy ludzie nie zasługują na szacunek, bo sami nie szanują innych!

msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png

Ale słownictwo! Grypsera i wulgaryzmy. Ty musisz mieć chłopie klasę.....tylko nie wiem, którą ukończoną i w jakiej szkole.... :-)

 

Na forum jest wielu ludzi godnych szacunku. Ale to osoby z innej ligi niż ty.

Edytowane przez sly30

dalibyście spokój :)

 

i tak się nie zrozumiecie

:)

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

A wracając do tematu zwrotnic co sądzicie aby do 4343 zastosować aktywna zwrotkę analogową dbx 234XL i jak to się będzie miało do Drive Rack PA2?

 

Tak jak pisałem bez na razie bez prucia kolumn czyli obie zwrotki w trybie 2 way do obsługi sekcji niskotonowej i sekcji MID/HF/UHF.

 

Taką 234XL można wyrwać za 1/4 ceny PA2 i nie ma tej "przeklętej" podwójnej konwersji AD i DA.

 

Pozdro

 

Uppps, w instrukcji wyczytałem, że cięcie LOW/HIGH może być najniżej ustawione na 450Hz. A w 4343 jest chyba cięcie na 300Hz.

Czyli dupa :(.

 

Zwrotki JBL M552 lub 553 mogą ciąć niżej.

 

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Ciężko powiedzieć, każdy procesor ma swoje plusy i minusy.

Kurczę zastanawiam się czy nie odesłać PA2.....i nie dopłacić do Xilici XP-3060 hmmmmmmm.

 

Korci mnie też wymiana driverów na tytanowe 2450J ale nie wiem czy warto.

 

p.s

W biampingu najlepiej podłączyć kable głośnikowe bezprośrednio do wooferów i puścić je np. przez port b-r.

Edytowane przez Marek.S

To już za wysoka półka dla mnie na początek.

 

Tak jeszcze pogrzebałem i natrafiłem na Behringera Pro DCX2496.

 

Czy to jest aż tak "złe" urządzenie? Jakoś chyba nie jest lubiane na rynku. Czy dla mnie na początek zabawy z aktywnymi zwrotkami i procesorami DSP to nie będzie w sam raz? A kosztuje ok. 1000 zł.

 

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Zwrotnicę z pokrętłąmi DBX (223XL i podobne) proponuję odpuścić. Bo...

- pokrętła mają wyskalowanie skokowe, dlatego trudno jest ustawić pożądany poziom odcięcia

- zauważyłem wprowadzanie lekkiego szumu

- po prostu odnotowuje się spadek jakości

 

Behringer z wyświetlaczem...

- Behringer jest świetny (lepszy od odpowiednika DBX)

- jest cichy i niezawodny

- zrobisz z jej pomocą wszystko - łatwo i intuicyjnie.

 

Nie skuś się na wersję z pokrętłami, bo to nie ta jakość i dokładność w ustawieniach. W końcu chodzi o dokładne wyregulowanie sytemu i tu trzeba sobie w tym pomóc, a nie utrudniać zadanie. Gałki odpadają, a czy DBX lub Behringer, to kwestia wiary w bardziej uznany brand. Według mnie wybór Behringera wcale nie jest kompromisem. To praktyczniejsze urządzenie o tej samej jakości dźwięku.

 

Moim zdaniem DBX bazuje na marce. Radzę nie wierzyć opiniom podszytym tylko przywizaniem do droższej marki (wiara w tzw. riderowy sprzęt). Przy swojej cenie Behringer DCX2496 jest nie do pobicia. W podziale aktywnym sprawdza się znakomicie. To jest naprawdę inteligentna maszyna. Nie rozwodzę się więcej, bo wiadomo, że za takimi eksperymentami kryje się kawał czasu i doświadczeń.

 

Tu jeszcze system ze zwrotnicą Behringera...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Na koniec jeszcze historia użytkownika DBX 260...

 

In my case, I have a pair of Martin Logan Monolith IIIs with passive external crossovers that we’re just not giving me the best results with respect to panel and bass driver integration. Turns out there were two problems. One was my ten year old woofers were beginning to go. But even after replacing those, I felt more could be had from this speaker. Secondly, I started playing around with active crossovers. Using a pro-gear analog crossover, an Ashly XR2002, I got to see just what I had been missing. The sound was vastly improved. The critical low midrange and upper bass now merged better and the overall ‘tightness’ of the bass was improved. The highs were a whole new dimension of clean. For the money (around $300), it was a huge bargain in my book.

However, I’m never satisfied with the status quo, therefore I kept an eye peeled for better units. Then I read up on the DBX DriveRack 260 speaker processor. Man, the description light up my eyes and spun my propeller fast.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Wuelem

Dzięki za radę.

Behringer jako jedyny podaje jakie kości stosuje. AKM 24/96. mam AKMy w procesorze Tag McLaren i uważam je za świetne. Inni producenci nie podają nic. BTW ten Behringer ma też wejście cyfrowe, nie do pogardzenia.

 

Tylko skąd ja wezmę komputer z Windowsami? :) I z portem RS-232?

W tym względzie PA2 jest genialny. Aplikacja na wszystkie platformy. Ustawiasz, mierzysz, słuchasz, zmieniasz, mierzysz ... ale zabawa. Tyle że z mikrofonem 2500 zł vs. 1100 zł za Behringera.

 

Pozdro

Muszę przewietrzyć mój system…

Ja również odradzam tego typu crossovery z gałkami, są niedokładne i tanie egzemplarze szumią. Szczególnie CX2310 i CX3400 szumią tragicznie.

 

Behringer gra trochę cyfrowo w standardzie ("Behringerowato") także z tym trzeba uważać. Jest to na 100% inne brzmienie niż to które prezentuje PA2!!!

Testowałem takiego DCX2496 zdarzyło mu się też czasami zawiesić (tu zależy od sztuki bo można trafić na padaczki ale teraz 99% egzemplarzy jest OK)

Jest lubiany przez zapaleńców DIY z tym że po tjuningu z Behringera zostaje praktycznie tylko buda, panel przedni i główny procesor. Zapaleńcy przebudowują zasilanie i robią cały nowy stopień analogowy.

Pytanie tylko czy warto?

 

Fakt, to nie ideał ale za 239 euro to best buy, w tej cenie nie ma żadnego innego DSP!

Chociaż w sumie............MiniDSP też jest.

 

DBX gra dużo spokojniej, może to po części zasługa konwencjonalnego zasilania.

W PA2 jest "jakiś" Cirrus Logic, nie przyglądałem się dokładnie. OP-ampy są oznaczone 4580R.

 

Jeśli chciałbyś analogową zwrotkę to pozostają Ci raczej tylko egzemplarze z tzw. freq cards czyli częstotliwościami ustawionymi na sztywno, oferują najlepszą jakość dźwięku.

Dobrym przykładem jest np. Bryston 10B, Klark Teknik DN800 lub BSS FDS-360.

 

Na koniec trzeba też zdać sobie sprawę ile wniesie taka aktywna zwrotnica mając w kolumnach oryginalne stare zwrotnice.

Średnicy i góry na pewno nie polepszy bo to dodatkowa elektronika w torze.

 

@Wuelem, nie wiem czy dobrze rozumiem ten tekst ale ta osoba najpierw miała analogową zwrotkę Ashly, potem DCX2496 a potem Driveracka 260?

Edytowane przez Marek.S

Na koniec trzeba też zdać sobie sprawę ile wniesie taka aktywna zwrotnica mając w kolumnach oryginalne stare zwrotnice.

Średnicy i góry na pewno nie polepszy bo to dodatkowa elektronika w torze

 

 

To jest jasne, że sama zwrotka nie polepszy ale widzę dodatkowe zalety w stosunku do oryginalnej zwrotnicy pasywnej:

- mozliwość wyboru sposobu cięcia na 300 Hz LOW/MID

- mozliwość lekkiego przesuwania granicy cięcia jw. i słuchania co z tego wychodzi

- mozliwość zastosowania equalizacji w celu dobrania jak najrówniejszej charakterystyki i próby zniwelowania negatywnego wpływu pomieszczenia, rezonansów itp.

- zmiana trybu pracy na biamping i biwireing gdzie moja dotychczasowa lampa obsłuzy MID/HI, a wzmak tranzystorowy JBL obsłuzy bas.

 

Czy mam rację?

Czy o czymś zapomniałem?

 

Co do budowy za kasę 1000-2000 zł nie spodziewałbym się w środku żadnych wodotrysków. Nie znalazłem w sieci żadnego zdjęcia PA2, tutaj Behringer:

 

SAM_0353.png

 

Rzeczywiście zasilanie nie wygląda zbyt imponująco ale wydaje mi się że w PA2 wcale nie będzie aż tak lepiej.

 

Tu o jednym modzie:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I wcale tak na zasilanie nie narzekają :).

 

Jak pisałem i tak próbuję zakupić zwrotkę JBL DCS280, która obsłuży mi cztery wyjścia. Inną opcją jest dbx480. Ponieważ jest to sprzęt z poprzedniego stulecia sądzę, że jego budowa jest lepszej jakości. Mówię o zasilaniu i stopniach analogowych. Cyfrowy niestety będzie gorszy niż dziś, tu dokonał się największy postęp.

 

A jak nie to chyba na początek ten Behringer.

 

Pozdro

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Znajomy używa DCX2496 przy klonach 4345 w następujący sposób: z daca wypuszcza sygnał po XLR do DCX a po RCA na końcówkę zasilającą górne 3-way (w zwrotnicy pasywnej ma filtr górnoprzepustowy). Woofer jest napędzany aktywnie z DCX'a. Efekt - bardzo dobry, bo nie ma dodatkowej obróbki ad/da kluczowej części sygnału.

 

Nie można dać się zwariować i próbować znaleźć idealne rozwiązanie przy pierwszym podejściu. To maraton, nie sprint.

W DCX2496 stopień analogowy jest praktycznie z miejsca do kosza, na pewno trzeba się pozbyć tego kabla do stacji dyskietek :-)

 

pmcomp, tutaj masz zdjęcie środka PA2:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Marek.S

Masz babo placek.

W PA2 wygląda to bardzo ładnie :).

 

Czy w DCX2496 w stopniach wyjściowych ja tam dobrze widzę kondensatory elektrolityczne? To jakas masakra !!!

To juz wiem dlaczego jest tani. Jakoś mi się zaczęło go odechciewać :(.

 

Dzieki.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Przy wersji z gałkami musisz osobno kręcić dla prawego i lewego kanału, a w bogatszej wersji x-overa z wyświetlaczem ustawiasz w tryb linked i się równowagą kanałów nie martwisz.

 

Behringera w pełni ustawisz z wykorzystaniem wyświetlacza - nie potrzebujesz podłączać komputera. Chyba, że wolisz z niego sterować i zmieniać ustawienia lub planujesz zrobić pomiar mikrofonem. Do codziennego użytku masz wszystkie opcje na panelu.

 

Jeśli zysk ze zwrotnicy zewnętrznej ma polegać na zwiększeniu dynamiki, to niuanse brzmieniowe tracą trochę na znaczeniu. Co przyjdzie z najlepszych części, jeśli trzeba się zaopatrzyć w przejściówki XLR --> cinch. Chyba, że ktoś nie ma takiej potrzeby.

 

Osoba z cytatu skorzystała finalnie z DBX DriveRack 260 i o nim dokładnie pisze. Jeśli jest takie życzenie, to wkleję cały tekst. Zapamiętałem go sobie, bo odnosi się do systemu hi-end audio, ale z praktycznych uwag niewiele można z niego skorzystać. Tu taka zmiana, tam inna - wiadomo jak jest, gdy jest dostęp do nieograniczonych regulacji.

 

Zdecydowanie końcowa jakość w znacznej mierze zależy od końcówek mocy. Puszczenie wybranego pasma na wzmacniacz sporo zmienia w jego brzmieniu w stosunku do sytuacji, gdy biedaczysko męczy się z całym pasmem. Niby znana z wcześniejszych odsłuchów konstrukcja, a potrafi zaskoczyć. Nie znam się, ale zwrotnica w kolumnie tak przetwarza coś po swojemu, że wzmacniacz gra nieco inaczej, niż puszczony bez hamulców w zakresie jakichś częstotliwości przez aktywną zwrotkę. Ja nie szukam ogłady i aksamitności, więc mi te zmiany zazwyczaj bardzo pasują. Dla wytrawnego audiofila więcej energii może być nieznośne dla jego wydelikaconych uszu.

 

Nie zauważyłem, żeby uruchomienie większej liczby procesów miało wpływ na jakość. Potem używałem tylko sekcji zwrotnicy. Zasilanie jest chyba ok., bo przecież w urządzeniu płyną tylko małe sygnały.

 

Podsumowując: jeśli w cenia ok. 1000 zł można mieć tyle zabawy i rozwiązać problemy nie do przejścia, to warto zaryzykować zakup. Odpowiadający Behringerowi model DBX kosztuje ok. 4 tys. zł.

 

 

Na koniec: tego typu zwrotnice można wypożyczyć - są firmy udostępniające odpłatnie sprzęt nagłaśniający. Obsługują imprezy albo tylko przesyłają sprzęt. Za 3 dni to chyba było 60 złotych. Plus przesyłka. Za stówę można poeksperymentować, tylko wcześniej lepiej ściągnąć sobie i poczytać instrukcję, bo w pierwszej chwili można nie wiedzieć co, do czego i jakim sposobem. Radzę od razu zaplanować sobie min. 5 dni zabawy z uwagi na mnogość ustawień sekcji zwrotnicy. O tym pisał ktoś wyżej.

Edytowane przez Wuelem

Jakie 4 tyś?? Driverack PA+ i PA2 to odpowiednio 370 i 480 euro a nie 4k zł.

 

260 jest stara (jak dla mnie - za stara).

Edytowane przez Marek.S

Na szczęście mam tor zbalansowany :).

 

Tak jak pisałem, odebranie moim lampom sekcji MID/HF/UHF powinno "pomóc". Bas będzie napędzany tranzystorem JBLa.

Docelowo jak mi się eksperymenty spodobają i powiodą przejście na niezależne sterowanie każdego głośnika i całkowite ominięcie zwrotnicy pasywnej w kolumnach.

 

Aukcja na JBLa kończy się jutro, zobaczymy jak będzie.

Nowoczesnośc i pełna funkcjonalność w sterowaniu i ustawianiu PA2 z tableta jest dla mnie bardzo ważna. Do tego pomiar mikrofonowy. Tylko trzeba wybulić 1400 zł więcej niż za Behringera. Czyli letko ponad DWA razy więcej. Ale jak napisałem w środku wygląda duuuuużo lepiej niż DCX2496.

 

Zawsze mogę kupić dbx 4800. Jest na amazonie za 3000 USD. I to też jest jakaś opcja docelowa.

 

Takie są moje przemyślenia na dziś :).

 

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Muszę przewietrzyć mój system…

Gorąco w piździec dzisiaj.

Na razie żeby ochłodzić emocje zrobiłem 24 szt podstawek z pumeksu pod moje JBLe :). Goraco to czarny lakier szybko schnie :):):).

Będzie podobnie jak z Harbethami, od dołu patrząc filc, pumeks, UHU Patafix, beton, kolumna.

 

Pozdro

Muszę przewietrzyć mój system…

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.