Skocz do zawartości
IGNORED

Zakup nowego telewizora który wybrać?


matins

Rekomendowane odpowiedzi

Witram

 

Planuje zakup nowego telewizora i mam upatrzone dwa modele tylko jestem w tej dziedzinie laikiem i szukam porady

 

1. SONY KD-55XE7077 (2017r)

2. SONY KD-55XD8599 (2016r)

 

chyba że ktoś coś innego poleca?

 

budżet 3500zł

matryca 55" 4K

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest tylko taka , że 55XD ma zastosowaną technologię triluminos a 55XE nie no i ten pierwszy zużywa więcej pradu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Sony to A1 ale to niestety inny budżet. :(

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba są na 60 HZ matrycach i oba świeca podobnie.

Teraz TV to jedno i to samo. Ja wiem że chcesz wybrać jak najlepiej. Ale serio różnic to miedzy nimi znaczących nie ma.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam biore Philipsy. AmbiLight robi mega robotę. A ostatnio dokupiłem 2 żarówki Hue - super efekt przy oglądaniu meczy jak w pokoju jest zielono :)

Tak wiem, zaraz się znajdą osoby które będą negować AL... spoko, jeden lubi blondynki, drugi brunetki a trzeci kolegę z pracy...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba są na 60 HZ matrycach i oba świeca podobnie.