Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  98 członków

Gato Audio Klub
IGNORED

Gato Audio Klub


gatoseb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wydaje mi sie ze rozumiem i muzamana i babultulara. 

FM8/15 to bardzo dobre kolumny, ktore ladnie graja i ja to rozumiem. Ale jakby muzaman zrobil prawziwe A/B u siebie z FM-2 to wtedy (pewnie) by zrozumial. Nie ma co sie oszukiwac, chlopaki z Gato wiedza co robia + umieja stroic kolumny. 

Z kolei rozumowanie babaltural tez jest poprawne bo jemu chodzi o to ze FM-2 byly wybitne, ale cena byla wysoka - Gato chce zwiekszyc zysk idac na ilosc dlatego uproscili nastepce FM2. 

Mozna sie pokusic o jeszcze bardziej wnikliwa analize obu konstrukcji:

FM2 ma obudowe nie dosc ze gieta (brak rownoleglych powierzchni) to jeszcze  do tego pochylona w tyl. To wszystko zwieksza koszty produkcji + oczywiscie ma pozytywny wplyw na dzwiek (ograniczenie fal stojacych + wyrownanie czasowe przetwornikow). FM8/15 tego nie maja. to zwykle prostopadlosciany. Za nim z kolei przemewia Fused-Mass bo FM-2 tego (chyba) nie mialy. Pytanie tylko jak bardzo to wplywa wymiernie na jakosc dzwieku. 

Przetworniki w FM-2 sa z bardzo wysokiej polki od bardzo znanego producenta driverow. Do tego....to nie sa zwykle wersje tylko customowe wersje bo midbass ma podkladane magnesy na dupie. Takie drivery musialy sporo kosztowac. Drivery w FM8/15 sa duzo tansze ale SB slynie z tego ze maja naprawde drivery tanio a w miare dobrze graja. 

Profil aluminiowy FM-2 jest cudowny - to musialo znowu kosztowac. Do tego to nie jest tylko ozdoba bo ma za zadanei rozbijanie rezonansow wiec to nie jest tylko na pokaz. Terminale WBT. Ogolnie dupa FM-2 to cos niesamowitego. Chyba tylko bardziej mi sie podoba to miejsce w Gamut RS3i bo tam te zaciski to juz w ogole masakra + piekna rura z alu. 

FM8/15 tego nie ma....ale za to ma te zworki na zwrotnicy i za to powinno sie pochwalic Gato ze to zaimplementowalo bo nie musialo. Czy to dziala czy to tylko niuanse to juz kazdy musi sobie sam sprawdzic. 

 

FM-2 sa dla mnie niesamowicie piekne a po tym co slyszalem z ich starszych siostr Gamut L3 (takie doswiadczenie przewraca swiat audio do gory nogami) to...nie mam pytan.

 

Ogolnie fajnie tez, ze w koncu sa jakies innowacje w kolumnach/driverach. SS ma Elipticory a Seasik wyjechal z grafenem.

Albo Totem to co odwalil w Tribe Tower z tymi swoimi midbassami to jest cos niesamowitego jak bardzo zaawansowany to jest uklad - babaltular widziales?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Kaban napisał:

wydaje mi sie ze rozumiem i muzamana i babultulara. 

FM8/15 to bardzo dobre kolumny, ktore ladnie graja i ja to rozumiem. Ale jakby muzaman zrobil prawziwe A/B u siebie z FM-2 to wtedy (pewnie) by zrozumial. Nie ma co sie oszukiwac, chlopaki z Gato wiedza co robia + umieja stroic kolumny. 

Z kolei rozumowanie babaltural tez jest poprawne bo jemu chodzi o to ze FM-2 byly wybitne, ale cena byla wysoka - Gato chce zwiekszyc zysk idac na ilosc dlatego uproscili nastepce FM2. 

Mozna sie pokusic o jeszcze bardziej wnikliwa analize obu konstrukcji:

FM2 ma obudowe nie dosc ze gieta (brak rownoleglych powierzchni) to jeszcze  do tego pochylona w tyl. To wszystko zwieksza koszty produkcji + oczywiscie ma pozytywny wplyw na dzwiek (ograniczenie fal stojacych + wyrownanie czasowe przetwornikow). FM8/15 tego nie maja. to zwykle prostopadlosciany. Za nim z kolei przemewia Fused-Mass bo FM-2 tego (chyba) nie mialy. Pytanie tylko jak bardzo to wplywa wymiernie na jakosc dzwieku. 

Przetworniki w FM-2 sa z bardzo wysokiej polki od bardzo znanego producenta driverow. Do tego....to nie sa zwykle wersje tylko customowe wersje bo midbass ma podkladane magnesy na dupie. Takie drivery musialy sporo kosztowac. Drivery w FM8/15 sa duzo tansze ale SB slynie z tego ze maja naprawde drivery tanio a w miare dobrze graja. 

Profil aluminiowy FM-2 jest cudowny - to musialo znowu kosztowac. Do tego to nie jest tylko ozdoba bo ma za zadanei rozbijanie rezonansow wiec to nie jest tylko na pokaz. Terminale WBT. Ogolnie dupa FM-2 to cos niesamowitego. Chyba tylko bardziej mi sie podoba to miejsce w Gamut RS3i bo tam te zaciski to juz w ogole masakra + piekna rura z alu. 

FM8/15 tego nie ma....ale za to ma te zworki na zwrotnicy i za to powinno sie pochwalic Gato ze to zaimplementowalo bo nie musialo. Czy to dziala czy to tylko niuanse to juz kazdy musi sobie sam sprawdzic. 

 

FM-2 sa dla mnie niesamowicie piekne a po tym co slyszalem z ich starszych siostr Gamut L3 (takie doswiadczenie przewraca swiat audio do gory nogami) to...nie mam pytan.

 

Ogolnie fajnie tez, ze w koncu sa jakies innowacje w kolumnach/driverach. SS ma Elipticory a Seasik wyjechal z grafenem.

Albo Totem to co odwalil w Tribe Tower z tymi swoimi midbassami to jest cos niesamowitego jak bardzo zaawansowany to jest uklad - babaltular widziales?

 

 

To prawda chłopaki z Gato znają się na rzeczy i jedynie szkoda, że nie oferują kolumn w oparciu o SS na specjalne zamówienie. No ale... ?  , natomiast wiem jak potrafią grać konstrukcje (porządnie zaimplementowane i zestrojone) w oparciu o Relevatrory.
Jedną z świetnych według mnie konstrukcji na Revelatorach są monitory System Audio Pandion 5.

Wiadomo również, że SB jeszcze nie może cenić się aż tak wysoko jak SS, bo to za młoda firma i pracują nadal na swoją reputację. Kwestia czasu i dojdą do tego (tym bardziej, że założycielami są ludzie pracujący kiedyś dla SS). Każdy kiedyś zaczynał ? .

Na rynku audio można spotkać również konstrukcje naprawdę świetne i w cale nie oparte na przetwornikach z wysokich półek - przykład Akkus Monolith S LE, które grają jak znacznie droższe konstrukcje.

Totem Tribe Tower szkoda, że nie można posłuchać ich na naszym podwórku, bo zbiera same pochlebne recenzcje i faktycznie na to jak wyglądają i grają to przeczą prawom fizyki ?

https://www.lowbeats.de/test-totem-acoustic-tribe-tower/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, muzaman napisał:

To prawda chłopaki z Gato znają się na rzeczy i jedynie szkoda, że nie oferują kolumn w oparciu o SS na specjalne zamówienie. No ale... ?  , natomiast wiem jak potrafią grać konstrukcje (porządnie zaimplementowane i zestrojone) w oparciu o Relevatrory.
Jedną z świetnych według mnie konstrukcji na Revelatorach są monitory System Audio Pandion 5.

Wiadomo również, że SB jeszcze nie może cenić się aż tak wysoko jak SS, bo to za młoda firma i pracują nadal na swoją reputację. Kwestia czasu i dojdą do tego (tym bardziej, że założycielami są ludzie pracujący kiedyś dla SS). Każdy kiedyś zaczynał ? .

Na rynku audio można spotkać również konstrukcje naprawdę świetne i w cale nie oparte na przetwornikach z wysokich półek - przykład Akkus Monolith S LE, które grają jak znacznie droższe konstrukcje.

Totem Tribe Tower szkoda, że nie można posłuchać ich na naszym podwórku, bo zbiera same pochlebne recenzcje i faktycznie na to jak wyglądają i grają to przeczą prawom fizyki ?

https://www.lowbeats.de/test-totem-acoustic-tribe-tower/

 

SB Ac... też są ok. Często ludzie pozycjonują głośniki względem ceny detalicznej, którą ustala producent. Koszt produkcji tych głośników jest podobny. Ja lubię SB Ac..lubię również SS Revelator. Trzeba złapać do tego trochę dystansu. Niektóre firmy produkują kolumny na SS za średnią cenę a niektóre przesadzają (jak Wilson Audio) z ceną. Renoma firmy, historia, często kraj pochodzenia ma wpływ na wartość rynkową. Jest dużo kolumn głośnikowych grających świetnie. Dużo producentów też jest niedostępnych w Polsce, których warto odsłuchać. A najważniejsze jest to aby dobrze zestawić cały sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Silver_85 napisał:

Black Friday od Gato ? Taka wersja limitowana. 

 

Gato.jpg

Też mi się podobają ? 

3 minuty temu, Marek K. napisał:

SB Ac... też są ok. Często ludzie pozycjonują głośniki względem ceny detalicznej, którą ustala producent. Koszt produkcji tych głośników jest podobny. Ja lubię SB Ac..lubię również SS Revelator. Trzeba złapać do tego trochę dystansu. Niektóre firmy produkują kolumny na SS za średnią cenę a niektóre przesadzają (jak Wilson Audio) z ceną. Renoma firmy, historia, często kraj pochodzenia ma wpływ na wartość rynkową. Jest dużo kolumn głośnikowych grających świetnie. Dużo producentów też jest niedostępnych w Polsce, których warto odsłuchać. A najważniejsze jest to aby dobrze zestawić cały sprzęt.

Zgadzam się. SB są również bardzo dobre i dlatego też je mam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich Serdecznie.

Chciałbym poruszyć jeszcze temat kabli . Jakie proponujecie dla Gato ? Co porównywaliście ? 

Napotkałem czytając posty dwie firmy , Wireworld i Nordost  .

Myślę o wymianie kabli głośnikowych, głównym na tapecie jest Wireworld Eclipse 7 Bi-Wire.

Ale biorę pod uwagę i inne takie jak Nordost Red Dawn LS czy jak ktoś już wspomniał  tańsze Nordost  White Lightning.

Moze cos od HiDiamond lub Silteh ? 

Jeśli macie jakieś propozycje to chętnie przedyskutuje je z wami ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, McGreg napisał:

Witam Wszystkich Serdecznie.

Chciałbym poruszyć jeszcze temat kabli . Jakie proponujecie dla Gato ? Co porównywaliście ? 

Napotkałem czytając posty dwie firmy , Wireworld i Nordost  .

Myślę o wymianie kabli głośnikowych, głównym na tapecie jest Wireworld Eclipse 7 Bi-Wire.

Ale biorę pod uwagę i inne takie jak Nordost Red Dawn LS czy jak ktoś już wspomniał  tańsze Nordost  White Lightning.

Moze cos od HiDiamond lub Silteh ? 

Jeśli macie jakieś propozycje to chętnie przedyskutuje je z wami ?

 

Ja proponuję w pierwszej kolejności wypożyczyć 2 komplety kabli i przekonać się samemu jakie będą zmiany. Ja osobiście używam jednych kabli głośnikowych Chord Odyssey II bo zmiany na kablach nigdy nie usłyszałem. Na kablach sygnałowych kiedyś usłyszałem zmianę ale to było na granicy słyszalności ludzkiego ucha. Jednym słowem nie warte wywalania ekstremalnej sumy na magiczne kable. Teorię mam swoją - kabel ma być dobry, dobrze zrobiony. Budżet wyznacza sobie każdy samemu. Zdanie na temat kabelków wyrobiłem sobie sam a magazyny i recenzje wywaliłem dawno do kosza ?

Edytowane przez Marek K.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, McGreg napisał:

Witam Wszystkich Serdecznie.

Chciałbym poruszyć jeszcze temat kabli . Jakie proponujecie dla Gato ? Co porównywaliście ? 

Napotkałem czytając posty dwie firmy , Wireworld i Nordost  .

Myślę o wymianie kabli głośnikowych, głównym na tapecie jest Wireworld Eclipse 7 Bi-Wire.

Ale biorę pod uwagę i inne takie jak Nordost Red Dawn LS czy jak ktoś już wspomniał  tańsze Nordost  White Lightning.

Moze cos od HiDiamond lub Silteh ? 

Jeśli macie jakieś propozycje to chętnie przedyskutuje je z wami ?

 

Najbardziej mi podszedł Nordost Heimdall 2 pod kolumny i elektronikę Gato. Testowałem Audioquesta Rocket 44/88 ale mi się nie podobało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
W dniu 28.11.2019 o 12:52, babatular napisał:

Ciężko powiedzieć - na razie praktycznie żaden producent ich nie stosuje. Nie licze tu oczywiście światka DIY/"Producent".

Ale patrząc na same DATA-SHEETy to  na "papierze" Revelator po prostu lepiej"wygląda".  A cena Elipticorów to typowe pozycjonowanie produktu.  Np. 18ka Elipticora jest 4 razy droższa od 18ki Revelatora.

Gdzieś widziałem, że na wyspach jakaś firma ma zestawy na ellipticorze. Cena zwala z nóg , od 33000 funtów do 43000. Jeden zestaw wersja do wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Marek K. napisał:

Ja proponuję w pierwszej kolejności wypożyczyć 2 komplety kabli i przekonać się samemu jakie będą zmiany. Ja osobiście używam jednych kabli głośnikowych Chord Odyssey II bo zmiany na kablach nigdy nie usłyszałem. Na kablach sygnałowych kiedyś usłyszałem zmianę ale to było na granicy słyszalności ludzkiego ucha. Jednym słowem nie warte wywalania ekstremalnej sumy na magiczne kable. Teorię mam swoją - kabel ma być dobry, dobrze zrobiony. Budżet wyznacza sobie każdy samemu. Zdanie na temat kabelków wyrobiłem sobie sam a magazyny i recenzje wywaliłem dawno do kosza ?

No kilka kabli już przerobiłem i tez wyrobiłem sobie na ten temat własną opinie. W moim poście chodzi o to żeby właśnie ograniczyć ilość przesłuchiwanych kabli do minimum . Dlatego pytam jakie kable macie wpięte w swoje systemy.

 

11 godzin temu, muzaman napisał:

Najbardziej mi podszedł Nordost Heimdall 2 pod kolumny i elektronikę Gato. Testowałem Audioquesta Rocket 44/88 ale mi się nie podobało.

Niestety Nordost Heimdall 2 to zbyt wysoka poprzeczka cenowa jak na moje oczekiwania. Red Dawn to max cenowy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, McGreg napisał:

No kilka kabli już przerobiłem i tez wyrobiłem sobie na ten temat własną opinie. W moim poście chodzi o to żeby właśnie ograniczyć ilość przesłuchiwanych kabli do minimum . Dlatego pytam jakie kable macie wpięte w swoje systemy.

 

 

Jeśli tak to sprawdź Albedo lub XLO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
W dniu 29.11.2019 o 02:55, Kaban napisał:

wydaje mi sie ze rozumiem i muzamana i babultulara. 

FM8/15 to bardzo dobre kolumny, ktore ladnie graja i ja to rozumiem. Ale jakby muzaman zrobil prawziwe A/B u siebie z FM-2 to wtedy (pewnie) by zrozumial. Nie ma co sie oszukiwac, chlopaki z Gato wiedza co robia + umieja stroic kolumny. 

Z kolei rozumowanie babaltural tez jest poprawne bo jemu chodzi o to ze FM-2 byly wybitne, ale cena byla wysoka - Gato chce zwiekszyc zysk idac na ilosc dlatego uproscili nastepce FM2. 

Mozna sie pokusic o jeszcze bardziej wnikliwa analize obu konstrukcji:

FM2 ma obudowe nie dosc ze gieta (brak rownoleglych powierzchni) to jeszcze  do tego pochylona w tyl. To wszystko zwieksza koszty produkcji + oczywiscie ma pozytywny wplyw na dzwiek (ograniczenie fal stojacych + wyrownanie czasowe przetwornikow). FM8/15 tego nie maja. to zwykle prostopadlosciany. Za nim z kolei przemewia Fused-Mass bo FM-2 tego (chyba) nie mialy. Pytanie tylko jak bardzo to wplywa wymiernie na jakosc dzwieku. 

Przetworniki w FM-2 sa z bardzo wysokiej polki od bardzo znanego producenta driverow. Do tego....to nie sa zwykle wersje tylko customowe wersje bo midbass ma podkladane magnesy na dupie. Takie drivery musialy sporo kosztowac. Drivery w FM8/15 sa duzo tansze ale SB slynie z tego ze maja naprawde drivery tanio a w miare dobrze graja. 

Profil aluminiowy FM-2 jest cudowny - to musialo znowu kosztowac. Do tego to nie jest tylko ozdoba bo ma za zadanei rozbijanie rezonansow wiec to nie jest tylko na pokaz. Terminale WBT. Ogolnie dupa FM-2 to cos niesamowitego. Chyba tylko bardziej mi sie podoba to miejsce w Gamut RS3i bo tam te zaciski to juz w ogole masakra + piekna rura z alu. 

FM8/15 tego nie ma....ale za to ma te zworki na zwrotnicy i za to powinno sie pochwalic Gato ze to zaimplementowalo bo nie musialo. Czy to dziala czy to tylko niuanse to juz kazdy musi sobie sam sprawdzic. 

 

FM-2 sa dla mnie niesamowicie piekne a po tym co slyszalem z ich starszych siostr Gamut L3 (takie doswiadczenie przewraca swiat audio do gory nogami) to...nie mam pytan.

 

Ogolnie fajnie tez, ze w koncu sa jakies innowacje w kolumnach/driverach. SS ma Elipticory a Seasik wyjechal z grafenem.

Albo Totem to co odwalil w Tribe Tower z tymi swoimi midbassami to jest cos niesamowitego jak bardzo zaawansowany to jest uklad - babaltular widziales?

 

 

Widziałem i słyszałem te te Totemy - nie podobały mi się.

Pod resztą Twojego postu mogę się podpisać ?

"Aktualnie nie możesz dodawać odpowiedzi w tym temacie ( "....Jadis i88 vs Krell FBI....lampa czy tranzystor?"  oraz "Klub Scan speak") . Masz permanentną blokadę pisania w tym temacie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, ArturG napisał:

nie rozumiem dlaczego porownujecie bezposredio ze soba kolumy za 20k z tymi za 6,5k... totalnie bez sensu, dosc oczywiste jest kto bedzie gora w takim zestawieniu...

Jakby tak spojrzeć inaczej to 6,5 K jest nową ceną. Oryginalnie kosztowały 12K, bo tyle płaciłem. Cena 20K za FM-2 to też jeszcze z uwzględnieniem dystrybutcji i marży dodanej przez nich. Dodatkowo trzeba by przeliczyć te 20K na dzisiejsze warunki z odjęciem dysrybucji jak w przypadku FM-15.
Dodatkowo jeszcze jedno, to że FM-2 są na Rewelatorach SS nie oznacza, że zaraz będzie KOLOSALNA, POWALAJĄCA różnica pomiędzy tymi na SB Acoustics :). Cena przetworników ceną - to sobie ustala producent, a realia życiowo-odsłuchowe to druga para kaloszy :) . Ja zestawiałem swoje FM-15 z monitorami na SS Iluminatorach ale jakoś nie odczułem wyższości SS :). W ślepym odsłuchu wiele osób by nie rozróżniło (takie jest moje zdanie i sam byłem zaskoczony jak również kolega właściciel monitorów na SS). 

Kolejna rzecz według mnie to Gato będący taką samą manufakturą jak Xavian ( który robi kolumny teraz na "swoich" przetownikach) raczej by nie uwsteczniał  się aż tak dźwiękowo, bo by strzelili sobie w kolano i nikt nie chciał by spoglądać w ich stronę. Jest wielu użytkowników co posiadało FM-2 i nadal posiada a zachwalają dźwięk na SB Acoustics. Na wystawach nikt nie narzeka. W Monachium zdobyli wyróżnienie i nagrodę jako jeden z najlepiej brzmiących zestawów Audio. A przecież tam startują porządni zawodnicy.

Chętnie posłuchałbym FM-2 i nie sądzę aby nagle to był aż taki walec (mogę się mylić oczywiście ale powątpiewam). Podchodzę do tego logicznie też i wrócę do przykładu Xaviana. Wielu zagorzałych użytkowników co posiadało klumny Xaviana na SS było załamanych jak odeszli od nich. Jednak wielu z nich przyznało, że nowe konstrukcje brzmią nawet lepiej niż na SS. Jeszcze inni mówią nie. Także....... ;) 
 

Świat się rozwija i nie tylko SS Revelator jest na świecie :). Trzeba posłuchać porównać i nie sugerować się ceną oraz "metką" danej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
13 minut temu, muzaman napisał:

Dodatkowo jeszcze jedno, to że FM-2 są na Rewelatorach SS nie oznacza, że zaraz będzie KOLOSALNA, POWALAJĄCA różnica pomiędzy tymi na SB Acoustics ?

Może być tez tak, że różnica będzie w druga stronę. Wszystko jest kwestią naszego gustu, upodobań i nie ma sensu pisać  jednoznacznie o lepszości SS nad SB Acosutic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, maciekplacek napisał:

dzień dobry,

czy możecie mi polecić dobrego dystrybutora GATO?

Jestem zainteresowany kupnem GATO AUDIO DIA 250S....

Dystrybutora nie ma na Polskę, bo Gato zmieniło podejście ale masz dwa sklepy, które sprzedają oficjalnie Gato w Polsce po takich samych cenach jak bezpośrednio od producenta:

https://www.audio-on.pl/157-gato-audio

https://www.q21.pl/manufacturer/gato-audio

 

W zależności, gdzie Tobie będzie łatwiej/bliżej możesz wybrać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, muzaman napisał:

Dystrybutora nie ma na Polskę, bo Gato zmieniło podejście ale masz dwa sklepy, które sprzedają oficjalnie Gato w Polsce po takich samych cenach jak bezpośrednio od producenta:

https://www.audio-on.pl/157-gato-audio

https://www.q21.pl/manufacturer/gato-audio

 

W zależności, gdzie Tobie będzie łatwiej/bliżej możesz wybrać ?

któregoś z nich polecasz?

Brak dystrybutora to i cena pewnie mało elastyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, maciekplacek napisał:

któregoś z nich polecasz?

Brak dystrybutora to i cena pewnie mało elastyczna.

Ja kupowałem za czasów jak jeszcze dystrybutorem był Audioklan, czyli sieć sklepów tophifi.pl. Nie wiem, którego Tobie polecić. Wiem, że jak rozmawiałem z chłopakami z Audio-On to byli skłonni od siebie dorzucić upuścik jakiś tam.
Skontaktuj się z nimi i porozmawiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, maciekplacek napisał:

Thx za info, wiem że to klub Gato ale czy jest alternatywa inna w tej cenie?

Przecież najlepszym dystrybutorem jest producent. Nie rozumiem po co uciekać w pośrednika. W dodatku możesz zwrócić wszystko w ciągu 2 tyg. jak ci się nie spodoba bez żadnego marudzenia. A ze sprzedawcami bywa różnie. Wysyłka paczki wygląda tak samo czy wysyłamy na drugi koniec polski czy do Danii.

Jeszcze nie rozumiem w PL tej papierologii. Musi być dowód zakupu, paragon, faktura, książeczka gwarancyjna. Po co to? Przecież prawo konsumenta mówi, że podstawą gwarancji jest dowód/potwierdzenie zapłaty i tyle.

Myślę, że kolumn lepszych w tej cenie nie znajdziesz bo ceny są naprawdę dobre. A elektronika no to już nie wiem. Za dużo tego jest żeby polecać coś. Każdy ma inne wymagania trochę, każdy ma inne doświadczenie i do tego dochodzi jeszcze to żeby dobrze wiedzieć czego się chce. Dążenie do czegoś bez konkretnego celu nie ma sensu.

Edytowane przez Marek K.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie do posiadaczy kolumn Gato w kolorze białym. Zamówiłem białą parę i zastanawiam się czy dobrze zrobiłem. Ten biały kolor na zdjęciach wygląda różnie. Paleta RAL jest bogata w kolorystykę i pewnie się nie dowiemy jaki to nr koloru. Czy jest to kolor biały podobny jak np. były Dynaudio F160 czy bardziej przechodzi w ciemniejszy? Jak wygląda ten gloss na białym bo na tych drewnianych to się nie będę wypowiadał co o tym sądzę. Czarny gloss wygląda bosko ze srebrnymi obręczami głośników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.