Skocz do zawartości
IGNORED

Przetrzymywanie pieniędzy przez pośrednika kurierskiego.


rafal735r

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z jedym z pośredników kurierskich. Nigdy nie miałem większego problemu z nimi, ale już mam. A mianowicie przetrzymują zwrot pobrania, które dawno powinienem dostać. Zgłaszanie problemu nic nie daje. W firmie urzęduje tajemniczy "szef", który tylko on robi przelewy, od niego wszystko zależy i nie można się z nim w żaden sposób skontaktować. Jest jakiś sposób na taką firmę KRZAK?

?👈

11. Przy nadania przesyłek „za pobraniem” Operator zobowiązuje się przekazać Klientowi sumę pobrania na rachunek bankowy wskazany podczas rejestracji, w terminie  zależnym od wybranej przez klienta opcji. Operator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wskazania przez klienta niewłaściwego nr konta.

Tylko tyle. A jeszcze dopłaciłem do terminu 5dni, który oczywiście dawno minął. 

?👈

M

18 godzin temu, Bezlitosna Niusia napisał:

Firma z takim szefem właśnie wygrała wybory.

Nic się na razie nie da zrobić, niestety.

Już każdy temat trzeba zaśmiecić swoimi gorzkimi żalami?!

@rafal755r, mi pośrednik - Allekurier - przetrzymywał pieniądze ponad tydzień, gdzieś później na ich stronce znalazłem wzmiankę ,że tak robią. Oczywiście nie było to napisane wytłuszczonym drukiem.

Homo sapiens do myślenia potrzebuje całego mózgu, a nie tylko lewej strony

Z opinii które czytanm teraz to wychodzi na to ze przetrzymuja sporo dłużej. Nigdy wcześniej nie trzymali tyle, maks jeden dzień opóźnienia. Wychodzi ze najbezpieczniej wysłać pocztą za pobraniem. 

?👈

Po pierwszym wpisie myślałem, że trzymają tą kasę z miesiąc.

Rozumiem, że za 5 dni była specjalna dopłata?

Z drugiej strony to wcale nie tak długo, bo myślę sobie tak: kurier dostarcza paczkę i odbiera kasę. Jest środa 16.00. Do banku, na konto firmy kurierskiej trafia w czwartek. Załóżmy, że jest nawał roboty i przelew jest zlecony następnego dnia. To już mamy piątek. Weekend - wiadomo. Czyli na Twoim koncie kasa ląduje w poniedziałek. A to wszystko przy założeniu, że po drodze nie ma żadnych nieprzewidzianych sytuacji.

Paczka wysłana 09.05.19, dostarczona na drugi dzień. Piątek 10.05.19. Licząc 5dni od dnia następnego wypada 17.05.19. W niedzielę 19.05.19 automat wyslal e-mail o zwrocie pobrania. (zwykły wal, ludzie na opineo piszą o tym). Od 22.05.19 zgłosiłem 3 razy poprzez czat oraz e-mail prośbę o zwrot pobrania. Może bym się nie denerwowal tak gdyby nie fakt że za każdym razem miła pani z działu finansów zapewnia mnie ze pobranie już zlecila w formie natychmiastowej. I tak przelewaja natychmiast już półtora tygodnia. Najlepsze jest to że człowiek nic nie może zrobić. Pan SZEF, który robi przelewy ma wszystko w dupie i nawet nie wiadomo jak się nazywa. Pomijam dopłatę do zwrotu express. 

?👈

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.